Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2852 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 143  Następna
Autor Wiadomość
#2241 PostWysłany: 10 Lut 2019 20:29 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Nie

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
koval08 lubi ten post.
 
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#2242 PostWysłany: 13 Lut 2019 22:51 

Rejestracja: 13 Lut 2019
Posty: 4
Witam. Czytalam tu na temat problemu jaki mam ale zapytam ponownie. Robiłam rezerwację biletu dla siostrzenicy z aplikacji telefonicznej. Wpisywalam jej dane wszystko do samego końca było na nią po naciśnięciu zapłać i opłaceniu wchodzę a tam moje dane na bilecie. Powiedzcie mi czy uda mi się coś załatwić z tym biletem. Bilet kupiony w 2 strony z Islandii do Polski i odwrotnie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2243 PostWysłany: 14 Lut 2019 00:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Sty 2017
Posty: 2121
platynowy
W tym wątku można wielokrotnie przeczytać że brak drugiego imienia w rezerwacji nie powinien stanowić problemu. A mi pracownik Thomas Cook Airlines najpierw zadawał pytania typu: czy to jest "middlename". W końcu napisał że imiona i nazwiska muszą być dokładnie jak w paszporcie.
Ticket.no chce 519 koron za dodanie drugiego imienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2244 PostWysłany: 14 Lut 2019 08:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2217
złoty
ewela8233 napisał(a):
Witam. Czytalam tu na temat problemu jaki mam ale zapytam ponownie. Robiłam rezerwację biletu dla siostrzenicy z aplikacji telefonicznej. Wpisywalam jej dane wszystko do samego końca było na nią po naciśnięciu zapłać i opłaceniu wchodzę a tam moje dane na bilecie. Powiedzcie mi czy uda mi się coś załatwić z tym biletem. Bilet kupiony w 2 strony z Islandii do Polski i odwrotnie.

Wejdź na stronę tajemniczej linii lotniczej której nazwy tutaj nie podałaś i sprawdź jakie są warunki zmiany nazwiska pasażera.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2245 PostWysłany: 14 Lut 2019 10:08 

Rejestracja: 13 Lut 2019
Posty: 4
Wizzair. Już dzwoniłam. I pan stwierdził że nic nie idzie zrobić. Jedynie opłatę 90 euro na zmianę danych pasazera
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2246 PostWysłany: 14 Lut 2019 11:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2860
platynowy
Tak poprostu bez przyczyny wskoczyly sobie Twoje dane ? Dziwne, nie spotkalem sie jeszcze z czyms takim, no chyba, ze na zapytanie np. czy osoba placaca jest pasazeree, czy wlasciciel karty jest pasazerem, wlasciciel konta aplikacji etc. zaznacza sie TAK, to wtedy to mozliwe. Niestety w tym wypadku zmiana danych jest mozliwa tylko na zasadach wyszegolnionych przy danej taryfie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2247 PostWysłany: 14 Lut 2019 11:57 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
W tym problem,że to "TAK" pojawia się automatycznie i musimy je odhaczyć jeśli kupujemy bilet dla innej osoby.Przeoczenie tego powoduje to co opisano.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2248 PostWysłany: 14 Lut 2019 12:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2018
Posty: 2860
platynowy
Dokladnie, nic nie dzieje sie bez przyczyny, natomiast powyzszy opis wskazuje na to, ze takowej przyczyny nie bylo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2249 PostWysłany: 14 Lut 2019 12:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2217
złoty
Zalogowana apka Wizza sama podstawia dane właściciela konta jako pierwszego pasażera, ale autorka tematu napisała "Wpisywalam jej dane", więc jedyne wytłumaczenie jest takie, że po wpisaniu danych pasażera kliknęła ponownie "I'm the passenger" i nie zauważyła, że apka ponownie podstawiła jej (właściciela konta) dane.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2250 PostWysłany: 14 Lut 2019 12:54 

Rejestracja: 13 Lut 2019
Posty: 4
Tak właśnie nie zauważyłam że jest na dole zaznaczone że jestem pasażerem i mnie automatycznie postawiło. Za niewiedza i niedopatrzenia się płaci. Trudno.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2251 PostWysłany: 20 Lut 2019 10:04 

Rejestracja: 20 Lut 2019
Posty: 3
Cześć wszystkim,

mam spory problem. Dokonałem rezerwacji dla dwóch osób na lot do Budapesztu i z powrotem do Warszawy oraz dodatkowo przy zakupie biletów wykupiłem członkostwo Wizzair Discount Club. Wszystko spoko ale jest jedno ale, w danych do logowania podałem błędnie adres email z końcówką .om zamiast .com, a więc nie mam żadnych potwierdzeń na mailu.

