więcej okazji z Fly4free.pl

PolskiBus.com: wiosenne podróże od 2 PLN. Nowa pula biletów!

W systemie rezerwacyjnym PolskiBus.com właśnie pojawiła się długo wyczekiwana pula biletów od 1 PLN na wiosenne przejazdy! Otwarty został kalendarz na podróże od 1 kwietnia. Pierwsze bilety sprzedawane są od 1 PLN + 1 PLN opłaty rezerwacyjnej.

Aby kupić tani bilet PolskiBus.com kliknij tutaj >>

Radzimy Wam spieszyć się z zakupem. Bilety w najniższej cenie mają to do siebie, że szybko zostają wyprzedane!

PolskiBus.com obsługuje 16 tras. Dociera do 20 polskich miast: Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Lublina, Łodzi, Olsztyna, Opola, Ostrowca Świętokrzyskiego, Ostródy, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Torunia, Warszawy, Wrocławia i Zakopanego.

Ponadto przewoźnik obsługuje 5 europejskich lokalizacji: Berlin, Lotnisko Berlin Schönefeld, Bratysławę, Pragę i Wiedeń. Na polskim rynku PolskiBus.com jest obecny od czerwca 2011 r. Dotychczas z usług przewoźnika skorzystało już ponad 5 milionów pasażerów.

Przykładowe rezerwacje, Praga i Wiedeń z Warszawy za 1 PLN w jedną stronę (+1 PLN opłaty):

Vienna

PolskiBus

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
super, berlin z Katowic na majówkę za 34PLN/2 osoby kupiony...
rgfr, 13 lutego 2014, 11:13 | odpowiedz
5 minut byscie sie wstrzymali:> juz przechodzilem do platnosci a tutaj na glowna artykul wpadl i zamulilo strone
bonifacy, 13 lutego 2014, 11:20 | odpowiedz
no i strona zamula tak, że do koszyka nie da się dodać biletów :/
min kolanko, 13 lutego 2014, 11:22 | odpowiedz
jak zawsze masakra na stronie polskiegobusa jak tylko jest info że pojawia się nowa pula biletów
xxx, 13 lutego 2014, 11:30 | odpowiedz
"Wystąpił błąd podczas łączenia z systemem rezerwacji ." dzięki!
polak_cebulak, 13 lutego 2014, 11:32 | odpowiedz
I kupione 5 biletów do Pragi za 40 pln całość:)
Biznes is biznes, 13 lutego 2014, 11:36 | odpowiedz
Mi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: "Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (...)" Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
marcomic, 13 lutego 2014, 11:37 | odpowiedz
dzieki fly4free !!! - strona padła ,fajnie ze nic nie kupie ,ale njus musi byc :))
ronaldingo, 13 lutego 2014, 11:37 | odpowiedz
Już 5 razy próbowałem.... wrrr
wolan, 13 lutego 2014, 11:37 | odpowiedz
udało się ^_^ Berlin za 4 złote z Warszawy :D ale kupienie już na drugi termin.. dramat, strona się zawiesza
Matmi, 13 lutego 2014, 11:37 | odpowiedz
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
Mialem identyczna sytuacje podczas zmawiania biletow w listopadzie - przez miesiac nie potrafili doszukac sie zamowienia, w koncu zwrocili pieniadze. Lepiej zarezerwuj drugi raz, poprawnie.
marek, 13 lutego 2014, 11:43 | odpowiedz
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
Tak, napisz do nich meila - bilety doślą do 2-3 dni.
stys, 13 lutego 2014, 11:44 | odpowiedz
gdyby jeszcze można byłoby coś zarezerwować....
emilia, 13 lutego 2014, 11:45 | odpowiedz
Walić przepychanki na PolskiBus. JUSTYNAAAAA !!!!
konradinho, 13 lutego 2014, 11:54 | odpowiedz
mogli by robic w nocy takie cos, dzieki czemu lzej by bylo dla nich i dla nas i powli by to schodziło...
