Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pocztówki booking :arrow: pocztowka-od-booking-com,81,134957

numer telefonu do obsługi booking.com: 22 3060857


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 313  Następna
Autor Wiadomość
#1521 PostWysłany: 31 Lip 2016 16:19 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Witam wszystkich,
biorąc pod uwagę moją dotychczasową współpracę z Booking, mam bardzo mieszane uczucia. Ostatnio np. miałem zarezerwowany nocleg na 2 noce w Odessie. Dzień przed przyjazdem wysłałem do obiektu e-mail z prośbą o późne wymeldowanie na co odpisali mi, że nastąpił błąd i oni wogóle nie mają dla mnie miejsca! Zadzwoniłem do Booking (czas oczekiwania na połączenie ponad 20 minut) - alternatywne zakwaterowanie które mi zaproponowali było nie do przyjęcia - 11 km od centrum Odessy! Kolejny telefon do Booking (kolejne 20 minut czekania), babka mi mówi "no, ale przecież ten nowy hotel też jest nad morzem"! Ciekaw jestem kto im powiedział, że ja tam przyjechałem nad morze :lol: :lol: :lol: Stanęło na tym, że ja sam znalazłem sobie nowy hotel, a Booking zobowiązał się zwrócić mi różnicę (jednak nie więcej niż 25 EUR za cały pobyt :roll: )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Przedłużony weekend w sercu Alicante 😍🏖️ Loty + hotel w centrum za 789 PLN ✈️ Przedłużony weekend w sercu Alicante 😍🏖️ Loty + hotel w centrum za 789 PLN ✈️
🚨Tajlandia w cenie Bałtyku🚨 Wycieczka na Phuket za 2780 PLN 🤯 Loty i ⭐⭐⭐⭐ hotel 🌴😎 🚨Tajlandia w cenie Bałtyku🚨 Wycieczka na Phuket za 2780 PLN 🤯 Loty i ⭐⭐⭐⭐ hotel 🌴😎
#1522 PostWysłany: 31 Lip 2016 17:10 

Rejestracja: 09 Mar 2012
Posty: 1075
niebieski
Ja mam natomiast pytanie do tego:
Cytuj:
Rezerwacji można również dokonać przy pomocy karty kredytowej należącej do innej osoby, pod warunkiem że ma się jej zgodę. W takim przypadku w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji należy podać imię i nazwisko posiadacza karty oraz uwzględnić informacje dotyczące zgody tej osoby na wykorzystanie jej karty kredytowej.

Co to za informacje dotyczące zgody osoby na wykorzystanie jej karty? Niestety muszę zarezerwować za pomoca karty należącej do siostry i stąd te pytania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1523 PostWysłany: 31 Lip 2016 17:16 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Wiekszosc hoteli rezerwuje przez booking com ale tez roznie bywa. Ostatnio rezerwowalam apartament w Watykanie mialo zostac pobrane z karty 30% a pobrano 100%, natomiast w zeszlym roku rezerwowalam domek na plazy w Lombok i po kilku tygodniach dostalam maila z prosba o ocene rozmowy telefonicznej (sic!). Pomyslalam, ze sprawdze o co chodzi poniewaz oczywiscie zadnej rozmowy nie bylo i okazalo sie, ze rezerwacja zostala skasowana, poniewaz booking juz nie wspolpracuje z tym obiektem. Nikt mnie nie powiadomil, nikt niczego alternatywnego nie zaproponowal.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1524 PostWysłany: 31 Lip 2016 17:21 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 555
Loty: 55
Kilometry: 120 474
niebieski
Najgorsze w kontaktach z Booking jest to, że za każdym razem jak się do nich dzwoni (pomijając już długi czas oczekiwania na połączenie z polskojęzycznym konsultantem), to telefon odbiera inny konsultant, który nie jest w temacie i któremu wszystko trzeba od początku tłumaczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1525 PostWysłany: 03 Sie 2016 18:09 

Rejestracja: 03 Cze 2016
Posty: 8
Ciekaw jestem Waszej opinii o mojej aktualnej przygodzie z booking.
Kilka dni temu zrobiłem bezzwrotną rezerwacje na 6 dni dla 4 osób na Costa Brava.
Tani, hotel, opinie słabe.. Ale miało to być miejsce jedynie do spania.

