Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#2901 PostWysłany: 01 Mar 2018 19:10 

A cóż w tym takiego dziwnego ? Myślisz że większość gości to dzikusy , którzy wszystko zniszczą i wyniosą z pokoju , co się da ? :D

W grudniu na Lanzarote taka sytuacja.
Rezerwacja w Orzoli przez booking. Przyjeżdżamy wieczorem , nikogo nie ma w domu. Dzwonię do właściciela, a ten odpowiada mi przez WhatsApp.
"Podaje kod do wbicia na takiej małej skrzyneczce koło drzwi. Tam są klucze. Macie pokój nr 2."

Gościliśmy się 6 dni. Apartament super, 2 pokoje, kuchnia, łazienka, balkon. Ok 60 m2 całość. Full wyposażenie. W tym czasie 2 razy właściciel do mnie napisał na WA czy wszystko OK. Nic nam nie trzeba itp. Przy wyjeździe dał info [ oczywiście przez WA ;) ] żeby klucze włożyć do apteczki wiszącej na ścianie i zatrzasnąć drzwi.
Ogólnie super facet. Szkoda tylko . że nie miałem okazji go zobaczyć i poznać. :lol:

A za 2 dni pytanie . Przez WA , jak zawsze 8-) " Czy szczęśliwie dolecieliśmy do domu i jakby co to się poleca na przyszłość"

Bardzo miłe to było. Tak ludzie powinni ze sobą postępować. Nawet jak teoretycznie byłaby możliwość coś nabroić.
Góra
 PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
Zimowe wczasy na Malcie 🌞🏝️ 7 dni w 4* hotelu z wyżywieniem za 1531 PLN Zimowe wczasy na Malcie 🌞🏝️ 7 dni w 4* hotelu z wyżywieniem za 1531 PLN
Tydzień na Teneryfie za 1829 PLN 🌤️🏖️ Loty z Warszawy i pobyt w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Tydzień na Teneryfie za 1829 PLN 🌤️🏖️ Loty z Warszawy i pobyt w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
#2902 PostWysłany: 01 Mar 2018 21:27 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 01 Mar 2018 21:11 --

michcioj napisał(a):
namteh a ty nie masz pojecia o biznesie. klient zwraca kontruktywna uwage dlaczego booking jest slaby
na tle konkurencji. co robi jegomosc ? wysmiewa klienta

Podaj mi przykład choć jednej konstruktywnej uwagi, jaką @BusinessClass podał. Ciągłe narzekanie. Więc przedstawiłem fakty - Booking robi za właścicieli obiektów 80% roboty. Ale jemu nadal mało. To skoro Booking jest taki zły, to dlaczego nie zerwie współpracy? Po prostu.

-- 01 Mar 2018 21:17 --

ibartek napisał(a):
@bookingExpert mnie zastanawia jedna kwestia po historii z zanzibarem, mianowicie rezerwacja zabezpieczona karta, w przypadku no show bedzie pobrana okreslona kwota, ale ogolnie platnosc gotowka na miejscu.

A możesz przytoczyć konkretnego posta? Bo nie znam sytuacji.

Ale zgaduje, że rezerwacja zagraniczna, numer karty został podany tylko po to, żeby zrobić rezerwację. Niektóre obiekty proszą wtedy o przedpłatę, ale jeśli płatność jest na miejscu to w praktyce musieliby wynająć agencję windykacyjną, żeby kasę za no-show dostać.

Booking w takich sytuacjach nie obciąża gości.

-- 01 Mar 2018 21:25 --

MichałG1990 napisał(a):
No niestety nie wiedziałem o tym więc nie zadzwoniłem, odwołałem tylko z poziomu aplikacji mobilnej, wczoraj napisałem jeszcze wiadomość do Booking ale jak na razie bez odpowiedzi.
@bookingExpert czy jest w ogóle szansa na odzyskanie pieniędzy czy już raczej przepadły?

Jeśli odwołałeś sam - czy to z aplikacji czy przez www - zaakceptowałeś wysokość opłaty anulacyjnej. Kiepsko to widzę. Ale możesz spróbować dzwonić do Booking - może uda się znaleźć osobę, która pamięta tę sytuację i zgodzi się na zwrot.

