Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wątek poświęcony opiniom i wrażeniom z pobytów w hotelach sieci Accor: opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921

adres kontaktowy do BOK:
accor.customercare.pl@acc.accor-customercare.com
ewentualnie customercare@accor.com
zwrotnie odpisują (po polsku) ze skrzynki:
Guestrelations.Coordinator.en@acc.accor ... ercare.com
jako dalsza linia ewentualnie
guestexperience.gb@accor.com

Linki do kalendarzy miesiąca z cenami: viewtopic.php?p=914692#p914692
Lub jeśli znany jest kod hotelu, to link
Kod:
http://www.ibis.com/pl/booking/dispo-calendar.shtml?tarsCode=XXXX
gdzie XXXX to ten kod


Hotele ibis Budget biorące udział w programie Le Club Accorhotels (można płacić punktami i otrzymywać punkty za noclegi)
[+] Pokaż
Wszystkie w Polsce, Korei Płd, Japonii, Chile, Rosji, Meksyku, Kolumbii, Peru, Gruzji, Kambodży,
W Belgii tylko: Knokke, Gent Centrum Dampoort, Oostende airport, Blankenberge.
W Holandii tylko: Rotterdam The Hague Airport, Stein Maastricht, Amsterdam City South.
W UK tylko: Newport, Bromsgrove, Bishops Stortford London Stansted Airport, Burton Upon Trent Centre, Portishead Marina, Lancaster Centre, Dundee Camperdown, London Bromley Centre, Glasgow Cumbernauld, Sheffield Centre St Marys Gate.
W Brazylii wszystkie, oprócz Santos Gonzaga, Belo Horizonte Afonso Pena, SP Centro São João, Sertaozinho i SP Frei Caneca.
W Australii wszystkie, oprócz Sydney Airport, Melbourne Airport, Gosford, Perth Airport, Melbourne CBD, Windsor Brisbane.
W Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Francji, Austrii, Indonezji, Szwajcarii, Nowej Zelandii, Luksemburgu, Singapurze żaden.



Hotele Accor z salonikiem dla Platinum
https://www.accorhotels.com/leclub/user ... x.en.shtml
[+] Pokaż
Chiny
+ Novotel Citygate Hong Kong
+ Novotel Beijing Xinqiao (codziennie śniadania i kolacje gratis dla Platinum, w ciągu dnia przekąski)
+ Pullman Shanghai Jing An (Jedzenia nie jest za dużo w porze "free" czyli 18-20, ale za to bardzo smaczne i wymyślne kompozycje. Oczywiście nie mając wykupionych śniadań, mając dostęp do saloniku masz śniadania w saloniku.)
+ Sofitel Shanghai Hyland

Czechy:
+ Mercure Ostrava Center

Grecja:
+ Sofitel Athens Airport

Malezja:
+Novotel Kuala Lumpur City Centre
+ Pullman Kuala Lumpur Bangsar

Niemcy:
+ Sofitel Berlin Kurfürstendamm
+ Novotel Muenchen City
+ Novotel Muenchen Airport

Tajlandia:
+ Novotel Phuket Vintage Park Resort
+ Pullman Bangkok Hotel G
+ Novotel Bangkok Siam
+ Novotel Bangkok Platinum Pratunam
+ Novotel Bangkok Sukhumvit 20
+ Novotel Hua Hin Cha Am Beach Resort and SPA

Węgry:
+ Novotel Budapest Centrum
+ Sofitel Budapest Chain Bridge

Wielka Brytania:
+Pullman Liverpool

Gwarancja dostępności pokoju: https://secure.accorhotels.com/pl/leclub/bod.html

Pokoje hotelowe w ciągu dnia, bez nocy, tzw. "day use":
https://all.accor.com/hotels-services-d ... x.en.shtml


