Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 02 Lut 2013 17:29 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lip 2011
Posty: 577
Loty: 70
Kilometry: 83 301
hehe też jestem ciekawy czy zdąży :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
#22 PostWysłany: 02 Lut 2013 17:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
Ciekawa jestem kiedy ten test :)

No ja niestety, ponieważ pozwolę sobie nazwać, że to mój samolot (CRL-WAW/WMI leciałam 25 razy) obstawiam, że nie zdąży.
W 2010 były często 30min opóźnienia, potem niestety czy stety to się uspokoiło, i ostatnich kilka miesięcy, poza wyjątkami z mgłami, to lata w miarę punktualnie, a nawet powiem więcej, często zaczynamy kołować 20:50.
Tak, czy tak, trzymam kciuki za powodzenie.
Pytanie też na ile kolega zna lotnisko.
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 06 Lut 2013 21:32 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 351
niebieski
vivere napisał(a):
a kiedy to będzie? popatrzymy na radarku...


27 lutego :P

sylwia_pl napisał(a):
Ciekawa jestem kiedy ten test :)

No ja niestety, ponieważ pozwolę sobie nazwać, że to mój samolot (CRL-WAW/WMI leciałam 25 razy) obstawiam, że nie zdąży.
W 2010 były często 30min opóźnienia, potem niestety czy stety to się uspokoiło, i ostatnich kilka miesięcy, poza wyjątkami z mgłami, to lata w miarę punktualnie, a nawet powiem więcej, często zaczynamy kołować 20:50.
Tak, czy tak, trzymam kciuki za powodzenie.
Pytanie też na ile kolega zna lotnisko.


Szczerze - dość słabo. Dlatego zadałem pytanie - bo akurat Charleroi jak dotąd udawało mi się omijać. Ale jestem optymistycznie nastawiony, zabieram mały podręczny, więc naprawde zamierzam zdążyć :D Na dobrą sprawę przy punktualnym odlocie Wizza potrzebuję Ryanaira min. 10 a komfortowo 15 minut przed czasem... To wieczorny lot, więc spodziewam sie obłożenia Wizza, co znaczy że tak szybko bramek nie zamkną.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 06 Lut 2013 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
No to jeszcze trochę czasu masz. Prześlę Ci w takim razie coś, co ostatnio przypadkiem pisałam do innego użytkownika, już zmodyfikowane o to co mi potem odpisał.

Kiedy wysiadasz z samolotu to gate'y jednocyfrowe (1-10) widzisz po lewej swojej stronie, a wszystkie strzałki do wyjścia prowadzą Cię na prawo (po odbiór bagażu i do wyjścia z terminala).
Czasem wpuszczali nas drzwiami między tymi gate'ami, więc wtedy masz prostą sytuację, bo już jesteś mniej więcej tam gdzie trzeba, ew. musisz zmienić tylko piętro, jeśli Twój lot jest z gate o numerze >10, to musisz się przenieść o poziom wyżej.
Jeśli natomiast wpuszczą Was do terminala bardziej po prawej, to wchodzisz od razu w szary korytarz prowadzący na prawo i do wyjścia. Gdzieś w tym korytarzu są strzałki na lewo '1-10' czy coś w tym stylu, więc musisz być na nie wyczulony lub po prostu próbować na tym poziomie przebijać się na lewo.
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 06 Lut 2013 23:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2011
Posty: 2035
srebrny
Jest dokladnie tak jak pisze Sylwia. Ja 2 tygodnie temu pokonalem dystans samolot-bramki ponizej 10 minut, nawet blizej 5.
Sprawa wyglada tak - jezeli wyjdziesz z samolotu to najpierw miniesz jedno male pomieszczenie, pozniej dojdziesz do korytarza gdzie bedzie mozna isc w lewo albo w prawo. Wszyscy ida w prawo bo tak kieruja strzalki do wyjscia. Patrzac w lewo to pod sufitem zobaczysz napis chyba na zoltym tle 1-10. Nic wiecej, wiec jezeli ktos nie skojarzy to nie skieruje sie w tamtą strone. Ja zaryzykowalem i oplacilo sie. Chwile trzeba isc tym korytarzem, po chwili zaczyna sie robic przyjemniej (bylo zimno wiec odczuwalne bylo cieplo otoczenia do ktorego sie zblizalem) i wchodzi sie do hali gdzie sa bramki. Na ekranie w hali sprawdzasz z ktorej bramki masz odlot. Jezeli z jednej tych przy ktorych jestes to znaczy ze jestes u celu. Jezeli z numerow wyzszych niz 10 to przy wejsciu z korytarza na ta hale wydaje mi sie, ze sa schody (po prawej stronie idac korytarzem na hale), ktore prowadza na poziom wyzej.
Tak jak wspomnialem, mi to zajelo okolo 5 minut od opuszczenia samolotu. Bardzo sie spieszylem, bo nie znalem lotniska, a mialem szybka przesiadke i chcialem wykonac ten manewr bez ponownej kontroli bezpieczenstwa.

