Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:07 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 11
a znacie jakieś wyjścia? zwykłe zwolnienie na grype tu nie wystarczy niestety, bułoby za pieknie a linie by chyba bankrutowały na tych ubezzpieczeniach
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Okołoweekendowa wycieczka do Portugalii 🌊🌴 3 dni w Algarve za 799 PLN 🇵🇹 Okołoweekendowa wycieczka do Portugalii 🌊🌴 3 dni w Algarve za 799 PLN 🇵🇹
Podróż do raju 🏝️ Polinezja Francuska + zwiedzanie San Francisco od 3818 PLN 😎 Podróż do raju 🏝️ Polinezja Francuska + zwiedzanie San Francisco od 3818 PLN 😎
#22 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1432
niebieski
Zapalenie ucha?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:09 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 11
;) myśle, że hospitalizacji nie wymaga, kurcze co za pech i moja głupota! plus niemożność zwrotu tego biletu pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:15 

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 48
Loty: 3
Kilometry: 3 815
ja powiem tak: miałam jechac do Budapesztu pociągiem (bilet bezzwotny) z Warszawy i spowrotem cena dla jednej osoby 250 zł x 2 bo z kolezanka. Wsiadając do pociągu w moim mieście ( zeby sie dostać do Warszawy) skreciłam kolano - z mojej wycieczki nici. Ostry dyzur + 2 tygodnie w domu. O dziwo oddali mi pieniądze - 90%, jednak nie było łatwo, bo osoba decyzyjna z Polski odmówiła, ale Pani pracująca w PKP, poprosiła o zgode Słowaków, Czechów i Węgrów (który sie zgodzili) i oddano mi pieniądze, miałam szczęście że trafiłam na tak mega uprzejmą Panią. Probuj coś załatwić - linie lotnicze by sie z Tobą niepatyczkowały, wiec czemu Ty masz z nimi ? ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1432
niebieski
Na zapalenie uch nie musisz być w szpitalu, ale jest to na tyle (chyba) powązna choroba, że uniemozliwia ci lot
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:19 

Rejestracja: 27 Cze 2013
Posty: 11
dziękuje za posta jednak mała nadzieja sie pojawia, bede mysleć .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 27 Cze 2013 21:29 

Rejestracja: 15 Maj 2013
Posty: 48
Loty: 3
Kilometry: 3 815
Anna wysłałam Ci wiadomość na priv ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#28 PostWysłany: 28 Cze 2013 22:42 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 809
Zbanowany
A zatoki np? Tez chyba powazne zapalenie uniemozliwia latanie?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#29 PostWysłany: 29 Cze 2013 12:11 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
bylam w takiej sytuacji, bilet baardzo drogi, nie oddalam go do ostatniego momentu, tez oferowali mi ok 20% wart biletu, do ostatniego momentu liczac na cud :) i 3-4 tygodni przed wylotem linia przesunela moj lot na inny termin. Oczywiscie natychmiast skorzystalam z prawa rezygnacji z lotu :))) kase oddali bez problemu.


Aaaa.... na dwa dni przed lotem okazalo sie, ze jednak moglabym leciec!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#30 PostWysłany: 01 Lip 2013 10:38 

Rejestracja: 28 Kwi 2013
Posty: 4
A czym bilet został zapłacony? Karta? Jeżeli sposób na fikcyjną chorobę nie wyjdzie a placiłaś kartą idź do banku i zgłoś tzw. chargeback. z powodu nie poinformowania o warunkach w trakcie zakupu i żadanie refundacji. Bank w Twoim imieniu zgłosi się do lini lotniczej w celu wyjaśnien. Teraz to na lini lotnieczej będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że rezerwacja przebiegła poprawnie i że warunki były jasno i czytelnie określone. Jeżeli cokolwiek było nie tak z ich strony (nie dostarczą wszystkich dokumentów udowadniających że wiedziałaś na, że bilet jest bezzwrotny) masz szanse na odzyskanie pieniędzy. Zależy jak udowodnią i jak bardzo bedziesz się upierać, że nie byłaś poinformowana o warunkach.

Na pewno dostaniesz zwrot zapalconych podatków minus YQ.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#31 PostWysłany: 01 Lip 2013 10:43 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
placiłaś kartą idź do banku i zgłoś tzw. chargeback. z powodu nie poinformowania o warunkach w trakcie zakupu i żadanie refundacji.

To nie jest powód umożliwiający skorzystanie z takiej opcji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#32 PostWysłany: 01 Lip 2013 10:57 

Rejestracja: 28 Kwi 2013
Posty: 4
Cytuj:
To nie jest powód umożliwiający skorzystanie z takiej opcji.

To jakie powody wg Ciebie, oczywiście oprócz nie autoryzowania transakcji (FRAUDy) uprawniają do skorzystania z procedury chargeback w banku?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#33 PostWysłany: 01 Lip 2013 11:00 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Nie będę pisał tego, co łatwo można znaleźć.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Chargeback
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#34 PostWysłany: 01 Lip 2013 11:12 

Rejestracja: 28 Kwi 2013
Posty: 4
Cytuj:
przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji

Czy nie można by tej sytuacji pod to podpiąć? To linia lotnicza będzie musiała udowodnić, że wszystko dostarczyła i że info zostało wyświetlone na monitorze klienta! ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#35 PostWysłany: 01 Lip 2013 11:24 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
pedzel napisał(a):
Cytuj:
przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji

Czy nie można by tej sytuacji pod to podpiąć? To linia lotnicza będzie musiała udowodnić, że wszystko dostarczyła i że info zostało wyświetlone na monitorze klienta! ;)


Nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: zwrot
#36 PostWysłany: 01 Lip 2013 16:47 

Rejestracja: 26 Cze 2012
Posty: 1182
Loty: 155
Kilometry: 370 915
srebrny
klayton napisał(a):
pedzel napisał(a):
Cytuj:
przyczyny związane z nieotrzymaniem przez wydawcę obowiązkowych informacji od akceptanta – nieotrzymanie od akceptanta wystarczających dowodów dokonania transakcji

Czy nie można by tej sytuacji pod to podpiąć? To linia lotnicza będzie musiała udowodnić, że wszystko dostarczyła i że info zostało wyświetlone na monitorze klienta! ;)


Nie.


Od dłuższego czasu staram się przestrzegać na forum przed nadużywaniem chargeback. W szczególności nie jest to poprawny sposób odzyskiwania zapłaconych pieniędzy za usługę, w przypadku jeśli nie zamierzamy dotrzymać warunków umowy. Takie zgłoszenie zostanie przez agenta rozliczeniowego rozpatrzone negatywnie, natomiast zleceniodawca zostanie odnotowany w systemie. Organizacje kartowe dostarczają teraz specjanych narzędzi do profilowania klientów i oceny zachowań. Niektórzy uważają, że wystarczy wyrobić nową kartę i po kłopocie. Mogą być później zaskoczeni... "Chargeback fraud" jest dość popularnym zjawiskiem np. w USA.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 04 Sie 2013 00:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6460
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Jak skończyła się sprawa?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 11 Wrz 2016 17:16 

Rejestracja: 10 Lis 2014
Posty: 2
Muszę anulować bilet Etihad z Berlina do Colombo, wylot 14.09. Oczywiście bilet jest w kategorii economy i Etihad nie przewiduje refundacji za anulowanie biletu. Czy ktoś ma pomysł na odzyskanie jakiejś części zapłaconej ceny. Bukowałem bilet online i płaciłem kartą. A może ubezpieczenie karty przewiduje jakieś odszkodowanie w tym wypadku. Będę wdzięczny za każdą sugestię.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 11 Wrz 2016 17:26 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9342
srebrny
Cytuj:
A może ubezpieczenie karty przewiduje jakieś odszkodowanie w tym wypadku.

Może.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#40 PostWysłany: 11 Wrz 2016 17:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8031
srebrny
@bog41 Raczej ubezpieczenie karty nie przewiduje takich sytuacji.Chyba jedyna malutka szansa to jakiś nagły pobyt w szpitalu lub coś w tym stylu. Tanie linie np.Wizz najczęściej uwzględniają takie powody i zgadzają się zmienić daty lotu lub zwracają środki ,jeśli nie w gotówce to jako kwotę do wykorzystania na inne loty i usługi rezerwowane u nich.W takich sytuacjach najlepiej mieć ubezpieczenie podróżne,z opcją na wypadek rezygnacji z lotu ale i to nie działa z byle powodu ;) Nie wiem jaka jest polityka Etihad w tym zakresie ale warto spróbować zwłaszcza jak w grę wchodzi spora kwota.
Góra
 Profil Relacje PM off
bog41 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 40 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Facebook [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group