więcej okazji z Fly4free.pl

Wilno i Ryga: Bilety po 12 zł na cały 2012 rok!

Simple Express, autokarowy przewoźnik oferujący połączenia z Warszawy do krajów nadbałtyckich, wrzucił do swojego systemu rezerwacyjnego nowe bilety po 12 złotych (3 euro). Tą informacją podzielił się z nami Michał na forum, dziękujemy.Kup bilety na stronie Simple Express >>Do tej pory bilety za 12 zł rezerwować mogliśmy jedynie do końca bieżącego roku. Nowa pula biletów obejmuje cały rok 2012!. Już teraz możemy zaplanować gdzie spędzimy długie weekendy, przyszłoroczne wakacje itp.

Warto podkreślić, że na każdy kurs przypada jedynie pięć zniżkowych biletów, wiec kto pierwszy ten lepszy. 12 zł (3 euro) to cena za przejazd na jednym odcinku. Za te cenę możemy pojechać z Warszawy m.in. do Wilna, Kowna czy Rygi. Całkowity koszt przejazdu w dwie strony dla jednej osoby to 24 zł (6 euro).

Weekendowa wycieczka do Rygi >>

Weekendowa wycieczka do Wilna >>

Bilety w SE warto kupować odcinkami. Dlaczego? Oto prosty przykład: jeśli kupujemy bilet na trasę Warszawa – Sankt Petersburg – Warszawa, system pokazuje nam cenę za niego blisko 350 złotych. Jednak jeżeli trasę podzielimy sobie na odcinki i kupimy bilety: Warszawa – Ryga – Warszawa, Ryga – Tallin – Ryga i Tallin – Sankt Petersburg – Tallin (12 zł jeden odcinek, 24 zł w dwie strony) to za wycieczkę do Sankt Petersburga zapłacimy jedynie… 72 zł w obie strony! Tak samo możemy sobie obniżyć cenę za wycieczkę do Tallina. Odcinkami to cena 48 zł zamiast 225 zł!

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
na pewno na cały rok 2012? w ich systemie widzę, że do 8 marca...
Michał, 8 września 2011, 14:17 | odpowiedz
FYI: http://fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=4596&p=30273#p30273
michail, 8 września 2011, 14:19 | odpowiedz
A screen w tekście jak zauważysz jest na weekend majowy, który zdecydowanie jest po marcu :).
Ewelina, 8 września 2011, 14:19 | odpowiedz
albo źle sprawdzam, albo u mnie też możliwość kupna/wyboru biletów do 8 marca 2012
lokpiotr, 8 września 2011, 14:34 | odpowiedz
@ lokpiotr Nie wiem co może być nie tak, może zmiana przeglądarki pomoże. U mnie bez problemu mam podgląd na cały 2012 rok.
Hubert, 8 września 2011, 14:40 | odpowiedz
już wiem, co jest nie tak, jak się to wyszuka przez główną wyszukiwarkę to jest ok ale jak się chce rezerwować przez link "ceny z simple express od 12 zł" to wtedy tylko do 8 marca
Michał, 8 września 2011, 14:42 | odpowiedz
a ja mam takie pytanie.. kupiłam bilety do Rygi, wybrałam opcję, żeby zapłacić kartą visa (z pko bp), wypełniłam i… jest napisane, ze zakup sie nie udal! co najlepsze, gdy probuje zaplacic jeszcze raz pokazuje sie komunikat: This payment was already processed previously. Co to oznacza??
J.S., 8 września 2011, 14:57 | odpowiedz
Ja też próbowałem zapłacić kartą PKO BP i się nie udało. Karta ma niby znaczek Visa (bez elektron, ale nie jest to karta kredytowa, tylko zwykła do konta), podałem wszystkie dane i jak kliknąłem OK, to okienko się tylko zamknęło. Nie mam żadnego potwierdzenia, że płatność została zaakceptowana. A jak klikam jeszcze raz na znaczek Visa to mam "This payment was already processed previously.".
Stan, 8 września 2011, 15:04 | odpowiedz
==> Michał link już działa :) ==> J. S. Najlepiej zmień przeglądarkę ew. tą, którą używasz zamknij i po chwili otwórz. Powinno pomóc.
Konrad Trela, 8 września 2011, 15:06 | odpowiedz
ale to oznacza, ze kupilam te bilety czy ze bede musiala jeszcze raz przejsc wszytkie kroki?
