Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#2841 PostWysłany: 28 Lut 2018 18:09 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
cccc napisał(a):
Zgadza sie, ze Genius to nic specjalnego, przykladowo przy 5* hotelach z reguly nie pokazuje znizki Genius, jedynym jak do tej pory byl hotel w Macau. ;)
Poza tym, jesli nawet pokazywana jest znizka Genius to udalo mi sie kupic jeszcze taniej poprzez AMOMA, hotels.com, czy ebookers.

Na tym polega zdrowa konkurencja - przecież nie zmusimy hoteli, żeby u nas dawali najniższe ceny. To byłoby wbrew prawu.

A wracają co statusu Genius - ktoś w firmie upadł na głowę jakiś rok temu i zaczęli go dosłownie rozdawać. Więc wiele hoteli zaczęło po prostu rezygnować z udzielania zniżek, bo status Genius teraz dla hotelarzy nic szczególnego nie znaczy :(
Ja uciekam do booking.com jak u innych brakuje miejsc.
cccc napisał(a):
Najbardziej denerwujace u booking.com, ze na pierwszy rzut oka nie pokazuje ceny koncowej wszystkich kosztow i cena wydaje sie mocno konkurencyjna, tylko nalezy poszukac wzmianki, ze ta cena nie zawiera podatkow czy oplat hotelowych.
A to "okolo" moze wariowac. ;)

Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zimowe wczasy na Malcie 🌞🏝️ 7 dni w 4* hotelu z wyżywieniem za 1531 PLN Zimowe wczasy na Malcie 🌞🏝️ 7 dni w 4* hotelu z wyżywieniem za 1531 PLN
Tydzień na Teneryfie za 1829 PLN 🌤️🏖️ Loty z Warszawy i pobyt w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Tydzień na Teneryfie za 1829 PLN 🌤️🏖️ Loty z Warszawy i pobyt w ⭐⭐⭐⭐ hotelu
#2842 PostWysłany: 28 Lut 2018 18:18 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
ta... baju baju... kupujesz przez booking hotel na dominikanie - i co ? po przyjezdzie okazuje sie ze cena nie zawierala
ani vatu ani oplaty serwisowej, czy uwazasz ze to uczciwe ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2843 PostWysłany: 28 Lut 2018 18:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@michcioj
No to pokazujesz panu potwierdzenie rezerwacji w miejscowym języku (jest taka opcja) i tam stoi, że zawiera (a jak nie zawiera to po powrocie udajesz się do okulisty). I co dalej? Dalej, jeśli pan z hotelu nie widzi, że cena zawiera (bo zakładamy, że zawiera i o tym zawsze jest informacja na potwierdzeniu) i chce wiencyj piniedzy to płacimy, prosimy o papir i po powrocie kontaktujemy się z bookingiem i rzondamy zwrotu! Ale już! a nie że za miesiąc i oni się w tym czasie pławią w luksusach za procenty z TWOICH piniendzy.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2844 PostWysłany: 28 Lut 2018 18:39 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 191
Loty: 19
Kilometry: 30 943
bookingExpert napisał(a):
cccc napisał(a):
Najbardziej denerwujace u booking.com, ze na pierwszy rzut oka nie pokazuje ceny koncowej wszystkich kosztow i cena wydaje sie mocno konkurencyjna, tylko nalezy poszukac wzmianki, ze ta cena nie zawiera podatkow czy oplat hotelowych.
A to "okolo" moze wariowac. ;)

Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.

