Agora chce wyjaśnień od Brussels Airlines w sprawie nowego logo linii. „Są niemal identyczne”
To ciąg dalszy sprawy, o której na Fly4free.pl pisaliśmy jako pierwsi w niedzielę. Chodzi o nowe logo linii Brussels Airlines, które w warstwie wizualnej jest bliźniaczo podobne do logo, które od 2015 roku używa portal Gazeta.pl. Po kilku dniach Agora, czyli wydawca portalu, przesłał nam odpowiedzi na nasze pytania w tej sprawie
Marsa Alam od 2751 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Kraków)
Sharm El Sheikh od 1652 PLN na 8 dni (lotnisko wylotu: Rzeszów)
Hammamet od 2581 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
– Porównanie logotypu Gazeta.pl i nowego znaku Brussels Airlines nie pozostawia wątpliwości, że elementy graficzne są niemal identyczne. Analizujemy tę sytuację, skontaktowaliśmy się już z drugą stroną i czekamy na odpowiedź. Mamy nadzieję na szybkie i polubowne rozwiązanie tej sprawy – komentuje Agata Staniszewska, rzeczniczka Agory.
„Jednocześnie dzisiaj głos na ten temat zabrała redakcja Gazeta.pl, w komentarzach na Facebooku przedstawiając się liniom lotniczym oraz internautom pod hasłem #LogoTwins” – czytamy w komunikacie.



Tak prezentują się logotypy Gazeta.pl i Brussels Airlines, zestawione obok siebie. Podobne?

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?