vasil, 13 lutego 2014, 11:58 | odpowiedz
chyba PolskiBus wprowadził bilety imienne, a więc lipa ze sprzedażą na allegro :P
tomek, 13 lutego 2014, 11:59 | odpowiedz
tomekchyba PolskiBus wprowadził bilety imienne, a więc lipa ze sprzedażą na allegro
Jeśli tak to bardzo dobrze - ukróci to proceder kilku cwaniaczkom
good job, 13 lutego 2014, 12:07 | odpowiedz
vasilmogli by robic w nocy takie cos, dzieki czemu lzej by bylo dla nich i dla nas i powli by to schodziło…
Jak ktoś wrzuca taki news na F4F to co się dziwisz, że się ludzie rzucili. Mnie się udało kupić bilety do Berlina (po złotówce) i z powrotem (ale już za 15zł), płatności mi przeszły, z konta mi pobrało, wysłałem email na info@polskibus.com, czekam na odpowiedź. Liczę na to, że mi potwierdzenia i bilety doślą.
Tomek, 13 lutego 2014, 12:12 | odpowiedz
tomekchyba PolskiBus wprowadził bilety imienne, a więc lipa ze sprzedażą na allegro
Ech, szkoda, zdarza się, że kupuję bilety i nie wiem, kto ze mną pojedzie...
tzigi, 13 lutego 2014, 12:19 | odpowiedz
co to jest za gowno ten polski bus??!! co chwile jakiś ziggi prosi o cierpliwość??
tom, 13 lutego 2014, 12:23 | odpowiedz
Ile u was trwało - Trwa weryfikacja płatności w eCardzie, prosimy o oczekiwanie ... ? Bank już odnotował pobranie z karty kredytowej.
Diestl, 13 lutego 2014, 12:23 | odpowiedz
Bardzo nieładnie ze strony polskiegobusa - na stronie mieli informację, że nowa pula będzie 14 lutego. A wrzucili dzień wcześniej.
Bianca, 13 lutego 2014, 12:26 | odpowiedz
DiestlIle u was trwało – Trwa weryfikacja płatności w eCardzie, prosimy o oczekiwanie … ? Bank już odnotował pobranie z karty kredytowej.
Mi całkowicie rozłączyło stronę w tym momencie, po jakichś kilku sekundach... A pieniądze poszły. Napisałam im już e-maila.
Erunsa, 13 lutego 2014, 12:26 | odpowiedz
Erunsa
DiestlIle u was trwało – Trwa weryfikacja płatności w eCardzie, prosimy o oczekiwanie … ? Bank już odnotował pobranie z karty kredytowej.
Mi całkowicie rozłączyło stronę w tym momencie, po jakichś kilku sekundach… A pieniądze poszły. Napisałam im już e-maila.
e-komers po polsku :D No nic, czekam... na wszelki wypadek, nie powiedziałem jeszcze żonie, że jedziemy w maju do Pragi ;)
Diestl, 13 lutego 2014, 12:30 | odpowiedz
bilety juz prawie w normalnych cenach, godzina spędzona na stronie polskiegobusu a efekt zaden, strona bardzo kiepska
podix, 13 lutego 2014, 12:39 | odpowiedz
Powinni teraz wstrzymać możliwość sprzedaży biletów na kilka godzin aby się to uspokoiło, może później dałoby się kupić bilety w normalny sposób...
tyhh, 13 lutego 2014, 12:40 | odpowiedz
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
Napisz do nich na obsluge klineta, mialem identyczna sytuacje, po chwili wyslali bilety
lukasz354, 13 lutego 2014, 12:44 | odpowiedz
tyhhPowinni teraz wstrzymać możliwość sprzedaży biletów na kilka godzin aby się to uspokoiło, może później dałoby się kupić bilety w normalny sposób…
Chciałeś powiedzieć "do czasu aż znów na F4F ktoś nie da cynku, że system rezerwacji znów działa ;))) No cóż, trzeba się z tym liczyć, przed wyprzedażami w hipermarketach też ludzie koczują przed drzwiami po kilka godzin czekając na otwarcie ;)
tomek, 13 lutego 2014, 12:51 | odpowiedz
No to już po złotówkowych biletach...
