REKLAMA

Europa – Ameryka Płn. (Kanada, USA) od 857 zł

Wczoraj pisaliśmy, że dzięki wylotom z innego i powrotom z innego miasta Europy, w linii Alitalia można kupić bilet na podróż do Miami w bardzo dobrej cenie. Pomysł rozwinął nasz czytelnik Paweł i osiągnął rewelacyjną cenę 857 zł na trasie Europa - Kanada i powrót USA - Europa. Z Europy na Florydę (Miami) od 1271 zł >>W podróż zaproponowaną przez Pawła wyruszamy z włoskiego Bergamo a wracamy do Wiednia. Przy takiej kombinacji lotnisk wylot/przylot możemy polecieć do Toronto a wrócić z Nowego Jorku za 849 zł. Jest to cena całkowita za lot w dwie strony.

Wylatując z Włoch a wracając do Austrii możemy też polecieć do: Toronto za 908 zł lub Nowego Jorku za 1100 zł.

Do Bergamo łatwo się dostać z polskich miast tanimi liniami Ryanair i Wizz Air. Natomiast powrót z Wiednia za sensowne pieniądze można kupić na PolskiBus.com.

Rezerwacji można dokonać na stronie Expedia.com (płatność w dolarach amerykańskich) lub na stronie linii lotniczej Alitalia.com. W obu przypadkach należy wybrać wyszukiwanie złożone i podróż wieloodcinkową.

Bergamo (Mediolan) – Toronto powrót Nowy Jork – Wiedeń 857 zł

Taryfa dostępna na I-III 2012 (możliwe też podróże w wyższej, ale sensownej cenie w IV-VI)

Przykładowe daty: 14-25 I, 24 I – 3 II, 9-26 II, 23 II – 5 III, 9-21 III

Trasę z Toronto do Nowego Jorku można pokonać autokarem firmy MegaBus.com. To ten sam holding, który jest właścicielem PolskiBus.com, ceny są równie niskie.

Inne propozycje:

Bergamo – Toronto – Wiedeń 908 zł (np. 31 I – 12 II)

Bergamo – Nowy Jork – Wiedeń 1100 zł (np. 9-23 III)