J.S., 8 września 2011, 15:11 | odpowiedz
Z innego kompa, inne łącze i inna karta kredytowa też nie można kupić biletów. Przy płatności wyświetla komunikat "Zakup nieudany".
Stan, 8 września 2011, 15:14 | odpowiedz
==> J. S. / Stan Jeżeli po kilku minutach bilety nie "przyjdą" mailem oznacza to, że zakup był nieudany. Trzeba kupić raz jeszcze. Przy płatnością kartą proszę podawać w rubryce dane właściciela karty pełne dane imię oraz nazwisko!
Konrad Trela, 8 września 2011, 15:15 | odpowiedz
dzięki, chociaż i tak nie pomogło :( wszystkie te dane wypełniam poprawnie ;/
J.S., 8 września 2011, 15:20 | odpowiedz
hej ! przy zakupie biletu wystarczy tylko nazwisko ? czy imię tez musi być ?
obserwator, 8 września 2011, 15:22 | odpowiedz
==> obserwator tak jak pisałem wyżej: imię i nazwisko właściciela karty musi być!
Konrad Trela, 8 września 2011, 15:26 | odpowiedz
gdy się już dogadałem co do terminu to im strona padła...
Michał, 8 września 2011, 15:30 | odpowiedz
A do tego Lux Express od 13 do 18 września będzie miał promo na połączenia do Petersburga i Tallinna. 6 EUR za bilet OW. Czyli Petersburg za 24 zł + 12 EUR
snooka, 8 września 2011, 15:46 | odpowiedz
nie sprecyzowałem swojego pytania ;P Czy na bilet może być na samo nazwisko, czy musi byc też imię ?? tam przy zakupie z gwiazdką jako obowiązkowe jest tylko nazwisko ?
obserwator, 8 września 2011, 16:05 | odpowiedz
czy Wam też się otwiera więcej biletów niż zaznaczaliście wcześniej?
Michał, 8 września 2011, 16:10 | odpowiedz
==> obserwator Ja wpisałbym i imię i nazwisko. Choć skoro wymagają tylko nazwisko to można zaryzykować. ==> Michał Możesz dokonać wyboru numeru miejsca, a niepotrzebne bilety usunąć.
Konrad Trela, 8 września 2011, 16:16 | odpowiedz
Parodią jest coś kupić dzisiaj na tej stronie - siedzę już ponad 1,5 godz. !!!
Wiperek, 8 września 2011, 16:22 | odpowiedz
Konrad : właśnie o to chodzi, że mozilla usuwa bilety a explorer nie chce ich usunąć , a z kolei mozilla jak się chce przejść do płatności pokazuje :This payment was already processed previously
Wiperek, 8 września 2011, 16:24 | odpowiedz
visa z pko bp nie wchodzi, za to visa z mBanku a i owszem ;)
J.S., 8 września 2011, 16:43 | odpowiedz
WPISUJCIE IMIĘ I NAZWISKO, A NIE SAME NAZWISKO - BARDZO WAŻNE !!!! W dodatku nie wiem jak to jest z płatnościami zwykłymi kartami płatniczymi bo ja zawsze płacę kredytówką;)
Łukasz, 8 września 2011, 16:50 | odpowiedz
@snooka Nie ma co czekać do 13 września na promo LUX Express, bo w aktualnej promocji simple express ma przejazdy z rygi do st.petersburga po 12zł, więc wyjdzie taniej niż Lux a z pewnością dostępność terminów większa.
Karolina_s, 8 września 2011, 17:18 | odpowiedz
Kupiony tydzień w Rydze i Tallinie. Choć nie bez problemów z zaznaczeniem daty i możliwością szukania połączeń po 8 marca.
kamrem, 8 września 2011, 18:03 | odpowiedz
Pomocy! Kupiłam bilety do Rygi, przy ostatnim kroku na płatności strona się zawiesiła ale pieniądze za bilety mi ściągnęli, jednak na maila żadnych biletów nie ma :(
monkola00, 8 września 2011, 18:23 | odpowiedz
==> monkola00 Jeżeli stało się jak napisałaś to opisz wszystko i do SE wyślij maila: info@simpleexpress.eu najlepiej aby opisać problem w jęz. angielskim. Z doświadczenia odpisują w ciągu kilku do kilkunastu minut.
Konrad Trela, 8 września 2011, 18:31 | odpowiedz
Niektóre debetówki nie przechodzą
Adam, 8 września 2011, 18:46 | odpowiedz
Kupiłem dziś 4 bilety do Wilna za 96 zł tam i powrót :) dzięki Mam tylko pytanie , czy w tę trasę wystarczy sam dowód osobisty, czy trzeba mieć paszport ?
Bahama, 8 września 2011, 19:21 | odpowiedz
==> Bahama Wystarczy dowód osobisty.
Konrad Trela, 8 września 2011, 19:33 | odpowiedz
Dziękuję bardzo !
Bahama, 8 września 2011, 19:43 | odpowiedz
Co do płatności, w te wakacje płacąc za bilety do Wilna musiałam wypróbować 3 różne karty i dopiero trzecia zadziałała. Niestety strona niektórych (które wydawałoby się, że powinny działać) nie toleruje :) Co do wyjazdu, będąc w Warszawie dowiedziałam się, że SE sprzedaje swoje bilety, także w dniu wyjazdu. Można je kupić u kierowcy. Z Warszawy do Wilna kosztował 32zł. Musicie brać pod uwagę też to, że SE nie zatrzymuje się tylko na dwóch stacjach w Wawie. Zanim wyjechaliśmy ze stolicy minęło 1,5 godziny bo po drodze stawaliśmy mniej więcej 5-6 razy skąd kierowca zabierał pasażerów. Koniecznie wpisujcie imię i nazwisko bo wszystko jest RESTRYKCYJNIE sprawdzane. Doszło nawet do tego, że chłopak jadący do Wilna wsiadł na przystanku późniejszym niż miał wykupiony bilet [wydawałoby się, że nic strasznego... gorzej gdyby wsiadł na przystanku, na który biletu nie miał] i musiał się liczyć z tym, że kierowca nie był dla Niego najmilszy. Nie chciał go wpuścić. Po interwencji drugiego kierowcy wszystko poszło gładko. Ale jak widać zdarzają się humorzaści panowie ;) Wilno, Ryga i Tallin są tego jednak warte ;D
Naty, 8 września 2011, 20:27 | odpowiedz
Na stronie kupna biletu jest zaznaczone gwiazdką tylko nazwisko jako obowiązkowe. Imienia nie wpisałem czy to znaczy, że nie zostanę wpuszczony do autokaru ??
student_prawa, 8 września 2011, 21:09 | odpowiedz
Zgodnie z tym co napisano wyżej, wymagane i wystarczające jest posiadanie dowodu osobistego (i biletów oczywiście), ale nie przestraszyć się gdy kierowca podczas kontroli biletowej, lub straż graniczna (która lubi czasem wpaść) poprosi o paszport :-) Wówczas okazujemy dowód i wszystko jest ok. Poza tym nie nastawiać się na gniazdka 230V gdzieś w okolicy swojego miejsca, ja nie stwierdziłem obecności tychże. Za to może się trafić czasem autokar kategorii Lux Express z ogromną ilością miejsca na nogi, wypasionymi siedzeniami, gniazdkami (chyba po 1 na 2 miejsca, przy oknie), wifi. Aż głupio tak za 12zł... ;-) Ja miałem to szczęście w relacji Riga - Kaunas.
M.Czapnik, 8 września 2011, 21:10 | odpowiedz
snooka : A do tego Lux Express od 13 do 18 września będzie miał promo na połączenia do Petersburga i Tallinna. 6 EUR za bilet OW. Czyli Petersburg za 24 zł + 12 EUR Gdzie to wyczytałaś?? Bo przyznam szczerze, że rewelacyjnie wyglądają te komfortowe autokary. Pozdro
Leszek S., 8 września 2011, 23:10 | odpowiedz
==> Leszek S. http://www.luxexpress.eu/en/september_campaign Do Sankt Petersburga taniej będzie kupić bilet w obecnej promocji za 12 zł (3 euro) z Tallina. Tak jak opisałem to w tekście :D na tej trasie i tak podróż odbywa się autobusami Lux Express.