Angela, 13 lutego 2014, 12:54 | odpowiedz
Kasa za bilety z konta zeszła a biletów brak... jakiś problem z e-card... Ktoś ma taki problem?
poszuktu, 13 lutego 2014, 12:59 | odpowiedz
trzeba bylo nie klikac jak opetany
diraj, 13 lutego 2014, 13:03 | odpowiedz
poszuktuKasa za bilety z konta zeszła a biletów brak… jakiś problem z e-card… Ktoś ma taki problem?
cześć, mam dokładnie to samo, czy ktoś wie jak wygląda procedura? Co należy napisać w mailu do PB?
kubakuba, 13 lutego 2014, 13:04 | odpowiedz
To jest skandal. Najpierw zapłaciłem kartą kredytową. Info - nie można skompletować zamówienia. Zapłaciłem drugi raz - przelewem - taki sam komunikat. Myślałem, że to problem z systemem a tu nagle... 100 zł (2X po 50 zł) kasa z konta zeszła... Tel. nie odpowiada w Pb a na ten oficjalny dzwonić (3.69 zł za min to bez sensu). Napisałem im email i zobaczymy...
angus22, 13 lutego 2014, 13:07 | odpowiedz
Przez pierwsza godzinę bark możliwości sfinalizowania dodania wybranych biletów do koszyka (błąd), przez drugą godzinę komunikat "spróbuj później". Nie wiem jak komuś się udało coś kupić przez te dwie godziny.
Adam, 13 lutego 2014, 13:14 | odpowiedz
Jak już w końcu coś wyszuka to pokazuje, że na 15 połączeń do Gdańska wszystkie bilety zostały wyprzedane :D Narodowy zryw nad morze :D i to w tym samym terminie :D
jejq, 13 lutego 2014, 13:18 | odpowiedz
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
Taka sama sytuacja, tylko mnie policzyli dwukrotnie :/
Matmi, 13 lutego 2014, 13:20 | odpowiedz
tomekchyba PolskiBus wprowadził bilety imienne, a więc lipa ze sprzedażą na allegro
A po czym wnosisz?
ChandlaszZalledrogo, 13 lutego 2014, 13:25 | odpowiedz
po 2h zabawy Praga kupiona 32zł na weekend majowy,kase sciągneło a gdzie bilety? Berlina z Wrocławia jest dużo maj/czerwiec po 1 zł
derta, 13 lutego 2014, 13:33 | odpowiedz
Kupiłem jakąś godzinę temu bilety na 2 trasy ale na maila nie dostałem ani potwierdzenia, ani e biletu, ktoś już może kupił i dostał zwrotną wiadomość od polskiegobusa ?
Krzys23, 13 lutego 2014, 13:37 | odpowiedz
O biletach w tym momencie czyli o 13:33 mogę zapomnieć. Apeluję o kupowanie biletów dla siebie, a nie na sprzedaż na allegro!!
reformaster, 13 lutego 2014, 13:38 | odpowiedz
Chce przygód! A nie klikania przez dwie godziny!
Adam, 13 lutego 2014, 13:41 | odpowiedz
Pytanie do tych, którzy kupili bilety: dostaliście już może jakieś zwrotne wiadomości odnośnie potwierdzenia rezerwacji od PLbusa? zakupiłem jakieś 1,5h temu i nic zwrotnego mi nie odesłali..
juve, 13 lutego 2014, 13:42 | odpowiedz
reformasterO biletach w tym momencie czyli o 13:33 mogę zapomnieć. Apeluję o kupowanie biletów dla siebie, a nie na sprzedaż na allegro!!
Teee wolna Polska"" kupuj i rób co chcesz"" Napisz list do trinkiewicza buhahaa
reformaster, 13 lutego 2014, 13:43 | odpowiedz
Kupi mi ktoś jakiś bilet?
redi, 13 lutego 2014, 13:45 | odpowiedz
tomek
tyhhPowinni teraz wstrzymać możliwość sprzedaży biletów na kilka godzin aby się to uspokoiło, może później dałoby się kupić bilety w normalny sposób…
Chciałeś powiedzieć „do czasu aż znów na F4F ktoś nie da cynku, że system rezerwacji znów działa )) No cóż, trzeba się z tym liczyć, przed wyprzedażami w hipermarketach też ludzie koczują przed drzwiami po kilka godzin czekając na otwarcie
No tak - tylko czemu skoro tam koczują najpierw nie pozwolą się obkupić tym, którzy koczują razem z nimi tylko od razu wrzucają info na wszystkie możliwe fora?
ianca, 13 lutego 2014, 13:51 | odpowiedz
Zakupiłam bilety do Pragi, zapłaciłam i niestety nie mam biletów. Teraz weszłam ponownie na stronę i bilety dalej mam w koszyku :/ Też tak macie? Kupić jeszcze raz czy czekać???
Natalia, 13 lutego 2014, 13:55 | odpowiedz
NataliaZakupiłam bilety do Pragi, zapłaciłam i niestety nie mam biletów. Teraz weszłam ponownie na stronę i bilety dalej mam w koszyku :/ Też tak macie? Kupić jeszcze raz czy czekać???
Natalia, mam dokladnie to samo, zapłaciłem. eCard weryfikuje, a bilety dalej w koszyku. ech... teraz juz nawet nie wybierzesz drugi raz, bo juz calkiem padła strona...
goper, 13 lutego 2014, 14:13 | odpowiedz
Zygi wciąż przeprasza i prosi o cierpliwosc
zygi, 13 lutego 2014, 14:14 | odpowiedz
Mi opłate pobrało dwukrotnie a potwierdzenie z zakupem nie... mógłbyś podać kontakt który ci się wyświetlił, bo ja niestety nie zapisałam i kontaktowałam się jedynie przez formularz na stronie
Daniela, 13 lutego 2014, 14:15 | odpowiedz
strona umarła :)
windu, 13 lutego 2014, 14:20 | odpowiedz
brawo za blokade strony
alpaCino, 13 lutego 2014, 14:20 | odpowiedz
Mam pytanie do zawodowców. zdarzyło mi się 1 raz, dokonałem rezerwacji, opłaciłem za bilety, jest potwierdzenie na moim koncie, że zapłaciłem,ale nie mam potwierdzenia, że mam bilety na mojej skrzynce, jest info by skontaktować się z firmą. chciałbym zakupić kolejne bilety ale jest informacja, że można mieć 6 rezerwacji, czy gdy skasuję, to ew. może skasować moje wcześniejsze, co mi pobrano opłatę
januszjoger57, 13 lutego 2014, 14:21 | odpowiedz
Witryna w trakcie konserwacji. WTF? Serwery im padły ?? :(
Iwan-82, 13 lutego 2014, 14:21 | odpowiedz
ja czekam. kupiłem koleżance o 11.35 i po 2 min dostała na swoją skrzynkę pocztową potwierdzenie.
januszjoger57, 13 lutego 2014, 14:26 | odpowiedz
Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem: info@polskibus.com
stop, 13 lutego 2014, 14:32 | odpowiedz
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
U mnie wyswietlilo się to samo, ale wyswietlilo mi jeszcze raz koszyk z 6 biletami i jeszcze raz przeszlam do platnosci - niestety pobralo kase dwa razy - mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić...
kasia, 13 lutego 2014, 14:34 | odpowiedz
Serwery mają super. Dużo lepiej działało wszystko w poprzednim rzucie biletów i juz jak wrzuciło Berlin-Wrocław to wieszało, ale nie aż tak!
Anita, 13 lutego 2014, 14:34 | odpowiedz
stopWystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem: info@polskibus.com
mam to samo... :( z konta zabrali, biletów nie dali :(
centka, 13 lutego 2014, 14:37 | odpowiedz
mam tak samo.. :( kase pobrali, biletów nie dali :(
centka, 13 lutego 2014, 14:38 | odpowiedz
Polacy do boju! Każdy chce tani bilet! Życie to walka MY POLACY się nie podamy!!! Walczymy o bilety do ostatniej chwili!
Rodak, 13 lutego 2014, 14:46 | odpowiedz
Mnie załatwili tak samo, pisałem już do biura obsługi ale na razie brak reakcji
kasia
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
U mnie wyswietlilo się to samo, ale wyswietlilo mi jeszcze raz koszyk z 6 biletami i jeszcze raz przeszlam do platnosci – niestety pobralo kase dwa razy – mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić…
filemon, 13 lutego 2014, 15:03 | odpowiedz
Ktoś wie kiedy wznowią stronę ??