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
EKstra ceny! a jest cos w okresie sierpien-pazdziernik nast. roku?
Maciek, 26 listopada 2011, 10:52 | odpowiedz
@Maciek: najtańsze taryfy są do 29 III.
Ewelina, 26 listopada 2011, 11:15 | odpowiedz
Okazało się, że wyloty w najniższej cenie są możliwe nie tylko z Mediolanu i Genui, jak napisała Ewelina w pierwotnej wersji tekstu, ale też z Bergamo. Jako, że dotarcie z Polski jest najtańsze właśnie tu, tę wersję tekstu opublikowaliśmy jako ostateczną.
Kamil, 26 listopada 2011, 12:17 | odpowiedz
już kiedyś ktoś o to pytał, a nie daje mi spokoju. To są chyba błędy taryfowe? przecież zobaczcie jaka jest różnica w cenie z innymi lotami
Robin, 26 listopada 2011, 12:23 | odpowiedz
Ja tam nic nie wiem ;). Fare 1: Carrier AZ LPREU MIL to YTO (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code L Covers BGY-FCO (Coach), FCO-YYZ (Coach) 164,72 Fare 2: Carrier AZ LPR1EU NYC to VIE (rules) Passenger type ADT, round trip fare, booking code L Covers JFK-FCO (Coach), FCO-VIE (Coach) 214,36 Italian Embarkation Tax (IT) 81,06 Italian Security Charge (VT) 24,51 Italian Council City Tax (HB) 69,97 Italian Passenger Service Charge (MJ) 8,13 AZ YQ surcharge (YQ) 176,01 Italian Security Bag Charge (EX) 9,57 US International Departure Tax (US) 55,43 US September 11th Security Fee (AY) 8,50 US Passenger Facility Charge (XF) 15,30 Subtotal per passenger 827,48 Number of passengers x1 Total airfare & taxes 827,48
Kamil, 26 listopada 2011, 12:27 | odpowiedz
Ja własnie przed chwila kupilem 2 bilety genoa-toronto i Nyc-vienna za 860 zł przez Expedie bo na stronie alitalia wyskakiwał ciągle jakis blad. dostalem juz confirmation od expedii, wiec wyglada na to ze lece! Dzieki wielkie! hiperoferta.
dziobak, 26 listopada 2011, 12:56 | odpowiedz
tzn jeden RT był za 860 zł, daty 9 III- 24 III 2012
dziobak, 26 listopada 2011, 12:57 | odpowiedz
Jakie daty konkretnie ktos zabukowal?bo chetnie sie dolacze do takiego tripu...asmemu akurat niezbyt chce sie leciec
Kacap, 26 listopada 2011, 14:09 | odpowiedz
A warto do nowego jorku w marcu się wybrać?jaka pogoda?i jaki standard w alitalia?
marlap, 26 listopada 2011, 14:27 | odpowiedz
Wracajac przez Nowy York z Toronto trzeba mieć amerykańską wizę prawda?
anddy, 26 listopada 2011, 14:56 | odpowiedz
udało mi się też znaleźć lot do Miami i powrót z Nowego Jorku do Wiednia w marcu za 1185 PLN :) też fajna kombinacja
Junior, 26 listopada 2011, 15:00 | odpowiedz
Anddy - trzeba mieć
Grzyw, 26 listopada 2011, 15:01 | odpowiedz
Nowy Jork jest zawsze wart zobaczenia, bez względu na to, o jakiej porze sie tam leci, w koncu to stolica swiata :)
pilot, 26 listopada 2011, 15:12 | odpowiedz
Wróciłem w czwartek z Nowego Jorku Alitalią (bilet kupiłem za 1015PLN, czerwcowa promocja). Jeżeli chodzi o standard, to jest on bardzo niski. W samolocie chamscy stewardzi, którzy w obie strony odmówili mi drugiej puszki piwa i poczułem się jak najgorszy alkoholik. Wracając z Newark podstawili samolot linii Air One, który wyglądał na bardzo wysłużony i już na starcie mia 3h opóźnienia. W Rzymie wylądowaliśmy 40min przed odlotem samolotu do Warszawy, dobiegliśmy do gejtu, w którym nawet nie rozpoczął się boarding po odstaniu swojego w kolejce do rękawa odmówiono nam wejścia na pokład pod pretekstem, ze nie możemy lecieć bez swojego bagażu rejsowego, bo czas na jego przesiadkę jest za krótki. Przełożono nas na lot za 7godzin! Jakiekolwiek dyskusje z obsługą klienta Alitalii kończyły się na niczym, próbowano nam nawet wmówić, że to nie możliwe zdążyć w tak krótkim czasie na przesiadkę i na pewno(jestesmy idiotami) i staliśmy w złej kolejce do boardingu. Po wylądowaniu w Warszawie oczywiście naszych bagaży nie było, przelało to już czarę goryczy. Moi towarzysze podróży zarzekają się, ze już nigdy nie poleca tą linią. Ja jednak twierdzę, że bilet na taką trasę był wart swojej ceny i polecam wszystkim powyższą promocję. Tylko nie spodziewajcie się obsługi w standardzie Lufthansy, BA czy KLM.
Goniek, 26 listopada 2011, 15:17 | odpowiedz
rozumiem, ze wize masz czy dopiero bedziesz sie starac?
marzycielka, 26 listopada 2011, 15:48 | odpowiedz
Jakby ktoś był zainteresowany to boston też wchodzi w grę.
Goniek, 26 listopada 2011, 16:18 | odpowiedz
No dobra, a co z wizą? Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?
Daro, 26 listopada 2011, 16:57 | odpowiedz
@Goniek Przysługuje Ci prawdopodobnie zryczałtowane odszkodowanie za opóźnienie w wysokości 600 euro.
adamuto, 26 listopada 2011, 16:59 | odpowiedz
Za 929zł można też polecieć do Montrealu z Bergamo przez Rzym i Paryż na A380 AF. Powrót JFK-VIE.
mac, 26 listopada 2011, 17:47 | odpowiedz
