Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 104  Następna
Autor Wiadomość
#1541 PostWysłany: 10 Lis 2017 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 1203
Loty: 73
Kilometry: 147 838
niebieski
A przeszła Ci ta płatność gdy wybrałeś Niemcy? Czy kraj fakturowania to nie jest kraj, w którym wystawiona jest karta? Wiem, że w airbnb łatwo o bana, a lubię ten serwis i byłoby trochę szkoda :lol:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Relaks na wyspie wiecznej wiosny za 2399 PLN 💚☀️ Loty na Maderę + ⭐⭐⭐⭐ hotel z 🍽 Relaks na wyspie wiecznej wiosny za 2399 PLN 💚☀️ Loty na Maderę + ⭐⭐⭐⭐ hotel z 🍽
HIT❗🔥 Czarterowy lot na grecką wyspę Kos w jedną stronę za 24 PLN 🤯😱 (+ inne propozycje) 😍 HIT❗🔥 Czarterowy lot na grecką wyspę Kos w jedną stronę za 24 PLN 🤯😱 (+ inne propozycje) 😍
#1542 PostWysłany: 10 Lis 2017 17:58 

Rejestracja: 03 Lis 2017
Posty: 47
Nie dokonałem jeszcze rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1543 PostWysłany: 10 Lis 2017 20:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2016
Posty: 264
niebieski
Tym razem problem ze strony mnie jako gospodarza: chcę, żeby mój hipotetyczny gość nie musiał robić zdjęcia swojego ID. A że interfejs airbnb zmienił się już 3x w ciągu ostatnich 3 logowań, to nie mogę tego znaleźć... Heeelppp^^
_________________
https://www.instagram.com/bezdrozniczka/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1544 PostWysłany: 11 Lis 2017 22:42 

Rejestracja: 14 Sty 2017
Posty: 14
Mam problem z płatnością na Airbnb. Znalazłem nocleg na 6 dni na Teneryfie dla dwóch osób, w cenie 109 zł za noc + 105 zł opłaty serwisowej. Poprosiłem o rezerwację, i następnego dnia rezerwacja została przyjęta. Całkowita opłata powinna wynosić około 650 zł (uwzględniając kupon zniżkowy 100 zł).

Po potwierdzeniu rezerwacji, przeczytałem maila z rachunkiem, i okazało się, że Airbnb wyliczył całkowitą opłatę 1300 zł - cena za noc na rachunku wzrosła do 215 zł, a na stronie z opisem pokoju dalej jest stara cena. Na koncie bankowym zablokowali całą kwotę.

Napisałem więc do obsługi Airbnb. Dowiedziałem się, że prawdopodobnie mają jakiś problem techniczny i że dostanę odpowiedź o co chodzi w poniedziałek / wtorek.

Zgodnie z warunkami wynajmu mogę anulować rezerwację w ciągu 48 godzin ze zwrotem opłaty serwisowej, więc w poniedziałek będzie już za późno na anulowanie rezerwacji, a nie mam zamiaru płacić dwukrotnej ceny za ten pokój. Czy powinienem anulować rezerwację, czy czekać na odpowiedź od Airbnb? Czy ktoś miał podobny problem?

Załączniki:
airbnb2.jpg
airbnb2.jpg [ 29.51 KiB | Obejrzany 1650 razy ]
airbnb1.jpg
airbnb1.jpg [ 141.62 KiB | Obejrzany 1650 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1545 PostWysłany: 11 Lis 2017 23:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 1203
Loty: 73
Kilometry: 147 838
niebieski
A czy nie było tak, że wyszukałeś cenę za 1 osobę i przed dokonaniem rezerwacji dodałeś inne osoby i przez to cena wzrosła?
Jeżeli faktycznie nie ma w tym Twojej winy, a masz mail od airbnb, że rozwiążą ten problem po weekendzie to bym im zaufał. Zawsze będziesz mógł przedstawić maila od nich jako dowód ich winy. Natomiast, jeżeli Ci aż tak bardzo nie zależy na tym noclegu to z niego zrezygnuj. Pamiętaj, że możliwe, że poniesiesz koszty przewalutowań, prowizji, itp.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
popol uważa post za pomocny.
 