Tylko przeliczenia walut? A np. w przypadku apartamentów we Włoszech drobnym drukiem, ze cena nie zawiera opłaty za sprzątanie w wysokości 100 euro?
W przypadku aplikacji mobilnej można tego nawet nie zauważyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2845 PostWysłany: 28 Lut 2018 18:44 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
Namteh nie nie dziękuje nie mam ochoty dyskutować z bookingiem bo to nie jest partner do
Dyskusji czy tym bardziej czegokolwiek od tej instytucji RZONDAC. W powyższej sytuacji z kultura (tak, ja kulturalny michcioj:-) ) lecz stanowczo wytłumaczyłem panience ze nie ma takiej informacji w mojej rezerwacji ze cena jest bez vatu wiec zapłacę tyle ile mam na rezerwacji. Paniusia na to ze to nie możliwe. A ja na to ze i owszem możliwe, pokazałem wydrukowana rezerwacje (tak dokładnie - po polsku) i sfochowana paniusia gdzieś tam sobie zadzwoniła i powiedziala z wielkim fochem ze ok niech będzie resztę dopłaci właściciel apartamentu. Wiec spoko wylgalem się ale sfochowana paniusia mogła mieć racje. Problem polega na tym ze booking nie powinien do takich sytuacji dopuszczać cena na rezerwacji powinnna być jasna dla wszystkich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2846 PostWysłany: 28 Lut 2018 19:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lut 2013
Posty: 1402
Loty: 494
Kilometry: 1 102 778
Zbanowany
bookingExpert napisał(a):
-- 28 Lut 2018 17:47 --
Czyli jeszcze jeden przykład, że wychodzisz z założenia, że ty nie będziesz robił nic poza zgarnianiem kasy.


Po pierwsze nie "ty" tylko "Ty", płacę Ci pensję.

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
michcioj lubi ten post.
 
      
#2847 PostWysłany: 28 Lut 2018 19:19 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1905
niebieski
@BusinessClass - o ile zwykle rozumiem Twoje wypowiedzi, to tej akurat nie rozumiem. Z tego widze, dalej oferujesz to miejsce via booking.com (nawet daje mi znizke za genius ;) - skoro sa h-owi to przeciez nie ma obowiazku z nimi wspolpracowac. Dlaczego sie tak meczysz? (nb. co do lokalizacji - to akurat rozumiem, ze mozna ja niska ocenic :)).

Nie jestem wyznawca bukingu, ani tez zadnego innego serwisu. Kazdy ma swoje wady i zalety i czytac opisy trzeba wszedzie dokladnie :).
Góra
 Profil Relacje PM off
bookingExpert lubi ten post.
 
      
#2848 PostWysłany: 28 Lut 2018 19:23 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4459
srebrny
@BusinessClass Haha, chyba raczej ja utrzymuję booking, jeśli już taki roszczeniowy i drobiazgowy jesteś.
Płaci się od wynajętego łóżka za kasę od klienta, a nie wystawionego od właściciela. W sumie to ja Ciebie, albo kolegę po fachu utrzymuję, a nie Ty booking :mrgreen: :!:
Góra
 Profil Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
 
      
#2849 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@michcioj
Tak, jak najbardziej mogles tak zrobic!
Tylko nie wiem po co ktoś miałby iść Twoją drogą i utrudniać sobie życie. Ty pewnie musiałeś się trochę unieść, panienka oburzyć itp itd a wystarczyło załatwić to jak człowiek z tej cywilizowanej części świata.

No i
Cytuj:
nie powinien do takich sytuacji dopuszczać cena na rezerwacji powinna być jasna dla wszystkich.
- to utopia i to nie zależy od bookinga... Jak ktoś (ciach) nie umie czytać to jak ma się dowiedzieć co zawiera cena? To tak jakby zabronić produkcji samochodów, bo ludzie giną.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)


Ostatnio edytowany przez Washington, 04 Mar 2018 23:40, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off
bookingExpert lubi ten post.
 
      
#2850 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:18 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
BusinessClass napisał(a):
Po pierwsze nie "ty" tylko "Ty", płacę Ci pensję.

Po drugie jesteście beznadziejni w porównaniu z airbnb, które pobierając POŁOWĘ Waszej prowizji zapewnia o wiele lepszy serwis (fotograf, możliwość oceniania gości, szybkie wypłaty i inne)

Bo przeznaczamy tę Twoją prowizję na tytanowy łańcuch pokryty warstwą grafenu, którym siłą trzymamy cię, żebyś nie uciekł.