Oczywiscie trzymam kciuki, ale nie odpowiadam za niepowodzenie ;) mi sie udalo w takim czasie, ale nie wiem jak Tobie sie pouklada.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 06 Lut 2013 23:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
mysle ze robiac analize kilkunastu lotow historycznych na jakims flightradarze mozna z duzym prawdopodobienstwem okreslic, czy Ci sie uda czy nie

a sama przesiadka tam to drobiazg, zajmuje pare minut a lotnisko jest raczej malutkie i 'proste' w obsludze, choc z opisow ktore ludzie tutaj wrzucili to wydaje sie ze to wilczy szaniec : )
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 02 Mar 2013 12:34 

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 1078
Loty: 238
Kilometry: 354 517
niebieski
No to opowiadaj, czy zdążyłeś :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 02 Mar 2013 15:57 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 351
niebieski
RELACJA :D

haha niestety, ryanair z madrytu był obłozony w prawie 100% i podczas boardingu załapał 10 min opóźnienia, których już nie nadrobił. jak wysiadałem z samolotu, to "moj" wizz stał obok i jeszcze wchodzili ostatni pasażerowie. ale jak dotarłem pod bramke jakieś 2-3 minuty później to już dostałem info, że zamknieta i nie ma mowy o wejściu :P

z ciekawostek, próbowałem przekonać panią, że spóźnił się mój ryanair i żeby jednak puściła mnie, skoro samolot ma jeszcze otwarte drzwi - ale dostałem info, że charleroi "nie prowadzi connections" i muszę czy chcę czy nie iść na ponowne security :O tę wersję potwierdziła pani w informacji, którą spotkałem później, bo... moje spóźnienie miało "misję" okazało się, że dwóch panom nie udało się zboardować na wizza, ponieważ jeden był zbyt pijany, żeby go wpuścili spotkalem ich na górze, koło informacji, i proponowano im lot SASem za 1500 euro. mieli szczęście, bo spotkali mnie i powiedziałem, żeby spróbowali ryana na rano. okazało się, że mieli nawet więcej szczęścia, bo zapłacili €60 (na rano następnego dnia!!) i polecieli ;))

sama nocka spoko, spotkałem jeszcze Polkę i Polaka lecącego do Porto, więc było całkiem miło ;) ale spanie tam do najlepszych nie należy, zimno i głośno, co chwila ktoś się kręci. chociaż tyle, że nie budzą w środku nocy jak w bergamo :P

PS. Nie poddaję się i przy następnej okazji jak będę leciał w tych godzinach spróbuję jeszcze raz :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 02 Mar 2013 16:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 852
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
to powodzenia następnym razem ;)
btw
mkdabr napisał(a):
mieli nawet więcej szczęścia, bo zapłacili €60 (na rano następnego dnia!!) i polecieli ;))

moja dziewczyna dwukrotnie spóźniła się na samolot i musiała kupować bilety na ostatnią chwilę. Ceny? BCN - WAW Wizzairem na następny dzień: 200zł; WAW - BUD Ryanairem na następny dzień: 80zł :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 06 Mar 2013 15:10 

Rejestracja: 12 Wrz 2012
Posty: 2385
platynowy
mkdabr napisał(a):
z ciekawostek, próbowałem przekonać panią, że spóźnił się mój ryanair i żeby jednak puściła mnie, skoro samolot ma jeszcze otwarte drzwi - ale dostałem info, że charleroi "nie prowadzi connections" i muszę czy chcę czy nie iść na ponowne security :O tę wersję potwierdziła pani w informacji

Chwila moment, to co, jak ty się stawisz na czas na bramce, z kartą pokładową, to oni Ci odmówią wejścia na pokład tylko dla tego że Twoja karta pokładowa nie była skanowana na stanowisku przed security w CRL ??