Konrad Trela, 8 września 2011, 23:28 | odpowiedz
==> Konrad Trela (autor): Ok, dzięki za pomoc. A czemu odbywa się Lux Express? Bo wyczytałem, że miałeś przyjemność czy zatem to standard?? Pozdrawiam
Leszek S., 8 września 2011, 23:36 | odpowiedz
Szkoda tylko, że nie podano źródła informacji: http://fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=11&t=4596&p=30273#p30273 ani informatora... ale to chyba normalna procedura...
michail, 9 września 2011, 0:16 | odpowiedz
@ michail Przepraszam za przeoczenie, już uzupełniłem tekst. W zamian za informację mamy dla Ciebie do wyboru kartę F4F lub przewodnik książkowy ;)
Hubert, 9 września 2011, 0:29 | odpowiedz
==> student_prawa W/g mnie raczej nie powinno być problemów, ale wszystko zależy od "dobrego dnia" kierowcy. ==> Leszek S. Lux Express, Lux Express Lounge, Lux Express Minibus, Lux Express Special i Simple Express to w zasadzie jedna firma. Główna siedziba znajduje się w Tallinie. http://www.luxexpress.eu/bussid
Konrad Trela, 9 września 2011, 9:31 | odpowiedz
Jaką kartą kupowaĆ bilety najtanaiej? mBank visa electron czy jakąś kredytówką? a jak mbanku to czy w euro czy PLN?
Leszek S., 9 września 2011, 9:53 | odpowiedz
Visa, Mastercard z różnych banków - i cały czas ten sam komunikat "Zakup nieudany". Co z tego, że bilety są po 12zł jak nie mogę ich kupić. Ktoś ma jakiś pomysł czemu tak się dzieje?
Stan, 9 września 2011, 10:08 | odpowiedz
==> Leszek S. Wszystko zależy od kursu euro, typu karty i systemu rozliczenia transakcji przez bank. Musisz przeliczyć co wyjdzie korzystnie. Nie wiem jak rozlicza to mBank, nie mam ich karty. Może ktoś kto ma kartę z delfinkiem podzieli się z nami informacjami? Natomiast za bilety w SE płacę w PLN kredytówką.
Konrad Trela, 9 września 2011, 10:08 | odpowiedz
Dzięki za wszelką pomoc Konrad !!!! Mam jeszcze problem jak kolega u góry jak zrobić, aby terminy na 2012 było po 8 marca? Pozdrawiam
Leszek S., 9 września 2011, 10:19 | odpowiedz
==> Stan Sprawdź czy przy płatności podajesz pełne dane właściciela karty. Musi być imię i nazwisko. Spróbuj też zamknąć i otworzyć przeglądarkę i zabukować bilety raz jeszcze. ==> Leszek S. http://www.simpleexpress.eu/pl - sprawdziłem przed chwilą, link działa. Wybierasz datę podróży po 8 marca 2012 i też wyskakują ceny 12 zł za odcinek.
Konrad Trela, 9 września 2011, 10:28 | odpowiedz
To ostatnie doszedłem już dzięki!!! trzeba zawsze klikac kup na naszej stronie początkowej, a nie na oknie, które się nam otwiera: http://ticket.eurolines.ee/simple_express. Gdyby ktos miał problemy takie jak ja
Leszek S., 9 września 2011, 10:35 | odpowiedz
Konrad Trela - jedna firma, ale autobusy już różne i dlatego jest spora różnica pomiędzy podróżą Simple a LuxExpress. Jechałem z Tallinna do Petersburga i z powrotem 3 tygodnie temu. Simple do standard przyzwoity, ale bez WiFi, gniazdek elektrycznych i ze sporo mniejszą ilością miejsca na nogi. PS. firma niby jedna a BalticMiles nie dostaje się za przejazdy Simple :(
snooka, 9 września 2011, 11:25 | odpowiedz
==> snooka Zależy na jaki autobus w SE trafisz, ale zgadzam się te w barwach Lux... rewelacja. Choć ostatnio jechałem do Rygi i była nowiutka Scania. Ale ktoś zapomniał o gniazdkach elektrycznych i WiFi :( może firma wyciągnie wioski, choć wątpię bo raczej konkurencji nie mają.
