Wyzwiska, szantaże i straszenie sądem. Tak Ryanair negocjuje z lotniskami w Europie
Na myśl o rozmowach z irlandzką linią o nowych połączeniach niejednemu szefowi lotniska włosy stają dęba na głowie. Ryanair negocjuje niezwykle twardo, uciekając się do wszelkich sposobów, by postawić na swoim, o czym przekonało się wiele lotnisk w Polsce, ale też w innych krajach Europy. Poniżej prezentujemy najbardziej kontrowersyjne przykłady relacji lotnisk z największym europejskim low-costem. Niektóre są tak absurdalne, że trudno w to uwierzyć.
PoprzednieObraz 2 z 13Następne
„To koniec taniego latania z Warszawy”
Jako pierwszy zaprotestował Ryanair zamykając wszystkie połączenia z Warszawy. Ostatni samolot irlandzkiej linii z Chopina wyleciał 25 października 2008 r., a O'Leary na koniec rzucił, że dopóki w stolicy nie powstanie drugie lotnisko dla tanich linii, jego noga więcej tu nie postanie. Choć trzeba oddać, że jeszcze ostrzej na temat zamknięcia Etiudy wypowiadał się szef Wizzaira Jozsef Varadi. - To może być koniec tanich lotów do Warszawy – grzmiał szef węgierskiej linii tuż przed zamknięciem Etiudy i osobiście jeździł do stolicy, by odwodzić od tej decyzji ministra infrastruktury. Niestety (dla niego, bo przecież nie dla pasażerów) nic nie wskórał – Etiuda została zamknięta, a Wizz Air z miejsca przeniósł się na główny terminal, gdzie pozostaje do dzisiaj.
Fot. Wizzair.com
Jako pierwszy zaprotestował Ryanair zamykając wszystkie połączenia z Warszawy. Ostatni samolot irlandzkiej linii z Chopina wyleciał 25 października 2008 r., a O'Leary na koniec rzucił, że dopóki w stolicy nie powstanie drugie lotnisko dla tanich linii, jego noga więcej tu nie postanie. Choć trzeba oddać, że jeszcze ostrzej na temat zamknięcia Etiudy wypowiadał się szef Wizzaira Jozsef Varadi. - To może być koniec tanich lotów do Warszawy – grzmiał szef węgierskiej linii tuż przed zamknięciem Etiudy i osobiście jeździł do stolicy, by odwodzić od tej decyzji ministra infrastruktury. Niestety (dla niego, bo przecież nie dla pasażerów) nic nie wskórał – Etiuda została zamknięta, a Wizz Air z miejsca przeniósł się na główny terminal, gdzie pozostaje do dzisiaj.
Fot. Wizzair.com
PoprzednieObraz 2 z 13Następne






