Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#361 PostWysłany: 10 Lis 2014 23:58 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3490
srebrny
Mi przysłali maila dopiero dzisiaj - też z terminem odpowiedzi do 12.XI. Są niepoważni ;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zobacz rajską część Indii 😍 Wycieczka do Goa za 2721 PLN 🌴 Loty z bagażem + 11 nocy w 4* hotelu 🇮🇳 Zobacz rajską część Indii 😍 Wycieczka do Goa za 2721 PLN 🌴 Loty z bagażem + 11 nocy w 4* hotelu 🇮🇳
Warto 🔥 City break w Atenach za 398 PLN 😎 Loty + hotel z widokiem na Akropol 😍 Warto 🔥 City break w Atenach za 398 PLN 😎 Loty + hotel z widokiem na Akropol 😍
Offline
#362 PostWysłany: 11 Lis 2014 00:11 

Rejestracja: 25 Lis 2011
Posty: 264
niebieski
U mnie identycznie, mój mail zignorowali i przysłali tę samą formułkę z datą 12 listopada.
Nawet nie zadają sobie trudu, żeby odpowiedzieć na treść maila.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#363 PostWysłany: 11 Lis 2014 00:28 

Rejestracja: 07 Kwi 2014
Posty: 18
SPLDER napisał(a):
Mi przysłali maila dopiero dzisiaj - też z terminem odpowiedzi do 12.XI. Są niepoważni ;-)


Jeśli chce się tanio rezerwować to pośrednik musi ciąć koszty. Jeśli musi ciąć koszty, to obsługę kupuje w Indiach. Jeśli obsługa jest z Indii, to będzie do bani.

Taka jest prawda o globalizacji. Ciekawe, jak dużo osób jeszcze tego nie zauważa.
Góra
 Profil Relacje PM off
jacek96 lubi ten post.
 
      
Offline
#364 PostWysłany: 11 Lis 2014 07:50 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4277
platynowy
noelgliwice napisał(a):
Wg. Agenta LOT-u bilet jest niezwrotny. Więc ebookers nie może go zwrócić. Tzn nie odzyskają pieniędzy.

To nie jest tak. Jeśli pośrednik dogada się z linią (w tym przypadku 9W) to mogą otrzymać nawet 100% zwrotu. Ja miałem taki przypadek, bilet z FD anulowany 3 miesiące po zakupie i 20h przed wylotem. Agent dostał autoryzację od linii wystawiającej bilet na "full refund".

Proponuję żeby ktoś z agencyjnym dostępem do Amadeusza sprawdził jeden z anulowanych biletów, tam można znaleźć bardzo ciekawe wpisy które często są publiczne, dostępne de facto dla każdego z dostępem do systemu. Ja w ten sposób właśnie śledziłem ukryte wpisy w mojej rezerwacji.

Komenda jakiej trzeba użyć to: rt-PNR-LASTNAME-TKNO
np. dla rezerwacji XYZQAZ z nr biletu 812-3900664112 pana Iksińskiego:
rt-XYZQAZ-Iksinski-812-3900664112

Przykład z mojej rezerwacji sprzed kilku miesięcy:
37 RM FULL REFUND AUTHORISED BY AIRLINE DUE TO FARE MISFILE
38 RM GCO ITIN CANCELLED FOLLOWING EMEA TIER III INSTRUCTIONS.


Oczywiście ebookers mógł się zabezpieczyć przed dostępem z zewnątrz do swoich rezerwacji ale istnieje duża szansa że wpisy są publiczne.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#365 PostWysłany: 11 Lis 2014 10:30 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2140
srebrny
mucha napisał(a):
To nie jest tak. Jeśli pośrednik dogada się z linią (w tym przypadku 9W) to mogą otrzymać nawet 100% zwrotu. Ja miałem taki przypadek, bilet z FD anulowany 3 miesiące po zakupie i 20h przed wylotem. Agent dostał autoryzację od linii wystawiającej bilet na "full refund".


z ciekawości - to było w EU?
Otrzymałeś w związku z anulacją odszkodowanie za odwołany rejs później niż 2 tyg. przed odlotem lub cokolwiek innego?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#366 PostWysłany: 11 Lis 2014 10:40 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4277
platynowy
Tak, w UE. Nie otrzymałem żadnego odszkodowania bo mi nie przysługiwało. Należy się osobom które mają ważny dokument podróżny w danym momencie, a mój był skasowany przez pośrednika.

Trochę powalczyłem poprzez Europejskie Centrum Konsumenckie ale to w zasadzie w niczym nie pomogło, kazali iść do sądu.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#367 PostWysłany: 11 Lis 2014 18:27 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3490
srebrny
Dla mnie taki argument jest naciągany - bo równie dobrze przewoźnik mogłby w razie overbookingu skasować rezerwacje z byle powodu i twierdzić , że odszkodowanie nie przysługuje, bo nie posiadałeś ważnego biletu.

