REKLAMA

Czy na tę okazję warto polować? Czym jest 4You Airlines

Dziś na lotniskach w Łodzi i Rzeszowie spółka 4You Airlines opowiadała o planach uruchomienia regularnych połączeń lotniczych ze wspomnianych portów regionalnych. Zamiast radości z nowych połączeń w naszej redakcji zapanowała konsternacja. Dlaczego?

Przede wszystkim 4You Airlines wbrew nazwie nie jest linią lotniczą, nie ma stosownego certyfikatu i nie jest wpisana do rejestru.

Urząd Lotnictwa Cywilnego zapytany przez nas, wyjaśnił:

…wskazany podmiot 4You Airlines sp. z o.o. nie posiada koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Nie jest więc przewoźnikiem lotniczym uprawnionym do wykonywania przewozów pasażerskich. Prezes Urzędu nie wydawał także żadnych zezwoleń/upoważnień do wykonywania przewozów dla tego podmiotu.

Podmiot ten dotychczas nie wystąpił do Prezesa Urzędu o wydanie koncesji. Urząd nie posiada aktualnie informacji pozwalających na wskazanie czy/od kiedy/na jakich trasach/jakimi samolotami spółka ta chciałaby operować. Ewentualne wydanie koncesji temu podmiotowi wymagało będzie złożenia wniosku wraz z odpowiednimi określonymi prawem informacjami oraz spełnieniu szeregu wymogów wyszczególnionych w przepisach, w tym uprzedniego uzyskania certyfikatu przewoźnika lotniczego AOC. Jednocześnie informuję, że podmiot złożył wniosek o wydanie przedmiotowego certyfikatu AOC i obecnie w Urzędzie trwa procedura administracyjna w tym zakresie.

To spółka, za którą stoi rodzeństwo: Sylwester i Izabela Strzylak – twórcy Alfa Star. Łącznie kapitał zakładowy spółki wynosi, skromne jak na ambitne plany, 600 tysięcy złotych. Zakres zainteresowań spółki wedle wpisu w KRS jest szeroki, od: „Uprawy rolne, chów i hodowla zwierząt (..)”, po „Naprawa i konserwacja komputerów”. Oczywiście jest też „Transport lotniczy”.

Dalej z tropu zbił nas skomplikowany model działalności 4You, który obecnie działa już na rynku lotniczym, oferując od 1 czerwca tego roku przewozy czarterowe. Wykonuje je samolotami wynajętymi od ukraińskich linii YanAir, a operacje firmuje Eurolot. Dla nas znaczy to tyle, że w tym przypadku na pasażerze musi zarobić nie jedna, a trzy firmy.

Kolejna rzecz, to bardzo ambitne plany, na trudnym rynku przewozów regularnych. I to z wyjątkowo trudnego gruntu. Łodzi, z której uciekł Wizz Air i która regularnie traci pasażerów. Oraz z Rzeszowa, który ma już bogatą ofertę, a ograniczony potencjał.

Clipboard01

Im dalej wgryzamy się w plany 4You, tym więcej zaskoczeń. Jak podaje branżowy pasazer.com: – Osobą odpowiedzialną za siatkę połączeń (4You – przyp.red.) jest Mariusz Jachimek, który do 2012 r. był wiceprezesem łódzkiego lotniska, potem odszedł do OLT Express, by zarządzać siatką połączeń tej linii. Po bankructwie tego przewoźnika, wrócił do portu lotniczego im. Reymonta na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży.

4You zapowiada sprzedaż biletów od 1 sierpnia, a loty mają rozpocząć się od sezonu zimowego. I tu kolejne zaskoczenie. Tylko 3 miesiące na sprzedaż miejsc na pierwsze loty i start w sezonie „niskim”.

Wszystko to komponuje się w obraz przedsięwzięcia – dla obserwatora rynku lotniczego – nieskładnego biznesowo. Na to nakłada się jeszcze świeża pamięć po OLT Express, która to linia również miała niezwykle ambitne plany, a okazała się wydmuszką i zostawiła pasażerów z biletami wartymi tyle, ile ktoś chciałby za nie dać w skupie makulatury. To kolejny czynnik – brak zaufania i wyuczona wstrzemięźliwość konsumentów – dla których ciężko nam wierzyć w powodzenie 4You.

