więcej okazji z Fly4free.pl

Tak powinno być w każdej linii! Wprowadzają świetną funkcjonalność w razie odwołanego lub opóźnionego lotu

United Airlines
Foto: Mendenhall Olga / ShutterStock
Rzadko piszemy o amerykańskich liniach lotniczych, choć tym razem nadarzyła się świetna okazja. Chodzi bowiem o nowe funkcje w aplikacji mobilnej linii United Airlines, w ślad za którą powinni iść inni przewoźnicy. Dzięki nim pasażerowie, których lot zostanie opóźniony lub odwołany, otrzymają automatyczne informacje o dostępnych opcjach alternatywnych połączeń, a także vouchery na posiłek czy rezerwację miejsca w hotelu.

Nowa funkcjonalność udostępniona przez United Airlines daje pasażerom więcej opcji samoobsługi, gdy coś pójdzie nie tak z ich podróżą. W przypadku opóźnienia lub odwołania lotu, pasażerowie zarejestrowani w aplikacji przewoźnika dostaną automatyczne opcje ponownej rezerwacji, informacje o śledzeniu bagażu, a także vouchery na hotele, posiłki czy transport, jeśli będą się do nich kwalifikować (w zależności od skali zakłócenia lotu).

Testy nowych funkcji w aplikacji mobilnej United Airlines uruchomiono pod koniec 2022 roku po tym, jak z badań rynkowych wynikało, że korzysta z niej prawie połowa klientów w celu znalezienia informacji o odszkodowaniu lub alternatywnych planach podróży. Faza testowa wykazała, że podróżni pozytywnie reagowali na automatyczne propozycje rekompensat, a pracownicy linii byli zadowoleni z powodu zmniejszenia zakresu ich obowiązków.

Usprawnienie aplikacji niesie za sobą korzyści zarówno dla podróżnych, jak i pracowników. Pasażerowie nie muszą już stać w długich kolejkach do centrum obsługi w celu uzyskania informacji o tym, na co mogą liczyć w przypadku opóźnienia lub odwołania lotu. Z drugiej strony znacząco obciąża to pracowników, którzy nierzadko byli obiektem frustracji i nerwów ze strony zdenerwowanych podróżnych.

Naszym celem jest dowiezienie klientów do miejsca docelowego na czas, ale wiemy, że nie zawsze wszystko idzie zgodnie z planem, i wtedy takie narzędzie może naprawdę coś zmienić. Nasza nowa funkcja aplikacji mobilnej zapewnia większą przejrzystość, oszczędza czas i zmniejsza stres naszych klientów, a także skraca kolejki w punktach obsługi klienta, dzięki czemu nasi pracownicy mogą lepiej pomagać pasażerom w przypadku złożonych problemów lub pytań – powiedziała Linda Jojo, dyrektor ds. obsługi klienta w United Airlines.

Dość podobną usługę oferuje np. niemiecka tania linia Eurowings. W przypadku odwołania lotu, zapewnia automatyczne wyszukanie zastępczego połączenia, o czym pasażer jest informowany mailowo. Jeśli odwołany zostanie lot krajowy, alternatywną opcją jest zamiana biletu lotniczego na bon kolejowy Deutsche Bahn. W aplikacji nie ma jednak automatycznych propozycji i voucherów hotelowych czy restauracyjnych.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Bardzo fajna sprawa. United jest też świetną linią.
RosaVonJungingen, 14 lipca 2023, 15:19 | odpowiedz
Taaa... Zamiast rozwiązać problem opóźnień to doklejają kwiatki di kożucha 🤦‍♂️
Mxd, 16 lipca 2023, 13:15 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »