Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Sty 2012 19:09 

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 7
Witam wszystkich, mam problem z rezerwacją na stronie lot.com. Po wbiciu miast i dat, np, GDN-WAW, na kolejnej planszy "zaznacz wybrane loty" wyskakują tylko daty bez cen, po kliknięciu dalej, na stronie z podsumowaniem pojawiają się tylko daty, po kliknięciu dalej wyskakuje czerwony komunikat "Uwaga Wystąpił błąd w centralnej bazie danych. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszych informacji. (4002 - 10600)"
Czy tez macie taki problem? Czy ktoś wie jak to ominąć?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egzotyczne Wyspy Zielonego Przylądka za 3826 PLN 🏝️🍹 All inclusive w 5* hotelu z aquaparkiem dla rodzin 💦👨‍👩‍👧‍👦 Egzotyczne Wyspy Zielonego Przylądka za 3826 PLN 🏝️🍹 All inclusive w 5* hotelu z aquaparkiem dla rodzin 💦👨‍👩‍👧‍👦
Tylko 1509 PLN za urlop na Gran Canarii 🌤️👙👣 Bezpośrenie loty i pobyt w dobrym hotelu Tylko 1509 PLN za urlop na Gran Canarii 🌤️👙👣 Bezpośrenie loty i pobyt w dobrym hotelu
#2 PostWysłany: 20 Sty 2012 21:29 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2969
Tak na wejściu nie wiem.
O jakich datach mówimy ?
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektórych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 21 Sty 2012 20:31 

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 7
dotyczy to praktycznie wszystkich dat. odkryłem jednak, że ten błąd występuje tylko jeżeli korzystam z mozilii, jak loguję się przez Internet explorer, wtedy jest ok. ze służbowego laptopa też wyświetla mi się ten sam błąd. Chyba jest to uzaleznione od jakichś zabezpieczeń.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 24 Sty 2012 20:36 

Rejestracja: 24 Sty 2012
Posty: 59
Loty: 88
Kilometry: 110 542
Witam,
Mam następujące pytanie zakupiłem bilet na lot krajowy LOT przez expedia.com otrzymałem potwierdzenie mailowo od expedia że wszystko jest OK, na stronie LOTu też jest potwierdzone. Czy powinienem dostać jeszcze electronic ticket na maila bezpośrednio od LOT. Do tej pory nic nie przyszło tylko potwierdzenie z expedii. Od zakupu minęło już pare dni.
Pozdrawiam,
Daro
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group