Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 316  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#2001 PostWysłany: 22 Maj 2017 09:05 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 09 Cze 2012
Posty: 2006
srebrny
@‌pminor‌ @‌gorny77‌

Oczywiście nowe konto na bookingu, na nowego maila, nowy nr telefonu i najlepiej inne dane adresowe i też inne karty kredytowe/debetowe niż przypisane do starego konta.
Góra
 Profil Relacje PM off
pminor uważa post za pomocny.
 
      
💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴 💥CO ZA CENA💥 Loty na Sycylię dla wszystkich od 128 PLN 😱 🌴
Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎 Wiosenny relaks na Majorce 🌴 Urlop w 4* hotelu z wyżywieniem na tydzień za 1988 PLN🇪🇸😎
Offline
#2002 PostWysłany: 22 Maj 2017 09:46 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

To są podstawy i tego też mu jak dziecku tlumaczyc nie trzeba
A i karta np.w euro Alior Kantoru przeważnie rozwiązuje problem kart choć nie zawsze, zwłaszcza jak na koncie karty nie ma odpowiednich środków
Góra
 PM off
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2003 PostWysłany: 22 Maj 2017 10:39 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
BrunoJ napisał(a):

chyba że apartament się sprzeda, wtedy dostanę różnicę, z potrąconymi podatkami czy jakąś niewielką opłatą manipulacyjną. Wyszło na to że przy dobrych wiatrach 90% kwoty byłoby do odzyskania, przynajmniej teoretycznie. Niektorzy hotelarze podchodzą do takich sytuacji normalnie i wcale nie chcą zerżnąć klienta. Chcą tylko pokryć koszty ewentualnej fatygi, bo w końcu czemu mają dopłacać do interesu.

Takie podejście jest jak najbardziej uczciwe i chyba wtedy każdy klient to rozumie.W przypadku płatnej anulacji zawsze warto ustalić ew.odstąpienie hotelu od roszczeń wobec klienta zanim zrezygnujemy z noclegu a nie później. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2004 PostWysłany: 22 Maj 2017 10:54 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
BrunoJ napisał(a):
To oczywiste że booking jest na czele anulacji, ponieważ oferuje taką możliwość


No przecież nie tylko booking oferuje taką możliwość.
Jest na czele spośród tych które oferują taką możliwość anulowania oczywiście.
Są obiekty które oferują możliwość rezerwacji z bezpłatną anulacją bezpośrednio u siebie a część pokoi sprzedają przez booking.
Takie obiekty mają o wiele więcej anulacji z bookingu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2005 PostWysłany: 22 Maj 2017 11:09 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3766
srebrny
a to nie hotel publikuje oferte i decyduje o mozliwosci i warunkach anulowania noclegow?

skoro daja mozliwosc darmowej anulacji, to do kogo maja pretensje o liczbe anulacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2006 PostWysłany: 22 Maj 2017 11:14 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 12
Tak to jest jak człowiek nie doczyta zobaczymy jak się ona sprawa potoczy...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2007 PostWysłany: 22 Maj 2017 11:19 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
-- 22 Maj 2017 11:15 --

miriam napisał(a):
BrunoJ napisał(a):

chyba że apartament się sprzeda, wtedy dostanę różnicę, z potrąconymi podatkami czy jakąś niewielką opłatą manipulacyjną. Wyszło na to że przy dobrych wiatrach 90% kwoty byłoby do odzyskania, przynajmniej teoretycznie. Niektorzy hotelarze podchodzą do takich sytuacji normalnie i wcale nie chcą zerżnąć klienta. Chcą tylko pokryć koszty ewentualnej fatygi, bo w końcu czemu mają dopłacać do interesu.

Takie podejście jest jak najbardziej uczciwe i chyba wtedy każdy klient to rozumie.W przypadku płatnej anulacji zawsze warto ustalić ew.odstąpienie hotelu od roszczeń wobec klienta zanim zrezygnujemy z noclegu a nie później. ;)


Czy ja wiem, czy bardziej uczciwe? W przypadku o którym pisze @‌BrunoJ‌ traci się 100% jeśli obiekt nie znajdzie innego klienta albo 10% jeśli znajdzie, jakoś nie wydaje mi się żeby to było bardziej uczciwe niż utrata 30% niezależnie od tego czy pokój zajęty czy nie, kwestia umowy między stronami.
Problem widzę z tym, że ogólnie przyjętą i praktykowaną zasadą w obiektach które nie wymagają podania nru karty jest to że dopóki się nie wpłaciło zaliczki, nie ma konsekwencji rezygnacji. Ten obiekt się z tego schematu wyłamuje.