Konrad Trela, 9 września 2011, 13:42 | odpowiedz
Konrad sorry z góry za głupie pytanie, ale różnie bywa, a ja pierwszy raz w tamte rejony i nie chcę mieć żadnych niespodzianek. Rozumiem, iż wydrukowane bilety wystarczą?? Po każdym zakupie na czarnym tle widniało potwierdzenie zakupu i ikonka wydruku elektronicznego biletu. Z maila drukowałem tylko te elektroniczne bilety, bez potwierdzenia zakupu, ale może to jest potrzebne, gdzyż jak w to później kliknąłem na dole widniał napis: WAŻNE TYLKO Z BILETEM. Pytam na wszelki wypadek, gdyż nie wiem czy ktoś nie będzie robił problemów skoro jeden z forumowiczów napisał, że trafiają się czepialscy kierowcy. A trasę jaką wybrałem wraz z kumplem to: WAW-RYG-TAL-ST.PETER.-RYGA-WAW w terminie 22.06.2012-02.07.2012r. Podobno w od 15 czerwca do 2 lipca są najlepsze w pełni białe noce. Koszt cały dla 1 os. zamknie się w kwocie 60 zł, jeśli płacicie mBankiem w PLN. Powrotna droga w 2 kawalkach i dlatego o 12 zł mniej. Ja płaciłem za pierwszą transakcję kartą prepaid Mastercard w PLN, ale miałem przewalutowanie z $, więc koszt wyniósł 24,60 zł za bilety dla 2 osób. Drugą transakcję zrobiłem w EUR z mBanku VISA ELECTRON i zapłaciłem 25,73. A trzecią i następne w mBanku, ale w PLN i koszt wyniósł tyle ile bilety czyli 24 zł. POLECAM ZATEM TRANSAKCJE W TEJ OSTATNIEJ FORMIE!!!!
Leszek S., 9 września 2011, 15:22 | odpowiedz
Czy komus udalo sie zakupic bilet z data po 8 marca 2012 ? U mnie caly czas to samo, po zaplaceniu pokazuje sie znowu okienko z platnosciami i nic sie nie dzieje.. Na mailu pusto, z konta tez nie chce schodzic..
Suchomor, 9 września 2011, 15:34 | odpowiedz
@suchomor Wejdź na stronę http://www.simpleexpress.eu/pl Wszystko powinno być ok
Karolina_s, 9 września 2011, 16:02 | odpowiedz
==> Leszek S. Bilety, które zostały przesłane mailem to te same, które mogłeś wydrukować tuż po ich zakupie. Jeżeli je wydrukujesz będzie ok! Na każdym z nich napisane jest który należy oddać kierowcy, a który zachować dla siebie. Potwierdzenie zakupu nie jest wymagane, nie musisz go drukować. Przy żadnym z przejazdów - przynajmniej ode mnie - nikt go nie wymagał. Co do St. Petersburga należy nie zapomnieć o wizie!
Konrad Trela, 9 września 2011, 16:21 | odpowiedz
Jak załatwić wizę bez dodatkowych opłat (mam na myśli np bez pomocy biura podróży, które dolicza sobie dodatkowe zł za np zaproszenie)?
Leszek S., 9 września 2011, 16:36 | odpowiedz
@Leszek S. Pamiętaj (i inni także) o wydrukowaniu 2 razy tych biletów. Jedną kopię dajesz dla kierowcy a drugą zostawiasz sobie, bo może być kontrola. Zdarzyła mi się ona raz, ale nie wiem co by było gdybym nie miał kopii, ponieważ akurat wszyscy w autokarze posiadali kopie biletów. Takze lepiej 2 razy wydrukować i mieć spokój ;)
konradex, 9 września 2011, 16:40 | odpowiedz
==> Leszek S. Wydaje mi się, że łatwiej i szybciej jest przez pośrednika, choć są i tacy, którzy starają się o nią samodzielnie. Poczytaj tutaj: http://www.fly4free.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=4196
Konrad Trela, 9 września 2011, 16:47 | odpowiedz
Wczoraj kupiłam prawie wszystkie bilety, w moim przypadku opłacało się kupować w PLN, jak raz kliknęłam w EURO to zamiast 24 zł wyszło 25 z hakiem, nie dużo ale zawsze. Od wczoraj za to piszę do SE, chyba nie rozumieją pytania. Na koncie bankowym mam zablokowaną kwotę za 2 bilety (92zł), ale biletów na maila nie dostałam. Odpisali mi, że system nie widzi rezerwacji w związku z czym nie dostałam biletów, Tylko dlaczego mam zablokowane środki? To samo z kolejnym biletem, zablokowane środki 24 zł a bilet dostałam tylko jeden, zamiast kupionych 2. Cały dzień czekam na odpowiedź od nich i nic.
