Wizz Air zmienił zasady zwrotu środków za odwołany lot. Pasażerowie nie będą zadowoleni!
Choć Wizz Air miewa czasem problemy z odwoływaniem lotów, to przynajmniej jego polityka zwrotów pieniędzy za bilet była do tej pory bardzo prosta i chwalona przez pasażerów. Podróżny miał do wyboru dwie drogi – zwrot pełnej kwoty na swoje konto przy użyciu oryginalnej metody płatności lub otrzymanie „bonusa”, czyli zwrot 120 procent wartości kupionego biletu na odwołany lot na konto Wizz. Ta druga opcja była bardzo lubiana zwłaszcza przez często latających podróżników, dawała im bowiem większe środki na kolejne wyprawy. Zadowolony był też Wizz Air, bo miał gwarancję, że poszkodowany turysta i tak wykorzysta te pieniądze na podróż. Piszemy o tym jednak w czasie przeszłym, bo od początku września Wizz Air zmienił zasady zwrotów środków i nie oferuje już możliwości otrzymania 120 procent środków. Podróżni mają teraz do wyboru dwie opcje – zwrot środków na rachunek bankowy lub na konto Wizz, ale nie ma już mowy o 20-procentowym „bonusie”.
Sharm El Sheikh od 1621 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Poznań)
Riwiera Olimpijska od 2077 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Hurghada od 2462 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Na problem zwrócili uwagę jako pierwsi użytkownicy forum Fly4free.pl. Wysłaliśmy do Wizz Aira prośbę o komentarz w tej sprawie – gdy tylko otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy ten artykuł. W międzyczasie udało nam się jednak nieoficjalnie dowiedzieć, że faktycznie od września taka zmiana miała miejsce.
Co sądzicie o zmianie regulaminu Wizz Aira? Czy w przypadku odwołania lotów wybieracie opcję zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy czy raczej na konto Wizz? Dajcie znać w komentarzach.





