Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Nazwa hotelu:

Twój status w programie lojalnościowym:

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, LRG):

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Inne uwagi:


 [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Paź 2016 11:45 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 3307
HON fly4free
Aby zachować format z pozostałych programów lojalnościowych zakładam nowy wątek BWR (upgrade, wrażenia), tego jeszcze brakuje.
A moderatora proszę o podpięcie szablonu do tematu.

Nazwa hotelu: BEST WESTERN Hotel Residence Italia Cagliari Quartu Sant'Elena

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 Single Bed ,Stnd

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: ponoć jakiś upgrade otrzymałem, pokój z balkonem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): LRG

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Sam hotel takie dostateczne 3*
raczej nie z tej epoki już, z 30-40 minut od Cagliari, za to dwa przystanki do wielkiej i długiej plaży Poetto, przy plaży, wzdłuż drogi, rezerwat z brodzącymi flamingami


Inne uwagi: Dostałem niby jakiś tam upgrade do pokoju z balkonem, po przestawieniu karty Platinum, na poczęstunek o jakim wspominał @‌07_Zgłoś.Się‌ nie załapałem się,
jakoś tam statusowych nad wyraz uprzejmie nie traktowali, chciałem przedłużyć sobie pobyt o parę godzin ze względu na wieczorny wylot,
nie dało rady 12, do widzenia ewentualnie 25 EUR (obłożenia wielkiego to ja tam nie widziałem).
Dla plażowiczów hotel ok, ale w sumie z dostaniem sie do Cagliari, nie ma problemów również, przystanki w bliskiej odległości od hotelu.
Pokój i śniadanie bez fajerwerków, ale po kliku 3 gwiazdkowych hotelach, w których przyszło mi spać poprzednich nocy,
można uznać że to lux:> W sumie tak naprawdę hotel zrobiony pod LRG, gdyby nie przychylili się do claima poszukałbym pewnie czegoś innego w Cagliari
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 07 Gru 2016 22:41 

Rejestracja: 16 Lis 2015
Posty: 250
Nazwa hotelu: Best Western Brzeg

Twój status w programie lojalnościowym: blue

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard double

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: rezerwowaliśmy pokój bezpośrednio ze strony bestwestern, potem wykonałem telefon do hotelu z prośbą o pokój w cichym miejscu i o wstawienie łóżeczka niemowlęcego. Niestety personel nie stanął na wysokości zadania i nie dość, że nie wstawili łóżeczka do pokoju, to dali nam pokój od razu obok wesela. Po kilkukrotnych interwencjach w końcu dostaliśmy pokój, ale najpierw pokój zmienili nam na taki w cichszym miejscu, ale za to z pojedynczymi łóżkami, a kolejny był już pokojem o podwyższonym standardzie z king bed, za to już w cichym miejscu gdzie nie docierały hałasy. Łożeczko dotarło do nas po koljnym kwadransie. W sumie rozczarowanie obsługą niestety, bo sam hotel czysty, ładny, pachnący nowością, utrzymany w stonowanych kolorach z bardzo dobrym urozmaiconym i bogatym w potrawy śniadaniem.

Inne uwagi: niedoświadczony i zagubiony personel, hotel ponad małą galerią handlową z bezpłatnym parkingiem obok hotelu. W samym hotelu może być głośno, gdyż na parterze jest klub/dyskoteka, która bardzo dziwi w takim miejscu, a na pierwszym piętrze jest duża sala bankietowa lub weselna
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 20 Lut 2017 09:00 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8995
Nazwa hotelu: BW Warszawa Felix

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, LRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pobyt w kwietniu 2016, Patrząc po moim pobycie - zdecydowanie nie polecam. Musiałem czekać 5 minut na recepcjonistę (!), który wyszedł na papieroska (!!), bo go mijałem w drzwiach jak wychodził. Moją kartę statusową Diamond zupełnie olał, a podczas check-inu odebrał prywatny telefon i zaczął sobie rozmawiać w żaden sposób się mną nie przejmując. Oczywiście przywilejów żadnych.
Przy check-out następnego dnia nawet się słowem nie odezwał, coś burknął, że jest ok. Nawet w hostelach obsługa jest jakkolwiek lepsza!

Inne uwagi: Złożyłem skargę do BW na zachowanie recepcjonisty, po tygodniu "wewnętrznego śledztwa" (nagrania) zadzwoniła do mnie manager hotelu z przeprosinami za zaistniałą sytuację - w ramach przeprosin dostałem Voucher na noc ze śniadaniem w BW Gdańsk

--------------------------

Nazwa hotelu: BW Plus Gdańsk Arkona

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Komfortowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do apartamentu, wstawka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, LRG): Voucher otrzymany w ramach skargi

