[AKTUALIZACJA 04.10, 16:10]
– Wizz Air potwierdza, że problem techniczny wpływający na działanie systemu rezerwacyjnego został rozwiązany. Pasażerowie mogą teraz sprawdzać status swoich rezerwacji zarówno w naszej aplikacji, jak i na stronie internetowej. Pasażerowie mogą monitorować aktualny status swojego lotu w dowolnym momencie – poinformował Wizz Air.
Linia zapewniła również, że jeśli dokonaliście zmian w swojej rezerwacji w wyniku błędu technicznego i zdezorientowania, nie musicie się martwić. Każdy klient może przywrócić pierwotną rezerwację po kontakcie z Centrum Obsługi Klienta. Dodatkowo Wizz Air przeprosił za wszystkie niedogodności.
—————————————————-
Dostaliście dziwne powiadomienie z aplikacji Wizz Air? A może zaglądaliście do swojej rezerwacji i odkryliście zmiany, których linia wam nie zakomunikowała ani których nie dokonywaliście? Choć może to wzbudzić niepokój, w rzeczywistości jest to tylko błąd techniczny.
Wizz Air poinformował pasażerów o chwilowej usterce.
– Obecnie mamy problem techniczny, który wpływa na nasz system rezerwacji. W związku z tym możesz zauważyć zmiany w swojej rezerwacji w aplikacji lub na stronie internetowej lub otrzymać powiązane powiadomienia – przekazała linia w oficjalnym komunikacie. – Prosimy zignorować te zmiany i mieć pewność, że poinformujemy Cię, gdy tylko problem zostanie rozwiązany – dodał Wizz Air.-
Jednocześnie przewoźnik przeprosił za niedogodności, podziękował za wyrozumiałość i zapewnił, że intensywnie pracuje nad rozwiązaniem sytuacji.
Pasażerowie muszą więc uzbroić się w cierpliwość, ale nie muszą się martwić – wszystkie rezerwacje pozostają ważne, a komunikowane zmiany nie będą miały odbicia w rzeczywistości.






Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?