-- 01 Mar 2018 21:27 --

Anonymous napisał(a):
Połowa [ jak nie więcej :D ] wpisów na tym forum dotyczy tematów jak zrobić " w jajo" hotel, linię lotniczą, ubezpieczalnię itd, itp Ogólnie, wytargać jakiś grosz.
I nikomu to nie przeszkadza. Następuje owocna wymiana doświadczeń.

Ale jak to dotyczy drugiej strony medalu, to są to "debile" , bo czegoś chcą i tym podobne epitety. :mrgreen:

Jak to się nazywa ?

Hipokryzja ? Czy jakoś tak... ;)

I to jest sedno sprawy! :)
Anonymous napisał(a):
A najlepsze , że widzę , nie można już rezerwować tego "hotelu" przez booking. :roll:
Sam wycofał ? Czy booking go wywalił ? :lol:
Nie sądzę, żeby jedna moja krytyczna opinia miała aż taką siłę rażenia. :twisted:

Jeśli hotel jest usuwany z Booking to musi mieć na prawdę sporo za uszami...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2903 PostWysłany: 01 Mar 2018 21:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
lukas63 napisał(a):
Południowcy,inna kultura,gdybyś się tam urodził i żył pewnie nie myślałbyś że może być inaczej

Północni także. W maju jadę do Jutlandii, zarezerwowałem apartament, piszę do właścicielki, że będę późno - najprawdopodobniej po 22. Odpisuje: nie ma sprawy, klucze będą czekały tutaj i tutaj, ja przyjadę kolejnego dnia. A jak Wam nie pasuje, to w dniu wyjazdu.
Rezerwacja bez podania danych karty kredytowej, płatność na miejscu. Można? Można.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2904 PostWysłany: 01 Mar 2018 21:51 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 01 Mar 2018 21:35 --

michcioj napisał(a):

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)


wystarczy ?

"jesteście beznadziejni" - niezbędny element konstruktywnej krytyki
"w porównaniu z airbnb" - ale to są 2 różne modele biznesowe i już to tłumaczyłem. Z resztą każdy dostaje kontrakt do przeczytania przed jego podpisaniem więc, wie co podpisuje. Jeśli warunki współpracy ci się nie podobają to po co podpisywać?

-- 01 Mar 2018 21:43 --

@consigliero Dzięki za najbardziej rzeczową wypowiedź od tygodnia :)

Jeśli właściciel do ciebie dzwoni, że będziesz spał gdzie indziej - przypadkowy overbooking pewnie. Fajnie, że znaleźli ci miejsce gdzie indziej, ale zawsze możesz zadzwonić do nas, jeśli ci to nie będzie odpowiadało.

Z punktu widzenia obiektu - bardzo racjonalne podejście do tematu płynności finansowej. BusinessClass powinien brać przykład, skoro przelew raz w miesiącu mu nie odpowiada ;)

-- 01 Mar 2018 21:51 --

@HandSome I to są "hotelarze" z powołania - przywitają, pomogą, poczęstują. I wiedzą, że to procentuje, bo gość zostawi świetną opinię.

Niestety są też osoby, którym wydaje się, że wystarczy jak wstawią meble z Ikea, wszystkie opłaty pobiorą zdalnie i wystarczy wysłać SMS z kodem dostępu, byle nie widzieć gości... :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2905 PostWysłany: 01 Mar 2018 21:55 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Oto dzisiejszy przykład działania Bookingu i liczenia się z klientem(rezerwacja w Gruzji z bezpłatną anulacją do końcówki maja ,robiona w lipcu 2017 na czerwiec 2018 30 GEL/noc)Dziś bez uprzedzenia ,telefonu,wyjaśnienia powodu,czegokolwiek - informacja i automatyczna anulacja w tej samej minucie :o I niech mi ktoś powie,że można coś planować rezerwując na booking jeden obiekt na swój termin.Może mając 4 rezerwacje na ten sam termin z jedna by się ostała ;) I w sumie to bez ich pomocy znajdę coś innego tyle,że teraz już drożej.A ,dodam,że sprawdzając maile z potwierdzeniem ,jedyne co było to wiadomość od obiektu kanałem booking i tu przeklejam<<W dniu 2017-07-... ......Apartment napisał(a)
snimite bron 2010 gadu ne budu>>Bądź człowieku mądry i pisz wiersze :) Wrażliwi,specjalnie wybrani ludzie , chętni do pomocy pracują w tym bookingu ;)

Szanowni Państwo!

Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr 11..... w obiekcie....... Apartment.

Obiekt ........ Apartment nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W imieniu obiektu zajmiemy się bezpłatnym odwołaniem tej rezerwacji. Wkrótce otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem odwołania rezerwacji.

Mamy nadzieję, że możemy Ci pomóc w znalezieniu innego zakwaterowania i dokonaniu nowej rezerwacji.

Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość.

Z wyrazami szacunku
Centrum Obsługi Klienta Booking.com
Jak myślicie mają coś " spod lady" czego sama nie znajdę :?: ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2906 PostWysłany: 01 Mar 2018 21:59 

Ale koledzy napisali, gdzie masz uderzać do krainy szczęśliwości: AIRBNB tam Ci takich numerów nie zrobią!

Ale też masz prawo być wkurzona, choć jak nie spróbujesz to się nie dowiesz (ale tu już napisano grzecznie, z opisaniem jakie to jest nie fair z ich i hotelarza strony :) :D )
Góra
 PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#2907 PostWysłany: 01 Mar 2018 22:22 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@gorny77 Zahartowana już przez nich (zwłaszcza w Gruzji)jestem więc i to przeżyję. ;) Raz w Batumii zapomnieli nas powiadomić,że obiekt zerwał współpracę i jak dotarliśmy na miejsce to kobita na hasło booking,nas psem poszczuła a wydrukowaną rezerwację potargała i pokazała gdzie mamy ją sobie wsadzić.Najlepsze,że nr telefon do booking tam był a na pamięć nikt nie znał.Po samodzielnym znalezieniu noclegu w prywatnej kwaterze nie współpracującej z booking i uzyskaniu dostępu do wi-fi zadzwoniliśmy i zostaliśmy, jak to zwykle bywa,bardzo serdecznie przeproszeni za wszystkie niedogodności ,które nas spotkały :lol: Najlepsze,że obiekt jeszcze z ich strony nie był usunięty i mogliśmy wystawić opinię,poszukam czy jeszcze da się znaleźć,fajna była :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off
HandSome lubi ten post.
 
      
#2908 PostWysłany: 01 Mar 2018 22:28 

Bo to są trudne kierunki: Chorwacja, Gruzja itp działanie na zasadzie prywatnej inicjatywy w Ząbkach czy Sianożętach :)

Za to taka np. Bułgaria to całkiem inna bajka, prawie wszystko konkretne w miarę tanie hotele w wersji all

Z niejednego pieca niestety w booking chleb jadłem, dlatego w pierwszej kolejności jeśli już tam to patrzę na hotele, dopiero na szarym końcu prywatna inicjatywa co ma się nijak na co patrzą osoby korzystające z Airbnb
Góra
 PM off
scomin lubi ten post.
 
      
#2909 PostWysłany: 01 Mar 2018 22:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Ja akurat z Airbnb też nie korzystam,ale często szukam na rodzinne wypady apartamentu a nie hotelu i wtedy jeszcze wierzyłam,że booking jest niezawodny. :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2910 PostWysłany: 01 Mar 2018 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Przy takich prywatnych kwaterach to jednak lepiej airbnb - jeżeli nawet właściciel nie zrealizuje umowy to dostanie karę finansową i przestanie mu się opłacać uprawianie takiego procederu -a od airbnb dostaniemy zniżkę, która zrekompensuje nocleg w innymi miejscu z wyższą ceną
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2911 PostWysłany: 01 Mar 2018 22:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
@bookingExpert,
skoro już się nawinąłeś, wytłumacz mi proszę, jaka w tym obiekcie jest łazienka: prywatna, wspólna, czy po prostu łazienka, bo w opisie pojawiają się wszystkie trzy.

Załączniki:
bereke.png
bereke.png [ 312.43 KiB | Obejrzany 688 razy ]
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2912 PostWysłany: 01 Mar 2018 22:57 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 01 Mar 2018 22:52 --

@miriam Większa część maila została wycięta, po co?

"nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie" - jest informacja, że obiekt cię nie zakwateruje. Czasami to jest overbooking, czasami zamknięcie obiektu, czasami awaria kibla.

Ta wycięta część informuje Cię, że Booking oferuje cie inny obiekt i gwarantuje ci zwrot różnicy w cenie. Więc po co tyle krzyku?

-- 01 Mar 2018 22:57 --

krasnal napisał(a):
@bookingExpert,
skoro już się nawinąłeś, wytłumacz mi proszę, jaka w tym obiekcie jest łazienka: prywatna, wspólna, czy po prostu łazienka, bo w opisie pojawiają się wszystkie trzy.

To jest pytanie do właściciela. Bardzo trafne :lol:
Ponad milion obiektów, na całym świecie - nie mamy mocy przerobowych, żeby to wprowadzać - odpowiedzialne za to są obiekty. Więc jeśli źle skonfigurowali swoją ofertę i nie dostaniesz tego, co było w ofercie - można (a nawet trzeba) pisać do Booking skargę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2913 PostWysłany: 01 Mar 2018 23:06 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
bookingExpert napisał(a):
-- 01 Mar 2018 21:35 --

michcioj napisał(a):

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)


wystarczy ?

"jesteście beznadziejni" - niezbędny element konstruktywnej krytyki
"w porównaniu z airbnb" - ale to są 2 różne modele biznesowe i już to tłumaczyłem. Z resztą każdy dostaje kontrakt do przeczytania przed jego podpisaniem więc, wie co podpisuje. Jeśli warunki współpracy ci się nie podobają to po co podpisywać?

widocznie businessclass zrobil blad wspolpracujac z bookingiem - wiem ze zrodla z bookingu ze teraz macie strategie wejscia do
mniejszych miejscowosci i niekoniecznie markowych hoteli. jestem wlascicieli kilku mieszkan nad Baltykiem, narazie wspolpracuje z
agencja ktora mi to wynajmuje, plan jest taki zeby robic to samemu. dzieki temu watkowi i twoich wypowiedziach wiem ze na pewno z bookingiem wspolpracowac nie bede.

jestescie beznadziejni to i owszem, element konrtuktywnej krytyki, w porownaniu do Airbnb wypadacie naprawde slabo, businessclass
to bardzo dobrze opisal, do tego dodalbym jeszcze bardzo slabych pracownikow na supporcie.
Góra
 Profil Relacje PM off
BusinessClass lubi ten post.
 
      
#2914 PostWysłany: 01 Mar 2018 23:10 

Nie zarzekaj się tak, nie zarzekaj :lol: Bo jak Ci się biznes nie zbilansuje to po cichu wrócisz, a i w booking może się poprawić ;)

A i zapomniałem: po cholerę tu zaglądasz, skoro zdanie wyrobione już masz i Airbnb w razie czego po kosztach czy za psi grosz pomoże :D
Góra
 PM off
namteH lubi ten post.
 
      
#2915 PostWysłany: 02 Mar 2018 00:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
bookingExpert napisał(a):
-- 01 Mar 2018 22:52 --

@miriam Większa część maila została wycięta, po co?

"nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie" - jest informacja, że obiekt cię nie zakwateruje. Czasami to jest overbooking, czasami zamknięcie obiektu, czasami awaria kibla.

Ta wycięta część informuje Cię, że Booking oferuje cie inny obiekt i gwarantuje ci zwrot różnicy w cenie. Więc po co tyle krzyku?


O co ty mnie posądzasz,że zaoferowali mi inny obiekt i gwarancję zwrotu różnicy w cenie a ja to wycięłam,żeby booking w złym świetle pokazać. :shock: To jest cały mail z kropkami w miejscu nazwy i numerze rezerwacji,bo nie mam zamiaru nikogo tym absorbować.Są widzę w tej firmie rzeczy, w które nawet Expertom trudno uwierzyć ;) To masz raz jeszcze
Szanowni Państwo!

Kontaktujemy się z Państwem w sprawie rezerwacji nr 11.......6 w obiekcie A.......s Apartment.

Obiekt A.......s Apartment nie będzie w stanie zrealizować tej rezerwacji i zakwaterować Państwa w wybranym terminie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

W imieniu obiektu zajmiemy się bezpłatnym odwołaniem tej rezerwacji. Wkrótce otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem odwołania rezerwacji.