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w przeciwieństwie do BW Felix zapamiętałem znacznie lepiej. Pokój bardzo dobrze przygotowany, przestronny apartament na 1. piętrze. Po wstawkę musiałem schodzić 2 razy (okazało się, że dostałem po prostu w paczce chipsy, 1x Cappy i 1x batonik - mimo że było to na 2 osoby...), ale obsługa była uprzejma. Chyba niezbyt często mieli gości z voucherami, początkowo nie było wbite śniadanie w system (mimo tekstu na tym kartoniku), a i przy check out chceli pobrać należność za nie. Śniadanie ok, dość różnorodne, można się spokojnie najeść.
Lokalizacja nie jest fantastyczna - po nocy średnio okolica wygląda, dojście do PKP Gdańsk Oliwa też nie jest najpiękniejsze. Ale sporo biur tam się buduje, więc może będzie ładniej ;)
Góra
 Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
 
 
#4 PostWysłany: 02 Sie 2017 15:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1631
niebieski
Nazwa hotelu: BEST WESTERN Museumhotels Delft

Twój status w programie lojalnościowym: ----------

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Double Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: ----------

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): rezerwacja przez OTA

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Recenzji hoteli Best Western jest tak mało, że pomyślałam, że dopiszę się tu, bo hotel okazał się być całkiem ciekawy i w nietypowym miejscu.
Do hotelu trafiliśmy całkowicie przypadkowo po tym, jak dzień przed przyjazdem musieliśmy szukać zakwaterowania po awarii w mieszkaniu znajomych, u których mieliśmy się zatrzymać. Oferta hotelowa była właściwie żadna i BW okazał się być jednym sensownym i dostępnym w weekend hotelem w centrum miasta. Cena była natomiast bardzo mało atrakcyjna - na szczęście w dużej mierze została pokryta przez sprawcę awarii ;)
Sam hotel jest bardzo przyjemny, w samym centrum, mieści się w trzech położonych obok siebie starych kamieniczkach. Pokój dobrze wyposażony, ekspres do kawy/herbaty do użytku, duża łazienka, komplet kosmetyków. Wyjątkowo dobrze działał też internet. Jako że wokół ścisłe centrum, to nie ma problemu ze zrobieniem zakupów czy zjedzeniem śniadania "na mieście".

Inne uwagi: Opłacona stawka nie obejmowała śniadania, a mimo to recepcja każdego meldującego się serdecznie na to śniadanie zapraszała, nie informując o konieczności dopłaty. Wymeldowując się zaliczyliśmy mimo woli dość głośną sprzeczkę innych gości z recepcjonistą w tym zakresie.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#5 PostWysłany: 29 Paź 2017 22:24 

Rejestracja: 29 Lip 2017
Posty: 99
Nazwa hotelu: Best Western Hotel Cristal - Białystok

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Select

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade pokoju do deluxe + wstawka, późniejsze wymeldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, LRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Ogólnie mogę polecić, chodź doba niezwykle droga, a na luksusy nie ma co liczyć. Skąd wzięły się 4 gwiazdki - nie mam pojęcia, ale pewnie dzięki temu hotel może windować cenę w górę.

Hotel nie jest pierwszej świeżości, co daje się odczuć już po wejściu. Miła Pani na recepcji, szybkie zameldowanie. Skrupulatne przepisane dane z dowodu osobistego i natychmiastowa płatność. Pokój znajdował się na 3, najwyższym piętrze. Według zapewnień Pani recepcjonistki, dostałem najlepszy pokój w hotelu.
Pokój jak widać, wyremontowany ale mało funkcjonalny ze względu na lokalizację łazienki, która była niemal na środku pokoju a zamiast drzwi, białe kotary... W pokoju wstawka i chodź to tylko cydr, batonik i dwie czekoladki to i tak warto doceniać taki gest :)

Śniadanie ku mojemu zaskoczeniu bardzo dobre i nawet można było się napić świeżutkiego soku. Trzeba tylko uważać na bardzo charakterystyczną panią "Kierownik Sali" - która na siłę ładuje wszystkim smażony ser próbując być miłą :)
Wymeldowanie tylko do 15, bo do 16.00 pracują pokojówki :) (informacja z recepcji)

Podsumowując, Best Western Cristal Białystok nie zasługuje na 4 gwiazdki i jest dość wysłużonym miejscem, jednak mimo wszystko było miło ze względu na śniadanie, wstawkę i późniejsze wymeldowanie


Inne uwagi:


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6 PostWysłany: 12 Wrz 2018 11:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
Nazwa hotelu:Best Western Galicya Kraków – wrzesień 2018

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:premium

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka do pokoju w postaci 2 puszek coli + puszka orzeszków felix, voucher na 30% zniżki na dania w restauracji hotelowej, early check-in o g.12

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty 12.000

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pokoje i sam hotel jeśli chodzi o wystrój ( meble,kafelki etc.) taki trochę jak lat 90-tych ubiegłego wieku, ale wszędzie czysto i schludnie. Uprzejma obsługa i dobre rozpoznanie statusu BW. Voucher na 30% zniżki w restauracji okazał się bardzo przydatny – zaskakująco smaczne jedzenie (pierogi, pizza). Z zniżką 30% dla Diamond wychodzą również zaskakująco dobre ceny. Bardzo obfite i smaczne śniadania wliczone w cenę pobytu. Szeroki wybór zarówno na ciepło (jajecznica, kiełbasa smażona, parówki, żurek z kiełbasą, naleśniki) jak i na zimno. Śniadanie w tym hotelu zasługuje na wysoką ocenę.