Zaczynasz brzmieć jak swój własny gość - lokalizacja mu nie pasuje, cena za wysoka, standard za niski, obsługa nie potrafi mówić w 6-ciu językach i do tego zła pogoda. Więc po co jeszcze tam siedzisz?!
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#2851 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:20 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
@bookingExpert - zastanow sie co za bzdury piszesz
Góra
 Profil Relacje PM off
BusinessClass lubi ten post.
 
      
#2852 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:41 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
-- 28 Lut 2018 20:38 --

michcioj napisał(a):
@bookingExpert - zastanow sie co za bzdury piszesz

A możesz troszeczkę konkretniej? Co niby jest bzdurą?

-- 28 Lut 2018 20:41 --

Andt napisał(a):
bookingExpert napisał(a):
Kwestia przeliczenia walut - po prostu. Przecież kurs się zmienia, a rezerwacje można robić ponad rok do przodu. Nikt ci nie zagwarantuje, że apartament w Chorwacji bądzie kosztował 1000 PLN, bo może się okazać, że euro pójdzie w górę i będzie 1200 PLN.

Tylko przeliczenia walut? A np. w przypadku apartamentów we Włoszech drobnym drukiem, ze cena nie zawiera opłaty za sprzątanie w wysokości 100 euro?
W przypadku aplikacji mobilnej można tego nawet nie zauważyć.

Tak, to jest tylko kwestia przeliczenia walut. Opłaty dodatkowe wraz z informacją czy są wliczone, czy nie - jest tak czy inaczej wyświetlana przecież. Na załączonym obrazku były chyba nawet w walucie lokalnej, aby uniknąć nieporozumień.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2853 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:42 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
@bookingExpert - twoje [ciach] podejscie do klienta jest chore, wystarczy ?


Ostatnio edytowany przez krasnal 28 Lut 2018 20:44, edytowano w sumie 2 razy
bez epitetów proszę
Góra
 Profil Relacje PM off
BusinessClass lubi ten post.
 
      
#2854 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3590
srebrny
ale to nie jest przecież oficjalne konto
fajnie ze może się ktoś wypowiedzieć z zaplecza
więcej luzu panowie ;)
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#2855 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:48 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
@michcioj Czyli pisze bzdury, mam chore podejście do klienta, ale przykładu żadnego nie podasz? Urocze... :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2856 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
srebrny
@michcioj
Ma bardzo zdrowe podejście; od widać, że pojęcia nie masz o obsłudze klientów. Radze się nie ośmieszać.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2857 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:50 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
jacek96 napisał(a):
Taka refleksja mnie naszła, że fajnie by było, gdyby te oficjalne profile na f4f (rainbowy, polskiebusy i cała reszta opłacających reklamy) udzielały tak rzeczowych, wyczerpujących, szybkich odpowiedzi na zapytania i rozterki forumowiczów.
No dobra, schodzę na ziemię :lol:

Tak jak @becek napisał - to nie jest żaden oficjalny profil :P
I pisał będę kiedy mam czas, więc na pewno nie w godzinach pracy ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2858 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Hold your horses, gentelmen. Żeby znów potem nie było że niedobrzy modzi zamykają wątki.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2859 PostWysłany: 28 Lut 2018 20:56 

Rejestracja: 13 Lut 2018
Posty: 35
krasnal napisał(a):
Hold your horses, gentelmen. Żeby znów potem nie było że niedobrzy modzi zamykają wątki.

Modzi i Booking są zawsze winni! :lol:

(piszę z ironią, bo sam kiedyś byłem modem na jednym forum więc znam obie te roboty ;) )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2860 PostWysłany: 28 Lut 2018 21:10 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
namteH napisał(a):
@michcioj
Ma bardzo zdrowe podejście; od widać, że pojęcia nie masz o obsłudze klientów. Radze się nie ośmieszać.

namteh a ty nie masz pojecia o biznesie. klient zwraca kontruktywna uwage dlaczego booking jest slaby
na tle konkurencji. co robi jegomosc ? wysmiewa klienta
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group