-- 22 Maj 2017 11:19 --

ibartek napisał(a):
a to nie hotel publikuje oferte i decyduje o mozliwosci i warunkach anulowania noclegow?

skoro daja mozliwosc darmowej anulacji, to do kogo maja pretensje o liczbe anulacji?


A kto daje możliwość darmowej anulacji a potem ma pretensje?
Każdy obiekt kalkuluje co mu się najbardziej opłaca i świadomie oferuje warunki anulacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2008 PostWysłany: 22 Maj 2017 11:25 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 2985
niebieski
Oba warunki (30% lub 100/10%) są wg mnie fair, tak sobie ktoś wymyślił i klikając na takie się zgadzam. Często są inne warianty (70%, 90%, zmiana w górę w miarę zbliżania się pobyty itp.). Po prostu trzeba to wszystko spokojnie przeczytać, zanim się kliknie w afekcie.

Sam ostatnio byłem w obiekcie w którym płatność była gotówką na miejscu, ale anulacja poniżej 3 dni przed przybyciem była obłożona karą. Jeśli dobrze kojarzę to przy rezerwacji podawałem mimo wszystko nr CC bookingowi. Zastanawiałem się nawet w jaki sposób taki obiekt potem ewentualnie egzekwuje swoje roszczenia, bo w 99/100 przypadków potencjalny użyszkodnik nie będzie chciał zapłacić i nie ma go jak łatwo zmusić. Chyba że booking jako pośrednik ruszy podaną do zagwarantowania rezerwacji kartę.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2009 PostWysłany: 22 Maj 2017 11:32 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
Ja to w ogóle unikam obiektów z przedpłatą chyba, że dotyczy to Berlina (tam na 99% dojadę). A co, gdy np. zmienią lub odwołają mi lot? Czasem lepiej trochę przepłacić, ale mieć spokój.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2010 PostWysłany: 22 Maj 2017 11:44 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
Marysiek napisał(a):


Problem widzę z tym, że ogólnie przyjętą i praktykowaną zasadą w obiektach które nie wymagają podania nru karty jest to że dopóki się nie wpłaciło zaliczki, nie ma konsekwencji rezygnacji. Ten obiekt się z tego schematu wyłamuje.

Ale wcześniej jak pytałam o taki przypadek napisałeś,że mają prawo dochodzić zapłaty zaliczki,choć też sądziłam,że brak zaliczki jest sygnałem rezygnacji i hotel na tej podstawie sam anuluje rezerwację bez dalszego prawa do dochodzenia tej zaliczki.Nie wpływa zaliczka -rezerwacja przepada, tak ja to rozumiem.Nie wiem czy dobrze :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2011 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:02 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7438
HON fly4free
cekace napisał(a):
Oczywiście nowe konto na bookingu, na nowego maila, nowy nr telefonu i najlepiej inne dane adresowe i też inne karty kredytowe/debetowe niż przypisane do starego konta.
ale co to w danej sytuacji zmienia?

w przypadku determinacji pensjonatu w wyegzekwowaniu kwoty za anulację, wszystkie dane (poza kartą?) już mają, więc nawet zamknięcie starego konta i założenie nowego niewiele tu pomoże - niedoszły klient nie stanie się anonimowy
a w - bardziej wg mnie prawdopodobnym - przypadku odpuszczenia sprawy, nowe konto tym bardziej jest zbędne (e: ok, zapobiega "przypomnieniu" sobie przez obiekt starej sprawy...)

jak już pisałem - jak większość/wszyscy tu, nie sądzę, żeby kolega @‌pminor‌ poniósł jakieś konsekwencje, ale doskonale rozumiem jego zdenerwowanie i również wolałbym załatwić sprawę przed wyjazdem na wakacje i raczej żadne anonimowe rady na forum nie byłyby w stanie mnie uspokoić... (no, może odrobinę...)
Góra
 Profil Relacje PM off
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2012 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:11 
Site Admin
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 9090
Też moim zdaniem nic się nie stanie - kiedyś szukałem hotelu w Toruniu, zarezerwowałem hotel z możliwością anulacji, by mieć back up, w międzyczasie znalazłem coś innego. Dodatkowo, hotel chciał potwierdzenia kartą bez CVV, więc podałem kartę prepaid z 1.50e, żeby na pewno przeszła.
Podczas pobytu dostałem maila z prośbą o potwierdzenie no-show, zapomniałem odwołać. Maila usunąłem, do dziś nic ciekawego się nie działo (ale też sezon niski, więc nie blokowałem innym pobytu)
Góra
 Profil Relacje PM off
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#2013 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:20 
Awatar użytkownika
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 88
Kilometry: 152 863
niebieski
Ostatnimi czasy jak ktoś się gdzieś w necie wygłupił to modne stało się tłumaczenie zhakowaniem konta. Szkoda, że kolega nie wpadł na to przed toczeniem całej tej dziwnej korespondencji ;)
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2014 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:21 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
miriam napisał(a):
Marysiek napisał(a):
Problem widzę z tym, że ogólnie przyjętą i praktykowaną zasadą w obiektach które nie wymagają podania nru karty jest to że dopóki się nie wpłaciło zaliczki, nie ma konsekwencji rezygnacji. Ten obiekt się z tego schematu wyłamuje.