NY w marcu czy wczesniej nie jest wart tej ceny, lepiej dolozyc 2-3 stowki i upolowac cos do Azjii, albo za grosze tanimi liniami poleciec sobie na Kanary. No chyba, ze ktos lubi w kozuchu, kozakach na mrozie zwiedzac to polecam arktyke.
Biznesmen, 26 listopada 2011, 19:07 | odpowiedz
p.s. i kazdy bedzie mial swoje okreslenie na miasto bedace stolica swiata mi bynajmniej NY i USA nie imponuje.
Biznesmen, 26 listopada 2011, 19:10 | odpowiedz
Hej, Moze mi ktos powiedzec czy jak kupie bilet to moge pozniej dodac numer paszportu? musze zmienic paszport na nowy przed tym wyjazdem. dzieki za odpowiedz:)
michaaal, 26 listopada 2011, 20:33 | odpowiedz
@Goniek Kolejne potwierdzenie, że podróż jedynie z podręcznym to nie tylko oszczędność pieniędzy w tanich liniach, ale też komfort w takich nieciekawych sytuacjach.
MaSell, 26 listopada 2011, 21:05 | odpowiedz
Witam. Czy KTOŚ moze pomóc w znalezieniu najtańszego sposobu na lot z POLSKI do USA /NY, Chicago lub w poblizu/ w terminie od 20 sierpień do 3 wrzesień 2012.
Artur, 26 listopada 2011, 22:07 | odpowiedz
Artur na pewno pomogą ci forumowicze: http://www.fly4free.pl/forum/viewforum.php?f=8
Ewelina, 26 listopada 2011, 22:20 | odpowiedz
@Biznesmen marca w usa nie nazwalbym Arktyką, byłem 2 lata temu właśnie w marcu i np. cherry blossom festival w D.C. jest niesamowity, w NYC jest okolo 10-18 stopni celcjusza, a zawsze mozna wsiąść w samolot spirit.com i za nieduże pieniadze (wlasnie 2-3 stowki) wybrać się na florydę albo karaiby dzielac wyjazd na tygodniowy city break w nyc i d.c. a pozniej tygodniowe grzanie tyłka. ale do tego trzeba mieć troche inwencji. Sadze ze wlasnie takie osoby, z inwencja, odwiedzaja fly4free a nie turyści z biur podrozy przeplacajacy 3 lub 4 krotnie za podroze.
dziobak, 27 listopada 2011, 10:30 | odpowiedz
lubie to
madzia, 27 listopada 2011, 10:48 | odpowiedz
a ja znalazłam jeszcze coś ciekawego. W Air Europa, ale trzeba wchodzic ze strony Francji, j.francuski, wybrac trasę Amsterdam-Mexico City, termin np:17.01.12r.-01.02.12r. i jest cena 254Euro/osoba. Błąd systemu? MEILLEUR PRIX DISPONIBLE aller retour 09:35 AMS - 12:10 MAD - UX3764 14:30 MAD - 19:50 MEX - UX3221 07:05 AMS - 09:40 MAD - UX3762 14:30 MAD - 19:50 MEX - UX3221 18:50 MEX - 12:30 MAD - UX3222 14:30 MAD - 17:00 AMS - UX1093 18:50 MEX - 12:30 MAD - UX3222 20:20 MAD - 22:55 AMS - UX3765 253.85 € [ vol aller et retour (158 €) + Taxes (85.85 €) + Frais gestion (10 €)] Réserver
jowa31, 27 listopada 2011, 12:00 | odpowiedz
@jowa Fantastico!! Dostępność terminów jest ogromna!
Mac, 27 listopada 2011, 12:17 | odpowiedz
@jowa A rozszerzając - dostępność od stycznia do marca 2012 - wiele biletów można poskładać za 253 Euro RT.
Mac, 27 listopada 2011, 12:28 | odpowiedz
1 Ticket / Multiple Destinations MXP Milan to YYZ Toronto JFK New York to VIE Vienna Flight 1: Sun 26-Feb Flight 2: Thu 8-Mar 1 adult $113.00 Taxes & Fees $135.00 Total $248.00 czyli 820 zł ! ! !
szafa71, 27 listopada 2011, 16:37 | odpowiedz
to moze mi pomozecie staram sie zarezerwowac bilet dla calej rodziny 2 osoby dorosle i 2 dzieci do toronto, ale jak szukam to najtaniej wychodzi lot za 800 dolarow za osobe, wiec milo sie czyta o promocjach ale jak juz czlowiek sie decyduje to wychodzi zawsze haczyk ze to w dolarach. szukalem na termin 3.04.2012- 17.04.2012, moze dlatego
lukasz, 27 listopada 2011, 20:57 | odpowiedz
daty do marca. Ale chyba już nie działa - wczoraj było ok a dziś sprawdzam od południa chcąc nabyć 2 bilet i cały dzień expedia wywala błąd ja chcę zarezerwować konkretny lot. Może ktoś sprawdzić czy tez tak ma ? błąd We're Sorry; We Had A Problem With Your Selected Flights We are having temporary difficulty confirming the price of your flight. What can you do? Simply wait a moment or two then resubmit your booking request.
grabo, 28 listopada 2011, 21:30 | odpowiedz
jeszcze działa ale trzeba zarezerwować na stronie alitalia.com. Zarezerwowałem lot na trasie: Mediolan - Toronto Toronto - Wiedeń koszt (z opłatą za płacenie kartą) = 908 PLN Do Mediolanu można tanio wizzarem lecieć (z gdańska lub w-wy) a z Wiednia PKP intercity za 29 EUR. Sprawdziłem że na mojej trasie najpóźniej można wylecieć 12 marca 2012 i przylecieć 1 kwietnia 2012.
kyzyn, 29 listopada 2011, 8:47 | odpowiedz
Goniek: Przysługuje Ci odszkodowanie unijne w wysokości 600 euro na osobe.
humbak, 17 grudnia 2011, 19:00 | odpowiedz
Szafa, tak jak pisaliśmy w tekście taniej jest z MXP niż z BGY. Jednak dotarcie na MXP z PL będzie cię prawdopodobnie więcej kosztowało niż na BGY.
Kamil, 17 grudnia 2011, 19:35 | odpowiedz

Rafa koralowa
Najlepsza oferta

Loty nad Morze Czerwone za 78 PLN

Rafał Waśko | 2019-09-20 22:00
REKLAMA
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.
porównaj loty, hotele, lot+hotel