Czy z Multipassa mogą korzystać Polacy spoza kraju? Wizz Air odpowiada na Wasze pytania ws. abonamentu!
Wizz Multipass, czyli subskrypcyjny program Wizz Aira, w końcu został uruchomiony. Przypomnijmy zasady działania: to trwająca 6 miesięcy usługa, w ramach której mamy do wyboru 8 planów taryfowych, w których możemy za stałą cenę podróżować co miesiąc na dowolnej trasie Wizz Aira z Polski. I choć Multipass budzi spore zainteresowanie, to wywołał też sporo pytań i wątpliwości, które nie do końca rozjaśnił dostępny po angielsku regulamin przewoźnika. W czwartek wyjaśniliśmy na naszych łamach część wątpliwości, ale pytań było więcej: zebraliśmy więc najczęściej powtarzające się kwestie i zwróciliśmy się do Wizz Aira z prośbą o ich wyjaśnienie. Dziś mamy więc dla Was garść odpowiedzi na najbardziej palące kwestie. Gotowi? To zaczynamy.
Alanya od 1890 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Rzeszów)
Sharm El Sheikh od 1657 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Djerba od 2052 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
1. Czy mając Multipass, można z niego korzystać dla lotów zaczynających się poza Polską? A więc w konfiguracji lotnisko zagraniczne-Polska-lotnisko zagraniczne?
Odpowiedź: „Tak, jedynym warunkiem jest to, aby jeden z odcinków lotu kończył się lub zaczynał w Polsce. Możliwa jest więc rezerwacja w ramach Multiapssa lotu na takiej trasie jak np. Luton-Katowice-Luton” – odpowiada Wizz Air.
To niezwykle ważna informacja dla Polaków mieszkających poza granicami kraju, np. Bardzo licznej polskiej diaspory na Wyspach Brytyjskich. Oznacza ona, że de facto wielu pasażerów chcących regularnie odwiedzać swoje rodziny, może to robić w ramach planu abonamentowego.
2. Czy w ramach Mutlipassa z wykupionym planem abonamentowym umożliwiającym podróż w obie strony możliwe jest rozpoczęcie podróży pod koniec jednego miesiąca i wykonanie podróży powrotnej w miesięcu kolejnym? (np. wylot z Polski 29 czerwca, powrót 4 lipca)?
Odpowiedź: Tak, to możliwe.
„Cykl subskrypcyjny (w przypadku subskrybentów zaczynających cykl od 1 dnia miesiąca zaczyna się 1 dnia danego miesiąca i kończy się 5 dnia następnego miesiąca. Chcemy dać pasażerom 30-31 dni miesięcznie na wybranie podróży i samą podróży. Przykład: pasażer, który zaczyna swoją subskrypcję 1 kwietnia, jest w cyklu, który trwa do 5 maja. Tokeny do wykorzystania na loty w nowym miesiącu trafią na konto niezwłocznie po obciążeniu karty i gdzie można je wykorzystać od razu po ich otrzymaniu. W tej sytuacji będziemy mogli rezerwować bilety na podróż do 28 kwietnia i lot powrotny 4 maja przy użyciu kwietniowych tokenów” – informuje Wizz Aira.
3. Czy można dodawać dodatkowe usługi do lotów w ramach Wizz Multipass (np. Wizz Priority czy duży bagaż rejestrowany) tylko na jeden lot, a nie w ramach całego okresu zobowiązania?
Odpowiedź: Plan taryfowy wybrany na początku jest ważny przez cały okres subskrypcji. Do danego lotu można jednak dodawać poszczególne usługi w opcji zarządzania rezerwacją. Możliwa jest też aktualizacja planu taryfowego w trakcie trwania okresu subskrypcji, np. Dodanie Wizz Priority do planu z samymi biletami.
Jeśli macie jakieś inne pytania, wysyłajcie je do nas. Wkrótce na naszych łamach przedstawimy test Multipassa i opowiemy Wam o wadach i zaletach nowej usługi Wizz Aira.





