więcej okazji z Fly4free.pl

Wizz Air automatyzuje proces zwrotu środków za odwołane loty!

Foto: Ascannio / Shutterstock

W wyniku znaczącej liczby odwołanych lotów spowodowanych rozwojem pandemii koronawirusa Wizz Air wprowadził zautomatyzowany proces zwrotu 120 procent pierwotnej ceny rezerwacji na konta Wizz dla klientów indywidualnych.

To bardzo dobra zmiana, choć szkoda, że wprowadzona w takich okolicznościach. Wizz Air, tak jak inne linie, odwołuje bowiem mnóstwo lotów, a co za tym idzie – liczba pasażerów kontaktujących się z linią w sprawie zwrotu środków też jest rekordowa.

Jednocześnie Wizz Air informuje, że wraz z wprowadzeniem automatycznego procesu zwrotów, najpóźniej do 14 kwietnia 2020 roku, zostanie tymczasowo wyłączona rejestracja reklamacji online.

Pozwoli to usprawnić obsługę ponad 100 razy więcej otrzymywanych codziennie anulowań. Wizz Air zapewnia, że nawet jeśli potrwa to dłużej niż zwykle, wszelkie roszczenia zostaną rozpatrzone, a klienci otrzymają zwrot kosztów po odwołanym lotach.

Z powodu prowadzenia prac nad automatyzacją procesu zwrotu pieniędzy dla biur podróży, Wizz Air prosi biura o kontakt z telecentrum. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety. W tym nietypowym czasie, aby zminimalizować ruch w naszych przeciążonych telecentrach, uprzejmie prosimy Państwa o kontakt z nami poprzez nasze platformy samoobsługowe, o których informujemy w wiadomościach e-mail – czytamy w komunikacie przesłanym przez Wizz Aira.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
Wiadomo coś jak będzie wyglądała sytuacja z WDC? Czy za ten okres, gdzie loty z/do Polski zostały odwołane  okres będzie wydłużony?
mathew77, 18 marca 2020, 10:41 | odpowiedz
Do kiedy musi być wylot żeby można było odwołać. Mam z końcem kwietnia i chętnie bym zmienił.
erloy, 18 marca 2020, 12:03 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Czy ktoś może podpowiedzieć jak anulować i starać się o zwrot środków na Wizzair. Dostałem komunikat, że mój lot został odwołany, ale nadal wisi. Jak chce anulować poprzez - modyfikacje podróżny - wyskakuje mi komunikat że do zwrotu będzie 0 zł - Wiecie może jak to się robi?
Wojciech Szymczak, 19 marca 2020, 7:46 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Spokojnie, środki automatycznie trafią w 120% procentach na twoje konto wizzair. Jeżeli będziesz chciał gotówkę to mają rozsyłać w tej sprawie maile. 
Wojciech Szymczak Czy ktoś może podpowiedzieć jak anulować i starać się o zwrot środków na Wizzair. Dostałem komunikat, że mój lot został odwołany, ale nadal wisi. Jak chce anulować poprzez - modyfikacje podróżny - wyskakuje mi komunikat że do zwrotu będzie 0 zł - Wiecie może jak to się robi?
mkb9, 19 marca 2020, 12:07 | odpowiedz
Avatar użytkownika
WG. mojej informacji na zeszły weekend odwoływali do 3.04. Nie wiem co z lotami później i czy coś się już zmieniło. 
erloy Do kiedy musi być wylot żeby można było odwołać. Mam z końcem kwietnia i chętnie bym zmienił.
mkb9, 19 marca 2020, 12:07 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »