Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 25 Cze 2010 18:02 

Rejestracja: 07 Maj 2010
Posty: 256
Witam,

Wizzair w końcu postanowił mi oddać kasę za odwołany lot przez pyły wulkaniczne. Już drugi raz dostałem maila że brakuje danych do przelewu. Wysłałem pełne dane drugi raz. Po wysłaniu maila dostałem automatyczną odpowiedź w której jest napisane:
Cytuj:
Uprzejmie prosimy o przefaksowanie kopii wymienionych poniżej dokumentów na numer +36-1-777-9444 lub zeskanowanych pod adres customerrelations@wizzair.com :


1. W przypadku zniszczenia/zagubienia/splądrowania/opóźnienia w dostarczeniu bagażu:

* kod rezerwacji
* raport (sporządzony na lotnisku)
* karta pokładowa
* przywieszka bagażowa
* potwierdzenie opłaty za nadbagaż (jeśli taki był)
* jakakolwiek inna dokumentacja, która może być wymagana do ustalenia wysokości odszkodowania
* krótki opis zaistniałej sytuacji
* w przypadku stwierdzenia faktu splądrowania bagażu – lista brakujących rzeczy


2. W przypadku odwołania lotu, jeśli nie mieszkacie Państwo w regionie położenia lotniska:

* kod rezerwacji
* datę, trasę i numer lotu
* kartę pokładową
* rachunki za poniesione wydatki i koszty zakwaterowania (tylko w przypadku gdy nie jesteście Państwo w miejscu rozpoczęcia podróży)
* numer konta bankowego (numer IBAN) + nazwa banku, kto jest właścicielem konta, w jakiej walucie jest prowadzone.



Tylko, że ja nie poniosłem żadnych dodatkowych kosztów, bo nie pojechałem po prostu na lotnisko i zastanawiam się czy muszę coś wysłać żeby kontynuować procedurę zwrotu za rezerwację?

Pozdrawiam.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Idealne miasto na hiszpański city break 😲🤭 Loty piątek-niedziela i noclegi w hotelu za 609 PLN 🔥 Idealne miasto na hiszpański city break 😲🤭 Loty piątek-niedziela i noclegi w hotelu za 609 PLN 🔥
Dalekie trasy w Ryanair od 256 PLN 😍 Hiszpania, Portugalia, Maroko i Kanary ✈️ Dalekie trasy w Ryanair od 256 PLN 😍 Hiszpania, Portugalia, Maroko i Kanary ✈️
#2 PostWysłany: 28 Cze 2010 19:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2010
Posty: 404
srebrny
Generalnie ja ich maila o braku danych dostałem już chyba ze 4 razy, ostatnio dosłali mi... fakturę - nie wiem, po co. Czas reklamacji przekroczył już 2 miesiące (loty 17-20.04), choć cena za bilety była skromna (90 zł) nie mam zamiaru tego olać, chociażby w imię zasad, jeszcze miesiąc i poszukam informacji, jak zgłosić problem w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego.
_________________
Image
Relacja z Bałkanów (2025)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 28 Cze 2010 20:47 

Rejestracja: 07 Maj 2010
Posty: 256
Daj znać jak sie czegoś dowiesz. Ja mam bardzo podobną sytuację. Miałem dwa loty 20/04 i powrót 24/04 razem za 100zł. Wysłałem to zgłoszenie o zwrot i spodziewałem sie, że oddadzą kasę za jedną stroną, bo lot powrotny się odbył, tylko mnie siłą rzeczy nie było na pokładzie. Teraz dostałem dwa maile o uzupełnienie danych, a w sobotą fakturkę na -100zł, myslałem że po weekendzie dojdzie przelew, ale jak narazie pusto. Myślę, że sprawa się toczy, tylko oni mają duży problem po tym wulkanie i jakoś rozkładają te płatności w czasie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 30 Cze 2010 10:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Mar 2010
Posty: 404
srebrny
Sprzed chwili:
Cytuj:
Szanowni Państwo,

Pragniemy przeprosić za problemy związane z odwołaniem Państwa lotu i poinformować, że zgodnie ze nadesłanym drogą internetową zgłoszeniem wystosowaliśmy zwrot za rezerwację [ciach]. Przeciętnie w przeciągu 3-7 dni zwrot powinien do Państwa dotrzeć.
W następstwie zamknięcia Europejskiej przestrzeni powietrzenej otrzymujemy wyjątkową dużą ilosć zleceń zwrotów, dlatego możliwe że żaden z agentów Customer Service nie będzie mógł skontaktować się z Państwem osobiście.

Informujemy, że jeśli wraz z biletem Wizz Air zakupili Państwo transfer na lotnisko lub ubezpieczenie na podóż – serwisów tych dotyczą warunki odrębnej umowy jaką zawarli Państwo z usługodawcą. Jeśli mają Państwo jakieś zapytania dotyczące tych serwisów prosimy o kontakt bezpośrednio z usługodawcą.

Prosimy NIE odpowiadać na ten email, skrzynka z której został wysłany służy wyłącznie do wysyłania wiadomości.

Dziękujemy za zrozumienie.

Wizz Air Customer Relations
_________________
Image
Relacja z Bałkanów (2025)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 30 Cze 2010 11:39 

Rejestracja: 07 Maj 2010
Posty: 256
Dostałem to samo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group