Zwróć uwagę, że kupując bilet od pośrednika karta jest obciążana bezpośrednio przez linię lotniczą, a do pośrednika trafia wyłącznie prowizja.
Na fakturze VAT też opłata za bilet znjaduje sie w pozycji
SPECYFIKACJA DOKUMENTÓW WYSTAWIONYCH W IMIENIU I NA RZECZ WSKAZANYCH PONIŻEJ DOSTAWCÓW"

Zatem moim zdaniem przewoźnik nie może w takiej sytuacji odciąć się od działań jego agenta.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#368 PostWysłany: 11 Lis 2014 18:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
SPLDER napisał(a):
Zwróć uwagę, że kupując bilet od pośrednika karta jest obciążana bezpośrednio przez linię lotniczą, a do pośrednika trafia wyłącznie prowizja.

Nie zawsze.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#369 PostWysłany: 11 Lis 2014 18:48 

Rejestracja: 20 Gru 2010
Posty: 395
Loty: 178
Kilometry: 400 854
niebieski
Cytuj:
Reservations cancelled due to Jet Airways Technical Error.

Tak napisali w odwołaniu biletu.
_________________
Image
http://mrowisko.wordpress.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#370 PostWysłany: 11 Lis 2014 18:51 

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 173
krasnal napisał(a):
SPLDER napisał(a):
Zwróć uwagę, że kupując bilet od pośrednika karta jest obciążana bezpośrednio przez linię lotniczą, a do pośrednika trafia wyłącznie prowizja.

Nie zawsze.

Ale tak było w tym przypadku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#371 PostWysłany: 11 Lis 2014 19:03 

Rejestracja: 25 Lis 2011
Posty: 264
niebieski
właśnie przyszedł mi mail o anulowaniu biletu
o terminie zwrotu kasy ani słowa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#372 PostWysłany: 11 Lis 2014 20:11 

Rejestracja: 11 Lis 2014
Posty: 2
A gdzie rezerwowałeś bilety? Ja na airtickets24 i na razie wszystko w porządku.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#373 PostWysłany: 11 Lis 2014 20:13 

Rejestracja: 12 Lut 2014
Posty: 19
w moim przypadku cała kwota trafiła bezpośrednio do pośrednika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#374 PostWysłany: 11 Lis 2014 20:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Otrzymane z ebookers.ie kilka minut temu:
This e-mail confirms your recent cancellation. Please see below for the details for the cancellation on your booking:
Brak podanej przyczyny anulowania ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#375 PostWysłany: 11 Lis 2014 21:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1698
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
Przyszło mi właśnie to samo.

Sprawdziłem też na stronach linii i rezerwacje są już skasowane

JetAirways: Sorry, there are no valid flights available in your booking.
Lot: tylko nazwiska ale brak lotów.


PS Nie będzie Goa :( będzie coś innego ;) i chyba tak trzeba do tego podchodzić.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#376 PostWysłany: 11 Lis 2014 21:25 

Rejestracja: 10 Gru 2011
Posty: 25
U nas też już po ptakach... po co się człowiek w ogóle wysilał na jakieś maile...i tak cała korespondencja szła z automatu, zero wyjaśnień!
Uważam, że to niesprawiedliwe...ja sprzedając żle ocenowany towar muszę go sprzedać w takiej cenie jaką widzi klient...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#377 PostWysłany: 11 Lis 2014 22:36 

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 345
niebieski
Nam też anulowano.

Na FB napisali:
Kod:
Hi Milda - As you are aware due to a third party technical error affecting our ticketing process, your flight reservation was offered at a low price which was incorrect.

Following discussions with the airlines and technology provider, we regret to inform you that the tickets cannot be honoured at the price at which they were issued.

The options that are available to you are as set out in the email we have previously provided to you and we can only respectfully refer you to this and request that you provide notification to us of your choice within the time frame specified.


Szkoda, że nawet na lot.com były informacje: Podróż została potwierdzona. Rezerwacja jest zagwarantowana.

Trochę pieniędzy za rezerwację poszło w błoto.

Ciekawe czy wszystko zwrócą co do złotówki (koszt biletów, koszt pośrednika, koszt płatności kartą) i ile straci się na przewalutowaniu...
_________________
http://www.kochamyzycie.pl | https://youtube.com/kochamyzycie
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#378 PostWysłany: 11 Lis 2014 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1362
niebieski
Kolejny (ostatni zapewne) mail z ebookers.ie
ebookers.ie napisał(a):

Response By Email (ebookers) (11/11/2014 21:26)
Dear Customers.

Further to our previous two emails in respect of your reservation we are now confirming the cancellation and full refund of your ticket which will show as cleared funds on your account within the next 4 weeks as a credit directly from the airline. We once again would like to apologise for the unfortunate situation that has arisen


Regards
ebookers customer service



Taka karma widocznie miała być :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#379 PostWysłany: 12 Lis 2014 09:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Maj 2012
Posty: 1698
Loty: 1
Kilometry: 122
srebrny
A czy w takim przypadku byłaby szansa na chargeback od banku? Choć miałoby to sens gdyby był on w złotówkach a to już pewnie nie jest możliwe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#380 PostWysłany: 12 Lis 2014 10:30 

Rejestracja: 28 Gru 2013
Posty: 173
Jest, jak nie zwrócą po czterech tygodniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 670 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 34  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group