Łącznie te czynniki powodują, że nie możemy bezrefleksyjnie poinformować was o tym, że „Na polskie niebo wlatuje nowy przewoźnik! Bilety od 47 złotych”. Czujemy się w obowiązku przedstawić wam nasze obawy związane z nowym projektem.

Nie mniej, gdy 1 sierpnia na atrakcyjnych trasach pojawią się bilety po 47 zł (ma ich być 7000), poinformujemy was o tym. Zalecamy jednak, aby początkowo nie przesadzać z kredytem zaufania dla projektu i płacić za bilety tylko kartą płatniczą (optymalnie kredytową Visa lub MasterCard), która gwarantuje możliwość chargebacku, czyli zwrotu środków, jeśli realizacja usługi nie doszła do skutku.

AKTUALIZACJA:

Szanowni Państwo,
Dla 4YOU Airlines najważniejszy jest komfort i najwyższy poziom bezpieczeństwa oraz obsługi naszych Pasażerów, w tym także wygodne i bezpieczne przeprowadzanie transakcji zakupu naszych produktów. Dlatego, z uwagi na nieprzewidziane i niezależne od nas problemy techniczne, zmuszeni jesteśmy przełożyć termin rozpoczęcia sprzedaży biletów o kilka dni, za co szczerze przepraszamy.
Biorąc pełną odpowiedzialność za zaistniałą sytuację, linie 4YOU Airlines deklarują, że w ramach rekompensaty do wszystkich rezerwacji dokonanych w ciągu pierwszych dwóch tygodni, w cenie usługi, oferujemy BEZPŁATNE UBEZPIECZENIE ORAZ ZWIĘKSZONY LIMIT BAGAŻU REJESTROWANEGO DO 20 KG. Mamy nadzieję, że to rozwiązanie chociaż w części zrekompensuje Państwu powstałe niedogodności.

O uruchomieniu systemu sprzedaży poinformujemy Państwa już niebawem.

Do zobaczenia na pokładzie!