Czy to tylko teoretyczna bzdura? (Bo z postu kolegi Andi wynika, że transfer w CRL jednak jest możliwy...)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 06 Mar 2013 15:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2010
Posty: 3225
srebrny
NBE322 napisał(a):
mkdabr napisał(a):
z ciekawostek, próbowałem przekonać panią, że spóźnił się mój ryanair i żeby jednak puściła mnie, skoro samolot ma jeszcze otwarte drzwi - ale dostałem info, że charleroi "nie prowadzi connections" i muszę czy chcę czy nie iść na ponowne security :O tę wersję potwierdziła pani w informacji

Chwila moment, to co, jak ty się stawisz na czas na bramce, z kartą pokładową, to oni Ci odmówią wejścia na pokład tylko dla tego że Twoja karta pokładowa nie była skanowana na stanowisku przed security w CRL ??

Czy to tylko teoretyczna bzdura? (Bo z postu kolegi Andi wynika, że transfer w CRL jednak jest możliwy...)


nie, chodzi o to ze stawil sie przy gejcie juz po zakonczeniu kontroli kart pokladowych przez personel i babka go chciala zbyc byle gownem
tak, transfer jest tam mozliwy
_________________
"lepiej nie jechać i nie żałować niż jechać i żałować" - Tony Halik
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 06 Mar 2013 16:15 

Rejestracja: 29 Mar 2012
Posty: 410
Czyli ta przesiadka jest możliwa

Warszawa Chopin ➜ Bruksela Charleroi
3 maj 12:20 → 14:25

Bruksela Charleroi ➜
3 maj 14:55 → 16:35

To jest ten sam samolot.
Czy normalnie wyjdę i ustawię się w kolejkę do tego samego samolotu ? Za każdym razem wychodziłem aż do głównego holu, nie pamiętam czy można było gdzieś odbić w bok albo zawrócić ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 06 Mar 2013 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2011
Posty: 1620
Loty: 109
Kilometry: 141 606
srebrny
kibek napisał(a):
...nie pamiętam czy można było gdzieś odbić w bok albo zawrócić ?


Jest to juz opisane w tym temacie
_________________
Image Image Image
69% ludzi znajdzie coś dwuznacznego w każdym zdaniu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 24 Kwi 2013 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2012
Posty: 423
Loty: 55
Kilometry: 72 216
niebieski
Witam
Czy są jakieś możliwości zeby gdzieś w internecie sprawdzić z jakiego gate będzie sie odbywał dany lot tak okolo godzine przed lotem?
(wiem ze na niektórych stronach lotnisk takie info idzie znalesc ale na stronie CRL nima )
pozdreawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 24 Kwi 2013 22:26 

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 351
niebieski
rw30 napisał(a):
NBE322 napisał(a):
mkdabr napisał(a):
z ciekawostek, próbowałem przekonać panią, że spóźnił się mój ryanair i żeby jednak puściła mnie, skoro samolot ma jeszcze otwarte drzwi - ale dostałem info, że charleroi "nie prowadzi connections" i muszę czy chcę czy nie iść na ponowne security :O tę wersję potwierdziła pani w informacji

Chwila moment, to co, jak ty się stawisz na czas na bramce, z kartą pokładową, to oni Ci odmówią wejścia na pokład tylko dla tego że Twoja karta pokładowa nie była skanowana na stanowisku przed security w CRL ??

Czy to tylko teoretyczna bzdura? (Bo z postu kolegi Andi wynika, że transfer w CRL jednak jest możliwy...)


nie, chodzi o to ze stawil sie przy gejcie juz po zakonczeniu kontroli kart pokladowych przez personel i babka go chciala zbyc byle gownem
tak, transfer jest tam mozliwy


Tak dokładnie było. Samolot miał jeszcze otwarte drzwi (widziałem jak biegłem), ale pani już sobie bramkę (i umysł ;)) na pasażerów zamknęła i nie wpuściła.

Inna sprawa, że za bardzo uparty nie byłem, bo było już po faktycznej godzinie odlotu, a miałem bilet zapasowy na rano.

Natomiast: co do tego, że mówią (i tylko mówią), że należy przejść ponownie przez security to prawda jest (pytałem w informacji) :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 24 Kwi 2013 22:44 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 146
kkku napisał(a):
Tak dokładnie było. Samolot miał jeszcze otwarte drzwi (widziałem jak biegłem)


Teoretycznie istnieje możliwość (nielegalnego?) przejścia na zewnątrz wzdłuż budynku lotniska pod właściwe wyjście z gate'a. Jakby ktoś zatrzymał to można się tłumaczyć że się pomyliło gate'y pokazując bilet wizza na odlatujący zaraz samolot.

/choć w praktyce to raczej fantastyka:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 36 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group