      
#1546 PostWysłany: 12 Lis 2017 08:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2014
Posty: 615
Loty: 90
Kilometry: 139 765
niebieski
Ja bym akurat tak bardzo nie ufał, bo co jak tego nie uznają? Kwestia skłonności do podejmowania ryzyka. Straty na przewalutowaniach można by było uniknąć płacąc kartą walutową w EUR. W każdym bądź razie decyzję musisz podjąć sam. Ale jak zdecydujesz się na anulację to proponuję napisać do nich jeszcze raz opisując całą sytuację z żądaniem środków do wykorzystania na przyszłe podróże za poniesione koszty i nerwy + zwrot zniżki którą masz bo jeśli dobrze pamiętam bo chyba nie wraca z automatu na konto.
Góra
 Profil Relacje PM off
popol uważa post za pomocny.
 
      
#1547 PostWysłany: 12 Lis 2017 11:06 

Rejestracja: 14 Sty 2017
Posty: 14
makdeb napisał(a):
A czy nie było tak, że wyszukałeś cenę za 1 osobę i przed dokonaniem rezerwacji dodałeś inne osoby i przez to cena wzrosła?


Tak zrobiłem, lecz przy prośbie o rezerwację miałem podaną cenę 108 zł za dzień, nawet przy dwóch osobach.

Właśnie zauważyłem inny problem - jak wybrałem wyszukiwanie ofert w tym rejonie dla dwóch osób, to oferta w ogóle się nie wyświetla. Natomiast jak szukam ofert dla jednej osoby, to ten pokój się wyświetla, i w opisie ma napisane "2 gości, 1 sypialnia, 2 łóżka" oraz "Dodatkowe osoby: Bezpłatnie". W kalkulacji ceny można też zmienić ilość gości na dwóch i cena się nie zmienia.

https://www.airbnb.pl/rooms/500913
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1548 PostWysłany: 13 Lis 2017 15:39 

Rejestracja: 13 Lis 2017
Posty: 16
Też mam ten problem. Zarezerwowałem opłaciłem, najpierw sciągneło 235Euro z konta (wszystko ok) a teraz przyszedł mail z rachunkiem na ponad 400E i brakiem 182 euro. Napisałem z rana maila do nich, do teraz nie dostałem odpowiedzi :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1549 PostWysłany: 13 Lis 2017 18:55 

Rejestracja: 14 Sty 2017
Posty: 14
Męcz ich wiadomościami na facebooku. Dopiero wtedy odpisują. Moją sprawą na poważnie zajęli się dopiero dziś, pomimo że męczę ich od soboty. Jak będę coś więcej wiedziec to napiszę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1550 PostWysłany: 13 Lis 2017 22:43 

Rejestracja: 13 Lis 2017
Posty: 16
-- 13 Lis 2017 22:40 --

Na oficjalnym profilu pisałeś do nich po Polsku ? Czy tylko angielski? Nadal mnie olewają na mailu.

-- 13 Lis 2017 22:43 --

Cytuj:
Przykro mi, że masz problem z ceną rezerwacji. Sprawdziliśmy przyczynę problemu i pracujemy nad jego rozwiązaniem tak szybko, jak to możliwe.

Dziękuję bardzo za cierpliwość i poświęcenie czasu na powiadomienie nas o sytuacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Z poważaniem,

Raul
www.airbnb.com/help


To jest automatyczna regułka, czy ktoś chociaż spojrzał na mojego maila ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1551 PostWysłany: 14 Lis 2017 13:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2016
Posty: 1203
Loty: 73
Kilometry: 147 838
niebieski
Napisz do nich w języku angielskim, powinni szybciej odpowiedzieć.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1552 PostWysłany: 14 Lis 2017 15:33 

Rejestracja: 14 Sty 2017
Posty: 14
Ja rozmawiam z nimi po angielsku i też nie kwapią się do odpisywania. Dopiero jak ich opierdziele na facebook to ktoś raczy odpisać.

Pisałem też do mojego hosta i potwierdził on cenę którą mam zapłacić, także na 100% to wina Airbnb
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1553 PostWysłany: 14 Lis 2017 15:35 

Rejestracja: 13 Lis 2017
Posty: 16
U mnie też host potwierdził cenę pierwotną. Coś im się w systemie posypało chyba naprawdę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1554 PostWysłany: 14 Lis 2017 15:48 

Rejestracja: 14 Sty 2017
Posty: 14
Uff. Mi już się zmieniła cena w systemie i przyszedł nowy rachunek, w którym napisali o zwrocie.