Zespół 4YOU Airlines

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
dla mnie sprawa jasna,bliźniak Amber Gold
Adam, 17 lipca 2014, 20:10 | odpowiedz
Tak jak napisaliście trzeba kupowac karta a hotele rezerwować z możliwością zwrotu.
tle, 17 lipca 2014, 20:11 | odpowiedz
Pachnie mi to trochę jak chorwacki Dalmatian. Długo nie polatal, chociaż jeśli chodzi o trasy to przynajmniej w teorii nikt z kombajnem na trawnik się tam nie porywal :)
eerie, 17 lipca 2014, 20:13 | odpowiedz
Gdyby 4youairlines zapłaciło dla fly4free, to na głównej stronie by się pojawił wielki baner zachęcający do nabywania biletów. Nie zapłacili to jest swego rodzaju czarna reklama.
latacz, 17 lipca 2014, 20:22 | odpowiedz
Żeby była jasność. Dla mnie to równiez grubymi nićmi szyte, ale straszenie, że pan Jachimek pracował w OLT to przesada. Pracownikiem OLT był raptem kilka dni, bo pracodawca zbankrutował.
Kris, 17 lipca 2014, 20:24 | odpowiedz
Pal licho ze zwrotem za bilety ale, czy latanie z nimi będzie w ogóle bezpieczne? Linia lotnicza, która nie jest linią lotnicza i nie ma pozwoleń... Moim zdaniem partyzantka!
janosik, 17 lipca 2014, 20:30 | odpowiedz
mi jeszcze podpada nazwa tego przedsięwzięcia... nie wiem jak Wam ale mi się odrazu skojarzyło z fly4free
Karola, 17 lipca 2014, 20:33 | odpowiedz
KrisŻeby była jasność. Dla mnie to równiez grubymi nićmi szyte, ale straszenie, że pan Jachimek pracował w OLT to przesada. Pracownikiem OLT był raptem kilka dni, bo pracodawca zbankrutował.
Jeśli prześledzisz "błyskotliwą" karierę P. Jachimka, które jest specem od niczego to zmienisz zdanie, a szczytem wszystkiego było ponowne stworzenie dla niego ciepłej posadki na Lublinku. Koleś doprowadza kolejne firmy i instytucje do parteru
goonies07, 17 lipca 2014, 20:36 | odpowiedz
Z jednej strony nie chce mi się wierzyć, że ktoś kręci tak bezczelny wałek z linią widmem, a z drugiej strony jakoś nie bardzo to się kupy trzyma. Z LCJ w sam poniedziałek jednym arbuzem mają być w CRL, GRO i CDG(?) i wg. zapowiedzi wszędzie między 8-9??
hss, 17 lipca 2014, 20:46 | odpowiedz
to chyba panstwo strzelcy dorobili sie z tych przekretow , ktore robiono na wycieczkach. Kilka lat temu wykupilam wczasy w Egipcie w 5* hotelu ze wspomniana Alfa Star.Probowano nas zakwaterowac w 2-3* (wystajace gniazdka,zardzewiala lodowka, brudna posciel..koszmar..).Dysponuje zdjeciami, jakby ktos byl zainteresowany.Po licznych awanturach zakwaterowano nas resorcie poloznym poza Hurgada i nie przy samym morzu.Tlumaczono nam ze doszlo do nie porzumienia..szefostwo biura i hotelu nie "zrozumialo" sie. Tylko ze po rozmawach z innymi wczasowiczmi okazalo sie ze tzw. nieporozumienienie dotyczylo nie tylko naszego turnusu..tylko wszystkich przyjezdzajcych z Alfa Star.Ci co zdazyli to "wyklocili" pobyt w hotelu, w ktorym wykupili w czasy,ale dla 80% nie bylo juz miejsca!Zenada,oszustwo. Typowe praktyki.Zebrac pieniadze za "slono" platny pobyt w 5*, a potem przerzucic turystow do tanszych, mniej atrakcyjnych hoteli...Oczywiscie zadnych zwrotow pinieznych nie bylo.
turystka, 17 lipca 2014, 21:05 | odpowiedz
A Alfa Star pojdzie z nimi na dno w nastepnym sezonie wakacyjnym ...
J, 17 lipca 2014, 21:59 | odpowiedz
Pytanie czy będzie bezpiecznie? Flota 4YOU ma 16, 17 i 21 lat. Jak na samolot to może nie jest bardzo dużo, ale do porównania flota WizzAir ma średnio poniżej 3 lat, ryanaira 5,5 roku a LOTu 6,5 roku.
kamkal, 17 lipca 2014, 22:06 | odpowiedz
a czy Alfa Star nie ogłosiło jakiś czas temu upadłości?
sb, 17 lipca 2014, 22:10 | odpowiedz
Pórownywanie Alfa Staru który jest wiele lat na polskim rynku do Amber Goldu jest co najmniej nie na miejscu. Bardzo się cieszę że będziemy mieli wreszcie polskiego lowcosta i kibicuję w starciu z zagranicznymi gigantami :)
Patryk, 17 lipca 2014, 22:43 | odpowiedz
fly4free jest bardzo niesprawiedliwe i pachnie tu czarnym pijarem - tylko kto za niego zaplacil?? wizz ryan ?
lolek, 17 lipca 2014, 23:12 | odpowiedz
z łodzi to tel avivu 100% oblozenia. wiec moze to nie takie glupie jest
akjghdsjka, 17 lipca 2014, 23:19 | odpowiedz
Tu nie pacnie czarnym "pijarem" tylko prosto z mostu waląc ich plan się ZUPEŁNIE kupy nie trzyma. BARDZO doświadczeni gracze jak np Wizzair zostawili LCJ gdyż pomimo ich wiedzy i BARDZO niskich kosztów nie udało im się wyjść na swoje. Czy 4You dysponuje: wiedzą, doświadczeniem i niskimi kosztami? Tu nie trzeba "pijaru" tylko oleju w głowie... Pozdrawiam
Czarny, 17 lipca 2014, 23:25 | odpowiedz
CzarnyTu nie pacnie czarnym „pijarem” tylko prosto z mostu waląc ich plan się ZUPEŁNIE kupy nie trzyma. BARDZO doświadczeni gracze jak np Wizzair zostawili LCJ gdyż pomimo ich wiedzy i BARDZO niskich kosztów nie udało im się wyjść na swoje. Czy 4You dysponuje: wiedzą, doświadczeniem i niskimi kosztami? Tu nie trzeba „pijaru” tylko oleju w głowie… Pozdrawiam
a może dopłaty dostaną od samorządów
lolek, 18 lipca 2014, 0:28 | odpowiedz
Oj joj, już wszystko, co nie składne biznesowo jest złe.
Tina., 18 lipca 2014, 0:39 | odpowiedz
CzarnyTu nie pacnie czarnym „pijarem” tylko prosto z mostu waląc ich plan się ZUPEŁNIE kupy nie trzyma. BARDZO doświadczeni gracze jak np Wizzair zostawili LCJ gdyż pomimo ich wiedzy i BARDZO niskich kosztów nie udało im się wyjść na swoje. Czy 4You dysponuje: wiedzą, doświadczeniem i niskimi kosztami? Tu nie trzeba „pijaru” tylko oleju w głowie… Pozdrawiam
Nie jest prawdą to co piszesz. Samoloty Wizzair miały w Łodzi niemal pełne obłożenie, tylko miasto nie chciało dodatkowo płacić "haraczu" za utrzymanie połączeń, więc Wizzair wyniósł się tam, gdzie płacą.
Kola, 18 lipca 2014, 8:02 | odpowiedz
Wszyscy którzy szukają spisku ze strony F4F niech się w głowę uderza, gdzie tu jest czarna reklama? Oni po prostu rozpisali jak to wszystko wg. ich samych wygląda i tyle. Ciesze się, że pokazał się taki artykuł, a pisanie, że sponsoruje go Wizz czy R. jest większą głupotą niż start polskich klubów w europejskich pucharach
jarek, 18 lipca 2014, 8:35 | odpowiedz
KrisŻeby była jasność. Dla mnie to równiez grubymi nićmi szyte, ale straszenie, że pan Jachimek pracował w OLT to przesada. Pracownikiem OLT był raptem kilka dni, bo pracodawca zbankrutował.
To pan Jachimek wykazał się niesamowicie wielką widzą na temat rynku lotniczego skoro przeszedł do OLT tuż przed bankructwem. Jako przyszły pracownik powinien wysupłać 99 PLN na bilet, przelecieć się i przekonać, że przy kilku osobach na pokładzie latanie nie ma sensu. Trochę złośliwości, ale to nie szeregowy pracownik Amber Gold/OLT Express, który został zaskoczony bankructwem...
Tomo14, 18 lipca 2014, 9:04 | odpowiedz
Panie Kamilu na jakiej podstawie Pan napisał, że Jasionka ma bogatą ofertę? i ograniczony potencjał? Oparł się Pan na jakichś konkretnych analizach, statystykach? Proszę je przedstawić chętnie poczytamy, bo chyba nie napisał Pan tego bo tak się Panu wydaje. Czekam na konkretne argumenty z Pana strony. Pozdrawiam
Piotr, 18 lipca 2014, 11:01 | odpowiedz
Ograniczony potencjał Jasionki? Co za bzdury! Musiałem w tym roku do Girony leciec z KRK bo z RZE zlikwidowali, a na pokladzie 30% osób z Ukrainy. Podobnie do FCO i BVA by eurolot brak wolnych miejsc. Spokojnie jest potencjał na 1-1,2 mln zamiast 0,6 jak obecnie.
Asior, 18 lipca 2014, 12:16 | odpowiedz
Autor, jak wielu podobnych pseudoekspertów, publikuje tekst ze z góry obmyśloną tezą. Próba wpisania marki Alfa Star w kontekst sytuacji z Amber Gold to piramidalna - skądinąd - bzdura. W jaki sposób równać łańcuszek finansowy z działającym od lat tour-operatorem? Uważam, że jest to ambitny, ciekawy projekt i trzymam kciuki, aby wszystko się udało!
rzeszowiak, 18 lipca 2014, 16:13 | odpowiedz
certyfikat przewoźnika lotniczego wydawany przez Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ULC) tzw. AOC (Air Operator Certificate). Jeśli doczyta się cytowany artykuł do końca, jest tam napisane (co prawda pod koniec – bo nie pasuje do przyjętej z góry przez autora tekstu tezy), że 4YOU Airlines rozpoczęło już proces certyfikacji w ULC. Zakładając linię lotniczą, są dwie drogi którymi można pójść. Pierwsza to taka gdzie gromadzimy dokumenty, podpisujemy umowy leasingowe, gwarancje itp. i rozpoczynamy trwający minimum pół roku (najczęściej dłużej) proces certyfikacji, siedząc w tym czasie z założonymi rękoma i jednocześnie pokrywając już pierwsze (wcale niemałe) koszty związane z działalnością firmy. Albo druga droga - gromadzimy dokumenty, podpisujemy umowy leasingowe, gwarancje itp. i rozpoczynamy proces certyfikacji a w tym samym czasie znajdujemy partnera (w tym przypadku Eurolot) posiadającego już ważne AOC i dogadujemy się z nim (oczywiście nie za darmo), że zaczynamy swoją działalność we współpracy z nim i „pod jego AOC”. Oczywiście w tym samym czasie kontynuując swoją certyfikację na swoje AOC. Dla mnie wybór jest oczywisty…. I tak było i w przypadku 4YOU Airlines.
ja, 18 lipca 2014, 16:43 | odpowiedz
Jak rozumiem autorowi chodzi o certyfikat przewoźnika lotniczego wydawany przez Urzędu Lotnictwa Cywilnego (ULC) tzw. AOC (Air Operator Certificate). Jeśli doczyta się cytowany artykuł do końca, jest tam napisane (co prawda pod koniec – bo nie pasuje do przyjętej z góry przez autora tekstu tezy), że 4YOU Airlines rozpoczęło już proces certyfikacji w ULC. Zakładając linię lotniczą, są dwie drogi którymi można pójść. Pierwsza to taka gdzie gromadzimy dokumenty, podpisujemy umowy leasingowe, gwarancje itp. i rozpoczynamy trwający minimum pół roku (najczęściej dłużej) proces certyfikacji, siedząc w tym czasie z założonymi rękoma i jednocześnie pokrywając już pierwsze (wcale niemałe) koszty związane z działalnością firmy. Albo druga droga - gromadzimy dokumenty, podpisujemy umowy leasingowe, gwarancje itp. i rozpoczynamy proces certyfikacji a w tym samym czasie znajdujemy partnera (w tym przypadku Eurolot) posiadającego już ważne AOC i dogadujemy się z nim (oczywiście nie za darmo), że zaczynamy swoją działalność we współpracy z nim i „pod jego AOC”. Oczywiście w tym samym czasie kontynuując swoją certyfikację na swoje AOC. Dla mnie wybór jest oczywisty…. I tak było i w przypadku 4YOU Airlines. Dodać można jeszcze, że podobnie działa spora część z tworzących się przewoźników (najczęściej czarterowych) - podpisują umowy z touroperatorami na przewóz ich pasażerów nie mając jeszcze własnego AOC. Jest to po prostu uzasadnione biznesowo…
wingstar, 18 lipca 2014, 16:45 | odpowiedz
W "resorcie" tzn. w "ministerstwie"?
pavo, 18 lipca 2014, 21:34 | odpowiedz
Przecież na głównej stronie na samym środku jest właśnie ich baner...
lataczGdyby 4youairlines zapłaciło dla fly4free, to na głównej stronie by się pojawił wielki baner zachęcający do nabywania biletów. Nie zapłacili to jest swego rodzaju czarna reklama.
Agus, 18 lipca 2014, 23:01 | odpowiedz