Iwan-82, 13 lutego 2014, 15:04 | odpowiedz
Lepiej by było jakby wrzucali pule biletów częściej a na krótszy okres np. na miesiąc, a nie jak teraz wrzucą wszystko na raz na trzy miesiące i nawet zarezerwować nie można bo serwer nie wyrabia.
kadaki, 13 lutego 2014, 15:10 | odpowiedz
Ludziska co z wami płaczecie i płaczecie . OGARNIJCIE SIE TROCHĘ. Poczekajcie na pewno odpowiedzą wam na wiadomości !!!
fly, 13 lutego 2014, 15:12 | odpowiedz
Serwer u nich nie działa a Wy chcecie żeby Wam bilety przysłali ?? No proszę Was... Współczuje jak ktoś chciał kupić bilet np. na jutro . Z drugiej strony po ostatnim doświadczeniu polski bus nie tylko w autokary mógłby zainwestować :D
hahaha, 13 lutego 2014, 15:21 | odpowiedz
Wystarczyło chwile poklikać F5 i wszystko działa bilety ponownie dostępne od 1zł
ferty, 13 lutego 2014, 15:28 | odpowiedz
raczej F13
dirah, 13 lutego 2014, 15:33 | odpowiedz
fertyWystarczyło chwile poklikać F5 i wszystko działa bilety ponownie dostępne od 1zł
Mr f5 pokaż mi kolego screen po 15.00 że serwer działa a jesteś mistrz . Nie działa serwer więc nie wprowadzaj ludzi w błąd bubku .
fly, 13 lutego 2014, 15:35 | odpowiedz
dirahraczej F13
Agdzie jest F13 bo mi się kończy na F12
ania, 13 lutego 2014, 15:36 | odpowiedz
fly
fertyWystarczyło chwile poklikać F5 i wszystko działa bilety ponownie dostępne od 1zł
Mr f5 pokaż mi kolego screen po 15.00 że serwer działa a jesteś mistrz . Nie działa serwer więc nie wprowadzaj ludzi w błąd bubku .
Działa tylko dla wybranych a nie dla takich jak ty
sero, 13 lutego 2014, 15:38 | odpowiedz
"PolskiBus.com is currently down for maintenance." czyli jak zawsze, kiedy chcę kupić:D
OCH, 13 lutego 2014, 15:43 | odpowiedz
Dokładnie to F16 . PB kupił kilka " jastrzębi "
em, 13 lutego 2014, 15:54 | odpowiedz
NataliaZakupiłam bilety do Pragi, zapłaciłam i niestety nie mam biletów. Teraz weszłam ponownie na stronę i bilety dalej mam w koszyku :/ Też tak macie? Kupić jeszcze raz czy czekać???
Sprawdzić na koncie czy przeszła płatność, jeśli tak, w tytule przelewu powinien być nr zamówienia, napisać na info@polskibus.com.
Tomek, 13 lutego 2014, 15:58 | odpowiedz
zygi obudził się no to rezerwujemy i blokujemy dalej
,,,,, 13 lutego 2014, 16:03 | odpowiedz
PolskiBus.com is currently down for maintenance. heheh
fly, 13 lutego 2014, 16:05 | odpowiedz
te fly ty idz na obiad a nie klikasz F5 wszyscy prace skończyli jutro blad naprawia
dertty, 13 lutego 2014, 16:11 | odpowiedz
Do kiedy są dostępne bilety w PB? Od 1 kwietnia do....
irys, 13 lutego 2014, 16:21 | odpowiedz
Właśnie wszedłem o 16.05 za drugim razem strona się załadowała kupiłem spokojnie bilety (dwa do pragi na majówkę za 80zł w dwie strony). Co prawda strona chodziła dość wolno, ale załatwiłem wszystko w 5 minut i bilety mam na mailu. Teraz patrzę i też wchodzi bez żadnego problemu
marciniszyn, 13 lutego 2014, 16:23 | odpowiedz
Irys odpowiedź masz na zdjęciu w tym artykule. Ludzie, trochę samodzielności. Po co zaśmiecać komentarze jak można znaleźć informację w minutę? Po co pisać to samo co poprzednicy i zadawać pytania, na które było już pełno odpowiedzi? Napiszcie reklamację i czekajcie zamiast siać panikę.
