Przewoźnicy tworzyli naprawdę wspaniałe plakaty.
Zanim pojawili się tani przewoźnicy tradycyjne linie lotnicze były jednymi z najpotężniejszych i najbogatszych firm na świecie. Mimo że od zakończenia II wojny światowej do drugiej połowy lat 70. latanie samolotem było raczej luksusem. Wysiłki marketingowe linii kierowano więc w stronę zamożnych biznesmenów i menedżerów oraz ich rodzin. Przewoźnicy nie tylko zachęcali do lotów na drugi koniec świata, ale i promowali kraje, z których linie pochodziły. Zobaczcie plakaty, które śmiało można nazwać dziełami sztuki.
PoprzednieObraz 2 z 20Następne
Pan Am
Pan Am, czyli Pan American World Airways, były jednym z gigantów branży lotniczej. Przedsiębiorstwo powstało w 1927 r. i zbankrutowało w 1991 r. po dokonanym przez libijskich terrorystów zamachu nad szkockim Lockerbie.
Pan Am, czyli Pan American World Airways, były jednym z gigantów branży lotniczej. Przedsiębiorstwo powstało w 1927 r. i zbankrutowało w 1991 r. po dokonanym przez libijskich terrorystów zamachu nad szkockim Lockerbie.
PoprzednieObraz 2 z 20Następne