rzeszów jest zapadłą dziurą i dla tego każda taka informacja podnosi tam cisnienie, chcieliby ale nie mogą. z portu lotniczego Jasionka odlatuje coraz mniej samolotów, obcinane są połączenia, a tym samym lotnisko traci pozycję na mapie Polski. z roku na rok Ryanair zaczyna mieć w d.p.e takie zaściankowe lotnisko jakim jest Jasionka i likwiduje kolejne połączenia bo po co latać do nic nie znaczącej wsi.
rico, 19 lipca 2014, 3:29 | odpowiedz
390000 do podzialu
kim, 19 lipca 2014, 7:41 | odpowiedz
Do Rico Nie wiem co masz do mojego miasta,ale wyczuwam kompleks. W ciagu ostatniego roku zlikwidowano tylko polaczenie z Birmingham,ale dodano kolejne z East Midlands(teraz 3 razy w tygodniu) Rzeszow moze nie jest miastem turystycznym,ale do poki emigranci z podkarpacia beda latac do kraju Ryanair bedzie utrzymywal siec polaczen.
darekforest, 19 lipca 2014, 10:56 | odpowiedz
Nie rozumiem tego hałasu. Płacąc MasterCard unikamy ryzyka oszustwa (pewnie gotówką i tak by się nie dało zapłacic). Może jednak 4You się powiedzie i będzie taniej a jak nie, to będzie tak jak jest i konkurenci (krytycy ?) bedą sie cieszyć. Ja trzymam kciuki za powodzenie.
Andrzej, 23 lipca 2014, 23:20 | odpowiedz
Ja nie rozumiem jednej rzeczy, mamy bowiem 21 wiek i w każdym NORMALNYM kraju wielkości Polski operuje co najmniej kilka przewoźników, w Polsce natomiast robi się wielką furorę, pisze się jakieś obszerne artykuły z "obawami", że powstaje.. nowa linia lotnicza.. żenada! Jak w latach 50tych i 60tych w USA. Na prawdę Polska jest aż o te ponad 50 lat do tyłu?! w krajach rozwiniętych i normalnych nie robi się widowiska i nie wiem czego z tego, że powstaje nowy przewoźnik, transport lotniczy jest dla każdego, jest czymś normalnym, powietrznym autobusem.. a w Polsce nadal robi się z tego sensację.. po prostu ręce opadają......
patrick, 26 lipca 2014, 21:22 | odpowiedz
Kola
CzarnyTu nie pacnie czarnym „pijarem” tylko prosto z mostu waląc ich plan się ZUPEŁNIE kupy nie trzyma. BARDZO doświadczeni gracze jak np Wizzair zostawili LCJ gdyż pomimo ich wiedzy i BARDZO niskich kosztów nie udało im się wyjść na swoje. Czy 4You dysponuje: wiedzą, doświadczeniem i niskimi kosztami? Tu nie trzeba „pijaru” tylko oleju w głowie… Pozdrawiam
Nie jest prawdą to co piszesz. Samoloty Wizzair miały w Łodzi niemal pełne obłożenie, tylko miasto nie chciało dodatkowo płacić „haraczu” za utrzymanie połączeń, więc Wizzair wyniósł się tam, gdzie płacą.
Ile razy będzie jeszcze wałkowany temat, że LF to nie wszystko. Samolot może latać pełny w 100% a przynosić straty gdyż decyduje cena biletu. Pisano już o tym bardzo dużo.
jogib, 30 lipca 2014, 17:17 | odpowiedz
tleTak jak napisaliście trzeba kupowac karta a hotele rezerwować z możliwością zwrotu.
placek, 31 lipca 2014, 18:49 | odpowiedz
4You właśnie ogłosił opóźnienie sprzedaży biletów o kilka dni.
mp, 31 lipca 2014, 21:07 | odpowiedz
Wlasnie! Czym!
mat, 31 lipca 2014, 21:17 | odpowiedz
turystkato chyba panstwo strzelcy dorobili sie z tych przekretow , ktore robiono na wycieczkach. Kilka lat temu wykupilam wczasy w Egipcie w 5* hotelu ze wspomniana Alfa Star.Probowano nas zakwaterowac w 2-3* (wystajace gniazdka,zardzewiala lodowka, brudna posciel..koszmar..).Dysponuje zdjeciami, jakby ktos byl zainteresowany.Po licznych awanturach zakwaterowano nas resorcie poloznym poza Hurgada i nie przy samym morzu.Tlumaczono nam ze doszlo do nie porzumienia..szefostwo biura i hotelu nie „zrozumialo” sie. Tylko ze po rozmawach z innymi wczasowiczmi okazalo sie ze tzw. nieporozumienienie dotyczylo nie tylko naszego turnusu..tylko wszystkich przyjezdzajcych z Alfa Star.Ci co zdazyli to „wyklocili” pobyt w hotelu, w ktorym wykupili w czasy,ale dla 80% nie bylo juz miejsca!Zenada,oszustwo. Typowe praktyki.Zebrac pieniadze za „slono” platny pobyt w 5*, a potem przerzucic turystow do tanszych, mniej atrakcyjnych hoteli…Oczywiscie zadnych zwrotow pinieznych nie bylo.