monkola88, 9 września 2011, 19:06 | odpowiedz
==> monkola88 Jeżeli system nie widzi rezerwacji, to bank niebawem zapewne odblokuje pieniądze na karcie. To czy bilet został prawidłowo kupiony wiemy tuż po płatności kartą. Jeżeli transakcja przebiegła prawidłowo można go od razu wydrukować, zapisać lub poczekać aż zostanie przesłany na maila podanego podczas bukowania. Napisz do SE raz jeszcze i poproś o radę co w takiej sytuacji masz zrobić. Najlepiej załączyć potwierdzenia zablokowanej kwoty w postaci zrzutu ekranu. Może wówczas coś konkretnego poradzą.
Konrad Trela, 9 września 2011, 20:22 | odpowiedz
Potrzebuję bilet Ryga- Warszawa(w jedną stronę) na 25 listopada (nocny kurs, przylatuję samolotem z Tokio przed północą) albo 26 listopada, ale wyskakuje mi tylko przejazd za 96 zł!??? Jak znalesc ten za 12???
anka, 10 września 2011, 6:53 | odpowiedz
Anka, to znaczy , że te za 12 zł, już wykupione sa.
Bahama, 10 września 2011, 7:55 | odpowiedz
==> anka Podziel trasę na dwa odcinki: najpierw na 25 listopada 2011 kup bilet Ryga - Kaunas - wychodzi mi cena 12 zł, a następnie na 25 listopada 2011 bilet Kaunas - Warszawa - również w systemie wychodzi cena 12 zł. Przed chwilą to sprawdziłem. Razem masz 24 zł, a nie 96 zł :)
Konrad Trela, 10 września 2011, 8:49 | odpowiedz
@anka Spróbuj skorzystać z tej promocji: http://www.isic.pl/index.php/informacja/items/podrozuj-z-isic-wyjatkowa-oferta-od-simple-express.html Na 25 jak i 26 listopada są ceny za 35zł za tą trasę. Karta ISIC w praktyce nie jest wymagana (nikt nie sprawdza czy się ją posiada).
konradex, 10 września 2011, 8:54 | odpowiedz
Nie zauważyłem posta Konrada Trela. Jego rozwiązanie jest lepsze, bo i tańsze i nie wymaga na pewno karty ISIC a autokary jadą te same co w pozostałych przypadkach, tyle że bilet będziesz miała w 2 plikach PDF a nie jednym ;)
konradex, 10 września 2011, 8:58 | odpowiedz
dzięki za wyszukanie tego:) ja kupiłem Wawa-Ryga-Tallin-Petersburg-Wilno-Warszawa za 72zł od osoby:) 2 dni w Rydze,2dni w TAllinie i 2,5 dnia w Petersburgu i nawet jeszcze 4h w Wilnie:) ogólnie zajebisty trip się szykuje!:)
Michał, 10 września 2011, 12:14 | odpowiedz
Od wczoraj nie moge juz znalezc biletow z Warszawy do rygi po 12 zl na rok 2012. Czy to znaczy ze bilety zostaly wyprzedane lub juz koniec promocji?
medicin, 10 września 2011, 13:33 | odpowiedz
==> medicin Masz rację! Dziękuję za sygnał. W systemie rezerwacyjnym nie ma już biletów za 12 zł na trasie Warszawa - Ryga i Ryga - Warszawa w 2012r. Być może to celowy zabieg przewoźnika, gdyż nadal można kupić bilety po 12 zł łącząc trasę Warszawa - Kowno i Kowno - Ryga. Jednak wychodzi dwa razy drożej, 2 x 12 zł :(
Konrad Trela, 10 września 2011, 16:14 | odpowiedz
konradex dzięki za info odnośnie druku biletów!!!! Konrad Trela dzięki za info odnośnie wiz P.S. A bilety faktycznie już nie są tanie nie tylko na trasach WAW-RYG, ale także np TAL-ST.PETER. ciekawe skąd taki nagły skok cen, czasem ceny są nawet wyższe niż 64 zł. Pozdrawiam
Leszek S., 10 września 2011, 16:32 | odpowiedz
==> Leszek S. W tej cenie jest tylko 5 biletów na każdy kurs :( Tak samo odpowiada SE na moje pytanie o "szybkie znikanie" promocyjnych cen: "This price is valid for first 5 seats on each Simple Express departure and there are no time limits (except the Christmas and New Year's perdiod)"
Konrad Trela, 10 września 2011, 16:52 | odpowiedz
No tak, ale nagle praktycznie każdy dowolny termin jaki klikam na 2012 od razu wyskakuje mi z ceną od 64 zł naprawdę tak szybko wszystko wyprzedali? Ciężko w to uwierzyć. Chyba już po promocji.
