Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1541 PostWysłany: 05 Sie 2016 13:12 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Tym bardziej zadzwoń i ustal czy booking przekazał hotelowi dane twojej karty,chociaż jeśli tam można płacić tylko gotówką to wygląda,że nie mają terminala płatniczego i to booking musiałby ściągnąć kwotę i rozliczyć z obiektem.Dla ciebie to lepiej bo mając twoją reklamację chyba pochopnie niczego nie zrobią ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🚨 SUPERCENA 🚨 🤯 Loty na Wyspy Zielonego Przylądka + przystanek w Porto za ❗752 PLN❗🌴 🚨 SUPERCENA 🚨 🤯 Loty na Wyspy Zielonego Przylądka + przystanek w Porto za ❗752 PLN❗🌴
Wypoczynek w słonecznej Hiszpanii 🌞🎄 4* hotel blisko plaży za 1663 PLN Wypoczynek w słonecznej Hiszpanii 🌞🎄 4* hotel blisko plaży za 1663 PLN
#1542 PostWysłany: 05 Sie 2016 13:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3621
srebrny
Przy płaceniu gotówką zawsze warto poprosić o jakiś papier (invoice, receipt, bill). Nie pamiętam przypadku żebym nie dostał jakiegoś potwierdzenia ale zdarzało się, że dopiero po mojej wyraźnej prośbie.
Góra
 Profil Relacje PM off
MUC2014 lubi ten post.
 
      
#1543 PostWysłany: 10 Sie 2016 18:49 

Rejestracja: 17 Maj 2012
Posty: 790
niebieski
Hey, jak rozumieć zapis o płatności na miejscu gdy cena na naszej stonie jest wyświetlana w PLN. Planuję zrobić rezerwację z 10%wizz ale jak w hotelu mnie przewalutują będzie bez sensu. Oczywiście mogę zmienic podczas zakupu walutę na E ale wtedy cena jest już wyższa i staje się średnio opłacalne. Czy coś przeoczyłem. Pzdr
EDIT: do kosza!! coś źle policzyłem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1544 PostWysłany: 10 Sie 2016 19:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Na miejscu zapłacisz zawsze w lokalnej walucie. Cena w PLN jest orientacyjna. Możesz sobie równie dobrze ustawić wony koreańskie.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1545 PostWysłany: 10 Sie 2016 20:30 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
@santech ale wizz też zasili Ci konto w euro a nie w innej walucie.
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1546 PostWysłany: 11 Sie 2016 21:59 

Rejestracja: 03 Cze 2016
Posty: 8
Zdam relacje z moich poczynań. Hotel ani trochę nie miał ochoty na zwrot kasy za podwójną rezerwacje... trafiłem na wyjątkowych gnojków. Nawet wsparcie lokalnej policji nie pomogło.
Booking... uważa, że wszystko jest ok. Niby próbowali rozmawiać z hotelem, ale nic nie pomogli. Na razie nie trafiają do nich argumenty o tym, że to na wskutek ich systemowego błędu zrobiłem drugą rezerwacje. Nie zamierzam odpuścić. Wielu z Was pewno będzie miało super opinie na temat serwisu booking, że warto robić zrzuty, nagrywać itd... w mojej opinii jakość serwis jest weryfikowana właśnie w takich sytuacjach.
Na dziś booking będzie ostatnim pomysłem na tego typu serwisy.

Zamierzam założyć osobny wątek w którym konkretnie zbierzemy rady, ścieżkę reklamacyjną w takich sytuacjach - co o tym sądzicie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1547 PostWysłany: 12 Sie 2016 19:38 

Rejestracja: 12 Sie 2016
Posty: 3
Witam :)

słuchajcie, ja już zgłupiałam z tym bookingiem..
rezerwowałam na daaaaaaaaleką przyszłość hostel w Paryżu. Był tam zapis o przedpłacie (jak widać na fotce ). Ale też do któregoś tam czerwca 2017 mogłam tę rezerwację odwołać.Niby bezpłatnie.
I tak też zrobiłam, odwołałam dzisiaj rezerwację i moje pytanie jest: czy hotel może mnie obciążyć faktycznie za tę jedną noc? Szczególnie w sytuacji, kiedy już rezerwację odwołałam...pytanie może głupie, ale z tym bookingiem nigdy nic nie wiadomo :) dzięki za pomoc

Załączniki:
Bez tsdfsdfytułu.jpg
Bez tsdfsdfytułu.jpg [ 78.43 KiB | Obejrzany 932 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1548 PostWysłany: 12 Sie 2016 19:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
nie może.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
misiuniuniunia lubi ten post.
 
      
#1549 PostWysłany: 12 Sie 2016 19:47 

Rejestracja: 12 Sie 2016
Posty: 3
namteH napisał(a):
nie może.


OK, dzięki. A co byłoby w sytuacji, gdyby jednak hotel ściągnął kasę, a rezerwacja zostałaby odwołana...czy w przypadku, jaki jest na powyższym obrazku :) zwróciliby oni pieniądze za tę przedpłatę?

Moje głupie pytania wynikają z tego,że rezerwuję na bookingu od 2 lat, ale zawsze trafiałam na oferty, gdzie nie było żadnych przedpłat, cudów wianków..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1550 PostWysłany: 12 Sie 2016 19:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Tak, powinni oddać. W najgorszym wypadku możesz stracić jakieś grosze na przewalutowaniu, jeśli nie płaciłaś kartą w €.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
misiuniuniunia uważa post za pomocny.
 