Także męcz ich do oporu.

Teraz będę ich męczyć o zadoszczuczynienie :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1555 PostWysłany: 15 Lis 2017 12:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5080
HON fly4free
bawil sie ktos moze ostatnio roznymi walutami na airbnb
w czym obecnie najkorzystniej oplacic pobyt?

zwykla zamiana PLN na EUR daje juz drobne kwoty

badz jest jakis obecnie dzialajacy kod obnizajacy kwote rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1556 PostWysłany: 15 Lis 2017 23:11 

Rejestracja: 15 Lis 2017
Posty: 1
Witam
W styczniu wybieram się do Porto, nocleg zarezerwowałam przez Airbnb. Gospodarz wymaga ode mnie podania wszystkich danych z paszportu włącznie ze zdjęciem oraz informacji na temat lotu. Podobno to powszechny wymóg w Portugalii dla osób zajmujących się najmem krótkookresowym dla zagranicznych turystów. Czy ktoś miał podobną sytuację lub może potwierdzić istnienie takiego wymogu? Nie udało mi się nigdzie znaleźć informacji na ten temat.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1557 PostWysłany: 16 Lis 2017 09:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Gru 2013
Posty: 660
niebieski
To się czasem w różnych miejscach zdarza. Jeśli chodzi o numer lotu to będą po prostu sprawdzać czy nie masz opóźnienia. Z tego co pamiętam w Porto na miejscu wynajmujący faktycznie wypełniał jakieś druczki moimi danymi i robił zdjęcie dokumentu, ale skanu paszportu wcześniej nie wymagał. W Twoim przypadku pewnie chcą to załatwić przed przyjazdem.
_________________
Iberomat.com - stories from Spain & Portugal. Slow travel, local food, wine, culture & hidden places of the Iberian Peninsula.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1558 PostWysłany: 16 Lis 2017 11:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Cze 2016
Posty: 496
Wiem że we włoszech muszą mieć skan/zdjęcie dokumentu - wysłałem z dopiskiem w paincie na dowodzie - tylko dla użytku airbnb.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1559 PostWysłany: 16 Lis 2017 12:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3623
srebrny
W krajach południowych to popularna praktyka, tylko różnie do tego podchodzą. Niektórzy proszą wcześniej o skan, niektórzy robią zdjęcie na miejscu, niektórzy tylko wypisują dane z dokumentu lub zostawiają formularz do wypełnienia, a jeszcze inni w ogóle olewają ten temat. Nie ma co się zbytnio stresować. Jak gospodarz sprawdzony i funkcjonuje długo, to ryzyko jakiegoś przekrętu niewielkie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1560 PostWysłany: 17 Lis 2017 11:50 

Rejestracja: 03 Lis 2017
Posty: 47
Próbowałem zarezerwować nocleg i mam nowe informacje:

Wybierając kraj zafakturowania np. na Niemcy aby cena była w euro - nie przejdzie, bo wpisaniu danych z karty rozpoznają ją jako Polska i nie przechodzi płatność.

Próbowałem natomiat poprzez PayPal - utworzenie konta, dodanie karty, autoryzacja karty, próba zapłaty - nie przechodzi.

Ok, poczytałem co i jak, ustawienie karty żeby rozliczała w EURO - ok dzownię do PayPal i spoko ustawilil mi, pogadałem co i jak.

Wyszło że pierwsza płatność by przeszła wraz z podwójny walutowaniem , ale ze względu na brak wystarczających środków nie doszło do niej.
Wszystko fajnie, uruchoniłem się przed większym wydatkiem, bo na koncie miałem w miarę odliczoną kwotę.

Ale każda kolejna płatność którą chce wykonać na AirBnb za pomocą PayPala nie przechodzi, nawet nie dochodzi podobno do PayPala.

Sprawdziłem kupując jakiś gadżet na Gearbest, że wszystko od strony PayPal jest w porządku.

Wiecie co to może być za problem? Napisałem do AirBnb, odpisali za pierwszym razem bardzo zdawkowo.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2069 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 104  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group