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13883 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 695  Następna
Autor Wiadomość
#3741 PostWysłany: 07 Kwi 2016 09:11 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
Kolego @Tjw1978 rozumiem, że możesz być trochę zdenerwowany, bo pewnie punktów nadal nie masz. I pewnie dobrze zdajesz sobie sprawę, że będziesz jednym z pierwszych, któremu LeClub zablokuje konto. Mam również nadzieję, że i tutejsza moderacja odpowiednio nagrodzi twoje egoistyczne zachowanie, które prędzej czy później spowoduje, że żaden z użytkowników nie będzie mógł korzystać z e-rewards i przelewać punkty do LeClub.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Egzotyka czeka 🌤️👣 10 dni w Sri Lance za 3175 PLN 👙🏖️ Loty Etihad Airways i hotel ze śniadaniami Egzotyka czeka 🌤️👣 10 dni w Sri Lance za 3175 PLN 👙🏖️ Loty Etihad Airways i hotel ze śniadaniami
Wczasy na wyspie Dżerba 🏝️ 4* hotel z all inclusive za 1871 PLN Wczasy na wyspie Dżerba 🏝️ 4* hotel z all inclusive za 1871 PLN
#3742 PostWysłany: 07 Kwi 2016 09:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2080
srebrny
Moderacja nie musi nikogo niczym nagradzać. Wystarczy już, że jest tu osoba z Accora która to czyta.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3743 PostWysłany: 07 Kwi 2016 14:07 

Rejestracja: 23 Sie 2014
Posty: 264
próbował ktoś z was skorzystać tylko z prysznica w którymś z Ibisów?
Dokładnie chodzi o sytuację w której mamy wykupione na przykład 2 noclegi w Ibisie a 3 dnia mamy autobus nocny i przed podróżą chcielibyśmy skorzystać tylko z prysznica.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3744 PostWysłany: 07 Kwi 2016 14:32 

Rejestracja: 04 Sie 2011
Posty: 781
niebieski
Jeśli późne wymeldowanie nie wchodzi w grę, pozostaje dobra wola recepcji lub kogoś z kierownictwa.
Góra
 Profil Relacje PM off
slawol92 lubi ten post.
 
      
#3745 PostWysłany: 07 Kwi 2016 14:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Mar 2012
Posty: 2080
srebrny
@slawol92 taki tip: pokoje w tej kategorii hoteli często są sprzątane w określonych tj. wczesnych godz. np 10-16, jeżeli bierzesz późne wymeldowanie (np.16) i nie będzie następnego dnia pełnego obłożenia (nie będzie ten pokój jakoś pilnie potrzebny) to zapewne zostanie posprzątany nazajutrz, więc raczej nie będzie problemu.
Jak zawsze uśmiech na recepcji i powinno się udać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#3746 PostWysłany: 07 Kwi 2016 15:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
Dostałem spersonalizowanego maila z informacją o przedłużeniu statusu do końca 2017 i linkiem gdzie jest możliwość złożenia wniosku o nową kartę plastikową z nową datą obowiązywania do 12/2017 (stara, która właśnie przyszła ma ważność 03/2017). Można również wybrać, że nie chce się karty plastikowej tylko cyfrową.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3747 PostWysłany: 07 Kwi 2016 15:25 

Rejestracja: 03 Wrz 2015
Posty: 311
Zbanowany
Ciekawe co Accor chce zrobic z nabyciem onefinestay.com ?
Beda pobyty zaliczane na konto po pobytach w prywatnych lokalach ?
Robi sie ciekawie po ostatnim nabyciu Fairmont, Raffles und Swissôtel.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3748 PostWysłany: 07 Kwi 2016 15:48 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2287
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
@Kovalsky
Dostałem dokładnie takiego samego maila ?
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3749 PostWysłany: 07 Kwi 2016 15:58 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 9877
Loty: 1083
Kilometry: 1 070 970
platynowy
@Kovalsky, @gruby_inversia

A do kiedy macie ważny obecny status?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3750 PostWysłany: 07 Kwi 2016 16:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
W sumie to pisałem teraz o koncie żony, właśnie przyszła jej pocztą karta ważna do 03/2017, ale od kilku dni na koncie wskoczyło jej przedłużenie do 12/2017 a dziś mail z linkiem że mogą wysłać nową kartę z uaktualnioną datą statusu. U mnie jest on ważny do 12/2016 więc przedłuży się w zależności od tego ile punktów uzbieram do tej daty, wyższy w międzyczasie nie wskoczy bo mam Platinum.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3751 PostWysłany: 07 Kwi 2016 16:22 

