Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 316  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2021 PostWysłany: 23 Maj 2017 05:22 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
d-t-x napisał(a):
Ja to w ogóle unikam obiektów z przedpłatą chyba, że dotyczy to Berlina (tam na 99% dojadę). A co, gdy np. zmienią lub odwołają mi lot? Czasem lepiej trochę przepłacić, ale mieć spokój.


Ja zwracam uwagę na to do kiedy można bezpłatnie anulować a nie na to czy jest przedpłata.
Bywa że ściągają z karty przedpłatę, ale i tak możesz bezpłatnie anulować i pobraną kwotę zwracają.
Nawiązując znowu do statystyk anulacji, taka ciekawostka - odsetek anulacji jest znacznie mniejszy w przypadku ofert takich że pobiera się przedpłatę, choćby i zwracalną w porównaniu do ofert gdzie wystarczy kliknąć a opłata później (choćby i obowiązkowo pobierana, bo podano nr karty).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴 💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴
Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎 Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎
Offline
#2022 PostWysłany: 23 Maj 2017 20:15 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 23 Maj 2017
Posty: 2
Z bookingiem mam do czynienia od niedawna, wcześniej nie korzystałem z tego typu stron. Zacząłem korzystać i... od razu spotkała mnie niemiła niespodzianka. Zamówiłem nocleg na dwie doby 1 maja w opcji bezpłatnego odwołania rezerwacji do 19 maja. Po 30 minutach ją odwiesiłem, bo znalazłem coś lepszego. 3 maja została mi pobrana z konta całość kwoty za te dwie doby zapewne w ramach preautoryzacji. Minęły trzy tygodnie i na koncie nadal nic nie mam. Oczywiście dzwoniłem do bookingu. Za pierwszym razem usłyszałem, że do 10 dni roboczych kasa ma być zwrócona. Na infolinii powiedzieli mi, że wyślą też maila z przypomnieniem do hotelu. Minęło 10 dni roboczych i nic. Zadzwoniłem na infolinię po raz drugi. Tym razem pani zadzwoniła do hotelu, gdzie menedżerka powiedziała jej, że jest teraz poza biurem i nie jest w stanie udzielić żadnych informacji na temat zwrotu pieniędzy. Miałem zatem czekać kolejne trzy dni i jakby nie było odpowiedzi, to znowu się kontaktować. Tak też zrobiłem. W tą sobotę znowu zadzwoniłem na infolinię bookingu. Kolejna pani zadzwoniła do hotelu, gdzie menedżerka powiedziała jej, że kasę rzekomo już mi wpłacili i wyślą potwierdzenie w poniedziałek. Oczywiście kasy nadal nie mam i kontaktu żadnego do dziś. Ewidentnie hotel leci w kule. Oczywiście złożyłem reklamację w sobotę, przesłałem dokumenty potwierdzające, że kasa została mi z konta zabrana. Dostałem maila w sobotę od bookingu, że dokumenty zostały przekazane hotelowi i jak tylko ustalą rozwiązanie, to dadzą mi znać. Zaczynam się już trochę niecierpliwić. Ile taki proces zwrotu kasy może maksymalnie trwać? Co ewentualnie powinienem jeszcze zrobić? Czy ktoś miał podobną sytuację? Osobiście pierwszy raz rezerwowałem nocleg przy użyciu karty, ale po takich jazdach więcej już tego nie zrobię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2023 PostWysłany: 23 Maj 2017 20:19 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Powinieneś przede wszystkim skontaktować się z własnym bankiem i złożyć reklamację.
Góra
 PM off  
      
Offline
#2024 PostWysłany: 23 Maj 2017 20:43 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
1. Telefon do banku - przede wszystkim niech sprawdzą, czy to blokada czy obciążenie, ale skoro po takim czasie nie zeszło, to raczej obciążenie.
2. Jak blokada to po takim czasie powinno jej już nie być. W takim wypadku najprawdopodobniej błąd po stronie banku - domagać się tego od banku zdjęcia blokady.
3. Jeśli obciążenie - naciskać na hotel żeby oddał pieniądze, a jak będzie opór to chargeback.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2025 PostWysłany: 23 Maj 2017 21:36 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
michu89 napisał(a):
Kolejna pani zadzwoniła do hotelu, gdzie menedżerka powiedziała jej, że kasę rzekomo już mi wpłacili i wyślą potwierdzenie w poniedziałek. Oczywiście kasy nadal nie mam i kontaktu żadnego do dziś. Ewidentnie hotel leci w kule. Oczywiście złożyłem reklamację w sobotę, przesłałem dokumenty potwierdzające, że kasa została mi z konta zabrana. Dostałem maila w sobotę od bookingu, że dokumenty zostały przekazane hotelowi i jak tylko ustalą rozwiązanie, to dadzą mi znać. Zaczynam się już trochę niecierpliwić. Ile taki proces zwrotu kasy

