Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 19 Cze 2017 14:29 

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 295
Punkty statusowe: 113
złoty
Ja też płaciłem przelewem ale przez jedną z opcji na stronie. Przelewy24 bodajże.
Może w weekendy nie pracują i zaraz coś ruszy w temacie :evil:
_________________
Blog o podróżach na studencką kieszeń:
http://dzieciewswiecie.pl/

Dziecię w świecie - podróże na studencką kieszeń na Facebooku:
https://www.facebook.com/dzieciewswiecie/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#42 PostWysłany: 19 Cze 2017 15:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 1580
Punkty statusowe: 115
złoty
czym innym jest potwierdzenie przyjęcia zamówienia, a czym innym to o czym pisała @Fiona - informacja o skompletowaniu i wysyłce. Potwierdzenie zamówienia przychodziło (z mniejszym i większym opóźnieniem) od razu. Ja ostatecznie zrobiłem jeszcze jeden zakup już po zakończeniu "promocji", gdy sklep wrócił do życia i potwierdzenie zamówienia dostałem dosłownie 3 sekundy od kliknięcia. Dla żadnego z wykonanych zamówień nie dostałem jeszcze informacji o wysyłce.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 19 Cze 2017 20:02 

Rejestracja: 29 Maj 2012
Posty: 96
Loty: 24
Kilometry: 77 479
Punkty statusowe: 11
niebieski
Mój mąż dostał informację że nadano paczkę przez ups ale tylko do jednego zamówienia. Ja jeszcze nie otrzymałam informacji o nadaniu paczki - również zrobiłam dwa zamówienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#44 PostWysłany: 20 Cze 2017 17:10 

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 295
Punkty statusowe: 113
złoty
Cytuj:
Dodzwoniłem się na infolinie i zamówienia z 15 i 16 nie będą realizowane. Pieniądze mają zwrócić do 5 dni roboczych. Jak po tym okresie nie będą na koncie to Pani mówiła żeby się z nimi skontaktować.


Na pepper.pl taki post :x
_________________
Blog o podróżach na studencką kieszeń:
http://dzieciewswiecie.pl/

Dziecię w świecie - podróże na studencką kieszeń na Facebooku:
https://www.facebook.com/dzieciewswiecie/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 21 Cze 2017 12:54 

Rejestracja: 29 Maj 2012
Posty: 96
Loty: 24
Kilometry: 77 479
Punkty statusowe: 11
niebieski
Chyba mają tam niezły bajzel... Na pepper znalazłam niedawno taki wpis: "Dzwoniłem przed momentem na anglojęzyczną infolinie i dzisiaj albo jutro dadzą znać czy sfinalizują zamówienie czy odeślą pieniążki. ". Ja spokojnie czekam ale jestem ciekawa rozwoju wydarzeń ;)


Ostatnio edytowany przez Japonka76, 23 Cze 2017 19:43, edytowano w sumie 1 raz
Wypowiedź niekulturalna/obrażająca innych/używanie słów wulgarnych, obraźliwych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 21 Cze 2017 13:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 1580
Punkty statusowe: 115
złoty
ja w międzyczasie dostałem potwierdzenie zamówienia, ale z 17go, czyli jak już naprawili (zakup z 30% zniżką). W temacie zamówień promocyjnych cisza. Poczekamy, zobaczymy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 22 Cze 2017 13:47 

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 295
Punkty statusowe: 113
złoty
Kobieta, Polka przez telefon stwierdziła, że to oczywisty błąd i tego typu marki nie prowadzą takich wyprzedaży i osoby, którym zostało wysłane zamówienie z 16.06 to jakiś ekstremalny przypadek. Osoby, które płaciły przelewem, otrzymają pieniądze za ok. 10 dni. Kpina jakaś, nic nam się nie należy wg nich za tak długie przetrzymanie pieniędzy przez ich ewidentny błąd. :evil:
_________________
Blog o podróżach na studencką kieszeń:
http://dzieciewswiecie.pl/

Dziecię w świecie - podróże na studencką kieszeń na Facebooku:
https://www.facebook.com/dzieciewswiecie/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 22 Cze 2017 14:05 

Rejestracja: 02 Lip 2011
Posty: 418
Ostrzeżenia: 1
Punkty statusowe: 12
niebieski
Dalej mam status pending, placone paypalem. Zostalo komus wyslane?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 22 Cze 2017 14:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Maj 2012
Posty: 664
Loty: 109
Kilometry: 139 076
Punkty statusowe: 28
niebieski
Ja jedynie otrzymałem paczkę z 17 czerwca, kiedy zamówiłem t-shirty damskie po 21 zł/szt. dla mamy i partnerki. Cena była błędna - przedwczoraj wróciła na 90 zł/szt.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 23 Cze 2017 09:11 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 38
Punkty statusowe: 0
Dostaliście już zwrot $? Ja płaciłam kk, sklep kasę pobrał ( a nie zablokował), zamówienia nie ma, środków też nie. Na maile nie odpowiadają, na infolinii obiecują oddzwonić i cisza.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 23 Cze 2017 09:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 635
Punkty statusowe: 131
platynowy
Od tygodnia cisza. Kasa pobrana, dostałem tylko potwierdzenie płatności na maila. Sami sobie takim zachowaniem wystawiają opinie. W sklepach stacjonarnych zatrudniają specjalnie osoby do otwierania drzwi a nie umieją przez tydzień napisać maila albo skompletować przesyłki. Wstyd.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 23 Cze 2017 13:33 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 204
Loty: 13
Kilometry: 32 182
Punkty statusowe: 16
niebieski
Ja właśnie dostałem maila o anulacji zamówienia. Jako przeprosiny dali 10% rabatu. Błąd się mógł zdarzyć i to bym zrozumiał. Nie wiem tylko po co czekali cały tydzień...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 25 Cze 2017 20:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Mar 2015
Posty: 635
Punkty statusowe: 131
platynowy
Dzisiaj dostałem maila z anulowaniem zamówienia.
_________________
If you reject the food, ignore the customs, fear the religion and avoid the people, you might better stay at home.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 25 Cze 2017 21:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2014
Posty: 1580
Punkty statusowe: 115
złoty
Jak pewnie wszyscy. wygląda że wątek do zamknięcia. Nie będzie tanich kurtek :/
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 27 Cze 2017 18:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 510
Loty: 36
Kilometry: 33 931
Punkty statusowe: 61
złoty
Ja również wczoraj otrzymałem mail że to pomyłka i przepraszają, ale dają kod -10%.
_________________
ImageImageImage
Całe życie na sportowo!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#56 PostWysłany: 27 Cze 2017 19:50 

Rejestracja: 04 Lut 2016
Posty: 295
Punkty statusowe: 113
złoty
Właśnie otrzymałem zwrot pieniędzy wysłanych 16.06 przelewem... :roll:
_________________
Blog o podróżach na studencką kieszeń:
http://dzieciewswiecie.pl/

Dziecię w świecie - podróże na studencką kieszeń na Facebooku:
https://www.facebook.com/dzieciewswiecie/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#57 PostWysłany: 27 Cze 2017 20:02 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 4932
Loty: 154
Kilometry: 224 144
Kto mnie prosił, żeby otworzyć ten wątek, niech się przyzna, bo usunąłem wiadomość :)
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 27 Cze 2017 20:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lip 2014
Posty: 510
Loty: 36
Kilometry: 33 931
Punkty statusowe: 61
złoty
@krasnal Ja, nie bij proszę.
_________________
ImageImageImage
Całe życie na sportowo!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 27 Cze 2017 20:30 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 4932
Loty: 154
Kilometry: 224 144
Ok, czyli info przekazane, więc zamykam. Jakby coś nowego się urodziło - dajcie znać.
EDIT: Temat otwieram na prośbę użytkowników.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 17 Lip 2017 15:55 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 204
Loty: 13
Kilometry: 32 182
Punkty statusowe: 16
niebieski
Nagły zwrot akcji. Po prawie miesiącu od anulacji dostałem maila z informacją, że naprawili błąd techniczny przez który musieli anulować zamówienie (:D) i w ramach rekompensaty dają kod na 80% rabatu na taki sam produkt (lub podobny jeżeli tamtego już nie ma). Wszyscy to dostali?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 103 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group