      
#1551 PostWysłany: 12 Sie 2016 20:04 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Tez mam podobnie, booking mial pobrac 30% i tyle mialo byc za odwolanie rezerwacji a stalo sie tak, ze pobrano 100%
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1552 PostWysłany: 12 Sie 2016 20:09 

Rejestracja: 12 Sie 2016
Posty: 3
aviel napisał(a):
Tez mam podobnie, booking mial pobrac 30% i tyle mialo byc za odwolanie rezerwacji a stalo sie tak, ze pobrano 100%

no co Ty mówisz...a próbowałeś/aś sprawę rozwiązać z bookingiem/Hotelem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1553 PostWysłany: 12 Sie 2016 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 276
Loty: 61
Kilometry: 88 065
niebieski
Ale w jej przypadku nie powinni nic pobrać. Nie można mylić przedpłaty z opłatą za anulowanie rezerwacji.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1554 PostWysłany: 12 Sie 2016 20:43 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
30% było przedpłaty a gdyby odwołano to 30% przepada, ja tak to rozumiem :)
tak czy inaczej dzwoniłabym na infolinię
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1555 PostWysłany: 12 Sie 2016 20:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
aviel napisał(a):
Tez mam podobnie, booking mial pobrac 30% i tyle mialo byc za odwolanie rezerwacji a stalo sie tak, ze pobrano 100%

Po odwołaniu w terminie rezerwacji pobrano ci 100% kasy zamiast zgodnie z warunkami anulacji 30% :?: Czy jeszcze rezerwacja jest aktualna i pobrali 100% kasy?Bo pierwszy przypadek kwalifikuje się do reklamacji a w drugim po ew. anulacji powinni zwrócić 70% kwoty.Kasę pobiera bezpośrednio hotel a nie booking ale reklamacje składasz przez Booking.com .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1556 PostWysłany: 12 Sie 2016 20:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 2539
Loty: 26
Kilometry: 45 127
złoty
@aviel dzwoń na infolinię, tam naprawdę pracują konsultanci którzy chcą pomóc klientowi.

Miałem sytuacje - bezzwrotna rezerwacja ~2500 pln, hotel miał mnie obciążyć 100% przed przyjazdem - rezerwowane około miesiąca przed przyjazdem. 2 dni po rezerwacji nagła zmiana planów, dzwonię do hotelu - nie pomogą (mają prawo nie odwołać). Dzwonię na infolinię Booking z pytaniem czy mogą pomóc. 30 minut później oddzwania konsultantka, że udało jej się odwołać bezkosztowo moją rezerwację w hotelu . :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1557 PostWysłany: 14 Sie 2016 14:49 

Rejestracja: 14 Sie 2016
Posty: 6
witam, mam problem i bardzo proszę o pomoc

kilkakrotnie korzystałam już z booking i nigdy nie było problemów

tym razem chyba mam pecha :)

w ciągu ostatnich dwóch dni zarezerwowałam około 10 apartamentów ( nie hotelów), u prywatnych właścicieli w Chorwacji na lipiec 2017 ( uprzedzając pytanie dlaczego tak dużo? zawsze tak robię, rezerwuję co mnie interesuje, a potem przez kilka dni wszystko dokładnie analizuję , odrzucam kolejne i zostawiam jeden, ten który najbardziej mi odpowiada )

jednak od razu po rezerwacji, od trzech osób dostałam maile, że mam odwołać (wszystkie rezerwacje z możliwością bezpłatnego odwołania), bo oni jeszcze nie wprowadzili cen na przyszły rok i te ceny co teraz są, są za niskie i nie udostępnią mi swoich apartamentów

potwierdzenia od booking mam, że rezerwacja jest

napisałam do booking, ale jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi

czy tak można?

co mam zrobić?

odwołać?

ceny są atrakcyjne, ale nie jakieś mega niskie, wychodzi około 50 euro za dobę dla dwójki dorosłych i dziecko, więc cena atrakcyjna ale nie mega niska
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1558 PostWysłany: 14 Sie 2016 15:29 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
Nie byłam w takiej sytuacji ale ja bym poczekała co odpowie booking :)
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1559 PostWysłany: 14 Sie 2016 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 713
Loty: 163
Kilometry: 196 420
niebieski
jolcix napisał(a):
ceny są atrakcyjne, ale nie jakieś mega niskie, wychodzi około 50 euro za dobę dla dwójki dorosłych i dziecko, więc cena atrakcyjna ale nie mega niska

Skoro to nie są noclegi, które wyjątkowo ci pasują, to ja w takim przypadku dla świętego spokoju anuluję. Zresztą hotel sam to może zrobić, jak to często się dzieje w przypadku błędów cenowych.
_________________
Piłkarskie podróże - groundhopping i groundspotting
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1560 PostWysłany: 14 Sie 2016 15:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
Jeśli od razu odpisali Ci, że to nie przejdzie to to raczej nie przejdzie. Bardzo często na bookingu można znaleźć atrakcyjne ceny na odlegle daty i równie często te rezerwacje nie przechodzą. Najpewniej booking zapyta tych co oferują czy się zgodzą na takie ceny ale odpowiedz już sama znasz.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group