Rainbow787: Wiemy kto poleci do Meksyku z Rainbow Tours. Teraz czas na Tajlandię!

O godzinie 18:00 zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń i głosów w czwartej edycji konkursu Rainbow787, w której nagrodą główną jest bilet dla dwóch osób do Meksyku na pokładzie Dreamlinera ufundowany przez Rainbow Tours.

Tym razem zwycięzcę wybieraliście spośród autorów 279 prac.

Zapoznaj się z ofertą lotów czarterowych od Rainbow Tours >>

Przeczytaj tekst opisujący zasady konkursu >>

Finałowa dwudziestka po waszych nominacjach wyglądała następująco:

Meksyk skren

Z tych dwudziestu prac jury wybrało trzy nagrodzone, które zdaniem komisji w sposób najciekawszy i najbardziej pomysłowy opisują Meksyk, miejsce do którego można polecieć z Rainbow Tours na pokładzie Dreamlinera 787 bezpośrednio z Warszawy.

Miejsce 3. i voucher zniżkowy na 500 PLN na loty Dreamlinerem z Rainbow Tours:
Kasia Bartosiak http://rainbow787.fly4free.pl/zdjecie/6804/konkurs-rainbow-tours-meksyk/?c=rainbow787
Mek3

Miejsce 2. i voucher zniżkowy na 750 PLN na loty Dreamlinerem z Rainbow Tours: Mokona

Aktualizacja 24 XI: Praca autorstwa Mokona niestety została skopiowana i przerobiona. Nagroda wędruje do następnej osoby, która zdobyła największą liczbę głosów Jury: Vill
http://rainbow787.fly4free.pl/zdjecie/6936/konkurs-rainbow-tours-meksyk/?c=rainbow787

0f3b821960fda482d49e42353aa230c7

Miejsce 1. i bilety na lot Dreamlinerem do Meksyku dla dwóch osób ufundowane przez Rainbow Tours:
santess http://rainbow787.fly4free.pl/zdjecie/6704/konkurs-rainbow-tours-meksyk/?c=rainbow787
Mek1

Już o północy startuje edycja V, a w niej do wygrania lot Dreamlinerem do Tajlandii. Macie więc ostatnią szansę na wygranie lotu marzeń! Weź udział w konkursie >>

Sprawdź inne superokazje 🔥
Nowości na Travelist.pl! ✨🥰 Spędź lato w kameralnych hotelach i ośrodkach wypoczynkowych nad morzem 🌊
Nowości nad polskim morzem na Travelist.pl od 314 PLN

Spędź lato nad polskim morzem! Kameralne hotele i ośrodki wypoczynkowe

Korsyka i Lazurowe Wybrzeże 💙 Dwa światy w jednym letnim wyjeździe za 529 PLN 😱🏖️
Lazurowe Wybrzeże i Korsyka z Wrocławia 529 PLN

Dwa różne francuskie oblicze na lato. Loty i prom w supercenie

Ferie w Miami 👙🍸 Loty z Warszawy i 7 nocy w hotelu blisko plaży za 3773 PLN 🏖️👣
Miami z Warszawy 3733 PLN

Idealna opcja na ferie, przetestowałem w tym roku - więc polecam!

Apulia z weekendem za 499 PLN 💚🤍❤️ Loty i 2 noce w centrum Bari
Apulia z Krakowa 499 PLN

Bari – włoski klimat, Adriatyk i urok południa Włoch!

