Przewoźnicy tworzyli naprawdę wspaniałe plakaty.
Zanim pojawili się tani przewoźnicy tradycyjne linie lotnicze były jednymi z najpotężniejszych i najbogatszych firm na świecie. Mimo że od zakończenia II wojny światowej do drugiej połowy lat 70. latanie samolotem było raczej luksusem. Wysiłki marketingowe linii kierowano więc w stronę zamożnych biznesmenów i menedżerów oraz ich rodzin. Przewoźnicy nie tylko zachęcali do lotów na drugi koniec świata, ale i promowali kraje, z których linie pochodziły. Zobaczcie plakaty, które śmiało można nazwać dziełami sztuki.
PoprzednieObraz 3 z 20Następne
Pan Am
Drugi plakat Pan Am zachęca nas do wyprawy do Londynu - chociażby po to, aby przejechać się słynnym double-deckerem, czyli piętrowym autobusem. Loty realizuje luksusowy i przestronny Jet Clipper, którego wnętrza możemy podziwiać na tym starym wideo.
Drugi plakat Pan Am zachęca nas do wyprawy do Londynu - chociażby po to, aby przejechać się słynnym double-deckerem, czyli piętrowym autobusem. Loty realizuje luksusowy i przestronny Jet Clipper, którego wnętrza możemy podziwiać na tym starym wideo.
PoprzednieObraz 3 z 20Następne






