Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 316  Następna
Autor Wiadomość
Online
#2221 PostWysłany: 01 Sie 2017 00:26 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2354
Loty: 262
Kilometry: 502 309
srebrny
Czy posiada ktoś firmę w booking ? I mógłby naświetlić czy nowe terminy wpisuje się ręcznie czy oni to robią automatycznie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
☀️ Dwie twarze południa 🌴✈️ Teneryfa i Malaga w jednej podroży za 480 PLN 🌊😍 ☀️ Dwie twarze południa 🌴✈️ Teneryfa i Malaga w jednej podroży za 480 PLN 🌊😍
Cypryjski relaks z widokiem na morze 🌊🇨🇾 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2469 PLN 😎🌴 Cypryjski relaks z widokiem na morze 🌊🇨🇾 Tydzień w 4* hotelu z wyżywieniem za 2469 PLN 😎🌴
Offline
#2222 PostWysłany: 01 Sie 2017 08:32 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
Marco Manno napisał(a):
nowe terminy wpisuje się ręcznie czy oni to robią automatycznie?

Nie posiadam firmy,ale spotkałam się z tym,że obiekty często same nie mają świadomości ,że są na ich stronie do rezerwowania już na np. jesień następnego roku ;) Wygląda na to ,że działa to automatycznie, jeśli to miałeś na myśli pytając o nowe terminy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2223 PostWysłany: 02 Sie 2017 01:46 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 5
Witam, pierwszy raz korzystam z booking Mam pytanie odnośnie płatności, bo w dwóch rożnych kanałach mam dwie rożne informacje o płatnościach.

ImageImage

Są w/w dwie różne informacje na stronie i w aplikacji mobilnej jezeli chodzi o płatność. Na stronie mam napisane ze sobie sami pobiorą, a w apce, że zapłace na miejscu. To jak jest oficjalnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2224 PostWysłany: 02 Sie 2017 02:05 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
To zależy od obiektu,to co piszą nie zawsze się sprawdza.Jeśli pobiorą to będzie widoczne na twoim rachunku.Do pobytu jeszcze ponad miesiąc.Szybko najczęściej pobierają przy rezerwacjach bezzwrotnych,przy tych z możliwością bezpłatnego anulowania często płaci się na miejscu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2225 PostWysłany: 02 Sie 2017 03:03 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 14
-- 02 Sie 2017 03:01 --

miriam napisał(a):
Marco Manno napisał(a):
nowe terminy wpisuje się ręcznie czy oni to robią automatycznie?

Nie posiadam firmy,ale spotkałam się z tym,że obiekty często same nie mają świadomości ,że są na ich stronie do rezerwowania już na np. jesień następnego roku ;) Wygląda na to ,że działa to automatycznie, jeśli to miałeś na myśli pytając o nowe terminy :)


Chyba jednak nie, na stronie obiektu, w którym pracuje pojawia się taki komunikat:
"Ustawiłeś dostępność w obiekcie do 31 Grudzień 2017. Nie przegap żadnej rezerwacji – zaktualizuj Kalendarz już teraz! ". Czyli dopóki nie wystawimy na sprzedaż terminów po 31.12 pokoje nie będą dostępne.

DaDa napisał(a):
1-9 września 1962E (1 pokój dla 2 osób).
Prośba o link do oferty była ważna, bo nie wiemy ani w jakim terminie, ani jaki pokój zarezerwowałeś a to ma znaczenie.
@maniek001 jak wyglądały Twoje rozmowy z booking.com, hotelem? Jeśli nie spaliłeś mostów napisałabym bardzo grzecznego maila do hotelu tłumacząc spokojnie swoją pomyłkę i prosząc o zwolnienie z kosztów (części kosztów) rezerwacji.
Na booking.com trzeba uważać na walutę, czasami domyślnie się zmienia. Może raz mi się zdarzyło, ale zwłaszcza jak cena jest podejrzanie niska/wysoka trzeba na to uwagę zwrócić.


Ja bym po prostu zablokowała możliwość obciążenia karty na odległość, obiekt po kilku nieudanych próbach obciążenia sam anuluje rezerwacje, aby uniknąć sytuacji, w której pokój się nie sprzeda ;)

maniek001 napisał(a):
Negresco Princess 4* Barcelona. Booking.com twierdzi że po 10 dniach hotel traci wgląd w dane mojej karty. Do tej pory kwota nie została pobrana.


Dane karty można wyświetlić 3 razy w ciągu 10 pierwszych dni po otrzymaniu rezerwacji, owszem. Ale praktycznie w każdym obiekcie wyświetla się je raz, a następnie drukuje/zapisuje i podczepia pod wydruk rezerwacji.

-- 02 Sie 2017 03:03 --

lukeboss napisał(a):
Witam, pierwszy raz korzystam z booking Mam pytanie odnośnie płatności, bo w dwóch rożnych kanałach mam dwie rożne informacje o płatnościach.

ImageImage

Są w/w dwie różne informacje na stronie i w aplikacji mobilnej jezeli chodzi o płatność. Na stronie mam napisane ze sobie sami pobiorą, a w apce, że zapłace na miejscu. To jak jest oficjalnie?