Marek, 13 lutego 2014, 16:36 | odpowiedz
MarekIrys odpowiedź masz na zdjęciu w tym artykule. .
Dzięki nie zwróciłem uwagi na obrazek.
irys, 13 lutego 2014, 16:46 | odpowiedz
Zygi wrócił.Napadywać!
diraj, 13 lutego 2014, 17:20 | odpowiedz
Wybrałem bilety, zapłaciłem i zamiast biletów dostałem komunikat: "Wystąpiły problemy ze skompletowaniem zamówienia". Blokada na koncie jest, ale w koszyku te bilety nadal są. Mogę teraz bezpiecznie skasować te bilety z koszyka w nadziei, że Polski Bus wyśle mi te bilety? Czy trzymać je i zamawiać jeszcze raz?
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 17:29 | odpowiedz
Wykonałem płatność, kasa z konta pobrana i na koniec pojawia sie ten sam komunikat o nieskompletowaniu zamówienia. Na maila nic nie doszło, ale zamowienie poszło jakies 20min temu. A ty kolego dostałes już bilety na e-mail?
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
Krzysiek, 13 lutego 2014, 17:38 | odpowiedz
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKUWybrałem bilety, zapłaciłem i zamiast biletów dostałem komunikat: „Wystąpiły problemy ze skompletowaniem zamówienia”. Blokada na koncie jest, ale w koszyku te bilety nadal są. Mogę teraz bezpiecznie skasować te bilety z koszyka w nadziei, że Polski Bus wyśle mi te bilety? Czy trzymać je i zamawiać jeszcze raz?
Blokada na koncie nie oznacza zaksięgowania wpłaty. Jak płacisz w sklepie dajmy na to kartą paypass to masz blokadę środków na karcie do czasu rozliczenia transakcji kartą przez bank a w sklepach i innych placówkach transakcje terminalowe rozliczane są o północy, wtedy nazajutrz Twoja wpłata powinna być już widoczna jako zaksięgowana na Twoim koncie. Kupując na polskibus i płacąc np. mTransferem lub podobną usługą, wpłata od razu jest księgowana bo idzie przez eCard i powinna być widoczna na Twoim koncie nie w blokadach a w transakcjach gdzie znajdziesz tytuł wpłaty w którym masz podany numer zamówienia i ten właśnie tytuł powinieneś wysłać do obsługi PolskiBus z prośbą o sprawdzenie i przysłanie potwierdzenia zakupu jak i samych biletów.
Tomek, 13 lutego 2014, 17:43 | odpowiedz
Ja nie dostałem żadnego biletu na e-mail. Napisałem do Polskiego Busa, ale pewnie nieprędko otrzymam odpowiedź. Blokada środków na koncie jest. Bilety w koszyku są. I nie wiem, czy ja usunę te bilety z koszyka, to bilety, które zamówiłem (jest blokada na koncie) mi nie przepadną i Polski Bus mi je wyśle? A może powinienem jeszcze raz za nie zapłacić, żeby mieć pewność? A co jeśli znów wystąpią problem ze skompletowaniem zamówienia?
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 17:43 | odpowiedz
TOMEK - dzięki za wyjaśnienie! Ja płaciłem kartą kredytową i zależy mi, żebym miał bilety na te dni, na które zamówiłem. Co byś zrobił na moim miejscu?
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 17:45 | odpowiedz
KrzysiekWykonałem płatność, kasa z konta pobrana i na koniec pojawia sie ten sam komunikat o nieskompletowaniu zamówienia. Na maila nic nie doszło, ale zamowienie poszło jakies 20min temu. A ty kolego dostałes już bilety na e-mail? Podejrzewam raczej, że owa przerwa techniczna spowodowana jest (a przynajmniej mam taką nadzieję choć mówią, że nadzieja matką głupich jest) porządkami w dzisiejszych zamówieniach po to aby powysyłać ludziom potwierdzenia i bilety których płatności przeszły w bankach. Wypadałoby przynajmniej rozesłać ludziom potwierdzenia odbioru emaili aby wiedzieli, że zgłoszenia przyjęto.
