Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 29 Cze 2015 12:44 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 31
Witam zarezerwowałem kilka hoteli po rząd w sieci accor .
Rezerwuje płacąc z góry bez możliwości anulacji .
Wszystkie rezerwacje od razu pobrały pieniądze z karty oprócz ostatniej w berlinie .
Dostałem informacje
Cytuj:
Potwierdzamy rezerwację pod warunkiem zaakceptowania płatności przez bank lub firmę, która wystawiła kartę płatniczą.

Rozmyśliłem się z tego hotelu i chciał bym zrezygnować z niego .
Hotel nie pobrał jeszcze należności od 2-3 dni więc dziś przesunąłem pieniądze na inne konto .
Czy jeżeli dokonam rezygnacji z rezerwacji to w czasie przyszłości hotel może te pieniądze sobie przywłaszczyć ?
Pani na lini accorda twierdzi że tak
Może jeżeli bank raz nie dokona płatności z powodu braku środków to anuluje rezerwacje
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Lato w Czarnogórze za 845 PLN. Loty z Katowic + 5 noclegów w Budvie Lato w Czarnogórze za 845 PLN. Loty z Katowic + 5 noclegów w Budvie
Majówka w Indiach: Nowe Delhi, Mumbaj i Goa lub Dehradun z Warszawy od 3137 PLN Majówka w Indiach: Nowe Delhi, Mumbaj i Goa lub Dehradun z Warszawy od 3137 PLN
#2 PostWysłany: 29 Cze 2015 12:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1368
Loty: 438
Kilometry: 626 851
niebieski
To nie jest przywłaszczenie, ponieważ dokonując rezerwacji zaakceptowałeś regulamin.

Ja kiedyś miałem taką sytuację. Gość z Japonii zarezerwował w hotelu blisko miesiąc. Też w taryfie non-ref. Kwota nie mała, bo 12 tyś. Na 4 dni przed przyjazdem napisał że rezygnuje. Jak wiadomo hotel nie zrezygnuje z takiej kasy. Gość miał limit na karcie - na niecałe 4tyś w odniesieniu do PLN. Ściągaliśmy mu kasę z karty przez 3 kolejne miechy :)

Jego reklamacja nic nie dała, łatwo udowodniliśmy że nie miał racji - wystarczył wydruk z regulaminu taryfy i kopia jego rezerwacji.

Warto 2x się zastanowić nad tym co i jak się rezerwuje.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
keimak uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 29 Cze 2015 13:15 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 31
Oczywiście wszystko było przemyślane
i jak będę musiał to skorzystam z oferty hotelu .
Znalazłem tylko lepszy tańszy hotel w okolicy .
Bo tak po prawdzie to chce pojechać przez wrocław do drezna z wawy bo S8 jest darmowa
a na A2 warszawa - berlin robią się korki przy bramkach do tego 80 zł w jedną strone


Ostatnio edytowany przez Karenz, 29 Cze 2015 13:32, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 29 Cze 2015 13:18 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3596
srebrny
Lepsze niż odwołanie będzie chyba zapytanie o możliwość przesunięcia na inny termin. Na to hotel może prędzej się zgodzić, szczególnie jeśli nowy termin będzie poza sezonem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 29 Cze 2015 17:20 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
Karenz napisał(a):
Rozmyśliłem się z tego hotelu i chciał bym zrezygnować z niego .
Hotel nie pobrał jeszcze należności od 2-3 dni więc dziś przesunąłem pieniądze na inne konto .
Czy jeżeli dokonam rezygnacji z rezerwacji to w czasie przyszłości hotel może te pieniądze sobie przywłaszczyć ?
Pani na lini accorda twierdzi że tak
Może jeżeli bank raz nie dokona płatności z powodu braku środków to anuluje rezerwacje


Wszystko zależy czy rezerwacja była na ofertę cenową bezzwrotną czy też nie. Kiedyś to recepcjoniści pobierali kwoty rezerwacji bezzwrotnych, dzisiaj sam uzupełniasz wszystkie dane do płatności na etapie dokonywania rezerwacji. Jeśli kwota nie została pobrana przez trzy dni to podejrzewam, że dokonałeś rezerwacji na podstawie oferty cenowej umożliwiającej anulowanie jej. Sprawdź w mailu z rezerwacją, na końcu powinno być napisane, czy anulacja jest bezkosztowa. Następnie możesz dokonać anulacji na swoim koncie Accor. Ja kiedyś jak system miał jakiś błąd testowałem rezerwacje na różnych hotelach i niechcący zatwierdziłem rezerwację na stawkę z możliwością anulacji. Bez problemu anulowałem rezerwację, jedynie było pytanie o powód anulacji. Żadne środki z karty nie zostały pobrane w moim przypadku.