Alfa Star to straszni oszuści
Iza, 4 sierpnia 2014, 9:49 | odpowiedz
Sprzedaż biletów opóźniona, oby chodziło tylko o kilka dni tak jak ktoś wyżej pisał. Czekam na uruchomienie strony.
Felis, 4 sierpnia 2014, 11:29 | odpowiedz
Rzeczywiście, szum się zrobił straszny wokół 4youairlines, jak zwykle do wszystkiego podchodzimy sceptycznie. Zawsze można się zabezpieczyć na wypadek gdyby coś nie wypaliło. Kilkadziesiąt złotych to tak niewiele, że ja zaryzykuję. Myślę że jak już ruszy sprzedaż to wszystko pójdzie dobrze, bo to dopiero byłaby wtopa.
Marco, 5 sierpnia 2014, 13:25 | odpowiedz
lataczGdyby 4youairlines zapłaciło dla fly4free, to na głównej stronie by się pojawił wielki baner zachęcający do nabywania biletów. Nie zapłacili to jest swego rodzaju czarna reklama.
nie czarna reklama tylko realna analiza pomysłu na biznes
Bartek, 7 sierpnia 2014, 10:26 | odpowiedz
No i doczekaliśmy się startu sprzedaży. Świetna informacja, że nie zrezygnowali z promocji a loty rozpoczną się prawdopodobnie planowo ponieważ w ostatecznym rachunku to potencjalni klienci tylko zyskali.
wth, 12 sierpnia 2014, 17:42 | odpowiedz
Jakoś w to przedsięwzięcie nie wierze i szkoda mi nawet 100 bo po prostu kasę odzyskam chargebackiem ale nigdzie nie polecę
Adam, 13 sierpnia 2014, 9:09 | odpowiedz
ricorzeszów jest zapadłą dziurą i dla tego każda taka informacja podnosi tam cisnienie, chcieliby ale nie mogą. z portu lotniczego Jasionka odlatuje coraz mniej samolotów, obcinane są połączenia, a tym samym lotnisko traci pozycję na mapie Polski. z roku na rok Ryanair zaczyna mieć w d.p.e takie zaściankowe lotnisko jakim jest Jasionka i likwiduje kolejne połączenia bo po co latać do nic nie znaczącej wsi.
Nie wiem skąd pochodzisz ale cenię Twoje nic nie warte dla MNIE zdanie. Pozdrawiam z Rzeszowa
monis, 13 sierpnia 2014, 14:13 | odpowiedz
Proszę o informacje o promocjach
KrystynaNiedziela, 19 sierpnia 2014, 7:51 | odpowiedz
Uwaga to przekręt nie kupujcie tam niczego to nowe amber gold
ass, 24 sierpnia 2014, 19:10 | odpowiedz
turystkato chyba panstwo strzelcy dorobili sie z tych przekretow , ktore robiono na wycieczkach. Kilka lat temu wykupilam wczasy w Egipcie w 5* hotelu ze wspomniana Alfa Star.Probowano nas zakwaterowac w 2-3* (wystajace gniazdka,zardzewiala lodowka, brudna posciel..koszmar..).Dysponuje zdjeciami, jakby ktos byl zainteresowany.Po licznych awanturach zakwaterowano nas resorcie poloznym poza Hurgada i nie przy samym morzu.Tlumaczono nam ze doszlo do nie porzumienia..szefostwo biura i hotelu nie „zrozumialo” sie. Tylko ze po rozmawach z innymi wczasowiczmi okazalo sie ze tzw. nieporozumienienie dotyczylo nie tylko naszego turnusu..tylko wszystkich przyjezdzajcych z Alfa Star.Ci co zdazyli to „wyklocili” pobyt w hotelu, w ktorym wykupili w czasy,ale dla 80% nie bylo juz miejsca!Zenada,oszustwo. Typowe praktyki.Zebrac pieniadze za „slono” platny pobyt w 5*, a potem przerzucic turystow do tanszych, mniej atrakcyjnych hoteli…Oczywiscie zadnych zwrotow pinieznych nie bylo.
Wiechs, 16 września 2014, 22:09 | odpowiedz
lataczGdyby 4youairlines zapłaciło dla fly4free, to na głównej stronie by się pojawił wielki baner zachęcający do nabywania biletów. Nie zapłacili to jest swego rodzaju czarna reklama.
hi Chyba jednak mieli racje, a ci co kupili bilety stali sie ofiarami własnej głupoty.
selekcjanaturalna, 24 września 2014, 17:45 | odpowiedz

Do których krajów pojedziemy bez problemu? Wszystkie obostrzenia w jednym miejscu! »
REKLAMA
porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.