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

Wygranym gratulujemy :)
nenar, 2 listopada 2014, 20:04 | odpowiedz
Jury postawilo na skojarzenie Meksyku z czachami? WTF?? Tylko tyle wam mowi MEKSYK? Wymalowanie twarzy i przewijanie sie tego samego elementu w kazdej pracy? W poprzednich odsłonach takze wygrywały prace które niewiele mowią o kraju którego dotycza - poza ludzmi ktorzy szukaja czytaja..przegladaja rozne media tematyczne. Do tego te nabijanie lajków pod koniec to poprostu nieporozumienie. Ten konkurs stał się nieatrakcyjny. I dzieki niemu Rainbow Tours zaczyna mi sie kojarzyc z brakiem smaku...dziwnymi decyzjami..dziwna wizja swiata ( nie atakuje zadnej z prac! ). Domniemam, ze jury kieruje sie bezposrednim znaczeniem pracy - nie interesuje ich cos wiecej co bedzie wychodziło ze zdjecia/pracy. Powodzenia z Tajlandią i z zabawą która straciła sens...
k.stach85, 2 listopada 2014, 20:20 | odpowiedz
Gratulacje! ;)
kryseik, 2 listopada 2014, 20:38 | odpowiedz
Prawie 300 prac a Jury wybiera 3 maski?!?!?!?! a w tym dwa makijaże.. DRAMAT!!! Tymbardziej, że w pierwszej 20-stce były inne naprawdę dobre prace, spokojnie jedna z prac z biżuterią powinna się znaleźć na podium. Pominę fakt sztucznego nabijania lajków, niestety masę naprawdę świetnych prac jak chociaż pierzasty wąż - bóg wiatru znalazły się poza pierwszą dwudziestką..
konopka, 2 listopada 2014, 21:01 | odpowiedz
Czy nie zastanawia Was, że pierwsza 20 ma prawie taką samą ilość głosów :D? Pomiędzy 1, a 20 miejsce jest tylko pięć głosów różnicy, czyżby przypadek, albo może to zorganizowana mafia lajkowa :D?
hmm, 2 listopada 2014, 21:08 | odpowiedz
k.stach85Jury postawilo na skojarzenie Meksyku z czachami? WTF?? Tylko tyle wam mowi MEKSYK? Wymalowanie twarzy i przewijanie sie tego samego elementu w kazdej pracy? W poprzednich odsłonach takze wygrywały prace które niewiele mowią o kraju którego dotycza – poza ludzmi ktorzy szukaja czytaja..przegladaja rozne media tematyczne. Do tego te nabijanie lajków pod koniec to poprostu nieporozumienie. Ten konkurs stał się nieatrakcyjny. I dzieki niemu Rainbow Tours zaczyna mi sie kojarzyc z brakiem smaku…dziwnymi decyzjami..dziwna wizja swiata ( nie atakuje zadnej z prac! ). Domniemam, ze jury kieruje sie bezposrednim znaczeniem pracy – nie interesuje ich cos wiecej co bedzie wychodziło ze zdjecia/pracy. Powodzenia z Tajlandią i z zabawą która straciła sens…
Zgadzam się dreamliner z tortilly FTW!
kiełbasa, 2 listopada 2014, 21:10 | odpowiedz
Pierwsza meksykańska 20 naprawdę słaba, w porównaniu z poprzednimi częściami. Biżuteria + zapałki byłyby najlepszym wyborem.
nevaras, 2 listopada 2014, 21:24 | odpowiedz
Coś mi mówi, że są to te same osoby z lajkami(znajomi, rodzina, itp.). 1 i 3 miejsce podobna technika. Dlatego nie biorę udziału w tej żenadzie . Pozdrawiam wszystkich "kombinaczy"!
gigiamigos, 2 listopada 2014, 21:52 | odpowiedz
Za pierwszym razem nie zgadzam sie z wyborem jury, na dwoch miejsciach technika makijaze?!?! Rekodzielna bizuteria (kolczyk albo naszyjnik) bez nagrody? Zal widac w jakim kierunku idzie ten konkurs, nawet trace entusiasm zeby brac udzial w czesci Tajlandia... Poza tym bardzo slaba dwudziestka, wiekszosc prac wysokiej jakosci byla poza 20.
ijanka, 2 listopada 2014, 22:11 | odpowiedz
zdaje się, że w całym konkursie obowiązuje REGULAMIN, z którym jak widać nie wszyscy się zapoznali (w tym jury!!). jakim cudem mogą wygrać prace nabijane przez lajki znajomych albo kilka prac tych samych osób przedstawionych przez różnych "użytkowników" (co de facto jest niezgodne z regulaminem)???? F4F zawiodłam się na was.... szkoda mi osób których prace były naprawdę świetne i co więcej pomysłowe. swoją drogą Meksyk nie kojarzy mi się z maskami. aha i nie gratuluje wygranym, bo oszuści na to nie zasługują!