Pierwsze klikanie rezerwacji i system sie wiesza po podaniu nr karty. Brak PINu, brak potwierdzenia na mailu. Ok. Nie poszło. Klikam ponownie i mam kod pin oraz potwierdzenie na mailu.
Było to na jakiś kwadrans do 21:00 i od razu jedziemy do hotelu.
Hotel paskudny! Obsługa słaba.. Informuje nas o tym, że mamy dwie rezerwacje. Informuje, że to pomyłka. Rano manager ma wszystko wyjaśnić. Po północy przychodzi potwierdzenie za pierwszą nieudaną rezerwacje... Rano managera nie ma, a szef recepcji ze spokojem informuje, że nie ma zgody na zwrot kasy. Booking niby próbuje rozmawiać z hotelem ale nic nie zrobił. Naciskamy i wskazujemy na ich błąd systemu, a Ci bardzo mili i sympatyczni dziękują za wybór booking, ale nic nie pomogą. W hotelu nikt nie chce rozmawiać. Manager niedostępny. Pełna olewka z obu stron. A ja jestem w plecy 3tys zł .. Jeśli ma ktoś doświadczenie z reklamacjami w booking to poproszę o pomoc. Może jakieś sugestie? Booking ma oddział w Polsce?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1526 PostWysłany: 03 Sie 2016 18:41 

Rejestracja: 20 Sty 2016
Posty: 219
Zbanowany
@Bosiek - pierwszą najlepszą rzeczą jaką zrobisz, to napisz o jaki konkretny hotel chodzi. Dzięki Tobie ktoś inny będzie wiedział, aby unikać tego hotelu.

Ogólnie - polecane na przyszłość. Zawierając jakąkolwiek transakcję przez internet (nie tylko dla rezerwacji hotelu), najlepiej robić zrzuty ekranu z wszystkich podstron, dokumentujących co i kiedy Ty kupowałeś. To bardzo pomaga - zawsze masz jakiś dowód w sprawie. Wiem - zajmuje to jakiś dodatkowy czas, jednakże w przypadku konfliktowych/trudnych sytuacji jest to bardzo pomocne.

Ja miałem 2 lata temu problem z bookingiem - z powoduj błędu wygenerowane zostały 2 bezwrotne rezerwacje w tym samym hotelu. Ani hotel ani booking.com nie poczuwali się do odpowiedzialności. Dzięki temu, że ja posiadałem odpowiednie zrzuty ekranu (w tym dokumentujący błąd systemu na booking.com), w ciągu 2 tygodni booking.com się ugiął i przyznał się do błędu.

Obawiam się, że jeśli nie masz udokumentowanego procesu rezerwacji hotelu, to za dużo nie osiągniesz w sporze z booking.com
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1527 PostWysłany: 03 Sie 2016 19:01 

Rejestracja: 01 Cze 2016
Posty: 420
niebieski
Bookinig.com ma biuro w Polsce. Wyślij maila z reklamacją bo przez telefon niewiele załatwisz. Najlepiej w takiej sytuacji dzwonić do banku, pieniądze są przesyłane na konto kontrahenta po kilku dniach.

Wysłane z mojego LG-P710 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1528 PostWysłany: 03 Sie 2016 19:24 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
Bosiek napisał(a):
Booking ma oddział w Polsce?

Jest polskie biuro/ oddział w Warszawie i Krakowie Booking.com SP Z.o.o. (Poland) Biura Biuro Obsługi Klienta
Warszawa Grzybowska 5a tel. 22 501-95-00
Telefon: +48 (0)22 489 2000

Nowe Herbewo jest drugą lokalizacją Booking.com w Polsce

Nowe Herbewo wchodzi w skład kompleksu biurowego Herbewo zlokalizowanego w centrum Krakowa, w niewielkiej odległości od Starego Miasta. Telefon: 12 349 4000 Na twoim miejscu, jeśli nie masz daleko ,rozważyłabym osobistą wizytę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1529 PostWysłany: 03 Sie 2016 20:08 

Rejestracja: 23 Mar 2014
Posty: 58
Loty: 471
Kilometry: 925 475
Bosiek napisał(a):
A ja jestem w plecy 3tys zł .. Jeśli ma ktoś doświadczenie z reklamacjami w booking to poproszę o pomoc. Może jakieś sugestie? Booking ma oddział w Polsce?