Inne uwagi:Hotel położony w lekkim oddaleniu od centrum, ale bardzo blisko przystanku tramwajowego – jazda tramwajem nr 10 na Stare Miasto to jakieś 12 min. W drugą stronę tramwajem tylko 2 przystanki do Łagiewnik. W niedalekim sąsiedztwie hotelu sklep Żabka. Ogólnie polecam pomimo oldschoolowego wystroju – obsługa, restauracja i śniadania stanowią mocny punkt tego hotelu.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
hubson lubi ten post.
 
 
#7 PostWysłany: 12 Sie 2020 12:47 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 506
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Nazwa hotelu:BW Rome Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Room 2 beds

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jeżeli chcemy spać blisko FCO jest to bardzo dobry hotel na taką noc :) Hotel ma też swój shuttle bus którego koszt to 7 euro. Hotel prawie pusty. Na basenie bylismy kompletnie sami. Pokój mały skromny. Szkoda, że mimo braku obłożenia nie udało się zalatwić upgrade. Na minus brak wody w pokoju (Można było ją kupić za 3,5e za mała butelkę z minibaru)

Inne uwagi:Wybrałem ten hotel ze wzgledu na lokalizację i cenę. Potrzebowałem tylko jednej nocy pod lotniskiem. Chciałem też sprawdzić jak wygląda ich program lojalnościowy do którego dostalem Status Match z Hiltona. Jednak przez to, że rozdają statusy na lewo i prawo (myślę, że za paszport polsatu też by dali) Ten status okazał się nic nie warty.. Brak śniadania, brak jakiegokolwiek upgradu, a już brak normalnej wody to lekka przesada niestety.
Góra
 Relacje PM off  
 
#8 PostWysłany: 19 Sie 2020 14:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 843
srebrny
Nazwa hotelu: Best Western PLUS Premium Inn Słoneczny Brzeg / Sunny Beach

Twój status w programie lojalnościowym: rezerwacja przez Booking.com

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój z łóżkiem typu king-size i widokiem na basen

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: dostałem upgrade do apartamentu, ale bez związku ze statusem.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, LRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie ma saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Mimo że pobyt był niestatusowy (mam Diamond, pewnie jak każdy, na bookingu było taniej, na stronie rezerwacyjnej nie było opcji HB, nie chciało mi się też bawić w gwarancję najniższej ceny) to chyba nie zaszkodzi opisać. Sam hotel chyba jest dosyć nowy lub odnowiony, jedna z niewielu sieciówek obecnych w Słonecznym Brzegu. Poziom całkiem okej zważywszy na niskie ceny, także różnych opcji z wyżywieniem. Mój pokój był przestronny, czysty, nowocześnie urządzony, minusem jest masa niedoróbek i usterek - np. szorujące po podłodze drzwi balkonowe, trudno zamykające się drzwi do pokoju, uszkodzony prysznic, charakterystyczny zapach wilgoci, ale nie było to zbyt uciążliwe. Dwa małe baseny bardziej nadają się żeby się pomoczyć niż popływać - są jednak mniejsze i większe zjeżdżalnie więc dzieciom w różnym wieku powinno wystarczyć. Śniadanie i kolacja ujdą, nic szczególnego, wybór taki sobie, ale nie miałem problemu żeby zjeść. Personel przestrzegał zasad higieny związanej z epidemią, ale goście już nie i nikt ich nie upominał.

Inne uwagi: brak
Góra
 Relacje PM off  
 
#9 PostWysłany: 12 Maj 2023 19:21 

Rejestracja: 15 Sty 2011
Posty: 7944
HON fly4free
Nazwa hotelu: Best Western Patong Beach

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późniejsze wymeldowanie o godzinę (na prośbę)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, LRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie ma w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel wybrałem, bo mam trochę punktów do zużycia, a planowałem późny przyjazd, więc nie było sensu wybierać bardziej ambitniejszych hoteli na tę noc. Status w zasadzie nawet nie szostał specjalnie zauważony jak to chyba w większości BW - rano na prośbę dostałem jednak przedłużenie pobytu o godzinę. Hotel jest zlokalizowany w samym centrum Patong, obsługa była generalnie sympatyczna choć wyraźnie zmęczona wieczorem. Pokój ok, ale już generalnie też zmęczony (zużyte wyposażenie), dwie butelki wody free, słaba wentylacja - podłoga zamoczona wieczorem nigdy już nie wyschła. W hotelu jest basen na dachu plus siłownia. Śniadanie dodatkowo płatne 200 THB w restauracji - w formie bufetu - wybór podstawowych opcji typowych + omlety na zamówienie + kilka dań indyjskich. Ogólnie niedrogi obiekt dla mniej wymagających gości.

Inne uwagi: Przy zameldowaniu wymagany depozyt 1000 THB.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group