omja, 2 listopada 2014, 22:28 | odpowiedz
hmmCzy nie zastanawia Was, że pierwsza 20 ma prawie taką samą ilość głosów :D? Pomiędzy 1, a 20 miejsce jest tylko pięć głosów różnicy, czyżby przypadek, albo może to zorganizowana mafia lajkowa :D?
Dokładnie. Że nabijane są głosy nie podlega dyskusji. Ale w tej edycji mieliśmy ulepszenie tej metody, a mianowicie masowe akcje głosowania na marne prace z czołówki celem upupienia prac wartościowych które f4f zdążyło w międzyczasie wyróżnić (m.in. zapałki). Cel osiągnięty, do 20stki nie weszło kilka wartościowych prac, a tym samym sprawcy procederu mieli duuuużo większe szanse zwycięstwa. Wiecie co? Jaka by nie była nagroda - wstyd by mi było ludziom w oczy spojrzeć po czymś takim...
Westeros3, 2 listopada 2014, 22:28 | odpowiedz
Generalnie to sprawdza się stara polska zasada - najlepsi byli ci, co nie wygrali, tuż za nimi są ci, co nie brali udziału, a najgorsi są zwycięscy (tym gorsi im lepsza nagroda). Poza tym to jest jeszcze jeden wniosek: finałowe prace nie powinny być wybierane przez lajki, tylko przez jury. A jury nie powinna wybierać prac, bo się nie zna i wybiera złe.
dsa, 2 listopada 2014, 22:37 | odpowiedz
Zgadzam się w zupełności, że ten konkurs chyba minął się z celem. TOP 20 to jakieś nieporozumienie, bo z całego zestawu prac znalazłyby się perełki, które niekoniecznie zdobyły dużo lików... a tak wybór jury z chłamu... i te makijaże... pomysł na maksa wtórny biorąc pod uwagę ilość tego typu prac zgłoszonych w konkursie - gdzie tu kreatywność? Ale jak widać JURY się podoba ;))
kp, 2 listopada 2014, 22:57 | odpowiedz
AHA
don, 2 listopada 2014, 23:09 | odpowiedz
Hm... też się zawiodłam na tej edycji. Gdzie się podziała Kreatywność? coś czego jeszcze nie było ? zaskoczenie? wow! tego bym tak nie ujęła! mimo iż bardzo podoba mi się zdjęcie np pierwszego miejsca - super klimat, to ogolnie idea malowania twarzy to takie już oklepane.. Już np praca samochodu wyklejonego karteczkami bardziej zwróciła moją uwagę! super! Uważam, że owszem niech już będą te lajki żeby strona cos z tego miala, ale PIERWSZE MIEJSCE powinno być wybierane ze wszystkich prac. Niech każdy ma szansę. Bo czasem kreatywność i spryt nie idą w parze.. a tutaj niestety spryt wygrał. Zamiast kreatywności. Może jakaś mała popraweczka na następny raz? ;)
merry, 2 listopada 2014, 23:48 | odpowiedz
Westeros3
hmmCzy nie zastanawia Was, że pierwsza 20 ma prawie taką samą ilość głosów :D? Pomiędzy 1, a 20 miejsce jest tylko pięć głosów różnicy, czyżby przypadek, albo może to zorganizowana mafia lajkowa :D?
Dokładnie. Że nabijane są głosy nie podlega dyskusji. Ale w tej edycji mieliśmy ulepszenie tej metody, a mianowicie masowe akcje głosowania na marne prace z czołówki celem upupienia prac wartościowych które f4f zdążyło w międzyczasie wyróżnić (m.in. zapałki). Cel osiągnięty, do 20stki nie weszło kilka wartościowych prac, a tym samym sprawcy procederu mieli duuuużo większe szanse zwycięstwa. Wiecie co? Jaka by nie była nagroda – wstyd by mi było ludziom w oczy spojrzeć po czymś takim…
Fakt, konkurencja nie była zbyt uczciwa. Zdziwiona falą osobistego hejtu pod moją praca, która się jednak chyba podobała, bo zebrała dużo lajków, zadałam sobie trud i sprawdziłam na wallu aplikacji kim są osoby, które mnie tak okropnie potraktowały... I co? 90% z nich wykonała w aplikacji konkursowej dokładnie 2 akcje: skrytykowała moją pracę i polubiła inną, zawsze tę samą. Do tych kont należał też profil niejakiego tomtom2, który niesmacznie zjechał większość prac z top20 i polubił tę jedną. Odkryłam to już w piątek i tak jakby straciłam serce do konkursu. Szkoda, że jury tolerowało takie rzeczy. Nie wiem, czy za tę akcję są odpowiedzialne fejk-konta autora tej pracy czy o taką przysługę poprosił znajomych, ale strasznie to było słabe.