Tomek, 13 lutego 2014, 17:45 | odpowiedz
Kupując na polskibus i płacąc np. mTransferem lub podobną usługą, wpłata od razu jest księgowana bo idzie przez eCard i powinna być widoczna na Twoim koncie nie w blokadach a w transakcjach gdzie znajdziesz tytuł wpłaty w którym masz podany numer zamówienia i ten właśnie tytuł powinieneś wysłać do obsługi PolskiBus z prośbą o sprawdzenie i przysłanie potwierdzenia zakupu jak i samych biletów.
Nie masz racji - płacąc kartą na stronie polskiego busa nie będziesz miał od razu w transakcjach. Dzisiaj kupiłem bilety. Przyszyły e-bilety na maila a logując się do swojego banku z tej karty dalej nie mam tego kupna w transakcjach
lukas63, 13 lutego 2014, 18:06 | odpowiedz
lukas63 - a po zapłaceniu nadal miałeś te bilety w koszyku tak, jak ja i wiele innych osób? Co zrobiłeś? Usunąłeś?
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 18:10 | odpowiedz
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKUTOMEK – dzięki za wyjaśnienie! Ja płaciłem kartą kredytową i zależy mi, żebym miał bilety na te dni, na które zamówiłem. Co byś zrobił na moim miejscu?
Możesz zrobić jedynie to co wszyscy tutaj tj. napisać na info@polskibus.com informację o braku potwierdzenia i biletów podając kwotę transakcji i tytuł transakcji w którym masz nr zamówienia, ewentualnie wygenerować potwierdzenie przelewu i im je wysłać i poprosić o dosłanie brakujących potwierdzeń i biletów a potem... cierpliwie czekać, jak wszyscy no chyba, że zaryzykujesz i spróbujesz kupić bilety ponownie, kiedy już strona zacznie normalnie działać ale musisz się liczyć z wyższymi cenami. Twój wybór.
Tomek, 13 lutego 2014, 18:14 | odpowiedz
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKUlukas63 – a po zapłaceniu nadal miałeś te bilety w koszyku tak, jak ja i wiele innych osób? Co zrobiłeś? Usunąłeś?
Do Warszawy bilety normalnie przyszły mi na maila, bo nie było żadnych problemów. Do Pragi natomiast nie dostałem biletów mimo blokady na koncie. Wysłałem screnn nr transakcji ecard i czekam na ruch Polskiego Busa. Nie usuwałem z konta, bo po co? przecież 2 raz nie będę kupował tych samych biletów.
lukas63, 13 lutego 2014, 18:15 | odpowiedz
lukas63
Kupując na polskibus i płacąc np. mTransferem lub podobną usługą, wpłata od razu jest księgowana bo idzie przez eCard i powinna być widoczna na Twoim koncie nie w blokadach a w transakcjach gdzie znajdziesz tytuł wpłaty w którym masz podany numer zamówienia i ten właśnie tytuł powinieneś wysłać do obsługi PolskiBus z prośbą o sprawdzenie i przysłanie potwierdzenia zakupu jak i samych biletów.
Nie masz racji – płacąc kartą na stronie polskiego busa nie będziesz miał od razu w transakcjach. Dzisiaj kupiłem bilety. Przyszyły e-bilety na maila a logując się do swojego banku z tej karty dalej nie mam tego kupna w transakcjach
Ale ja nie wiem w jaki faktycznie sposób płaciłeś. Dla mnie określenie "płaciłem kartą" jest przeze mnie rozumiane jako "podawałem numer karty, datę ważności i CVV" a płatność usługą mTransfer lub podobną przebiega w inny sposób bo nie podajesz numeru karty a tylko logujesz się na swoje konto po przekierowaniu na stronę banku i wybierasz konto z którego chcesz zapłacić (o ile masz więcej niż jedno), w tym przypadku nie wprowadza się danych karty natomiast to, skąd pobrało nam kasę, trzeba sobie sprawdzić albo w głównym rachunku w historii albo na rachunku karty, w historii lub blokadach. Ot cała filozofia i skoro Ty twierdzisz, że dostałeś bilety to na 100% musisz mieć na koncie ślad po pobraniu pieniędzy, czy to w historii transakcji czy w blokadach no chyba, że jakimś cudem, system PolskiegoBusa się "rypnął" i dostałeś bilety za darmo ;)
Tomek, 13 lutego 2014, 18:20 | odpowiedz
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKUlukas63 – a po zapłaceniu nadal miałeś te bilety w koszyku tak, jak ja i wiele innych osób? Co zrobiłeś? Usunąłeś?