O tym, że zawsze warto się poskarżyć :D

Planuję mały trip do PL, który obejmuje również Warszawę. Stwierdziłem, że warto byłoby przetestować Sofitel, zwłaszcza że mają pokoje dla palących (znaczy takie info wisi na stronie obiektu - na 343 pokoje objęte zakazem palenia jest 265, więc wywnioskowałem, że w 78 można kopcić ile fabryka dała). Wiedząc jednak, że z Accorem to różnie bywa postanowiłem zadzwonić do hotelu i upewnić się, że pokoje dla palących na pewno istnieją. Sympatyczny pan z recepcji powiedział mi, że zgadza się, pokoje dla palących są, ale nie znowu aż tak dużo, bo 6 i same apartamenty. Grzecznie podziękowałem i postanowiłem wysmarować email do Accora z pytaniem, czy nie uważają, że fajnie to tak klientów w konia robić i, czy nie uważają, że aktualizacja strony www od czasu do czasu jest złym pomysłem.
Dziś na moim koncie objawił się Courtesy Bonus: Sofitel Warsaw Victoria w ilości 300 punktów. Przy czym odpowiedzi na email brak.
Góra
 PM off  
      
#3752 PostWysłany: 07 Kwi 2016 17:01 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4599
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
mail pojawi się za kilka dni :) u mnie zawsze na reklamacje jesli dają jakieś extra punkty, to najpierw są punkty, a wyjaśnienia parę dni później :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3753 PostWysłany: 07 Kwi 2016 17:01 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2287
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
Jakos do marca następnego roku
@Sudoku
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3754 PostWysłany: 07 Kwi 2016 17:30 

Rejestracja: 07 Kwi 2016
Posty: 29
Witam wszystkich!

Zarejestrowałem się przed chwilą, ale same forum przeglądam już od dłuższego czasu :).

Widzę, że za błędy na stronie i jakieś błędne informacje otrzymujecie od 300 do nawet 2000 pkt. Ja natomiast za wyciek moich danych otrzymałem również pkt bonusowe - 300 pkt. Na tyle (6euro) accor wycenia nasze dane osobowe (imie nazwisko, haslo, adres, numer dowodu). Warto zauważyć, że przy tym wycieku zostało mi też wyczyszczone konto z PKT, ale to udało się odkręcić po około 4 tygodniach po wydzwanianiu i pisaniu głupich oświadczeń, że to nie ja wygenerowałem vouchery.

Najgorsze jest to, że osoba która je wygenerowała (i zaraz użyła w Pullmanie w SCHANGHAI'u) nawet nie została zapytana o to skąd ma te bony, a sam accor nie anulował ich pomimo tego, że zostały użyte godzinę przed moim telefonem.

Szczerze mówiąc jestem zażenowany taką postawą accor'a i osobiscie zastanawiam się nad zgłoszeniem tego problemu do GIODO.

Żeby nie było: Platyna (w ostatnim roku ponad 75 noclegów).

Pozdrawiam wszystkich ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#3755 PostWysłany: 07 Kwi 2016 18:28 

Rejestracja: 02 Lip 2015
Posty: 2287
Loty: 44
Kilometry: 65 890
niebieski
@muchakk
Ciesz sie ze cokolwiek dostałeś, mojemu kumplowi oddali tylko punkty które stracił...
Swoją droga nieźle ze wszystkie noclegi z tych skradzionych punktów były w tym samym hotelu...
_________________
Jeśli masz jakieś pytania o Poznań pomogę!
I klikamy "pomógł" jeśli tak faktycznie jest :) Status się sam nie zrobi...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3756 PostWysłany: 07 Kwi 2016 18:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1436
Loty: 505
Kilometry: 743 101
niebieski
Spałem ostatnio w Bergamo w Mercure Palazzo Dolci. U mnie w łazience koło prysznica był grzyb. Kontakt na 2424 z managerem. Ponieważ nie mieli mnie gdzie przenieść, a miałem pokój z widokiem na Citta Alta i innego nie chciałem, pani manager powiedziała że dostanę rekompensatę. Na wszelki wypadek w ankiecie po pobycie zaznaczyłem że było takie zdarzenie. Minęło 6 dni i 2000pkt jest na koncie.