Leszek S., 10 września 2011, 17:08 | odpowiedz
==> Leszek S. Być może masz rację, choć na pozostałych trasach nadal dostępne są bilety po 12 zł za odcinek :)
Konrad Trela, 10 września 2011, 17:18 | odpowiedz
Czy ktos zakupił i otrzymał bilet na podróż po 10 marca? ja chce kupic bilety na maj, probowałam juz zaplacic dwoma roznymi kartami, z roznych bankow i nic. na moje maile SE odpowiada, ze prawdopodobnie to dlatego, ze ich serwis rezerwuje bilety maksymalnie na pol roku w przod. ponad to kontaktowałam sie z dwoma biurami, ktore posrednicza w sprzedazy tych biletów i oni również odpisali mi, ze nie maja jeszcze w systemach rezerwacji biletów na maj 2012 rok, tylko wlasnie maksymalnie do 10marca 2012. więc jak?
x, 10 września 2011, 17:57 | odpowiedz
X ja wczoraj kupiłem bilety na czerwiec 2012 (mam już wydrukowane. wchodzisz na główną stronę SE wybierasz datę 5 gdzie chcesz jechać i skąd klikasz KUP przekierowuje Cię i tam kupujesz. Nie powinno być problemu.
Leszek S., 10 września 2011, 19:09 | odpowiedz
ja tak robię cały czas i wszystko ładnie działa, a potem nie wiem co się dzieje, biletów nie ma, pieniędzy z konta też nie pobiera. tak jakby transakcji w ogóle nie zarejestrowali;/
x, 10 września 2011, 19:51 | odpowiedz
Opisz dokładnie c robisz to może Ci pomogę jakoś
Leszek S., 10 września 2011, 19:54 | odpowiedz
najpierw na stronie glownej wybieram date wyjazdu i powrotu, kierunek podrozy,ilosc miejsc siedzacych i walute w tej ramce w lewym gornym rogu i naciskam na kup. wyswietla mi sie nastepna strona, na ktorej wyszukuje mi dostępne polączenia w wybranych przeze mnie dniach. zaznaczam w jakich godzinach chce jechac i znow klikam kup. potem juz jestem w biletach, wypelniam dane, akcepruje regulamin i znow kup. nastepnie wyswietla mi sie potwierdzenie daych na bilecie, klikam naprzod. potem juz tylko platnosc-- wybieram karte, wpisuje dane, potwierdzam. tylko wlasnie na koncu dziwnie jakos jest, nie wyswietla sie zadna informacja ani o bledzie, ani o poprawnosci-jedynie aby na koniec kliknac cofnij, bo inaczej zaplata nie zostanie zarejestrowana. a jak cofam to wraca do poprzedniej strony z platnosciami i tyle. zadnych komunikatów dotyczacych tego przelewu.
x, 10 września 2011, 21:01 | odpowiedz
==> x Sprawdź czy podajesz wszystkie dane dotyczące karty kredytowej. Musi być pełne imię i nazwisko właściciela! Jeżeli to nie pomoże spróbuj zmienić przeglądarkę lub poprosić inną osobę o kupno biletów.
Konrad Trela, 11 września 2011, 1:43 | odpowiedz
Czy ktoś wie czy autokary SE czekają na siebie? Chodzi mi o to, że z Talinna jadę do Rygi (na miejscu jestem 02:50) a z Rygi do Wilna o 02:55 – pytanie czy 5min to bezpieczny czas na przesiadkę? Czy w razie opóźnienia kierowcy informują się wzajemnie i czekają na siebie. Z góry dzięki za odp.!
mjscoot, 12 września 2011, 10:06 | odpowiedz
==> mjscoot Tak, jeden autokar czeka na drugi. Bez Ciebie nie odjedzie :)
Konrad Trela, 12 września 2011, 10:11 | odpowiedz
do mjscoot: A po co w ogóle kupowałeś 2 osobne bilety Tallinn-Ryga i Ryga-Wilno skoro całą trasę Tallinn-Wilno pokonasz jednym i tym samym autobusem bez żadnej i mogłeś na całość kupić jeden bilet za 12 PLN?
kemot, 12 września 2011, 12:30 | odpowiedz
Kolejna promocja biletów na ten rok po 12zł: With the new season approaching, we are treating our friends with special fare of 4 EUR for travelling in October and November to Tallinn, Riga, Kaunas, Vilnius, St. Petersburg and Warsaw with Simple Express. Hurry up, special offer is there from Sep 13 till Sep 18!
