Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 316  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2061 PostWysłany: 09 Cze 2017 13:43 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
nika666991 napisał(a):

Teraz mam problem,jak skontaktować z Booking. Wysłałam przez "odpowiedz" i formuliaż booking, ale nie mam odpowiedzi od nich.Jak poznać czy dostarczyło moje lista do nich.
Leń kuje że będę bez apartamentów po przylocie))


Leń nie kuje tylko tłumaczy co do niego napisano i dzwoni jak już musi np. 22 3060857 ;) A apartament pierwotny masz zamieniony na inny, w tej samej lokalizacji i cenie.Pooglądaj go sobie i dzwoń dopiero jeśli ci nie odpowiada :) A twoje lista pewnie dotarły tylko czekają w kolejce ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴 💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴
Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎 Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎
Offline
#2062 PostWysłany: 09 Cze 2017 22:59 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 22 Sie 2014
Posty: 170
Loty: 142
Kilometry: 230 322
niebieski
Cześć mam pilne pytanie, robiłem rezerwacje w Polsce, dodałem kartę w złotówkach lecz nigdzie nie było miejsca na kod CVV2
czy płatność przejdzie? Była to oferta bezzwrotna czyli powinni pobrać z karty.
Góra
 Profil Relacje PM off
donaron lubi ten post.
donaron uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2063 PostWysłany: 09 Cze 2017 23:14 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
@‌hmax‌ Nie zawsze musi być CVV aby pobrali kasę,spokojnie pobiorą i bez tego-osobiście testowane nie raz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
hmax lubi ten post.
hmax uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2064 PostWysłany: 11 Cze 2017 14:20 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 05 Lut 2017
Posty: 2311
Loty: 616
Kilometry: 959 810
niebieski
Mimo ze rezerwacja bezzwrotna, hotel moze poprosic o platnosc dopiero podczas zameldowania lub nawet wymeldowania. Czeste w Polsce i Skandynawii.
_________________
Idąc przez most rzeka płynęła wartkim nurtem.

Także = również / też
Tak że = więc / zatem / dlatego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2065 PostWysłany: 13 Cze 2017 13:25 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 16 Maj 2017
Posty: 2
Loty: 70
Kilometry: 133 392
Czołem podróżnicy!
Mam aktywną rezerwację na booking.com na 18 czerwca. Trzy tygodnie temu dostałem maila z apartamentu, że to błąd cenowy i nie mogą się zgodzić na przyjęcie mnie. Nic nie odpisałem, po prostu udałem, że nie widziałem tego maila. Czy w związku z tym, mimo wszystko możliwe jest zameldowanie w tym apartamenie? Dodam, że nic jeszcze nie wpłacałem. Płatność za apartament ma się odbyć na miejscu. Doradźcie proszę, czy mam szukać czegoś nowego czy obstawać przy swoim.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2066 PostWysłany: 13 Cze 2017 13:31 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3766
srebrny
Masej napisał(a):
mimo wszystko możliwe jest zameldowanie w tym apartamenie?

watpie.

jesli to nie byl jakis znaczny blad cenowy, to skontaktuj sie z booking.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2067 PostWysłany: 13 Cze 2017 13:37 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 836
Loty: 216
Kilometry: 302 543
niebieski
Na miejscu na 100% cmokniesz w klamkę. Możesz obstawać przy swoim, ale nic to nie da. Jedyne rozwiązanie to kontakt z booking...powinni Ci coś zaproponować w zbliżonej cenie/lokalizacji/standardzie. Być może zaproponują Ci pokrycie różnicy w cenie, ale to nie jest reguła i raczej się na to nie nastawiaj. W każdym razie załatw to w miarę szybko, bo inaczej zostaniesz na lodzie :roll:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2068 PostWysłany: 13 Cze 2017 15:55 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
@Masej Bez kontaktu z Booking.com się nie obejdzie.Z racji bliskiego terminu zaproponują ci coś innego,(ew.przystaną na twoją propozycję jak nie będzie wygórowana)zapłacisz tam nawet wyższą cenę,ale po pobycie i przesłaniu skanu rachunku dostaniesz zwrot różnicy.Na 100% skontaktują się z obiektem,który wysłał ci maila o błędzie i poinformują go o obciążeniu ew.różnicą w cenie twojego nowego noclegu.Czasami wtedy obiekt zmienia zdanie i akceptuje pierwotną cenę ;) Nie zwlekaj więc tylko dzwoń.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2069 PostWysłany: 14 Cze 2017 22:25 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 14 Cze 2017
Posty: 1
Witam, a ja mam z bookingiem inny problem. Jakiś czas temu pojawiła się na moim koncie rezerwacja, której nigdy nie dokonałam. Napisałam maila z zapytaniem jak to możliwe i prośbę o podanie danych związanych z rezerwacją. W odpowiedzi dowiedziałam się, że pracownik przez pomyłkę podpiął mi rezerwację, której nie dokonałam. Zadałam kolejne pytanie, skoro tak pracownik "myli się" to może "pomylił" się i zapłacił pieniędzmi z mojej kart? Wtedy otrzymałam odpowiedź, że pracownik nie może dokonywać żądnych zmian na moim koncie. Poprosiłam o kontakt z hotelem i sprawdzenie płatności, to nagle okazało się, ze hotel zmienił właściciela. Niestety nie mogę sprawdzić czy została moja karta obciążona, ponieważ w czasie kiedy została dokonana rezerwacja zmieniałam konta bankowe i już nie mam wyciągów. Czy jest możliwe, ze pracownik dokonał rezerwacji i ukradł moje dane? Dziwne jest to, że jak dokonuje się rezerwacji, to potwierdzenie przychodzi na e-maila, a ja nie dostałam żadnej informacji o rzekomo dokonanej przeze mnie rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2070 PostWysłany: 14 Cze 2017 22:57 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 14
Jagnaino: Pracuję w hotelu m.in. na bookingu i ciężko mi to wyjaśnić. Jeśli rezerwacja nie była zrobiona prze Ciebie albo kogoś innego zalogowanego na Twoim koncie to o ile mi wiadomo nie ma możliwości "podpiąć" Cię do jakiejś randomowej rezerwacji. Można dokonywać modyfikacji lub ją anulować jeśli podana karta nie daje się autoryzować, ale nie można stworzyć nowej rezerwacji. Natomiast jest możliwe, ze nawet bez żadnej rezerwacji obciążył Twoją kartę, więc spróbuj dokopać się do transakcji z tego czasu, bo tak naprawdę wystarczy wpisać numer karty i datę ważności i jedziesz. Znam przypadek, gdzie przy próbie preautoryzowania karty z rezerwacji, recepcjonista pomylił jedną cyferkę i okazało się, ze taki numer też istniał i przypadkiem obciążył obcą osobę. Dowiedzieliśmy się o fakcie dopiero, gdy jakiś zdumiony Norweg napisał do nas, że nasz hotel obciążył go za pobyt, kiedy on nigdy nie był nawet w Gdyni :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2071 PostWysłany: 14 Cze 2017 23:18 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 31 Mar 2012
Posty: 833
niebieski
vanja napisał(a):
recepcjonista pomylił jedną cyferkę i okazało się, ze taki numer też istniał


Nie da się pomylić jednej cyferki, tylko co najmniej dwie i to nie sąsiednie. Proponuję poczytać jaka jest budowa numerów kart kredytowych.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#2072 PostWysłany: 15 Cze 2017 18:12 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 15 Cze 2017
Posty: 3
Cześć,

Mam pytanie, czy mogę paść ofiarą scamu?

Znalazłem taki link: https://www.booking.com/hotel/al/villa- ... e452ac6e68

Dokonałem rezerwacji, w ofercie napisane są informację o płatności: Płatność tylko gotówką
Ten obiekt akceptuje wyłącznie płatność gotówką.

Następnie dostałem wiadomość od tego apartamentu o wpłacie zaliczki w wysokości 80 Euro przez paypala albo westerunion.
Teraz zastanawiam się czy nie jest to jakiś scam i pieniądze i noclegu nie będzie lub są to normalne praktyki?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2073 PostWysłany: 15 Cze 2017 18:31 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3766
srebrny
paypalem juz kiedys placilem z gory za nocleg, w sytuacji gdy wlasciciel mieszkal w UK, a hotel byl na Zanzibarze, ale western union to juz dziwne.

do tego ten hotel ma ledwo 3 opinie, ja bym uwazal.

ewentualnie mozesz napisac do bookingu, niech potwierdza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2074 PostWysłany: 15 Cze 2017 18:48 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
@bEEEee
Cytuj:
Następnie dostałem wiadomość od tego apartamentu o wpłacie zaliczki w wysokości 80 Euro

W warunkach nie masz o przedpłacie w wysokości 30%?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2075 PostWysłany: 15 Cze 2017 18:56 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 15 Cze 2017
Posty: 3
boots napisał(a):
@bEEEee
Cytuj:
Następnie dostałem wiadomość od tego apartamentu o wpłacie zaliczki w wysokości 80 Euro

W warunkach nie masz o przedpłacie w wysokości 30%?


Jest, ale z matematyki wychodzi 157 Euro,a nie 80 co włączyło u mnie lampkę ostrzegawczą.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2076 PostWysłany: 15 Cze 2017 19:16 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Poproś booking o potwierdzenie autentyczności tego emaila.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2077 PostWysłany: 15 Cze 2017 22:49 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 26 Gru 2016
Posty: 14
gmak napisał(a):
vanja napisał(a):
recepcjonista pomylił jedną cyferkę i okazało się, ze taki numer też istniał


Nie da się pomylić jednej cyferki, tylko co najmniej dwie i to nie sąsiednie. Proponuję poczytać jaka jest budowa numerów kart kredytowych.


Rzeczywiście, dziękuję za wychwycenie najistotniejszego aspektu mojej wypowiedzi... uogólniłam, bo nie pamiętam dokładnie, a nie uważam, żeby to akurat było najważniejsze. Biję się w pierś i w tej chwili zabieram się za zgłębianie tego fascynującego temtu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2078 PostWysłany: 15 Cze 2017 23:39 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1332
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Z tego co pamietam to jest jeden slaby punkt algorytmu Luhna, gdy w parze bedzie 90, a wpisze sie 09 (i odwrotnie), sprawdzenie da pozytywny wynik. A taka zamiane mozna uznac za blad w jednej cyfrze - jej przesuniecie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
seal lubi ten post.
 
      
Offline
#2079 PostWysłany: 16 Cze 2017 14:15 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 15 Cze 2017
Posty: 3
boots napisał(a):
Poproś booking o potwierdzenie autentyczności tego emaila.


Może przyda się komuś taka informacja na przyszłość. Osobiście skorzystałem z możliwości anulowania rezerwacji do 4h od jej złożenia. Przed tym napisałem wiadomość do obsługi booking.com gdzie dzisiaj miła Pani zadzwoniła do mnie i poinformowała mnie, że w przyszłości nie muszę się obawiać takich praktyk. Przed dodaniem na ich stronie ogłoszeń weryfikują na swój znany sposób czy dany hotel/apartament jest scamem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2080 PostWysłany: 16 Cze 2017 14:41 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
@bEEEee
Ale tu nie chodzi o weryfikacje obiektu, tylko emaila i danych w nim zawartych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 316  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group