Ale wcześniej jak pytałam o taki przypadek napisałeś,że mają prawo dochodzić zapłaty zaliczki,choć też sądziłam,że brak zaliczki jest sygnałem rezygnacji i hotel na tej podstawie sam anuluje rezerwację bez dalszego prawa do dochodzenia tej zaliczki.Nie wpływa zaliczka -rezerwacja przepada, tak ja to rozumiem.Nie wiem czy dobrze :)


No bo prawo mają, umowa została zawarta, warunki określone. Gdyby @‌pminor‌ podał im dane karty to ściągają te 30% i nie ma przebacz, nie ma tłumaczenia że pokój wynajęty komuś innemu.
Tyle że ogólnie przyjęta praktyka jest taka jak piszesz - z powodów praktycznych zwyczajowo nikt tego nie egzekwuje jeśli nie ma danych karty a zaliczka jeszcze nie wpłynęła.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2015 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:23 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 12
Strasznie jestem tym zdenerwowany I mimo że to mój błąd to nie zamierzam dobrowolnie zapłacić ponieważ nie uważam żeby obiekt poniósł stratę w ciągu tych kilku godzin a upewnia mnie w tym to że po dwóch dniach sprzedał pokoje. Ja tylko chciałem to załatwić jak człowiek to oni mi czat, wystawili fakturę i czekają


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2016 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:26 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3766
srebrny
Tomek Zien napisał(a):
Ostatnimi czasy jak ktoś się gdzieś w necie wygłupił to modne stało się tłumaczenie zhakowaniem konta. Szkoda, że kolega nie wpadł na to przed toczeniem całej tej dziwnej korespondencji ;)


i to jest pomysl, przeciez w booking mozna wpisac dowolne dane, nikt tego notarialnie nie weryfikuje ;)

Andrzej Duda, Krakowskie Przedmiescie, beda scigac? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2017 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:27 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 12
Owszem wygłupiłem się bo nie doczytałem. Ale nie zamierzam zasłaniać się zhakowaniem konta


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2018 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:44 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
pminor napisał(a):
wygłupiłem się bo nie doczytałem.



Błędem chyba była ta anulacja ,przecież mogłeś lepiej nie wpłacać zaliczki i może sami by anulowali.Z tego co pisze w ich warunkach kara za anulację 50% ,a pierwsza rata zaliczki 30%.Dziwne ,że anulację robiłeś poprzez pracownika booking.com i nie uświadomił ci ew.finansowych konsekwencji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2019 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:54 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 21 Maj 2017
Posty: 12
Próbowałem wyjaśnić sytuację przez infolinię. Pracownik powiedział że lepiej będzie anulować z opłatą żeby pokoje wróciły do oferty a potem załatwiać z obiektem anulowanie kary. Powiedział że obiekt powinien się zgodzić zwłaszcza jak sprzeda te pokoje. Teraz infolinia nie jest w stanie nic załatwić bo obiekt ma takie prawo, obiekt wystawia faktury a ja jestem w dupie


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#2020 PostWysłany: 22 Maj 2017 12:54 
Booking.com - opinie,problemy i doświadczenia" />

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2600
Loty: 273
Kilometry: 575 557
złoty
@pminor: ale tu nie ma dyskusji czy obiekt poniósł stratę czy nie. Obiekt się z Tobą umówił na konkretne warunki które zaakceptowałeś. Nie zmienia się zasad gry w trakcie jej trwania. Inna sprawa że raczej nie wyegzekwują tej kwoty choć jak pisałem wcześniej to tylko nasze przypuszczenia.
Góra
 Profil Relacje PM off
Marysiek lubi ten post.
pminor uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6309 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 316  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group