Pamiętaj, że jako posiadacz karty zobowiązujesz się do pokrycia wszystkich zobowiązań wobec Banku, tak więc nawet w przypadku zamknięcia karty, hotel bez problemu dojdzie swoich praw, a Bank dokona egzekucji płatności ze środków na dowolnym rachunku Klienta. Brak środków na rachunku karty nie będzie miało wpływu na anulację rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 29 Cze 2015 17:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Sie 2013
Posty: 464
niebieski
Nie do konca masz racje - czesto zdarza sie, ze bierze sie oferte bezzwrotna a pieniadze z konta znikaja dopiero w dniu check-in'u. Mysle, ze jak Karenz napisal, ze zarezerwowal hotele w stawce bezzwrotnej to jest tego raczej pewien ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 29 Cze 2015 17:40 

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 635
To szkoda, że ja tak nie mam, zawsze jak biorę ofertę bezzwrotną, od razu kierowany jestem na stronę banku celem potwierdzenia płatności i w tym momencie kaska znika mi z konta, mimo, że wyjazd mam za 2 miesiące :-(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 29 Cze 2015 17:54 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Akurat w Accor wiele hoteli przy rezerwacji bez możliwości anulacji nie pobiera pieniędzy z karty pomimo tego, że jej numer podaje się w celu zagwarantowania rezerwacji. Ostatnio miałem rezerwację w Mercury Racławice, Novotel Katowice i Ibis Zabrze. Tylko Novotel pobrał pieniądze od razu. Pozostałe nie pobierały pieniędzy a płaciłem po przybyciu do hotelu (gotówką lub kartą). Oczywiście też miałem po dokonaniu rezerwacji formułę "Potwierdzamy rezerwację pod warunkiem zaakceptowania płatności przez bank lub wystawę karty."
Podsumowując jeśli rezerwacja była bezzwrotna to masz tylko następujące opcje:
- odbyć nocleg w zarezerwowany terminie
- dogadać się z hotelem mailowo lub telefonicznie na zmianę terminu (oczywiście pod warunkiem dobrej woli hotelu) i najlepiej mieć na skrzynce potwierdzenie wszystkich ustaleń
- nie pojawić się w hotelu i liczyć, że hotel nie pobierze pieniędzy choć według mnie pobierze je na 99,99%.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 29 Cze 2015 19:03 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 31
Tak jak piszecie
rezerwowałem bezzwrotnie 4 hotele w mercurum w różnych miastach w niemczech
Wszystkie od razu pobrały swoje należności oprócz ostatniego .
Przy rezerwacji ostatniego nawet nie proszono mnie o kod zabezpieczający kartę płatniczą .
Wszystkie inne hotele brały wszystkie dane karty , ten ostatni nie .

Chodziło mi o to że jeżeli bank nie przepuści płatności bo np jest za mało pieniędzy to rezerwacja jest anulowana przez hotel .
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 29 Cze 2015 19:11 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 810
niebieski
Jeśli ta rezerwacja za którą nie pobrali należności była rezerwacją bezzwrotną to hotel może ściągnąć pieniądze z Twojej karty nawet jak nie będzie na niej żadnych środków a nawet wówczas jeśli zamkniesz konto w tym banku.
A bank również poradzi sobie z odzyskaniem tych pieniędzy od Ciebie.
Lepiej nie idź swoim tokiem myślenia bo się przeliczysz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 30 Cze 2015 00:27 

Rejestracja: 10 Maj 2011
Posty: 137
Nawet przy rezerwacji bezzwrotnej, szczególnie jeśli nie było jeszcze obciążenia, spróbuj się jednak skontaktować z hotelem. A nuż się uda. Z reguły, jeśli nie dotrę, to dzwonię poinformować hotel - dwukrotnie zdarzyło mi się, że po takiej informacji recepcjoniści sami stwierdzali, że w takim razie nie obciążą karty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 07 Lip 2015 00:31 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 31
Sprawa wyjaśniona :
Hotel nie mógł ściągnąć pieniędzy z karty , zagrożono mi anulacją rezerwacji . Po telefonie na infolinei accordu dowiedziałem się że jeżeli hotel anuluje rezerwacje to nie muszę już płacić .
Wiec tu już to co piszecie się nie zgadza .
Jeżeli to hotel odrzuca rezerwacje to dostaje sie pełny zwrot pieniędzy (zwykle tego nie robi ale może ) . Hotel może też odrzucić rezerwacje bo tak jak u mnie nie może pobrać pieniędzy , wtedy nie może po anulacji pobrać pieniędzy .

Ostatecznie podałem im inna kartę i załatwiliśmy płatność od ręki . Nie wiem dlaczego na 1 kartę nie mogli zrobić płatności
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 07 Lip 2015 02:22 

Rejestracja: 27 Wrz 2012
Posty: 928
niebieski
Swego czasu podczas jednej z promocji zarezerwowałem w ramach "durnospania" jeden z hoteli w Warszawie. Rezerwacja była zwrotna, podałem nr karty. Postanowiłem skasować ten nocleg ale kapnąłem się jakoś o 18:15 w dniu noclegu a bezpłatne anulowanie było do godz. 18:00. Szybki telefon do hotelu i recepcja skasowała mi rezerwację. Tak więc warto dzwonić i spokojnie porozmawiać....wszędzie są ludzie
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: danziger oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group