Duże zmiany na najdłuższej lotniczej trasie świata! 19-godzinne podróże będą jeszcze bardziej komfortowe
Ogłoszone przez singapurskiego przewoźnika plany mają charakter całościowy: wymienione i odświeżone mają być miejsca w klasie ekonomicznej, premium economy, a także w klasie biznes, która ma stać się „nowym benchmarkiem podróżowania na najdłuższych trasach na świecie” – jak czytamy w komunikacie przewoźnika. Przewoźnik nie zdradza na razie szczegółów, ale z opublikowanego przez linię teasera widać, że – zgodnie z trendami w branży lotniczej – miejsca w biznesie będą miały zamykane drzwiczki, gwarantujące większą prywatność.
Sharm El Sheikh od 2870 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Poznań)
Marmaris od 2754 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Chopin)
Dalaman – Fethiye od 2880 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Największe emocje budzi jednak zapowiedź modernizacji Airbusów A350-900 ULR, czyli specjalnie zaprojektowanych samolotów pod najdłuższe bezpośrednie trasy świata, czyli połączenia z Singapuru na lotniska Newark oraz JFK w Nowym Jorku z czasem lotu wynoszącym niemal 19 godzin. Te maszyny już teraz dość znacząco różnią się od innych szerokokadłubowych samolotów. Czym? Przede wszystkim brakiem klasycznej klasy ekonomicznej. Na pokładach takich samolotów znajdują się tylko 94 miejsca w klasie premium economy i 67 w klasie biznes, co ma znacząco zwiększyć komfort podróży.
Teraz podróże – przynajmniej dla wybranych – będą jednak jeszcze bardziej komfortowe, bo Singapore Airlines zapowiedział zainstalowanie w tych samolotach miejsc pierwszej klasy, czyli o standardzie dalece przewyższającym zwykły biznes. Tu też przewoźnik na razie nie zdradza szczegółów, choć opublikowany przez przewoźnika film budzi naprawdę duże nadzieje. Po zakończeniu prac model ULR będzie miał 4 fotele klasy pierwszej, 70 miejsc w biznesie i 58 premium economy.
Z kolei klasyczne Airbusy A350-900 (Singapore Airlines ma ich w swjej flocie 34) będą miały 42 miejsca w klasie biznes, 24 w premium economy i 192 w klasie ekonomicznej.
Przewoźnik zapowiada, że pierwszy odnowiony A350-900 zacznie latać w drugim kwartale 2026 roku, a pierwszy A350-900 ULR będzie wykonywał loty na najdłuższej trasie świata od I kwartału 2027 roku.
Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?