Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#3741 PostWysłany: 16 Sty 2019 11:27 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@pajacyk Dostałeś podobne info jak @danziger #3730 ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜 Przygoda w Wietnamie! 🏯🐉🏮 Hanoi i Ho Chi Minh w jednej podróży za 2564 PLN 🛵🍜
🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍 🌴Ciepło, luksus i rajskie plaże☀️✨ Wycieczka na Zanzibar za 3412 PLN 🏖️✈️ Loty z dużym bagażem i 4⭐ hotel 😍
#3742 PostWysłany: 16 Sty 2019 16:00 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9871
Loty: 1083
Kilometry: 1 070 970
platynowy
To ja dziś dostałem od nich maila z prośbą o zmianie hasła z powodu potencjalnego wycieku danych. Fajnie...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3743 PostWysłany: 16 Sty 2019 16:25 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 324
miriam napisał(a):
@pajacyk Dostałeś podobne info jak @danziger #3730 ?


Nie, podczas rezerwacji, po zatwierdzeniu i po "przemieleniu" wyskakuje info że rezerwacji nie dokonałem i żebym się skontaktował z biurem telefonicznie...czerwony napis.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3744 PostWysłany: 16 Sty 2019 16:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@pajacyk Brzmi groźnie , chyba jakaś ustna nagana będzie ;) Napisz jak się sprawa potoczy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3745 PostWysłany: 16 Sty 2019 16:56 

Rejestracja: 13 Sie 2010
Posty: 83
Siema

Ktoś spotkał się z sytuacją, że Booking miał zwrócić 200zł, twierdzi, że to zrobił, ale pieniędzy na koncie nie ma.
Booking mi podał ARN, który niby ma świadczyć o dokonaniu płatności, jednak nigdzie jej nie ma :D
Booking przestał odpisywać :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3746 PostWysłany: 16 Sty 2019 17:07 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@dudu Podawałeś nr konta przez zaszyfrowany link przysłany przez nich mailem ,czy miał to być automatyczny zwrot, za odwołaną rezerwację, na konto z którego płaciłeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3747 PostWysłany: 16 Sty 2019 17:07 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2116
srebrny
zgłoś sprawę do swojego banku, jeżeli płaciłeś kartą możesz rozpocząć procedurę charge back
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3748 PostWysłany: 16 Sty 2019 19:46 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2137
niebieski
opo, czy Ty czytasz, czego dotyczy pytanie, czy wklejasz to z automatu? Jak napisze, że ząb go boli, to też zasugerujesz mu rozpoczęcie procedury chargeback?
Zgłoś się z numerem ARN do swojego banku - wystawcy karty. Po tym numerze będziesz w stanie ustalić, czy zwrot w ogóle do nich dotarł. Nadanie numeru ARN świadczy o tym, że booking zlecił przelew.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#3749 PostWysłany: 21 Sty 2019 01:28 

Rejestracja: 22 Lut 2018
Posty: 85
Zarezerwowałem parę dni temu nocleg, który musiałem odwołać. Koszt noclegu: 70 złotych, odwołania: 35 złotych. Odwołałem. Ściągnęli mi 70 złotych, zamiast 35. Napisałem, to odpisali, że "taką mają politykę" (wtf). Napisałem do bookingu, booking odpisał, że skontaktowali się i muszą mi oddać tę różnicę. Ale zamiast mi ją oddać to zabrali mi 70 złotych po raz drugi. Napisałem do bookingu, a oni że "najlepiej skontaktować się bezpośrednio z obiektem". Super pomoc i 140 złotych poszło xD

Da się to jakoś załatwić przez booking, czy to znaczy że olewają sprawę totalnie i pozostaje mi już jedynie wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty na adres hostelu? ;)
_________________
https://www.instagram.com/damjankarasz/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3750 PostWysłany: 21 Sty 2019 08:53 

Do Booking trzeba zadzwonić
Ponadto jak to nie pomoże to w banku wystawcy karty rozpoczniesz procedurę chargeback
Góra
 PM off  
      
