Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 26 Lis 2017 14:02 

Rejestracja: 30 Maj 2012
Posty: 201
niebieski
Nie zakrzywiajmy rzeczywistości ;)
Nie jest prawdą, ze "ten lot ma tankowanie w Stavanger" ;)
Może, miewa, w zależnosci od wielu czynników i zdarza się to bardzo, bardzo, ale to bardzo sporadycznie.
Jeśli już ma to miejsce to nie jest to rozkładowe lądowanie - jedynie "techniczne" (tankowanie), niekiedy też wymuszone przez pogodę.

Pamiętajmy, że Wizzowi najmniej zależy na obsuwie generowanej w ten sposób, bo w przypadku odszkodowań (w tym 100 EUR w razie ubezpieczenia za 40 zł, które dają na konto wizz niezależnie od powodu - gdy tylko ma więcej niż 60 min.) oraz gdy siatka lotów sypie się dalej jak domino NIKT nie jest zadowolony; linia też, ani kapitan i stewardessy użerające się z agresją pasażerów, którzy woleliby lecieć najwyraźniej przez huragan lub bez paliwa - niż zrozumieć, że wszyscy mają ten sam cel: szybko i bezpiecznie dotrzeć do celu.
Nie pracuję w (ani dla) żadnej linii lotniczej, ale nawet gdybym był w stanie to nie podjąłbym się obserwując jak wiele pasażerom "się wydaje", gdy mnożą się plotki z najdziwniejszymi argumentami o międzylądowaniach, albo ludzie ryzykują loty na osobnych biletach (w tym powrotne) z chwilą na przesiadkę, a potem są pretensje, że na Islandii czy na Karaibach huragan był, albo po drodze trzeba było podjąć jedyną słuszną decyzję o zmianie kursu.

No więc pasażerów na technicznym lądowaniu się nie dobiera, a na trasie do KEF lądowania w SVG są rzadkim urozmaiceniem, choć każdy kto nie spał na geografii i ma dostęp do internetu jest w stanie przewidzieć, że pogoda na północy bywa różna, a zasięg i możliwości maszyn eksploatowanych w statystycznie optymalny dla podróżnych i linii sposób - jest jaki jest i zależy od warunków, które nie w pełni są pod ludzką kontrolą ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 41 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group