Vill, 2 listopada 2014, 23:56 | odpowiedz
Zróbcie konkurs pt. "polskie piekiełko" Nagroda - medal warchoła, nie mylić z Warholem
cypel, 3 listopada 2014, 0:07 | odpowiedz
Nie ukrywam rozczarowania... 3 wyróżnione prace - wszystkie z motywami czaszek? Przecież Meksyk jest taki różnorodny! Rozumiem nagrodzenie maski z papieru, ale żeby piramida z zapałek nie dostała się w ogóle do finału? I dlaczego wąż z sułtarzu nie znalazł się wśród nagrodzonych prac? Dla mnie wyróżniał się precyzją wykonania i pomysłem... Zdaje się, że jedynym wygranym w tym konkursie, jest F4F :P
Simon666, 3 listopada 2014, 0:20 | odpowiedz
Nic z tego nie rozumiem. A jak nie wiadomo, o co chodzi, to wiadomo, o co chodzi. Trzecie miejsce ma więcej głosów niż pierwsze i drugie. To, które ma najwięcej głosów - przepada. Po co głosowanie, skoro jury ma swoich faworytów. Jak się okazuje wybór w znikomym stopniu należał do nas. Więcej nie przyłożę do tego ręki.
ava, 3 listopada 2014, 7:33 | odpowiedz
całośc to jakiś kiepski żart, pomimo że do 20 nie weszli wszyscy którzy na to zasługiwali to i tak były tam lepsze prace niż same czaszki..... jak dla mnie do nagrodzenia był naszyjnik i Mexico game z zapałek, bezsens nagradzać prace takie same jak 80% innych w konkursie z czachami, Meksyk to nie tylko czaszki....
mała22, 3 listopada 2014, 8:44 | odpowiedz
avaNic z tego nie rozumiem. A jak nie wiadomo, o co chodzi, to wiadomo, o co chodzi. Trzecie miejsce ma więcej głosów niż pierwsze i drugie. To, które ma najwięcej głosów – przepada. Po co głosowanie, skoro jury ma swoich faworytów. Jak się okazuje wybór w znikomym stopniu należał do nas. Więcej nie przyłożę do tego ręki.
właśnie, jak można było niedocenić takiej żmudnej pracy jak zmienne IP na neostradzie. Skandal! Jury, wstydźcie się! A tak na marginesie napisałaś, że jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo, Sugerujesz, że chodzi o pieniądze? Że ktoś w łapę wziął? Hehe, niech ten konkurs się skończy bo tu widzę wyższy poziom absurdu.
Konektikat, 3 listopada 2014, 9:38 | odpowiedz
najpierw poczytajcie czym jest "meksykanska maska smierci" pozniej obejrzyjcie teledysk: https://www.youtube.com/watch?v=JrlfFTS9kGU to w moze zrozumiecie dlaczego akurat sie jury tak zafascynowalo tymi maskami, poprostu takie troszkektrendy teraz sa, tym bardziej ze jeszcze w miedzyczasie przewinelo sie halloween
latacz, 3 listopada 2014, 9:54 | odpowiedz
latacznajpierw poczytajcie czym jest „meksykanska maska smierci” pozniej obejrzyjcie teledysk: https://www.youtube.com/watch?v=JrlfFTS9kGU to w moze zrozumiecie dlaczego akurat sie jury tak zafascynowalo tymi maskami, poprostu takie troszkektrendy teraz sa, tym bardziej ze jeszcze w miedzyczasie przewinelo sie halloween
Nikogo nie przekonasz. Głosowanie przez lajki - źle, powinno wybierać jury. Wybierze jury - źle, jury się nie zna, wybiera złe prace, powinno wybrać moją. Taki konkurs to zawsze dobra okazja, żeby pomarudzić i wylać trochę swoich frustracji.
sms, 3 listopada 2014, 10:29 | odpowiedz
avaNic z tego nie rozumiem. A jak nie wiadomo, o co chodzi, to wiadomo, o co chodzi. Trzecie miejsce ma więcej głosów niż pierwsze i drugie. To, które ma najwięcej głosów – przepada. Po co głosowanie, skoro jury ma swoich faworytów. Jak się okazuje wybór w znikomym stopniu należał do nas. Więcej nie przyłożę do tego ręki.
Taaa... Trzecie miejsce ma więcej głosów niż pierwsze i drugie i... 40 komentarzy po hiszpańsku brzmiących mniej więcej "Dobra, Kasiu, już zrobiłem tak jak prosiłaś". Chyba też nie do końca o to chodziło. Poza tym to różnica 1-6 głosów, a nie 20.
Vill, 3 listopada 2014, 10:30 | odpowiedz
Strasznie zawiodłam się na tym konkursie, chciałam wziąć udział również w Tajladnii, ale chyba sobie odpuszczę, bo to nie ma sensu... Nie ważne jaką masz pracę, jak fajny pomysł, jak dobre wykonanie i ile pracy włożyłeś.. było tyle lepszych prac od tych, które wygrały. Ważne natomiast ile lajków uda ci się (często w oszukańczy sposób) nagromadzić. Nie gratuluję wygranym, bo w sumie czego? Umiejętności nabijania sobie lajków? Poczekam na jakiś naprawdę fajny, sensowny i poważny konkurs w tym stylu.
Aga Zuza, 3 listopada 2014, 10:32 | odpowiedz
Aga ZuzaStrasznie zawiodłam się na tym konkursie, chciałam wziąć udział również w Tajladnii, ale chyba sobie odpuszczę, bo to nie ma sensu… Nie ważne jaką masz pracę, jak fajny pomysł, jak dobre wykonanie i ile pracy włożyłeś.. było tyle lepszych prac od tych, które wygrały. Ważne natomiast ile lajków uda ci się (często w oszukańczy sposób) nagromadzić. Nie gratuluję wygranym, bo w sumie czego? Umiejętności nabijania sobie lajków? Poczekam na jakiś naprawdę fajny, sensowny i poważny konkurs w tym stylu.
Ja nie brałem udziału w poprzednich częściach i nie planowałem wystartować w części dotyczącej Tajlandii. I nadal nie mam zamiaru startować.
masz_rację, 3 listopada 2014, 10:49 | odpowiedz
Moi drodzy! Zakończmy ten wątek stwierdzeniem: "Jaki portal o lotach taki konkurs!" :)
gigiamigos, 3 listopada 2014, 16:25 | odpowiedz
gigiamigosMoi drodzy! Zakończmy ten wątek stwierdzeniem: „Jaki portal o lotach taki konkurs!”
Do tego trzeba dodać drugą połwę: jacy uczestnicy (użykownicy portalu), taki konkurs.
nukd, 3 listopada 2014, 17:55 | odpowiedz
Vill
Westeros3
hmmCzy nie zastanawia Was, że pierwsza 20 ma prawie taką samą ilość głosów :D? Pomiędzy 1, a 20 miejsce jest tylko pięć głosów różnicy, czyżby przypadek, albo może to zorganizowana mafia lajkowa :D?
Dokładnie. Że nabijane są głosy nie podlega dyskusji. Ale w tej edycji mieliśmy ulepszenie tej metody, a mianowicie masowe akcje głosowania na marne prace z czołówki celem upupienia prac wartościowych które f4f zdążyło w międzyczasie wyróżnić (m.in. zapałki). Cel osiągnięty, do 20stki nie weszło kilka wartościowych prac, a tym samym sprawcy procederu mieli duuuużo większe szanse zwycięstwa. Wiecie co? Jaka by nie była nagroda – wstyd by mi było ludziom w oczy spojrzeć po czymś takim…
Fakt, konkurencja nie była zbyt uczciwa. Zdziwiona falą osobistego hejtu pod moją praca, która się jednak chyba podobała, bo zebrała dużo lajków, zadałam sobie trud i sprawdziłam na wallu aplikacji kim są osoby, które mnie tak okropnie potraktowały… I co? 90% z nich wykonała w aplikacji konkursowej dokładnie 2 akcje: skrytykowała moją pracę i polubiła inną, zawsze tę samą. Do tych kont należał też profil niejakiego tomtom2, który niesmacznie zjechał większość prac z top20 i polubił tę jedną. Odkryłam to już w piątek i tak jakby straciłam serce do konkursu. Szkoda, że jury tolerowało takie rzeczy. Nie wiem, czy za tę akcję są odpowiedzialne fejk-konta autora tej pracy czy o taką przysługę poprosił znajomych, ale strasznie to było słabe.
Nudna już jesteś z tym narzekaniem i wyżalaniem się wszędzie jakby Twoja praca wcale nie była nabijana. Dziwne, że zaraz po pojawieniu trafiła do top20.
redhead, 3 listopada 2014, 19:18 | odpowiedz
Avatar użytkownika
redhead
Vill
Westeros3
hmmCzy nie zastanawia Was, że pierwsza 20 ma prawie taką samą ilość głosów :D? Pomiędzy 1, a 20 miejsce jest tylko pięć głosów różnicy, czyżby przypadek, albo może to zorganizowana mafia lajkowa :D?
Dokładnie. Że nabijane są głosy nie podlega dyskusji. Ale w tej edycji mieliśmy ulepszenie tej metody, a mianowicie masowe akcje głosowania na marne prace z czołówki celem upupienia prac wartościowych które f4f zdążyło w międzyczasie wyróżnić (m.in. zapałki). Cel osiągnięty, do 20stki nie weszło kilka wartościowych prac, a tym samym sprawcy procederu mieli duuuużo większe szanse zwycięstwa. Wiecie co? Jaka by nie była nagroda – wstyd by mi było ludziom w oczy spojrzeć po czymś takim…
Fakt, konkurencja nie była zbyt uczciwa. Zdziwiona falą osobistego hejtu pod moją praca, która się jednak chyba podobała, bo zebrała dużo lajków, zadałam sobie trud i sprawdziłam na wallu aplikacji kim są osoby, które mnie tak okropnie potraktowały… I co? 90% z nich wykonała w aplikacji konkursowej dokładnie 2 akcje: skrytykowała moją pracę i polubiła inną, zawsze tę samą. Do tych kont należał też profil niejakiego tomtom2, który niesmacznie zjechał większość prac z top20 i polubił tę jedną. Odkryłam to już w piątek i tak jakby straciłam serce do konkursu. Szkoda, że jury tolerowało takie rzeczy. Nie wiem, czy za tę akcję są odpowiedzialne fejk-konta autora tej pracy czy o taką przysługę poprosił znajomych, ale strasznie to było słabe.
Nudna już jesteś z tym narzekaniem i wyżalaniem się wszędzie jakby Twoja praca wcale nie była nabijana. Dziwne, że zaraz po pojawieniu trafiła do top20.
Początkowo nawet nie chciałam tego komentować. Jeśli nie wiesz jak było, to się nie wypowiadaj, bo przede wszystkim to nie zaraz, ale po 2-3 dniach, kiedy ilość głosów, by się tam znaleźć wynosiła 50. Nie jest tak trudno w 2 dni zdobyć 50 głosów, stary. Wiadomo, że poprosiłam moich znajomych by zagłosowali, jeśli praca im się podoba. Naiwnością byłoby zakładać, że konkurencja zrobi inaczej i oddać im wygraną walkowerem nie mówiąc nikomu, że biorę udział w konkursie. Jak widzisz - nie tylko moim ziomkom wąż się podobał, o czym świadczy wymienienie go już w kilku komentarzach. Może źle zrozumiałam, ale dotąd rozmawialiśmy o praktykach nieuczciwych lub niezgodnych z regulaminem. Dopiero czyjś komentarz na fb uświadomił mi ile ich było, a w grę ponoć wchodziło: nabijanie głosów przez zmiany ip, hejtowanie konkurencji, zgłaszanie prac tej samej osoby pod różnymi nazwiskami (!) i nabijanie głosów słabym pracom, żeby nie dopuścić lepszych prac konkurencji do czołówki. Takich praktyk nie było w poprzednich edycjach i nie dziwię się wcale, że ludziom się to nie podoba - zarówno tym biorącym udział w konkursie jak i obserwatorom. Może dobrze żeby 4ff o tym wiedziało i postarało się pomyśleć nad jakimś mechanizmem zabezpieczającym na przyszłość? Moja praca weszła do finału i była brana pod uwagę przez jury. Abstrahując zupełnie od niej, mogę się z wyborem jury nie zgadzać, bo moim zdaniem w konkursie były lepsze prace niż te wyróżnione, ale z tym wyborem nie dyskutuję. A Ty zamiast imputować komuś wyżalanie się (w dodatku: gdzie wszędzie?!), może skup się na temacie rozmowy albo nie zabieraj głosu.
Vill, 3 listopada 2014, 21:20 | odpowiedz
Oszustwo. Zwycięska fotka to profesjonalnie wykonany makijaż - Koleś ze zdjęćia to DJ z Salsa Libre
Marcasso, 3 listopada 2014, 21:50 | odpowiedz
Avatar użytkownika
MarcassoOszustwo. Zwycięska fotka to profesjonalnie wykonany makijaż – Koleś ze zdjęćia to DJ z Salsa Libre
hahahaha no rozbawiłeś mnie tym komentarzem do łez :D cieszy mnie to, że mój makijaż plakatówkami wygląda profesjonalnie ;)
santess, 4 listopada 2014, 10:21 | odpowiedz
Im więcej komentarzy krytycznych, tym bardziej widać jaka zawiść zjada przegranych. Bardzo dobrze niech was zeżre, zawistne polaczki, które nie potrafią przegrywać. Zwycięzcom gratuluję
Windykator, 9 listopada 2014, 8:07 | odpowiedz