Menadżerka sama potwierdziła,że pobrali kasę i że niby oddali więc jeśli jeszcze jej nie masz booking.com powinien dopilnować aby hotel przesłał dokument potwierdzający zwrot.Czasami trwa to kilka dni ,ale byłabym raczej spokojna,że kasa wróci.Jeśli ci zależy na czasie dzwoń ponownie do booking i ponaglaj.Swoją drogą, jak na pierwsze doświadczenia z portalem, sytuacja faktycznie pechowa i można się zrazić. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2026 PostWysłany: 23 Maj 2017 23:43 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 08 Kwi 2017
Posty: 67
Aby zapobiec takim sytuacjom mam ustawiony limit transakcji internetowych na karcie na 0 dziennie na 0 złotych. Jeśli muszę coś zapłacić w internecie albo wiem że będą mi coś ściągać to odblokowuję a po transakcji znowu zmieniam limit na zero. W aplikacji bankowej to raptem parę kliknięć, a jestem chroniony przed stresem i takimi akcjami jak powyższa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2027 PostWysłany: 24 Maj 2017 00:11 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 06 Lis 2015
Posty: 711
michu89 napisał(a):
Osobiście pierwszy raz rezerwowałem nocleg przy użyciu karty, ale po takich jazdach więcej już tego nie zrobię.

Zawsze możesz celować w rezerwacje, które nie wymagają potwierdzenia kartą. Niestety to mocno ogranicza wybór i ceny, o czym szybko się przekonasz.
Według Twojego opisu sprawa jest czysta, a pomyśl, że zdarzają się trudniejsze sytuacje np. ktoś nagle korzysta z Twojej karty i lecą zakupy w zagranicznych sklepach. Poszukaj, są wątki nawet na tym forum o takich wtopach. Niestety ale to tak działa, że hotel dostaje pełne dane umożliwiające użycie karty. Z reguły nie ma z tym kłopotów ale zdarzają się nadużycia ze strony osób mających dostęp i odkręcanie takiego tematu jest arcytrudne jeśli zrobią to sprytnie.

Kardasz napisał(a):
Aby zapobiec takim sytuacjom mam ustawiony limit transakcji internetowych na karcie na 0 dziennie na 0 złotych. Jeśli muszę coś zapłacić w internecie albo wiem że będą mi coś ściągać to odblokowuję a po transakcji znowu zmieniam limit na zero. W aplikacji bankowej to raptem parę kliknięć, a jestem chroniony przed stresem i takimi akcjami jak powyższa.

Nie wszystkie banki dają taką prostą możliwość manewru limitami. Przykładowo na aktualizację limitów w raiffie musiałem czekać dobę :roll:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2028 PostWysłany: 24 Maj 2017 09:42 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 23 Maj 2017
Posty: 2
Niestety, to nie jest blokada, a obciążenie, bo dzwoniłem rano do banku. Bardzo dziękuję za odpowiedzi, rady, na pewno skontaktuje się jeszcze z bookingiem i być może bezpośrednio z hotelem, a jeśli to nic nie da, wtedy złożę reklamację w banku. Mam nadzieję, że nie ma żadnych przesłanek ku temu, abym miał nie odzyskać tych pieniędzy. Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi i pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2029 PostWysłany: 26 Maj 2017 17:44 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 28 Wrz 2015
Posty: 135
Loty: 36
Kilometry: 64 407
pminor napisał(a):
Strasznie jestem tym zdenerwowany I mimo że to mój błąd to nie zamierzam dobrowolnie zapłacić ponieważ nie uważam żeby obiekt poniósł stratę w ciągu tych kilku godzin a upewnia mnie w tym to że po dwóch dniach sprzedał pokoje. Ja tylko chciałem to załatwić jak człowiek to oni mi czat, wystawili fakturę i czekają


Nie bardzo rozumiem twoich żali do hotelu. Sam piszesz, że się pomyliłeś, na dodatek nie zamierzasz "dobrowolnie płacić" za coś co się hotelowi należy jak psu buda. To, że według ciebie obiekt nie poniósł straty ma się nijak do całej sytuacji. W sklepie też nie zapłacisz bo według ciebie za dużo zarabiają? Weź też pod uwagę, że większość obiektów nie wystawia wszystkich swoich pokoi u pośredników. To że sprzedali ofertę na Bookingu nie oznacza, że nie mają innych wolnych.
Wiec dla jasności: nie chcesz niczego załatwić "jak człowiek" tylko uniknąć odpowiedzialności za swój błąd.
Nie oceniam, ale nie bądź hipokrytą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2030 PostWysłany: 26 Maj 2017 17:46 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 12
Bardzo kosztowny błąd


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2031 PostWysłany: 26 Maj 2017 17:49 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
To jest dla mnie fascynujące - Ty się pomylisz i musisz płacić, jeśli natomiast hotel zbyt tanio sprzeda pokój, ma prawo anulować Ci rezerwację bez żadnych konsekwencji dla siebie.
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2032 PostWysłany: 26 Maj 2017 18:02 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 28 Wrz 2015
Posty: 135
Loty: 36
Kilometry: 64 407
pminor napisał(a):
Bardzo kosztowny błąd

Nie przesadzaj, nie takie pieniądze ludzie tracą.

