Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 26 Sie 2011 13:52 

Rejestracja: 26 Sie 2011
Posty: 1
W czerwcu 2011 dostałem informację o zmianie rozkładu lotów linii LAN, co przekładało się na zmiany w rezerwacji która u nich miałem. LAN zaproponowało mi inne godziny połączeń, ale te zmienione godziny mi nie pasowały, więc wybrałem opcję anulowania całej rezerwacji.
I od tamtej pory czekam na zwrot środków. Zastanawiam się czy jest jakoś globalnie ustalone ile czasu ma linia na zwrot pieniędzy (jakaś konwencja czy umowa międzynarodowa(. Wiem że w UE linia ma 7 dni, ale w moim przypadku ani linia nie jest z UE ani przelot nie miał być na trasie w UE, więc te unijne regulacje odpadają.
Bilet kupowałem przez pośrednika (tripsta.pl) i chciałbym wiedzieć czy to że nadal nie dostałem zwrotu pieniędzy to kwestia linii, która jeśli nie ma sztywnego terminu zwrotu to może zwlekać w nieskończoność czy pośrednika. Niestety tripsta.pl nie chce mi udzielić żadnej informacji, na maile nie odpowiadają, a w rozmowie telefonicznej mówią że nic nie wiedzą.

Z góry dziękuję za informacje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Okołoweekendowa wycieczka do Portugalii 🌊🌴 3 dni w Algarve za 799 PLN 🇵🇹 Okołoweekendowa wycieczka do Portugalii 🌊🌴 3 dni w Algarve za 799 PLN 🇵🇹
Podróż do raju 🏝️ Polinezja Francuska + zwiedzanie San Francisco od 3818 PLN 😎 Podróż do raju 🏝️ Polinezja Francuska + zwiedzanie San Francisco od 3818 PLN 😎
#2 PostWysłany: 26 Sie 2011 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Lut 2010
Posty: 108
linia lotnicza zwraca pieniądze tam skąd przyszły - czyli jeśli kupowałeś u pośrednika to pośrednim powinien Ci zwrócić kasę. Jako że jest on w UE to obowiązuje go 7 dni.

Więc dobijaj się do pośrednika bardzo wytrwale i miej ze sobą jak najwięcej papierów w stylu potwierdzenia, rezerwacje odwołania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 01 Wrz 2011 22:27 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9628
HON fly4free
Najczęściej jest tak, że przy zakupie przez pośrednika nasz rachunek i tak obciążany jest bezpośrednio przez przewoźnika , a pośrednik ewentualnie osobno sobie kasuje opłatę transakcyjną. Więc w razie refundacji kasa wraca wtedy na tę samą kartę, którą opłacono rezerwację.

Nawet w UE często refundacja biletu trwa do 4-6 tygodnil; wszystko zależy od procedur w danych liniach.

Muisz poprostu się regularnie dopytywać, albo najlepiej zadzwonić do lini bezpośrednio. Jeśli masz podgląd w necie do rezerwacji anulowanej, sprawdź sobie jej staus - być może że pracownik zapomniał zatwierdzić np. rezerwacji do zwrotu i stąd opoźnienie (miałem taki przypadek w Brussels Airlines; dopiero po interwencji nastąpil bardzo szybki zwrot bo ktoś zapomnial doprowadzić procedury anulacyjnej do końca i sprawa "wisiała" pare tygodni).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 02 Wrz 2011 13:24 

Rejestracja: 02 Wrz 2011
Posty: 1
Z własnego doświadczenia wiem, że pieniądze oddaje pośrednik. Z tym, że ma on na to 2 miesiące (informacja na stronie internetowej Twojego pośrednika), więc tu trzeba uzbroić się w cierpliwość. Dobrze jest również skontaktować się z pośrednikiem w celu przedstawienia problemu i wyjaśnienia sprawy. Powodzenia :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Facebook [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group