Mamy nadzieję, że możemy Ci pomóc w znalezieniu innego zakwaterowania i dokonaniu nowej rezerwacji.

Jeśli potrzebujesz pomocy, wyślij nam odpowiedź na tę wiadomość.

Z wyrazami szacunku
Centrum Obsługi Klienta Booking.com






--------------------------------------------------------------------------------

Prawa autorskie © 1996–2018 Booking.com. Wszelkie prawa zastrzeżone.


Strona główna | FAQ




Wolny od wirusów. http://www.avg.com Nawet imieniem nikt personalnie się nie podpisał,ot centrum obsługi klienta ,tylko które :roll:


Ostatnio edytowany przez miriam, 02 Mar 2018 00:28, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2916 PostWysłany: 02 Mar 2018 00:03 

Rejestracja: 16 Sty 2016
Posty: 64
Anonymous napisał(a):
A cóż w tym takiego dziwnego ? Myślisz że większość gości to dzikusy , którzy wszystko zniszczą i wyniosą z pokoju , co się da ? :D

W grudniu na Lanzarote taka sytuacja.
Rezerwacja w Orzoli przez booking. Przyjeżdżamy wieczorem , nikogo nie ma w domu. Dzwonię do właściciela, a ten odpowiada mi przez WhatsApp.
"Podaje kod do wbicia na takiej małej skrzyneczce koło drzwi. Tam są klucze. Macie pokój nr 2."

Gościliśmy się 6 dni. Apartament super, 2 pokoje, kuchnia, łazienka, balkon. Ok 60 m2 całość. Full wyposażenie. W tym czasie 2 razy właściciel do mnie napisał na WA czy wszystko OK. Nic nam nie trzeba itp. Przy wyjeździe dał info [ oczywiście przez WA ;) ] żeby klucze włożyć do apteczki wiszącej na ścianie i zatrzasnąć drzwi.
Ogólnie super facet. Szkoda tylko . że nie miałem okazji go zobaczyć i poznać. :lol:

A za 2 dni pytanie . Przez WA , jak zawsze 8-) " Czy szczęśliwie dolecieliśmy do domu i jakby co to się poleca na przyszłość"

Bardzo miłe to było. Tak ludzie powinni ze sobą postępować. Nawet jak teoretycznie byłaby możliwość coś nabroić.


Heh, to jeszcze nic. Zdarzyło mi się nie zobaczyć z własnym gospodarzem przy rezerwacji przez Booking z płatnością na miejscu. Po przyjeździe wiadomość na viberze z kodem do wejścia i informacją "zostawcie pieniądze na stole". Uprzedzając - zostawiliśmy. Nawet z jakimś tipem :) Koleś nas ujął. Rzecz się działa z Budapeszcie jak pamiętam.
Swoją drogą, znajomy, który w wynajmuje mieszkania krótkoterminowo w jednym z polskich miast, zainspirował się ta historia i zaczął stosować ten patent, jeśli gość wydawał mu się godny zaufania. Oszczędność czasu duża. I wyobraźcie sobie, że jeszcze ani razu mu sie nie zdarzyło, żeby ktoś nie zapłacił. Albo ma mega nosa do ludzi, albo ludzie generalnie są uczciwi. Kto by pomyślał ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#2917 PostWysłany: 02 Mar 2018 00:09 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@yosanne Jakże tu być nieuczciwym przy okazaniu takiego zaufania,chyba nawet zawodowy kieszonkowiec by się złamał ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
yosanne lubi ten post.
 
      
#2918 PostWysłany: 02 Mar 2018 00:12 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9357
srebrny
Cytuj:
I wyobraźcie sobie, że jeszcze ani razu mu sie nie zdarzyło, żeby ktoś nie zapłacił.

A @namteH tam był? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#2919 PostWysłany: 02 Mar 2018 00:14 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@boots Zostaniesz chyba szefem loży szyderców ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2920 PostWysłany: 02 Mar 2018 00:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@boots
:D
Nie zrozum mnie źle! Ja zapłaciłem ale kasę mi oddali, o czym dowiedziałem się jakieś 5 dni i 600 km później.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group