Na pocieszenie powiem ci, że obowiązuje cie polskie prawo. Żeby ściągnąć te pieniądze, musieliby mieć wyrok sądowy. Szanse że założą sprawę są wg mnie znikome. Szanse, że wygrają, pół na pół. To, że będzie cię ścigać jakaś policja jest w ogóle śmieszne. I piszę to na podstawie własnych, sporych doświadczeń a nie "gdybam" :D
Tak że śpij spokojnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2033 PostWysłany: 26 Maj 2017 18:06 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2985
niebieski
Właśnie chciałem napisać, ze te 300eur to taki wymiar "kary" zeby nie zabolało a zeby zapamiętać. Tyle to potrafi przyjść mandat za prędkość jak sie komuś ograniczeń na autostradzie zapomni.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2034 PostWysłany: 26 Maj 2017 18:27 
Moderator forum
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4198
pminor napisał(a):
Przeglądając oferty na noclegi w Chorwacji, przez pomyłkę wybrałem ofertę bez możliwości bezpłatnej rezerwacji.
Na drugi dzień z samego rana po telefonie na infolinię konsultant powiedział że mi lepiej będzie anulować z karą tą rezerwację tak aby pokoje wróciły do oferty a potem zwrócić się do obiektu z prośbą o anulowanie kary. Kilkukrotnie infolinia kontaktowała się z obiektem, dokładnie wytlumaczyła zainstniały błąd, dodatkowo obiekt zdążył sprzedać już te pokoje a wycofać z opłaty się nie chca (bo mają prawo obciążyć mnie 30% całkowitej kwoty i tak obiekt twierdzi).

Miałam kiedyś podobną sytuację, gdzie zarezerwowałam hotel w ofercie bezzwrotnej z pomyłką w datach. Oczywiście od razu zadzwoniłam do booking i wyjaśniłam sytuację. Obiekt także nie chciał się zgodzić i chciał od razu ściągnąć z karty kwotę za anulację - to było aż 50%. :o
Sama także zadzwoniłam do hotelu, i przy wsparciu booking, w końcu udało mi się z hotelem wynegocjować brak opłaty karnej za odwołanie rezerwacji. Ale dokonałam innej rezerwacji w tym hotelu na odpowiadające mi terminy.
Może to właśnie jest ten problem, że Ty całkowicie zrezygnowałeś z pobytu w tym obiekcie. Warunki rezerwacji jaki były widziałeś. Szkoda tylko, że przed anulacją sam nie kontaktowałeś się także z obiektem. Moim zdaniem masz nauczkę na przyszłość i kare powinieneś zapłacić. Będzie bolało. :(
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off
namteH lubi ten post.
 
      
Offline
#2035 PostWysłany: 26 Maj 2017 18:39 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 12
Oczywiście, że próbowałem się kontaktować. W ciągu tygodnia wysłałem chyba z 8 maili i ze 20raz dzwoniłem na infolinie. Nikt nie mógł się skontaktować z obiektem. Obiekt tylko wysłał mi fv. Na prośbę o ponowną rezerwację w tym terminie w zamian za anulowanie kary nie odpowiedział już od 1,5tyg, nawet Bookingowi, który wysłał mi informację że pomimo kilku prób nie są w stanie skontaktować się z obiektem. Fajnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2036 PostWysłany: 27 Maj 2017 01:09 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
@‌grens‌
Cytuj:
Na pocieszenie powiem ci, że obowiązuje cie polskie prawo. 

Dlaczego tak twierdzisz?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2037 PostWysłany: 27 Maj 2017 07:26 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
d-t-x napisał(a):
To jest dla mnie fascynujące - Ty się pomylisz i musisz płacić, jeśli natomiast hotel zbyt tanio sprzeda pokój, ma prawo anulować Ci rezerwację bez żadnych konsekwencji dla siebie.


Zawsze można iść tą samą drogą co hotele, czyli powołać sie na oczywisty błąd (potwierdzeniem że to błąd jest odwołanie w ciągu kilku godzin od rezerwacji).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2038 PostWysłany: 27 Maj 2017 08:44 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1394
To ja trochę z innej beczki.Bardziej optymistycznie.Wykonałem na bookingu rezerwację z bezpłatną anulacją do 10 dni przed pobytem.Pełna przedpłata kartą.Zerknąłem na potwierdzenie rezerwacji i pierwszy raz zauważyłem opcję zmiany danych gościa.Można edytować dane gościa.Jeśli ta opcja jest też przy rezerwacjach bezzwrotnych,to można komuś oddać,odsprzedać nocleg.To jakaś nowość?Przy wcześniejszych 2 rezerwacjach tego chyba nie miałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2039 PostWysłany: 27 Maj 2017 08:55 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
ZENNNEK napisał(a):
.To jakaś nowość?Przy wcześniejszych 2 rezerwacjach tego chyba nie miałem.

Nie zwróciłeś uwagi wcześniej.Taka opcja istnieje od dawna, bez względu na rodzaj rezerwacji i można jak najbardziej odstąpić komuś swoją rezerwację jak pasuje ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2040 PostWysłany: 27 Maj 2017 08:56 
Moderator forum
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4198
Opcja zmiany danych gościa chyba jest od zawsze.
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 316  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group