Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#6041 PostWysłany: 19 Sie 2024 17:13 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 469
Loty: 104
Kilometry: 216 006
niebieski
@FUX z tym że płatność poszła na konto booking
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
W😍W❗ Sycylia bezpośrednio za 152 PLN 🔥☀️ W😍W❗ Sycylia bezpośrednio za 152 PLN 🔥☀️
Tydzień w Turcji z all inclusive 🍹🏖️ 4* hotel z widokiem na góry za 1499 PLN 😎🏊‍♂️ Tydzień w Turcji z all inclusive 🍹🏖️ 4* hotel z widokiem na góry za 1499 PLN 😎🏊‍♂️
#6042 PostWysłany: 19 Sie 2024 17:29 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 3748
srebrny
poczekaj z dzien az zrobia update, albo zwroca, albo uznaja
Góra
 Profil Relacje PM off
Mihal09 uważa post za pomocny.
 
      
#6043 PostWysłany: 21 Sie 2024 18:37 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 681
Loty: 1
Kilometry: 3 789
niebieski
Witam, pisałem wcześniej o mojej rezerwacji (12 sierpnia) dzięki wszystkim za rady. Skontaktowałem się wtedy z booking.com, rzeczywiście była taka inf. na stronie oni skontaktowali sie z obiektem i w ostateczności miałem wybór: 1. albo anulacja choć oferta była bezzwrotna 2. korzystam z oferty a transfer opłaca mi booking, tylko muszę mieć coś na potwierdzenie żę w tym i tym dniu do obiektu dojazd. Wybraliśmy drugą opcję- zarezerwowałem transfer na booking.taxi -tak rekomendowali i ok. Teraz jestem w trakcie oczekiwania na zwrot. Nie wiem w sumie czy to wina bookingu czy obiektu. Jeszcze jedna informacja na przyszłość "taksówki lotniskowe" na booking mieliśmy zakupioną, potwierdzoną -wszystko ok, ale 3 godziny przed lotem sms że transfer anulowany. Nerwy i ponowna rezerwacja, tamta jeden odcinek anulowany i w trakcie zwrotu kosztów. Trochę było z tym nerwów: nic do końca nie jest pewne i przy powrocie też zerkanie czy nie anulowano. Dziś jak dalej widzę na tym obiekcie dalej widnieje transfer bezpłatny.
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW lubi ten post.
 
      
#6044 PostWysłany: 24 Sie 2024 16:33 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1536
srebrny
Obiekt w Rzymie, po przyjeździe okazało się, że miesiąc temu piętro niżej (też apartamenty na wynajem) był pożar. Właściciel nic nie pisał o tym przed przyjazdem, w naszym apartamencie wszystko w sadzy, śmierdzi dymem. Telefon do booking, oni do właściciela, który im powiedział, że wszystko ok, że był remont. No niestety nie było go, bo wszystko w sadzy. Booking oferuje -15% zniżki na nowy apartamet.
Jak uzyskać zwrot lub zamianę?
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off
szfarcjeger lubi ten post.
szfarcjeger uważa post za pomocny.
 
      
#6045 PostWysłany: 24 Sie 2024 16:44 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
Właściciel już wziął kasę czy płatność była przez booking? Jeśli pierwsza opcja rozmawiać z właścicielem, jeśli druga wysłać zdjęcia do bookingu i wynegocjować coś więcej niż 15%.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6046 PostWysłany: 24 Sie 2024 16:47 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1536
srebrny
Platność przez booking pobrana, 2 tyg temu
zdjęcia wysłane do booking, właściciel im wmawia, że jest pięknie i wspaniale
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
pyra2 uważa post za pomocny.
 
      
#6047 PostWysłany: 28 Sie 2024 14:35 

Rejestracja: 07 Lut 2024
Posty: 35
Rezerwacja przez booking w Chorwacji - wszystko ok, pobyt zakończony.
Po czym właściciel pisze do mnie na whatsup, że włamaliśmy się do zamkniętego na klucz schowka w kuchni (przechowuje tam środki czystości)
Schowek był otwarty, w ciągu tygodnia pobytu wzięliśmy 2 rolki papieru toaletowego.
Właściciel straszy że zgłosi to do bookingu, że został okradziony.
Proszę o info jak wygląda takie rozstrzyganie sporów przez booking.
Tu jest trochę słowo przeciwko słowu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6048 PostWysłany: 28 Sie 2024 14:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1408
platynowy
Nie wiem jak booking podejdzie do tego tematu, ale zawsze możesz im opisać sytuację ze swojej strony.
Właściciela obiektu możesz poinformować, że w razie jego zgłoszenia wystawisz mu komentarz ze stosownym ostrzeżeniem dla innych.
_________________
Kącik wspomnień:
Żelazna kurtyna w czasach PRL
Podróże zagraniczne w czasach PRL
Góra
 Profil Relacje PM off
Moni_ka uważa post za pomocny.
 
      
#6049 PostWysłany: 28 Sie 2024 18:05 

Rejestracja: 07 Gru 2012
Posty: 489
niebieski
Mam taką sytuację - zmodyfikowałem rezerwację zmniejszając liczbę dni. Cena za nową rezerwację oczywiście została pomniejszona, jednak w mailu informującym o zmianie obok Total Price z nową ceną jest też Payment Amount które jest sumą starej rezerwacji i nowej. Czy to normalna sprawa w takich przypadkach? Wszędzie indziej kwota to zapłaty to tylko cena nowej rezerwacji, czy to w potwierdzieniu rezerwacji na stronie/aplikacji, czy też w kolejnym mailu z potwierdzeniem reezerwacji który wygenerowałem przez aplikację. Rezerwacja oczywiście zwrotna, do pobytu zostało ponad 2 miesiące.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6050 PostWysłany: 29 Sie 2024 00:03 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Moni_ka napisał(a):
właściciel pisze do mnie na whatsup, że włamaliśmy się do zamkniętego na klucz schowka w kuchni (przechowuje tam środki czystości)

Czy właściciel domaga się od Was pieniędzy?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6051 PostWysłany: 29 Sie 2024 00:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8033
srebrny
@hank Też tak miałam i okazało się (zadzwoniłam),że mają jakiś błąd techniczny i wiadomości w mailach nie są prawidłowe.
Góra
 Profil Relacje PM off
hank lubi ten post.
hank uważa post za pomocny.
 
      
#6052 PostWysłany: 29 Sie 2024 04:19 

Rejestracja: 06 Sty 2023
Posty: 169
srebrny
@Moni_ka teraz już nie pomoże, ale na przyszłość: rezerwując jakieś domki lub ogólnie apartamenty poza hotelami z AirBnB/Booking, warto zrobić zdjęcia/filmik przy check-inie i po check-out, aby mieć dowody w razie problemów. Mi we Francji właściciel domu, który widać było, że już niejednych gości obsłużył, przesłał po pobycie zdjęcia szkód, które rzekomo wyrządziłem, na łączną kwotę 1500 zł. Sęk w tym, że żadnej z nich nie zrobiłem. Napisałem do właściciela i platformy (akurat AirBnB), że mam filmik udowadniający, że wszystkie uszkodzenia już były i od razu nagle odpuścili 8-) , więc skończyło się na odpowiedniej ocenie 1*
Góra
 Profil Relacje PM off
DMW lubi ten post.
 
      
#6053 PostWysłany: 29 Sie 2024 11:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2016
Posty: 1408
platynowy
@Moni_ka napisz za jakiś czas jak się sytuacja rozwija. Może wspólnie coś jeszcze wymyślimy.
Staraj się korespondować z właścicielem obiektu przez portal Booking, a nie WhatsApp i inne komunikatory. Dla Bookingu to będzie to lepsza dokumentacja
_________________
Kącik wspomnień:
Żelazna kurtyna w czasach PRL
Podróże zagraniczne w czasach PRL
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6054 PostWysłany: 29 Sie 2024 19:19 

Rejestracja: 29 Sie 2024
Posty: 4
Na początku chciałbym się przywitać co tez robię .

Chciałbym się podzielić moja historia i poprosić o jakieś rady
A wiec sprawa dotyczy portalu Booking
W grudniu 2023 zrobiłem rezerwacje na lipiec 2024 na dom w Grecji z uwagi iż to była oferta bezzwrotna musiałem ja od razu opłacić co tez zrobiłem .
Po kilku godzinach dostałem wiadomość na WhatsApp od właścicielki domu abym anulował rezerwacje bo dom nie będzie gotowy na mój przyjazd oczywiście tego nie zrobiłem i skontaktowałem się z booking omawiając w/w temat. Booking poinformował mnie ze to sprawdzi i poinformuje co dalej .
Po pewnym czasie nie pamiętam ale chyba w tym samym dniu lub dzień później w rozmowie z Booking poinformowali mnie ze faktycznie właścicielka domu odmówiła przyjęcia mnie na zarezerwowany termin i odwołali mi rezerwacje oraz zwrócili koszt rezerwacji.
Zaproponowali relokacje i przedstawili mi nowe oferty których nie zaakceptowałem z uwagi na duża odległość od morza lub na mniej pokojów.
Poinformowali mnie ze również mogę sam szukać czegoś w zastępstwie co tez uczyniłem i przedstawiłem im moja propozycje która znalazłem na Airbnb zaakceptowali i zapewnili mnie ze po odbyciu pobytu mam im przedstawić rachunek a oni pokryją różnice w kwocie 834 euro co tez mam w emailu.
Tak wiec po przyjeździe z Grecji skontaktowałem się ponownie i przesłałem rachunek oraz potwierdzenie z mojego konta ze wpłat za pobyt dokonałem .
Na drugi dzień otrzymałem z Booking email ze pieniądze już do mnie idą i je otrzymam w ciągu 5 dni .
Po kilkunastu dniach nie otrzymania pieniędzy ponownie zadzwoniłem i prosiłem o wyjaśnienie sprawy Pani powiedziała ze się wszystkiego dowie i odzwoni lub napisze email co tez zrobiła ale z tego maila nic nie wynika a konkretnie dlaczego nie chcą zwrócić pieniędzy za zmianę rezerwacji zresztą sami zobaczcie treść maila co odpisali


[Uprzejmie informujemy, że skontaktowaliśmy się z naszym działem wewnętrznym w kwestii różnicy w kosztach w procedurze relokacji. Otrzymaliśmy informację, że pokrycie kosztów nie może zostać zrealizowane w tej sytuacji.
Najmocniej przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Wiemy, że mogą się Państwo czuć zwiedzeni rezultatem.)

Napisałem kolejnego emaila żeby napisali powód nie zwrócenia pieniędzy ale jeszcze nic nie dostałem od nich .
Czy ewentualnie jest jakaś szansa z nimi wygrać i odzyskać pieniądze ? Jakies porady podpowiedzi co zrobic ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6055 PostWysłany: 29 Sie 2024 19:33 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3391
złoty
Listopad -grudzień 2022 miałem podobny problem, z tym, że zamiast 270EUR wysłali 25EUR. Sprawę drążyłem dalej i dosłali kolejne 213, 20EUR. Po kolejnych monitach dosłali resztę.
Powiem tak, Polska infolinia i BOK są pod tym względem do niczego. Lepiej dzwonić na numery USA lub UK, tam inaczej traktują klienta. Mów, że miałeś zwrot zapewniony pisemnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6056 PostWysłany: 29 Sie 2024 19:58 

Rejestracja: 29 Sie 2024
Posty: 4
Ale czemu do USA czy UK skoro to jest niby Holenderska firma?
ale z drugiej strony siostra mieszka w USA wiec przekaze jej sugestie
A masz moze jakis numer tel do USA ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6057 PostWysłany: 29 Sie 2024 20:48 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3391
złoty
Jeśli mówisz po niderlandzku to możesz dzwonić do NL. Osobiście dzwonię również do Francji.
Tu są wszystkie numery telefonów: https://secure.booking.com/content/cs.h ... elp_center
Booking.com już 2005 roku został wykupiony przez Priceline i jest firmą amerykańską.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6058 PostWysłany: 29 Sie 2024 20:55 

Rejestracja: 29 Sie 2024
Posty: 4
Z holenderskim tez nie będzie problemu siostra włada kilkoma jezykami i miedzy innymi holenderskim poza tym szwagier jest holendrem :)
Tylko czy beda chcieli z siostra rozmawiac jesli rezerwacje ja robiłem ?
ps dzieki za numery
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6059 PostWysłany: 29 Sie 2024 21:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 1653
złoty
Niestety booking jest słaby w takich sprawach, mi hotel odwołał pobyt jakieś 4h przed zameldowaniem, wybrałem alternatywę przez nich zaproponowaną, po czym nie chcieli mi zwrócić różnicy, bo... nie posiadałem dowodu zakupu, a był to prywatny apartament, więc wiadomo, że nie dają tam nigdy faktur ani nawet paragonów. No ale po paru mailach boksowania się z nimi w końcu zwrócili różnicę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6060 PostWysłany: 29 Sie 2024 21:07 

Rejestracja: 29 Sie 2024
Posty: 4
Tylko ze nie odpisuja na emaila :(
Wiec nie za bardzo wiem co mam zrobic ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 300, 301, 302, 303, 304, 305, 306 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group