Wyzwiska, szantaże i straszenie sądem. Tak Ryanair negocjuje z lotniskami w Europie
Na myśl o rozmowach z irlandzką linią o nowych połączeniach niejednemu szefowi lotniska włosy stają dęba na głowie. Ryanair negocjuje niezwykle twardo, uciekając się do wszelkich sposobów, by postawić na swoim, o czym przekonało się wiele lotnisk w Polsce, ale też w innych krajach Europy. Poniżej prezentujemy najbardziej kontrowersyjne przykłady relacji lotnisk z największym europejskim low-costem. Niektóre są tak absurdalne, że trudno w to uwierzyć.
PoprzednieObraz 5 z 13Następne
Negocjacje ze złośliwościami w tle. „W 70 lat tylko 10 milionów pasażerów...”
Kiedy w takim razie zobaczymy Ryanaira na lotnisku Chopina? Ponownie oddajmy głos O'Leary'emu. - Cały czas rozmawiamy, ale oni działają baaaardzo wolno. Jednak patrząc na kłopoty finansowe LOT, w pewnym momencie władze Chopina mogą nie mieć wyboru i z pewnością ich przekonamy – mówił we wrześniu O'Leary, cytowany przez „Wyborczą”. Ale nie byłby sobą, gdyby nie wbił Chopinowi jakiejś szpilki. - W ciągu 70 lat lotnisko w Warszawie osiągnęło poziom jedynie 10-11 mln pasażerów rocznie. My w ciągu 3 lat mamy już 2,5 mln ludzi, a gdyby w Modlinie była odpowiednia infrastruktura, w ciągu pięciu lat moglibyśmy stąd przewozić 10-11 mln ludzi rocznie, czyli tyle, co Chopin – rzucił O'Leary.
Fot. modlinairport.pl
Kiedy w takim razie zobaczymy Ryanaira na lotnisku Chopina? Ponownie oddajmy głos O'Leary'emu. - Cały czas rozmawiamy, ale oni działają baaaardzo wolno. Jednak patrząc na kłopoty finansowe LOT, w pewnym momencie władze Chopina mogą nie mieć wyboru i z pewnością ich przekonamy – mówił we wrześniu O'Leary, cytowany przez „Wyborczą”. Ale nie byłby sobą, gdyby nie wbił Chopinowi jakiejś szpilki. - W ciągu 70 lat lotnisko w Warszawie osiągnęło poziom jedynie 10-11 mln pasażerów rocznie. My w ciągu 3 lat mamy już 2,5 mln ludzi, a gdyby w Modlinie była odpowiednia infrastruktura, w ciągu pięciu lat moglibyśmy stąd przewozić 10-11 mln ludzi rocznie, czyli tyle, co Chopin – rzucił O'Leary.
Fot. modlinairport.pl
PoprzednieObraz 5 z 13Następne