A dawałeś dane karty kredytowej? Jeśli tak to w praktyce prawdopodobnie będzie to wyglądało tak, że na karcie zrobią preautoryzację środków jako gwarancję płatności, a na miejscu będziesz mógł wybrać czy chcesz płacić tą samą kartą, inna czy może gotówką :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2226 PostWysłany: 02 Sie 2017 07:19 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
@lukeboss, ja na obu zrzutach widzę płatność od razu (ale mogę być niewyspany).
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2227 PostWysłany: 02 Sie 2017 08:53 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 5
Przepraszam, zly screen wrzuciłem wyżej. Powinien być ten:

Image

w/w jest z apki i tu mam napisane, ze na miejscu. A na stronce jak w powyższym poście, że pobiorą sami. I teraz sam nie wiem jak to będzie, a do 3go mam czas. Dodawałem kartą debetową VISA.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2228 PostWysłany: 02 Sie 2017 09:14 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 09 Kwi 2017
Posty: 387
Loty: 22
Kilometry: 57 620
niebieski
więc w czym problem? Rezerwuj tak jak ci wygodniej. Chcesz płacić w obiekcie to rezerwuj w apce, a jak chcesz mieć ściągnięte z karty to rezerwuj przez stronę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2229 PostWysłany: 02 Sie 2017 10:07 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 5
Mam już zarezerwowane, od dłuższego czasu. Teraz zbliża się termin do kiedy mogę za darmo odmówić i pytanie brzmi jaka będzie finalna metoda płatności. Bo na stronie mam inaczej i w apce inaczej, co widać na screenach powyżej. Zablokują kwotę na karcie czy płatność gotówką na miejscu?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2230 PostWysłany: 02 Sie 2017 10:10 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Masz do nich namiary telefon, e-mail choćby przez tekstem zapytania przetłumaczonym przez tłumacza google się z nimi skontaktuj tj. zadzwoń, napisz i ZAPYTAJ u ŹRÓDŁA
Koniecznie napisz jak ci pasuje
Góra
 PM off  
      
Offline
#2231 PostWysłany: 02 Sie 2017 12:51 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 5
Wysyłam maile przez booking, ale się nie odzywają. Czekam

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2232 PostWysłany: 02 Sie 2017 13:01 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Zadzwoń do nich, bo się nie doczekasz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2233 PostWysłany: 02 Sie 2017 15:10 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 1
Witam:)

Pisze do Was podroznicy bo mam problem z bookingiem .dokonalem rezerwacji i dostalem jej potwierdzenie. Natomiast Pani z obslugi klienta zadzwonila do mnie nagle ze hotel zada innej ceny za pobyt z roznica 15 EUR. Cudem dodzwaniajac sie do bookingu, dostalem info ze hotel moze odmowic mojej rezerwacji .Mieliscir juz takie sytuacje ? Ryc wlascicieli ze chce rezerwowac pokoj z taka cene a nie inna ? Czy czekac na ruch bookingu ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2234 PostWysłany: 02 Sie 2017 15:23 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
Cena na potwierdzeniu ,jeśli booking jej nie zakwestionuje jest obowiązująca.Zdarzają się sytuacje,że na miejscu chcą więcej wtedy interwencja do booking i albo płacisz to co na potwierdzeniu,albo wyższą kwotę ,ale po dosłaniu rachunku zwrócą ci różnicę.Możesz też już zadzwonić do nich i zapytać co robić.


Ostatnio edytowany przez miriam, 03 Sie 2017 08:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2235 PostWysłany: 02 Sie 2017 18:53 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2820
platynowy
Na potwierdzeniu często jest cena orientacyjna np. w PLN przeliczona z kursu waluty danego kraju gdzie jest obiekt
z dnia rezerwacji na walutę kraju osoby rezerwującej.
W dniu przyjazdu kurs się zmienia stąd mogą być różnice z tym co jest na rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2236 PostWysłany: 02 Sie 2017 19:23 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
@pawfazi To nie o takie przypadki tu chodzi,świadomość różnic kursowych raczej każdy ma ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2237 PostWysłany: 02 Sie 2017 20:47 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 04 Lut 2015
Posty: 2820
platynowy
A, to prośba o usuniecie wczesniejszego wpisu razem z tym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2238 PostWysłany: 03 Sie 2017 00:49 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Sie 2017
Posty: 5
Kwota za rezerwacje będzie pobrana mi jednak z karty i teraz pytanie jaką kartę najlepiej podpiąć? visa? mastercard? w zł? czy walutowe? co polecacie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2239 PostWysłany: 03 Sie 2017 01:09 
Moderator forum
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12457
Loty: 577
Kilometry: 887 033
z tego, co widzę lokalna waluta to euro, najlepiej więc kartą walutową euro.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2240 PostWysłany: 08 Sie 2017 10:09 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 265
Loty: 96
Kilometry: 101 069
niebieski
Spotkaliście się kiedyś, że po dokonaniu rezerwacji, mailach potwierdzających, dostajecie wiadomość od właściciela apartamentu z numerem konta i instrukcją wpłacenia 30%?? Mega podejrzanie mi to wygląda - zawsze płaciłem na miejscu lub też kwoty były mi pobierane bezpośrednio z karty wpisanej podczas rezerwacji. Jakby to miało znaczenie - rezerwacja zagraniczna.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 316  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group