Jesli placiles karta kredytowa/platnicza, zawsze mozesz zglosic tzw. chargeback. Wowczas kontaktujesz sie z wystawca karty (nie hotelem ani nie posrednikiem!) i zglaszasz naduzycie w obciazeniu karty oraz powod zgloszenia. Warto to zrobic jesli nie ma odpowiedzi na Twoje wiadomosci i reklamacje, a jestes pewien swojej racji. Wowczas bank wystepuje do hotelu/serwisu, ktory obciazyl Twoja karte i podaje kwote sporna oraz konkretny powod Twojego zgloszenia (np. niepoprawna kwota na rachunku albo obciazenie za niezrealizowana usluge, niewyslany towar, itd. Nb podobna procedure mozesz zawsze zastosowac jesli Twoja karta zostala uzyta bez autoryzacji z Twojej strony - skradziona, zeskanowana, itd.). Wowczas ten, kto obciazyl Twoja karte, bedzie musial ustosunkowac sie do wniosku ze strony wystawcy Twojej karty i najpewniej pieniadze uda sie odzyskac, bo instytucje/firmy boja sie chargebackow jak ognia, gdyz obniza to ogolny rating, bywa przyczyna kar finansowych, utraty wiarygodnosci, itd. Dlatego tez jesli hotel nie bedzie w stanie udowodnic, ze zapewnil Ci to, za co zaplaciles, to szansa na odzyskanie srodkow jest duza. Miej tylko na uwadze, ze moze to troche potrwac, gdyz bank musi wystapic ze swojej strony do obciazyciela karty, ten ma potem czas na ustosunkowanie sie, itd. Niemniej warto sprobowac, bo niczego nie tracisz (poza inwestycja czasu).
_________________
Essi
Image


Ostatnio edytowany przez Essi 03 Sie 2016 20:25, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1530 PostWysłany: 03 Sie 2016 20:16 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9320
srebrny
Cytuj:
A ja jestem w plecy 3tys zł .

I to jest cena za:
Cytuj:
6 dni dla 4 osób na Costa Brava.
Tani, hotel, opinie słabe..

???
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1531 PostWysłany: 03 Sie 2016 20:39 

Rejestracja: 10 Maj 2014
Posty: 1780
Loty: 128
Kilometry: 221 261
niebieski
W sezonie, z dnia na dzień, na Costa Brava za dzień 500 zł/4 os to chyba tanio jest ale może się nie znam :roll:
@grreg20 a tak z ciekawości zapytam robisz screeny przy każdej rezerwacji? jeszcze odpukać nie miałam żadnych poważniejszych problemów z bookingiem, a robię u nich nie mało rezerwacji ale jak czytam to zaczynam się bać :)
_________________
http://ineedatrip.pl/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1532 PostWysłany: 03 Sie 2016 20:50 

Rejestracja: 20 Sty 2016
Posty: 219
Zbanowany
@jekyll - z ciekawości, wszystkie transakcje internetowe ja rejestruję. Nie zawsze robię screeny. Czasem wolę po prostu nagrywać wszystko to co robię na komputerze (nagrywane jest wszystko to co jest widoczne na ekranie komputera - ruchy kursorem myszy, wyświetlane elementy przeglądanej strony internetowej, wpisywanie tekstu itd.). W szczególnych wypadkach z nagranego filmu ja robię screeny. Przykładowy program do tego celu: CamStudio - jest sporo darmowych programów do tego celu. Czasem taka drobiazgowość potrafi być przydatna w życiu.

Co do samego booking.com - pomimo tej jednej "akcji" ciągle korzystam z ich usług.W różnych innych sytuacjach mogłem liczyć na ich pomoc. Czasem można trafić na "wrednego" pracownika, który potrafi uprzykrzyć życie (zresztą jak w każdej branży). Lepszej alternatywy niż booking.com dotąd nie odkryłem.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#1533 PostWysłany: 04 Sie 2016 01:41 

Rejestracja: 03 Cze 2016
Posty: 8
Dziękuje za odpowiedzi. Hotel to marny apartamentowiec i każda cena jest za duża na to coś.
Gregg20 czy mail z potwierdzeniem rezerwacji w dniunastepnym zeznanie 4 o awarii systemu to będzie za mało dla booking? Bede walczył ...jutro tez bede rozmawiał z bankiem. Mam CitiBank.
Za każde podpowiedzi bede wdzięczny oddam relacje z wydarzeń.


Ostatnio edytowany przez krasnal, 04 Sie 2016 07:49, edytowano w sumie 1 raz
Zdublowana treść
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1534 PostWysłany: 05 Sie 2016 11:33 

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 287
niebieski
Taka sytuacja:
hotelik w Birmie zarezerwowany przez booking.com. Nedzny i nieuczciwy, bo opis na stronie zupelnie nie zgadza sie z tym, co hotel oferuje. Nawet lokalizacja jest inna. Srednio jestem happy, ale trudno - za pozno na odwolywanie. Spedzilam tam 3 noce.