#3751 PostWysłany: 21 Sty 2019 09:50 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Elmo Reserve napisał(a):
. Napisałem, to odpisali, że "taką mają politykę" (wtf). Napisałem do bookingu, booking odpisał, że skontaktowali się i muszą mi oddać tę różnicę. Ale zamiast mi ją oddać to zabrali mi 70 złotych po raz drugi. Napisałem do bookingu, a oni że "najlepiej skontaktować się bezpośrednio z obiektem". Super pomoc i 140 złotych poszło xD

Da się to jakoś załatwić przez booking, czy to znaczy że olewają sprawę totalnie i pozostaje mi już jedynie wysłać przedsądowe wezwanie do zapłaty na adres hostelu? ;)

Napisz raz jeszcze do hostelu( powołując się na fragment warunków dot. opłaty za anulowanie) o zwrot niesłusznie pobranej kwoty 105 zł .Zaznacz,że jeśli nie zwrócą uruchomisz chargeback. Możesz też poprosić konsultanta booking o ponowny kontakt z właścicielem hostelu i uzyskanie informacji kiedy oddadzą błędnie pobraną kwotę.Zazwyczaj ,w przypadku tak małych kwot ,w sytuacji problemów ze zwrotem często booking sam zwraca,a potem sobie to" rozlicza" z obiektem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3752 PostWysłany: 21 Sty 2019 10:52 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
Pamiętajcie że Booking.com jest TYLKO POŚREDNIKEM i de facto zgodnie ze swoimi ogólnymi warunkami handlowymi / obecnie bada go Komisja Europejska :oops:
"Skargi i żądania w odniesieniu do Produktu turystycznego (w tym również w odniesieniu do zaoferowanej (specjalnej/promocyjnej) ceny, polityki czy konkretnych żądań Klientów) należy kierować do Dostawcy usług turystycznych. Booking.com nie ponosi odpowiedzialności i zrzeka się jej w przypadku takich skarg i żądań." :idea:
ZA NIC NIE ODPOWIADA w myśl zasady my tylko kojarzymy klientów z obiektami i bierzemy za to ................,.słoną prowizję
Kto doczyta ...to już nie mażadnych złudzeń :
https://www.booking.com/content/terms.p ... 9f9d16fabf
Potwierdza to ostatnio niestety polityka firmy , zawsze możecie skorzystać ,,,,z innych firm :shock:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3753 PostWysłany: 21 Sty 2019 10:57 

Ale te inne firmy to też tylko pośrednicy

Mi tam jeszcze się nie zdarzyło, by po telefonie jeszcze nie pomogli czy nie postarali się pomóc (jedyny negatywny skutek to prośba o zwrot z powodu śmierci za rezerwację bez możliwości anulowania w Paryżu, ale tu też chcieli pomóc i z hotelem się skontaktowali, ale ci byli nieprzejednani)
Góra
 PM off  
      
#3754 PostWysłany: 21 Sty 2019 11:19 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Biko...Booking to nie jest spółka non-profit i jako taka żyje właśnie z prowizji. Pośrednik jak wszyscy inni więc bez obaw. Rynek sam zawsze weryfikuje zalety i wady. Jak znasz lepszego pośrednika to nie zwlekaj i zmieniaj.Tutaj bardzo zgadzam się z Gorny77. Zaliczają czasami ,,wpadki" ale przy tylu operacjach to normal. :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3755 PostWysłany: 23 Sty 2019 10:02 

Rejestracja: 13 Sie 2010
Posty: 83
miriam napisał(a):
@dudu Podawałeś nr konta przez zaszyfrowany link przysłany przez nich mailem ,czy miał to być automatyczny zwrot, za odwołaną rezerwację, na konto z którego płaciłeś?


Automatyczny, teraz okazało się, ze jeszcze nie zwrócili mi 200zł za rezerwacje minimum 650 zł...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3756 PostWysłany: 27 Sty 2019 14:25 

Rejestracja: 27 Gru 2017
Posty: 6
Loty: 1
Kilometry: 1 107
kittycate napisał(a):
Hej, zapytam też tu.

Nie wiecie w jaki sposób ludzie generują reflinki booking.com które dają 10% zwrotu?

Bo większość w swoim linku polecającym daje zwrot 50-60zł z MWZ ale widzę że niektórzy mają 10%.

Dzięki!


