Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
REKLAMA

Chcesz zjeść bajgla czy lecieć? Zaskakująca przemowa rozbawiła pasażerów

kolejka przed wejściem na pokład
Foto: Vietnam Stock Images/Shutterstock
Jak przekonać ludzi, żeby stawili się przy wejściu do samolotu na czas? Pracownik United Airlines postanowił przekuć suchy komunikat w konkretną poradę. I podbił serca zgromadzonych na lotnisku ludzi.

Do nietypowej sytuacji doszło w Atlancie. Mężczyzna pracujący przy bramce chciał wykazać się troską o pasażerów i przypomnieć im, że ostatni etap odprawy kończy się o konkretnej godzinie i po tym czasie niestety rzadko jest możliwość wpuszczenia spóźnionego pasażera. Zamiast jednak tradycyjnego komunikatu, jaki zwykle możemy usłyszeć na lotniskach, pracownik uderzył w bardzo ważną dziedzinę życia. W jedzenie.

– U Goldbergów jest dziś powoli przesuwająca się kolejka – zaczął. – Zdecydowanie nie ruszają się tam tak szybko, jak mogliby – stwierdził.

A Golderg’s to firma, która od wielu lat specjalizuje się w sprzedaży bajgli. Wielu pasażerów chętnie kupuje je w oczekiwaniu na lot i to właśnie do takiego pragnienia odniósł się pracownik United Airlines.

– Jeśli jesteś jednym, który chce i mieć bajgla, i odlecieć, nie ma problemu. Jednak, jeśli nie masz swojego bajgla przed 17.40, przyjdź do bramki i wejdź na pokład – zachęcił pracownik. – Jakby co, to w Newark też je mają – dodał.

Tym samym kreatywny pracownik nawiązał do sytuacji sprzed kilku dni, gdy jedna z pasażerek faktycznie spóźniła się na lot z powodu bajgla. Odrobina humoru przypadła do gustu pasażerom, którzy od razu porównali mężczyznę do mówców motywacyjnych. Nie omieszkał on bowiem docenić i pochwalić każdego, któremu udało się dotrzeć na czas do bramki. A film z nietypowym przesłaniem pracownika w ekspresowym tempie obiegł media społecznościowe.

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free, aby dodać komentarz.
Hehe, śmiechom nie było końca ;) Ah ci Amerykanie, ten artykuł zrobił mi dzień, hehe hehe
chrystek, 14 marca 2018, 13:34 | odpowiedz
ibis budget logo

Noclegi w sieci ibis Budget za 39 PLN!

7 godzin temu
REKLAMA
Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
porównaj loty, hotele, lot+hotel