Kilka dni temu wystawilam review, mocno negatywne.
Po 4 dniach dostaje info, ze hotel zameldowal "no-show" i zamierza obciazyc moja karte za cale 3 dni pobytu.

Jak dla mnie jest to typowe odgrywanie sie za negatywna opinie. Ale nie mam zadnego kwitka potwierdzajacego, ze tam bylam. Jedynym dowodem jest moje review na booking.com.
Hotel za to posiada kopie mojego paszportu.

I co teraz?
Na razie jedynie odpisalam na maila od booking.com i zalaczylam linka do mojego review.
mam jakies szanse?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1535 PostWysłany: 05 Sie 2016 12:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2013
Posty: 1845
Loty: 84
Kilometry: 138 571
niebieski
sofizmat napisał(a):
Spedzilam tam 3 noce.
(...)
zamierza obciazyc moja karte za cale 3 dni pobytu.

ale o co chodzi w takim razie :?:

"review", naprawdę nie ma polskiego odpowiednika? :o :lol:
_________________
Image
MOJE RELACJE Z PODRÓŻY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1536 PostWysłany: 05 Sie 2016 12:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 276
Loty: 61
Kilometry: 88 065
niebieski
Pewnie zapłaciła na miejscu a hotel chce pobrać opłatę jeszcze raz.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1537 PostWysłany: 05 Sie 2016 12:45 

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 287
niebieski
No jak to, o co chodzi?

Bylam 3 noce. Zaplacilam gotowka. Teraz mam dostac za te trzy noce obciazenie karty.

Czyli place podwojnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1538 PostWysłany: 05 Sie 2016 12:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
sofizmat napisał(a):
Spedzilam tam 3 noce.

Kilka dni temu wystawilam review, mocno negatywne.
Po 4 dniach dostaje info, ze hotel zameldowal "no-show" i zamierza obciazyc moja karte za cale 3 dni pobytu.
I co teraz?
Na razie jedynie odpisalam na maila od booking.com i zalaczylam linka do mojego review.
mam jakies szanse?

Procedura "no-show" chyba nie może być zgłaszana przez obiekt wiele dni po dacie rozpoczęcia pobytu (zwłaszcza po wystawieniu negatywnej opinii) a raczej niezwłocznie czyli max dzień po ew. dacie końca pobytu i to myślę jest twój koronny argument.Jeśli hotel ma dane twojej karty to lepiej zrób zastrzeżenie i oprócz pisania zadzwoń w tej sprawie na polski nr booking, będzie szybciej i może od razu coś zadziałają :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1539 PostWysłany: 05 Sie 2016 12:54 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7344
HON fly4free
sofizmat napisał(a):
Spedzilam tam 3 noce.
(...)
Po 4 dniach dostaje info, ze hotel zameldowal "no-show" i zamierza obciazyc moja karte za cale 3 dni pobytu.
miałem podobnie (ale bez "review" ;) ) z hotelem w Koubuleti w Gruzji. mail z bookingu o info z hotelu o "no-show" i informacja o konieczności zapłaty. po odpowiedzi, że jednak w hotelu byłem i zapłaciłem za pobyt, dalszego ciągu nie było i nikt karty nie obciążył
myślę, że możesz spać spokojnie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1540 PostWysłany: 05 Sie 2016 13:00 

Rejestracja: 08 Sty 2013
Posty: 287
niebieski
miriam napisał(a):
Procedura "no-show" chyba nie może być zgłaszana przez obiekt wiele dni po dacie rozpoczęcia pobytu (zwłaszcza po wystawieniu negatywnej opinii) a raczej niezwłocznie czyli max dzień po ew. dacie końca pobytu i to myślę jest twój koronny argument.Jeśli hotel ma dane twojej karty to lepiej zrób zastrzeżenie i oprócz pisania zadzwoń w tej sprawie na polski nr booking, będzie szybciej i może od razu coś zadziałają :)


Dane mojej karty ma z pewnoscia booking.com. Czy ma je hotel, tego nie wiem, bo nigdy nie zastanawialam sie, do ilu danych goscia hotel moze miec dostep.
Hotel przyjmuje platnosci jedynie gotowka.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6258 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 313  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group