Ja dostałam maila od bookingu z linkiem, który upoważnia mnie do zwrotu 10% za następną rezerwację. Skorzystałam, ale rezerwację mam dopiero na czerwiec, jednak w moim profilu widnieje informacja o kwocie jaką otrzymam po pobycie na dodaną do bookingu kartę.

Ale znalazłam zniżkę tzn. zwrot na 10% na stronie dobrekupony.pl. Czy ktoś może wie, czy zniżka działa? Nie mam pewności czy można z niej skorzystać kilkukrotnie czy tylko raz. I czy orientuje się ktoś czy można płacić za rezerwację inną kartą niż dodaną do strony booking, czy automatycznie pobierze mi jej dane podczas rezerwacji i z niej będzie chciał ściągnąć pieniądze? Dodaną mam polską kartę, ale chciałabym zapłacić revolutem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3757 PostWysłany: 27 Sty 2019 14:30 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
Jagoda_ napisał(a):
czy można płacić za rezerwację inną kartą niż dodaną do strony booking, czy automatycznie pobierze mi jej dane podczas rezerwacji i z niej będzie chciał ściągnąć pieniądze? Dodaną mam polską kartę, ale chciałabym zapłacić revolutem.

Można użyć innej karty,trzeba to jednak zaznaczyć(pojawia się taka opcja)gdyż inaczej obciąży kartę przypisaną .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3758 PostWysłany: 28 Sty 2019 10:21 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1307
Loty: 713
Kilometry: 899 175
niebieski
NOWA POLITYKA POŚREDNIKA :twisted:
http://wyborcza.biz/pieniadzeekstra/7,1 ... BoxBizLink
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3759 PostWysłany: 28 Sty 2019 11:17 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@Biko Wklej co istotne,bo bez abonamentu nie można przeczytać całości ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Biko uważa post za pomocny.
 
      
#3760 PostWysłany: 31 Sty 2019 03:29 

Rejestracja: 28 Sty 2019
Posty: 12
Witam!
Chciałbym przedstawić problemy jakich doświadczyłem korzystając z usługi firmy booking.com.

W dniu 31 sierpnia 2018 r. zarezerwowałem (korzystając z booking.com) apartament przy ul. Orzeszkowej 17, w Białystoku (firma: Apartamenty Branickiego) na okres trzech dni: 22-25 października 2018 r.

W dniu 22 października, gdy pociąg zbliżał się do Białegostoku, o 13.54 (a więc na sześć minut przed formalnym check-in), administrator firmy Apartamenty Branickiego zatelefonował do mnie z informacją, że zarezerwowane przeze mnie mieszkanie jest niedostępne (według administratora, zostało uszkodzone przez poprzedniego lokatora). Administrator zaproponował mi apartament zastępczy w innej lokalizacji (ul. Młynowa 38, mieszkanie 10). Zapewnił mnie, że standard tego apartamentu jest wyższy i w jest on w tej samej cenie, co zarezerwowany przeze mnie (657 zł). Zgodziłem się.

Po przybyciu na miejsce (ok. 15.15) okazało się, że choć mieszkanie było większe, to nie było zgodne z moją rezerwacją: nie było drugiego łóżka (tylko rozkładana sofa bez pościeli ); widok z okna był na wewnętrzny dziedziniec z zaparkowanymi samochodami; ponadto w sypialni brakowało jednej żarówki, nie działało też oświetlenie nad blatem kuchennym. Ogólnie: apartament był dużo niższej klasy niż zarezerwowany przeze mnie. Niemniej jednak, ponieważ zależało mi na czasie, zaakceptowałem ten zamiennik, mimo że nie byłem tym zachwycony. Administrator udzielił mi 27 zł rabatu, tak że ostatecznie zapłaciłem 630 zł w gotówce (nie dostałem żadnej faktury, rachunku, ani nic na piśmie). Co ciekawe, administrator poprosił mnie, żebym nie informował Booking.com o zmianie lokalu, a gdyby Booking.com zapytał mnie, prosił bym powiedział, że mieszkanie na Orzeszkowej nie zostało przeze mnie wynajęte. Sama w sobie była to kuriozalna sytuacja!

Po wyjściu administratora, po około półgodzinie zauważyłem, że w apartamencie nie ma ciepłej wody ani ogrzewania. Zadzwoniłem więc natychmiast do administratora, który powiedział, że nic o braku wody i ciepła nie wie (!!!) i obiecał skontaktować się z administracją bloku mieszkalnego, aby wyjaśnić sprawę (!!!). Niestety, już nie oddzwonił...

W związku z tym zadzwoniłem do działu obsługi klienta w Booking.com (około 15.40), przedstawiając sytuację i prosząc ich o interwencję. Operator skontaktował się z właścicielką mieszkania, która w rozmowie z operatorem oświadczyła, że przyjdzie do mieszkania "w ciągu 15 minut". Niestety, właścicielka nie pojawiła się ani w ciągu 15 minut, ani kolejnej godziny.

Po ponad godzinie oczekiwania (około 16.40) opuściłem mieszkanie (wciąż nie było ciepłej wody ani ogrzewania) i zostawiłem klucze w skrzynce na listy. W rozmowie telefonicznej z właścicielką, która zadzwoniła, gdy byłem już w taksówce, opisałem całą sprawę i zażądałem (pełnego) zwrotu w wysokości 630 zł. Jednak rozmowa zakończyła się bez żadnej wiążącej deklaracji ze strony
właścicielki.

Po powrocie do domu w Warszawie, w korespondencji mailowej z działem obsługi klienta w Booking.com, zażądałem zwrotu pełnej kwoty (630 zł), ponieważ otrzymałem apartament zastępczy, niepełnowartościowy (wadliwy towar!), bez ciepła i gorącej wody.

Właścicielka (w korespondencji z booking.com) oświadczyła łaskawie, że zwróci mi 50% zapłaconej kwoty, uzasadniając to faktem, że użyłem ręczników i wrzuciłem kilka serwetek do kosza na śmieci itp. Jest to absolutnie skandaliczna reakcja! Brak ciepłej wody i ogrzewania to cechy absolutnie dyskwalifikujące apartament. Uważam zachowanie właścicielki za absolutnie sprzeczne z minimalnymi standardami dobrej obsługi klienta. Oczywiście, odrzuciłem ofertę, licząc na pomoc booking.com.

Jakże srogo się zawiodłem: booking. com nie udzielił mi żadnego wsparcia! Całkowicie przyjął optykę nieuczciwej firmy, stając po stronie właścicielki firmy Apartamenty Branickiego. Co gorsza, nie opublikowano mojej negatywnej recenzji, w której opisałem całą sprawę. Jest to dla mnie wprost niewiarygodne, jako że byłe przez ponad 10 lat klientem booking.com (tyle, że rezerwowałem wyłącznie hotele poza Polską - widać standardy europejskich firm są inne). Natomiast dla booking.com zapewne liczy się tylko kasa - prowizja od firmy, nieważne że nieuczciwie postępującej z klientem. Nigdy wcześniej nie spotkałem się z takim brakiem szacunku i brakiem wsparcia ze strony poważnej (jak mi się wydawało) firmy.

Ponieważ wyczerpałem wszystkie możliwości rozwiązania problemu za pośrednictwem polskiego działu obsługi klienta w booking.com, zwróciłem się do centrali Booking.com BV w Amsterdamie o pomoc w rozwiązaniu tego dziwnego przypadku. Niestety, dwa (!!!) listy pocztowe (kopie wysyłałem e-mailem) do Booking.com BV pozostały bez odpowiedzi...

Podaje tę całą sprawę ku ostrzeżeniu. W mojej opinii, na podstawie moich doświadczeń, booking.com nie bierze żadnej odpowiedzialności za rezerwowane przy pomocy portalu booking.com hotele czy apartamenty. Oczywiste jest, że nie będę podejmował działań prawnych przeciwko nieuczciwej firmie (Apartamenty Branickiego) lub nieuczciwemu pośrednikowi (polskie booking.com) - kwota jest zbyt niska, a rozpatrywanie spraw przez sądy w Polsce to niezwykle długa sprawa.

Nie wiem, czy w prosty sposób można się ochronić przed takimi zdarzeniami. Na pewno nie należy godzić się na żadne zmiany w rezerwacji w ostatniej chwili, i zawsze trzeba mieć przygotowany plan awaryjny. Caveat emptor! Ale mimo wszystko smutno…
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
Biko uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group