Karolina Solecka, 12 września 2011, 13:21 | odpowiedz
Oczywiście po 16zł + 4EURo, więcej info tutaj http://www.simpleexpress.eu/lang/september_campaign
Karolina Solecka, 12 września 2011, 13:24 | odpowiedz
mi tez ciagle wyskakiwal komentarz "This payment was already processed previously" mbank karta visa z delfinkiem i nie mam biletow ;/ zmiana przegladarki, wyczyszczenie historii, podawanie imienia i nazwiska z karty lub nazwiska i imienia nie pomagalo a dzis juz bilety sa po 33zl ;/
ania wo, 13 września 2011, 10:53 | odpowiedz
==> ania wo Przy kartach z "delfinkiem" należy sprawdzić czy limit transakcji internetowych nie jest ustawiony na "zero". Jeżeli tak, należy go zmienić po zalogowaniu się do swojego konta.
Konrad Trela, 13 września 2011, 10:56 | odpowiedz
nie, nie jest to zero wiec powinno pojsc a tak juz przepadlo ;/ choc napisalam email do obslugi technicznej, moze zdarzy sie jakis cud
ania wo, 13 września 2011, 11:12 | odpowiedz
==> ania wo To jedyne co przychodzi mi jeszcze do głowy to podanie samego nazwiska zamiast imienia i nazwiska w polu właściciela karty :(
Konrad Trela, 13 września 2011, 11:14 | odpowiedz
tak tez probowalam, raz samo nazwisko, pozniej imie+nazwisko a pozniej nazwisko+imie
ania wo, 13 września 2011, 11:19 | odpowiedz
Simple Express na serwisie społecznościowym "Twitter" poinformował o problemach z zakupem biletów online. Być może problemy techniczne spowodowały, że niektórzy nie mogli zakupić biletów. Obecnie wszystko powinno działać poprawnie. "Due technical problems at the moment it is not possible to buy tickets online! To buy tickets please turn to our sales office. We apologize!" (Z powodu problemów technicznych w tej chwili nie ma możliwości zakupu biletów online! Aby kupić bilety proszę zwrócić się do naszego biura sprzedaży. Przepraszamy!) oraz "Hey guy's we have good news for you, the online sales engine is working again. It might be slow but should be improving!" (Hej mamy dla Ciebie dobrą wiadomość, w trybie online system sprzedaży działa ponownie. To może być powolna praca, ale powinna być poprawa!)
Konrad Trela, 13 września 2011, 18:30 | odpowiedz
Ta firma to jakaś kpina. Zaksięgowali wpłatę za bilety ale mi ich nie wysłali. Wysłałam łącznie 7 maili z wyjaśnieniem problemu- od czwartku bez odpowiedzi. Dodzwoniłam się do litewskiej obsługi i trafiłam na Panią mówiącą po polsku, kilka godzin po rozmowie z nią strona estońska wysłała mi bilet, 1 zamiast 3, i to taki, który już mam. Piszę do nich jak do debili ale dalej nie rozumieją. Juz nie wiem co robić. Jutro dzwonię do Estonii może jakos się dogadam.
monkola88, 13 września 2011, 21:39 | odpowiedz
no mi odpisali predko na emaila i niestety nie odnotowali mojej wplaty i musze bilety kupic ponownie
ania wo, 14 września 2011, 17:26 | odpowiedz
Uwaga. Podczas próby zakupu biletów bezpośrednio z http://www.simpleexpress.eu/pl(gdzie była możliwość zakupu biletów z wyprzedzeniem ponad półrocznym), pojawiła się blokada: "purchase basket nie został zachowany z powodu jednego błędu Błędy dotyczą następujących pól: Ticket should be sooner than 6 months" To może być koniec zakupów z wyprzedzeniem.
Golem, 10 października 2011, 22:41 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »