REKLAMA

Duże zmiany w PLL LOT! Podróż z bagażem podręcznym od 199 PLN w dwie strony i nowe taryfy!

Już w czerwcu samolotami Polskich Linii Lotniczych LOT polecimy taniej tylko z bagażem podręcznym, dodatkowo pasażerowie klasy ekonomicznej na krótkich i średnich dystansach skorzystają z usług klasy biznes.

W ramach nowej klasy LOT Economy Plus na krótkim i średnim dystansie pasażer otrzyma produkt biznesowy w ekonomicznej cenie. Będzie on miał do dyspozycji dedykowany numer infolinii, wspólne stanowisko odprawy z klasą biznes, priorytet bagażu i boardingu, a w przypadku kiedy w Warszawie samolot nie będzie obsługiwany przez rękaw, dedykowany autobus.

LOT zmiany

Fot. Hubert Olender / Fly4free.pl

Kolejne korzyści będą na pokładzie samolotu. Będziemy mogli dokonać wyboru posiłków, napojów i alkoholi jak w klasie biznes. Do naszej dyspozycji będzie prasa codzienna i miejsce w przedniej części samolotu przed tzw. zasłonką razem z klasą biznes. Dodatkowo otrzymamy więcej mil w programie lojalnościowym niż dotychczas. Co warto podkreślić pasażerowie Klasy Premium z rejsów dalekiego zasięgu będą automatycznie podróżować po Europie w klasie LOT Economy Plus.

Nowa klasa jest przede wszystkim propozycją dla pasażera biznesowego, który oczekuje serwisu na wyższym poziomie, a z różnych względów nie chce lub nie może latać w klasie biznes. Najważniejszy dla tej grupy pasażerów jest komfort, wysoki poziom obsługi i możliwość szybkiego podróżowania. Stąd m.in. zaoferowaliśmy w ramach tej klasy wszystkie ułatwienia przyspieszające odprawę, boarding, dotarcie na pokład i odbiór bagażu” – wyjaśnia Michał Leman, Dyrektor Biura Produktu i Marketingu PLL LOT.

LOT 787 IKONA 2

LOT Economy Simple – nowa taryfa ma być prosta i tania. LOT kieruje ją do pasażerów, którzy sami chcą decydować o tym z jakich usług korzystają, a zależy im przede wszystkim na jak najniższym koszcie przelotu. Ceny biletów w tej taryfie będą nawet o 30% niższe niż w standardowej klasie ekonomicznej. W ramach biletu pasażerowie mogą odprawić się on-line lub na lotnisku, na pokładzie otrzymają napój i słodką przekąskę oraz gromadzą mile w programie lojalnościowym.

Taryfa ta przygotowana jest głównie z myślą o osobach, które podróżują turystycznie, lubią np. krótkie wypady weekendowe, na które zabierają tylko bagaż podręczny. Należy jednak pamiętać, że jeżeli oprócz bagażu podręcznego, chcieli będziemy nadać również bagaż rejestrowany to… będziemy musieli za niego dopłacić 60 złotych. W zwyklej klasie ekonomicznej bagaż rejestrowany nadal pozostanie bezpłatny.

Ceny w LOT Economy Simple zaczynają się od 199 złotych za przelot w obie strony. I tak na przykład w nowej taryfie można np. do Brukseli polecieć o 30% taniej (439 zł Economy Simple – 638 zł w Economy), do Londynu 29% taniej (499 zł Economy Simple – 705 zł w Economy), czy do Paryża o 24% taniej (449 zł Economy Simple – 458 zł w Economy).

LOT aby osiągnąć trwałą rentowność musi się rozwijać i lepiej dbać o pasażera rozszerzając ofertę, gwarantując wyższy komfort i szeroki wybór usług dodatkowych. Nowości, które dzisiaj prezentujemy, są najlepszym dowodem na to, że LOT się zmienia zgodnie z oczekiwaniami różnych grup pasażerów, zarówno podróżujących w celach biznesowych jak i turystycznych.” – mówi Sebastian Mikosz, Prezes Polskich Linii Lotniczych LOT.

PORÓWNANIE TARYF

Loty krótkodystansowe:

TaryfyGrafikaKrotkodystansowe

Loty długodystansowe:

TaryfyGrafikaDlugodystansowe

Zmienia się również LOT Gourmet – na pasażerów klasy ekonomicznej na wszystkich rejsach czeka nowe sezonowe i wzbogacone menu oraz zestawy posiłków. A ich ceny nadal pozostają konkurencyjne w porównaniu z cenami na lotniskach i z tymi spotykanymi w innych liniach.

Natomiast na rejsach długodystansowych do i z Ameryki oraz Chin, LOT oprócz kompletnej zmiany menu we wszystkich klasach, w LOT Business Class wprowadził od maja nowe elementy serwisu – pasażerowie będą mogli się poczuć jak w podniebnej restauracji.

LOT posiłek

Przed startem wraz z powitalnym drinkiem otrzymają małą przekąskę, po starcie nowością będzie zupa oraz lody na deser. Główne danie będzie przygotowywane na pokładzie i serwowane przez specjalnie przeszkoloną grupę personelu pokładowego. Tradycyjna przystawka oraz ciastko pozostają, jako opcja do wyboru do dania głównego. Pasażerowie wracający z USA lub Chin do Polski będą mieli również możliwość wybrania jednego z trzech rodzajów śniadań: kontynentalnego, fitness i na gorąco. Serwis w LOT Business Class w nowej formie ma więc zdecydowanie bardziej restauracyjną formę. Przy współpracy z Wiceprezydentem Stowarzyszenia Sommelierów Polskich – Wiesławem Wysokińskim, LOT wprowadza także nową kartę win i nowość – cydr.

Dodatkowo na wszystkich rejsach do Chicago, Nowego Jorku, Toronto i Pekinu w Dreamlinerach podwojona została liczba filmów w pokładowym systemie rozrywki dostępnych w całkowicie bezpłatnej ofercie we wszystkich klasach podróży.

Zmiany pojawiają się również w programie LOT dla Firm. Obejmują one m.in. elastyczne zasady wykorzystywania zgromadzonych punktów: będzie nimi można na przykład zapłacić za pobyt w hotelu lub pobyt w Businnes Lounge, a także zakupy w airkiosk.lot.com. Jesienią w programie LdF pojawią się nowe aktywności, a oferta zostanie rozszerzona.

LOT nowe stroje

Zapowiadane nowości zostaną wprowadzone do końca czerwca. Latem personel pokładowy zaskoczy pasażerów nowymi strojami – w roku 85-tych urodzin LOT wraca do koncepcji, by stewardesy nosiły sukienki. To na pewno nie koniec zmian i dalszej poprawy jakości oferowanych usług. LOT od maja powołał specjalny, mobilny zespół zajmujący
się monitorowaniem poziomu jakości obsługi na lotnisku.

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free, aby dodać komentarz.
Czy cydr będzie pochodzenia krajowego?
H19, 29 maja 2014, 12:23 | odpowiedz
jakby nie patrzeć to w zdaniu jest błąd: czy do Paryża o 24% taniej (449 zł Economy Simple – 458 zł w Economy) 9zł taniej to 25%? :>
ja, 29 maja 2014, 12:25 | odpowiedz
Porównanie usług na stronie LOT :http://www.lot.com/nowe-produkty?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=produkty_29may14&utm_term=pl_pl&utm_content=MM_PL_PL
darek50, 29 maja 2014, 12:26 | odpowiedz
A za 199 w dwie strony to dokąd polecimy?
Lisia, 29 maja 2014, 12:30 | odpowiedz
LisiaA za 199 w dwie strony to dokąd polecimy?
Z Okęcia do Modlina
jks, 29 maja 2014, 12:35 | odpowiedz
Nie rozumiem tej ich polityki, ale biorę Economy Simple! Np. do Londynu za 499zł + 120zł za bagaż (60zł w jedną stronę?) = 619zł. A Economy Class 705zł.
H19, 29 maja 2014, 12:37 | odpowiedz
Dopóki obiecywane ceny nie będą obowiązywały przy lotach TAKŻE z lotnisk innych niż WAW, to Lot dalej pozostanie Warszawskimi Liniami Lotniczym. Czytaj: dalej będzie zbierał wciry od Lufthansy (biznes) i Ryana (ekonomiczna) w Krakowie, Gdańsku, Katowicach, Rzeszowie...
smok1, 29 maja 2014, 12:40 | odpowiedz
LOT to dziad! Mam nadzieję, że zbankrutują. Zawsze ich do tej pory broniłem, kupowałem dużo biletów u nich co roku, a jak raz miałem problem i poprosiłem o pomoc to się na mnie wypieli. Po wielu latach latania z LOTEM, pokazali, że lojalnego i przynoszącego im kasę klienta mają GŁĘBOKO W DUPIE. Tak, że nigdy więcej z tym DZIADAMI. Namawiałem i latałem ze znajomymi LOTEM pomimo, że wcale nie było najtaniej. Teraz odradzam wszystkim!!!
Marcin, 29 maja 2014, 12:45 | odpowiedz
Jak ostatnio lecialem to Tajlandii to posilki platne, ale wybor zaden. Filmy stare i 90% platnych, a nawet te platne juz leciwe. Dzieciak sie nudzil, gdyby nie koledzy to by byl dramat. Obsluga dwa razy przeleciala z wozkami na 10 godzin lotu. Ta firma musi upaść i dawno juz powinna, bo standard tanich linii a ceny jak z Emiratów. Ciekawe jak te leciwe stewardesy beda w spodniczkach wygladac? Ale tak to jest jak zwiazki zawodowe maja za duzo do powiedzenia...
Carlosmarc, 29 maja 2014, 12:57 | odpowiedz
Dedykowany numer, dedykowany autobus. Jakim trzeba być debilem w garniturku, żeby tak napisać? Do jasnej cholery, czy ktoś to może przetłumaczyć na polski? No rzygać się chce.
obibok, 29 maja 2014, 12:58 | odpowiedz
Święta racja !!! Warszawskie linie lotnicze będą cudować a konkuręcja robi swoje. Na koniec roku powiedzą nam ile mamy dopłacić do nich.Udając że chcą być sprywatyzowani. Bo przecież w nichyjim interesie nie jest prawdziwa restrukturyzacja przedsiębiorstwa.Chodzi tylko o to by spokojnie świstak zawijał sreberka.
Ministrant, 29 maja 2014, 12:59 | odpowiedz
CarlosmarcJak ostatnio lecialem to Tajlandii to posilki platne, ale wybor zaden. Filmy stare i 90% platnych, a nawet te platne juz leciwe. Dzieciak sie nudzil, gdyby nie koledzy to by byl dramat. Obsluga dwa razy przeleciala z wozkami na 10 godzin lotu.
Polecam rajana tam biegajo z wózkami 50 razy na 2 godziny lotu.
wuskowy, 29 maja 2014, 13:05 | odpowiedz
A jak lecę z Katowic do warszawy to też mam jakiś upgrade??
jesion83, 29 maja 2014, 13:12 | odpowiedz
Ale rozumiem, że te zmiany dotyczą nowokupowanych biletów. Dotychczasowe rezerwacje zostają bez zmian?
gadz, 29 maja 2014, 14:36 | odpowiedz
Ta stewardessa na zdjeciu ... Fajna laska, trzy rece itd....?!?!?!?!?!? :D OMG....
g, 29 maja 2014, 14:45 | odpowiedz
CarlosmarcJak ostatnio lecialem to Tajlandii to posilki platne, ale wybor zaden. Filmy stare i 90% platnych, a nawet te platne juz leciwe. Dzieciak sie nudzil, gdyby nie koledzy to by byl dramat. Obsluga dwa razy przeleciala z wozkami na 10 godzin lotu. Ta firma musi upaść i dawno juz powinna, bo standard tanich linii a ceny jak z Emiratów. Ciekawe jak te leciwe stewardesy beda w spodniczkach wygladac? Ale tak to jest jak zwiazki zawodowe maja za duzo do powiedzenia…
zamiast dzieci pilnować to Ty spity chyba byłeś! Lotem do Tajlandii?
tole, 29 maja 2014, 14:50 | odpowiedz
zamiast dzieci pilnować to Ty spity chyba byłeś! Lotem do Tajlandii? LOT latał do Bangkoku w zimie - jako charter
hans, 29 maja 2014, 14:57 | odpowiedz
hanszamiast dzieci pilnować to Ty spity chyba byłeś! Lotem do Tajlandii? LOT latał do Bangkoku w zimie – jako charter
to pretensje to biura podróży, że za wszystko trzeba było płacić
tole, 29 maja 2014, 15:01 | odpowiedz
ale zdementować "plotkę" trzeba było... eh, kogo oni tam mają od tego PRu
mkdabr, 29 maja 2014, 15:04 | odpowiedz
Kiepsko, bo ta nowa taryfa jest chyba po to, żeby konkurować z W6 i Ryanem. Tylko, że przytoczone wyżej ceny wcale nie są atrakcyjne w porównaniu do tanich linii. Powinni zrobić właśnie te tytułowe 200 w obie na takie kierunki jak Paryż czy Londyn, a najwyżej za bagaż ściągać 200 za odcinek. Wtedy jakaś konkurencja może by była, a tak to pic na wodę, tylko delikatna obniżka cen
raf, 29 maja 2014, 15:43 | odpowiedz
cudze chwala a swojego nie znaja...
kob1, 29 maja 2014, 15:51 | odpowiedz
rafKiepsko, bo ta nowa taryfa jest chyba po to, żeby konkurować z W6 i Ryanem.
Czyli kontynucja polityki upodabniania się.
obibok, 29 maja 2014, 16:43 | odpowiedz
jesion83A jak lecę z Katowic do warszawy to też mam jakiś upgrade??
Butelka cydru więcej
askon, 29 maja 2014, 16:50 | odpowiedz
Wszystko niby pieknie ładnie, stewardesy w sukienkach, zróżnicowana kuchnia pokładowa, nowe taryfy biletów (w końcu pomyśleli z tym Economy Simple) ale... no właśnie ale... Wszystkie taryfy mają dostęp do appki mobilnej... tyle, że póki co sama appka pozozstawia sporo do życzenia- m.in. w kwestii możliwości uzyskania karty pokładowej w formie elektronicznej do zastosowania np. w Passbook'u... Jestem bardzo ciekaw jak nowości sprawdzą się "w praniu". Myślę, że po wakacjach można będzie śmiało stwierdzić jak to wszystko funkcjonuje.
Kiwas, 29 maja 2014, 18:28 | odpowiedz
Zbankrutują jak zapłacą za bele materiału potrzebne na kiecki dla swoich "szczupłych" stewardes :)
lukkaas, 29 maja 2014, 18:49 | odpowiedz
H19Nie rozumiem tej ich polityki, ale biorę Economy Simple! Np. do Londynu za 499zł + 120zł za bagaż (60zł w jedną stronę?) = 619zł. A Economy Class 705zł.
Bo w Simple dopłacasze jeszcze za posiłki i napoje, wcześniejszy wybór konkretnego miejsca)
erloy, 29 maja 2014, 19:12 | odpowiedz
A ja sie pytam w czym problem? Widzialem we wpisach porownanie LOT do Wizz albo Ryanair a od dawna juz takie taryfy ma u siebie BA (British Airways) i po UK i ikolicach naprawde mozna latac bardzo tanio. Przypomne tez, ze bagaz podreczny to: 1 torba o standardowych wymiarach bagazy podrecznego (czyli wicej niz w Wizz - albo tyle samo co w Wizz za doplata) plus plecak/torebka. Praktycznie nikt nie wazy bagazu wiec po Europie mozna latac z 10-20kg bagazu w dwoch torbach. Dla mnie jest to sweitny news jesli cena faktycznie bedzie schodzic z 400-500PLN do 199PLN!
jaco027, 29 maja 2014, 19:15 | odpowiedz
erloy
H19Nie rozumiem tej ich polityki, ale biorę Economy Simple! Np. do Londynu za 499zł + 120zł za bagaż (60zł w jedną stronę?) = 619zł. A Economy Class 705zł.
Bo w Simple dopłacasze jeszcze za posiłki i napoje, wcześniejszy wybór konkretnego miejsca)
W Economist Class też (patrz nieczytelny wykres powyżej)
H19, 29 maja 2014, 19:20 | odpowiedz
Hubert Olender - "Ceny w LOT Economy Simple zaczynają się od 199 złotych za przelot w obie strony. I tak na przykład w nowej taryfie można np. do Brukseli polecieć o 30% taniej (439 zł Economy Simple – 638 zł w Economy), do Londynu 29% taniej (499 zł Economy Simple – 705 zł w Economy), czy do Paryża o 24% taniej (449 zł Economy Simple – 458 zł w Economy)." nigdzie w tym artykule nie widze TYTULOWEJ ceny 199zl
Kajka, 29 maja 2014, 20:01 | odpowiedz
jaco027A ja sie pytam w czym problem? Widzialem we wpisach porownanie LOT do Wizz albo Ryanair a od dawna juz takie taryfy ma u siebie BA (British Airways) i po UK i ikolicach naprawde mozna latac bardzo tanio. Przypomne tez, ze bagaz podreczny to: 1 torba o standardowych wymiarach bagazy podrecznego (czyli wicej niz w Wizz – albo tyle samo co w Wizz za doplata) plus plecak/torebka. Praktycznie nikt nie wazy bagazu wiec po Europie mozna latac z 10-20kg bagazu w dwoch torbach. Dla mnie jest to sweitny news jesli cena faktycznie bedzie schodzic z 400-500PLN do 199PLN!
Eee coś mi się wydaje,że te 199pln to za niektóre krajówki będzie...
windu, 29 maja 2014, 20:10 | odpowiedz
H19Czy cydr będzie pochodzenia krajowego?
już Jest Green Mill Cider
TomG, 29 maja 2014, 23:28 | odpowiedz
Czy nadal stosuja overbooking? Bo placac mniej, za podobny bilet, to w nawet tanie linie nie stosuja takich sztuczek. Tak, bedzie sie sporo doplacalo poza rzadkimi promocjami, za cos co tanie linie biora mniej pieniedzy...
desdoswrd, 30 maja 2014, 1:37 | odpowiedz
Coś mnie to nie przekonuje. Bzdurą jest dedykowana infolinia i zupa-moze jeszcze chińska. Bezsens wystarczyłoby dobre tanie taryfy na podręcznym plus mikro przekąska w cenie lotów wiza i ryana i wygrają-ale poza w-wy już przegrali bo tylko z wwy sa dobre ceny a dla mnie z Gdańska to innne linie i tanie je przebijają. A na dalekich trasach to już dawno sie nimi nie opłaca-aeroflot jest lepszy i tańszy
Adam, 30 maja 2014, 9:15 | odpowiedz
Ja polecialem ostatnio do spozywczego po zakupy bez podrecznego. Jestem dummy a siebie.
Pakistanski_Papiez, 30 maja 2014, 11:05 | odpowiedz
a to zdjecie stewardess i samolotu to po co? :P czyzby brak bylo dopisku "artykuł sponsorowany"? :P
art. spons., 30 maja 2014, 15:08 | odpowiedz
To znaczy, że teraz lecąc do Rzymu dostanę całą szklankę wody a nie pół jak do tej pory? Super.
JAN, 31 maja 2014, 22:56 | odpowiedz
O rany, to znaczy, że teraz lecąc do Rzymu dostanę całą szklankę wody a nie pół jak do tej pory. Super.
JAN, 31 maja 2014, 22:57 | odpowiedz
Panowie biznesmeni znad Wisly popatrzcie krytycznie na swoje matki zony kochanki ile tam poszloby materialu a tu nalezy oczekiwac obslugi stewardesy na wysokim poziomie jak ktorys chce popatrzec lub wiecej to nie ta firma moze gdzie indziej biletu szukac.
JK123, 1 czerwca 2014, 8:05 | odpowiedz
W LOT od dawna brakuje marketingu a jedyny realizowany przy pomocy arkuszy excella cel wyjscia spod kreski nie zalatwi tematu. Nadal bedziemy dlugodystansowo lamac przez Paryz Londyn Wieden itd dodajac 8 godz i czas na przesiadki i po te pol godz ulatwien w odprawie ? Na nie obstawinych przez kolej busy linie niskobudzetowe krajowkach tanich opcji brak. Czas otworzyc oczy czego oczekuje Polak po liniach narodowych.
Jk123, 1 czerwca 2014, 8:20 | odpowiedz
H19Czy cydr będzie pochodzenia krajowego?
Cydr Lubelski
prodzirz, 3 czerwca 2014, 16:50 | odpowiedz
ciekawostka: przy overbooking'u na rejsie europejskim upgrade nie do biznesu, jak kiedyś, tylko do Eco plus. Ale z zasadzką: nie przysługuje bezpłatne jedzenie z klasy biznes, tylko napoje ;-). Do tego dostaje się do podpisania kartkę, gdzie potwierdza się ten fakt - jak dla mnie to idiotyczne i irytujące, bardzo. Sporo latam i co jakiś czas jako FT załapuję się na upgrade - zawsze to było miłe docenienie stałego klienta. Do teraz. Lotowski upgrade do Eco Minus odczułem jako downgrade, a wino, czy nawet dwa, mogę sobie kupić (2x10pln) bez żadnej łaski. Zrobić overbooking i sprzedać najdroższe ostatnie bilety to lot potrafi, tylko już upgrade nie wychodzi jak kiedyś... jak dla mnie wstyd. Do tego jeszcze upychanie ludzi w rzędzie tylko dla tej klasy, nie można się przesiąść do rzędów biznes w przypadku kiedy są puste.
Anonym, 13 sierpnia 2014, 0:10 | odpowiedz
zatoka Ha Long
Najlepsza oferta

9 dni w Hanoi za 2088 PLN. Loty +hotel

Kamil Walinowicz | 2019-02-18 16:48
REKLAMA
REKLAMA
Nasze najlepsze teksty są tutaj
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.
porównaj loty, hotele, lot+hotel