Dodam że płaciłem za pobyt pkt + mała dopłata :)
Załącznik:
accor.png
accor.png [ 10.27 KiB | Obejrzany 1375 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
      
#3757 PostWysłany: 07 Kwi 2016 22:03 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 1107
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
flus napisał(a):
Kolego @Tjw1978 rozumiem, że możesz być trochę zdenerwowany, bo pewnie punktów nadal nie masz. I pewnie dobrze zdajesz sobie sprawę, że będziesz jednym z pierwszych, któremu LeClub zablokuje konto. Mam również nadzieję, że i tutejsza moderacja odpowiednio nagrodzi twoje egoistyczne zachowanie, które prędzej czy później spowoduje, że żaden z użytkowników nie będzie mógł korzystać z e-rewards i przelewać punkty do LeClub.


Pokaż mi punkt regulaminu forum, który łamię :)
1. Jeśli ktoś nie potrafi korzystać z e-rewards, to nie jest mój problem.
2. Temat z e-rewards toczy się w innym miejscu.
3. @flus - jeśli masz jakiś problem do mojej osoby, albo z e-rewards to po prostu napisz, może ci w czymś pomogę. Tak pomogłem już kilku osobom, również w rozwiązaniu problemu z blokowanymi kontami. Jakoś nagle zaczęły im działać rzekomo "zablokowane" konta.
_________________
ImageImage
Góra
 Profil Relacje PM off
Micha-ek lubi ten post.
 
      
#3758 PostWysłany: 07 Kwi 2016 22:18 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 2194
srebrny
@Tjw1978 Myślę, że większość tu ma problem z Twoją osobą, bo jawnie przyznałeś się do działania na szkodę innych, poprzez zbytnie zwracanie uwagi przez swój brak umiaru. Przypomina mi to kupowanie tanich biletów lub rezerwację różnych dat w hotelu tylko dlatego że są tanie, a później i tak nie będą wykorzystane.
Jak nie umiesz korzystać rozsądnie z możliwości, jakie daje obecnie e-rewards i LeClub, to nie sądzę, żeby to forum było dla Ciebie odpowiednie, bo tutaj raczej staramy się nie zwracać zbytniej uwagi przez swoje działania, by promocje, błędy, luki, działały jak najdłużej i by jak największa ilość osób mogła z tego korzystać.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
Tjw1978 uważa post za pomocny.
 
      
#3759 PostWysłany: 08 Kwi 2016 11:56 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
Dziś w serwisie informacyjnym jest ciekawy komunikat odnośnie Orbis, który jest największym operatorem hoteli Accor w Polsce (64 hotele)

Warszawa, 08.04.2016 (ISBnews) - Analitycy Biura Maklerskiego BGŻ BNP Paribas wydali rekomendację "kupuj" dla akcji Orbisu, z ceną docelową 68,04 zł, wynika z raportu datowanego na 31 marca.
Rekomendacja została wydana przy cenie za akcję 61 zł. W piątek około godziny 9:50 kurs wynosił 63 zł.

"Zgodnie z oczekiwaniami zarządu, uważamy, iż spółce pozostaje coraz mniej przestrzeni do poprawy frekwencji. Według naszych prognoz, zwiększy się ona o niecałe 0,6%. w porównaniu do +5,7% zanotowanych w 2015 r. Większa część wzrostu RevPar będzie miała źródło w wyższej cenie za pokój (+2,0% r/r vs +1,5% r/r w 2015 r.), za sprawą zmiany struktury rezerwacji (mniej promocji, większy udział gości biznesowych i segmentu MICE)" - czytamy w raporcie.

Analitycy BM BGŻ BNP Paribas prognozują, że zysk netto spółki spadnie do 165,9 mln zł w 2016 r., a przychody wzrosną do 1 304,5 mln zł w tym roku.


Zwłaszcza warto zwrócić uwagę na informacje o zmianie struktury rezerwacji, potwierdza to co już pisałem wcześniej, że w tym roku na hojne promocje punktowe w Accorze raczej nie ma co liczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3760 PostWysłany: 08 Kwi 2016 12:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2015
Posty: 315
niebieski
Żeby tylko im ta „wyższa cena za pokój” i „mniej promocji” nie odbiła się czkawką w ilości rezerwacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13883 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 695  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group