1. Czy jest to istotny problem? Czy będę mógł na spokojnie odprawić się online i pobrać bilety z profilu na stronie wizzair?
2. Czy jest możliwa zmiana adresu email?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2252 PostWysłany: 20 Lut 2019 10:07 

Tu masz jak tanio zadzwonić

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835?start=140

poproś o poprawienie
Góra
 PM off
wojtasy uważa post za pomocny.
 
      
#2253 PostWysłany: 20 Lut 2019 10:12 

Rejestracja: 20 Lut 2019
Posty: 3
Dzięki, zaraz zadzwonię i spróbuje to naprawić.

Czy ma to znaczenie w ogóle w kwestii tego lotu? Czy na adres email przychodzą jakieś potwierdzenia, bilety lub karty pokładowe w pdf?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2254 PostWysłany: 20 Lut 2019 10:16 

W Wizzair da się po zalogowaniu na stronę odprawić się bez logowania, ale mimo wszystko dostęp do konta myWizz przypisanego do adresu e-mail jest niezbędny
Góra
 PM off
wojtasy uważa post za pomocny.
 
      
#2255 PostWysłany: 20 Lut 2019 10:22 

Rejestracja: 20 Lut 2019
Posty: 3
Dzięki gorny77! :) Temat załatwiony, logować będę się dalej poprzez stary adres email, ale cała korespondencja itp. będzie szło na poprawy. Uff :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2256 PostWysłany: 20 Lut 2019 21:07 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2784
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
Zapewne nie jestem jedyny, który wpisał błędne nazwisko podczas rezerwowania lotu (podałem panieńskie nazwisko mojej żony prawie dwa lata po ślubie; zabije mnie jak się dowie) - skapnąłem się ponad miesiąc po dokonaniu rezerwacji.

Bilet wystawiony przez United, loty fizycznie wykonywane przez Air Canada Rouge, kupione przez Flipo.
Poprosiłem Flipo o skorygowanie błędu - otrzymałem odpowiedź, że jedyna opcja to anulowanie biletu i kupno nowego za ok. 2500pln na chwilę obecną.
United stwierdził, że zamiana nazwiska ze względu na zmianę stanu cywilnego to nie problem, ale nazwiska na bilecie zmienić nie mogą. Dodali adnotację, że podróżować będzie pani o nazwisku X, zamiast Y i zarekomendowali zabrać ze sobą akt małżeństwa oraz dodatkowy dokument potwierdzający tożsamość.

Ponieważ mam obawy co do takiego rozwiązania wpadłem na jeszcze inny pomysł.
Poniważ lot jest dopiero we wrześniu, jest spora szansa, że zmienią się godziny odlotu któregoś z odcinków (lot z przesiadką). Czy dobrze myślę, że w takiej sytuacji mógłbym:
a) poprosić o zwrot kasy i anulować całą podróż (nie mam sztywnych dat, a na Flipo jest nadal sporo biletów w zbliżonych terminach po lepszej cenie)
b) poprosić o edycję nazwiska przy wystawianiu nowego biletu na zaktualizowaną godzinę

Będę wdzięczny za wszelkie porady/sugestie/opinie co zrobić w takiej sytuacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2257 PostWysłany: 20 Lut 2019 22:25 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@vincenz Wersja a) przy założeniu ,że zmienią na tyle,że będzie możliwy zwrot oczywiście realna.Co do wersji b) wielce ryzykowna ,mogą się nie zgodzić.A tak przy okazji, jak ustalałeś co zrobić gdy zmiana nazwiska wynika ze zmiany stanu cywilnego przyznałeś się,że fakt miał miejsce ponad 2 lata temu? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2258 PostWysłany: 20 Lut 2019 22:54 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2784
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
@miriam Nie, aczkolwiek wspomniałem, że przez pomyłkę wpisałem panieńskie nazwisko, a nie, że pobraliśmy się po zrobieniu rezerwacji.
Zastanawiam się też czy patent z aktem małżeństwa przejdzie. Wielu ludzi w necie pisze, że korzystali z tego w przypadku takim jak mój.

BTW o ile musi zmienić się godzina odlotu, aby możliwe było zrezygnowanie z biletu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2259 PostWysłany: 20 Lut 2019 23:20 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
@vincenz Poszczególne linie różnie praktykują jeśli chodzi o czas przesunięcia podróży pozwalający na rezygnację za zwrotem kosztów.Trzymam kciuki by ci się udało,bo nikt chyba nie chciałby być w twojej skórze gdyby było inaczej ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
vincenz lubi ten post.
 
      
#2260 PostWysłany: 21 Lut 2019 09:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2012
Posty: 123
Witam,

popełniłem błąd podczas rezerwacji w easyjet.. błędne IMIENIU w locie tam i z powrotem..

Z tego co wyczytałem, to :

Zmiana nazwiska – 60 lub mniej dni przed podróżą za pasażera, na lot 250 zł.

Czy dotyczy to również imienia ?

Ewentualnie czy można to bezpłatnie poprawić podczas odprawy ?

Pozdrawiam,
Paweł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2852 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 143  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group