Te bilety które mi normalnie przyszły na maila to po autoryzacji płatności na stronie polskiego busa w koszyku od razu zniknęły. Akurat miałem szczęście przy tej transakcji.
lukas63, 13 lutego 2014, 18:22 | odpowiedz
To dlaczego te bilety, po zapłaceniu nie zniknęły z koszyka. Kilka miesięcy temu miałem podobną sytuację: "Problem ze skompletowaniem zamówienia". Wtedy napisałem do Polskiego Busa i po jakimś czasie wysłali mi bilety na e-maila. Ale nigdy nie było tak, że po zapłaceniu za bilety, one dalej zostawały w koszyku...
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 18:22 | odpowiedz
Boję się, że jak usunę te bilety, to one przepadną i Polski Bus nie wyśle mi tych biletów e-maile. A może się mylę? Jak to było u pozostałych czytelników?
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 18:25 | odpowiedz
Zygi twardo pilnuje zebyscie już nic nie kupili,
dffg, 13 lutego 2014, 18:44 | odpowiedz
Ot cała filozofia i skoro Ty twierdzisz, że dostałeś bilety to na 100% musisz mieć na koncie ślad po pobraniu pieniędzy, czy to w historii transakcji czy w blokadach no chyba, że jakimś cudem, system PolskiegoBusa się „rypnął” i dostałeś bilety za darmo
Z tego co się orientuje z reguły wszystkie płatności kartą są księgowane na moim koncie po północy - nie mam dostępnych już wolnych środków a w historii pojawi się to następnego dnia - z reguły tak jest jak kupuje kartą różne rzeczy w Internecie
lukas63, 13 lutego 2014, 18:53 | odpowiedz
Kupiłem kilka biletów , ponieważ za kazdym razem po zapłaceniu otrzymywałem informację iż nie skompletowano biletów. Kasa z konta zeszła ( blokada na karcie ). Czy to oznacza ze dostane wszystkie bilety ? Tylko niektóry ? Nawet jednego ? Macie info w tym temacie ?
Berg, 13 lutego 2014, 19:14 | odpowiedz
BergKupiłem kilka biletów , ponieważ za kazdym razem po zapłaceniu otrzymywałem informację iż nie skompletowano biletów. Kasa z konta zeszła ( blokada na karcie ). Czy to oznacza ze dostane wszystkie bilety ? Tylko niektóry ? Nawet jednego ? Macie info w tym temacie ?
Sprawdz po północy czy masz zaksięgowaną wpłatę na koncie powiązanej ze swoją kartą. Jeżeli tak to powinieneś otrzymać bilet
lukas63, 13 lutego 2014, 19:21 | odpowiedz
http://www.polskibus.com/faqs?faq=577201
farve, 13 lutego 2014, 19:22 | odpowiedz
lukas63 +1 farve +1 Przed chwilą, jak płaciłem za inne, krajowe bilety, to nie było problemu ze skompletowaniem zamówienia. Zapłaciłem i po chwili dostałem bilety. Z koszyka bilety zniknęły. Jestem ciekaw, co z moimi biletami międzynarodowymi, z którymi wystąpiły problemy podczas kompletowania zamówienia i które nie zniknęły z koszyka po dokonaniu płatności. Czekam na odpowiedź Polskiego Busa w tej sprawie. Mam nadzieję, że dostanę bilety, za które zapłaciłem, a nie zwrot pieniędzy...
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 19:45 | odpowiedz
Zgodnie z regulaminem PolskiegoBusa: 4. Umowa przewozu pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie dokonania zapłaty za przejazd (nabycia Biletu). Wszystkim osobom, które dokonały płatności za bilety, a ich nie otrzymały radzę napisać do PolskiegoBusa, najlepiej powołując się na ten pkt. regulaminu, załączyć potwierdzenie przelewu i nr transakcji eCard (wyświetla się razem z komunikatem o problemach ze skompletowaniem zamówienia, nie jest niezbędny, potwierdzenie przelewu powinno wystarczyć) i spokojnie czekać na odpowiedź. Przy poprzedniej awarii była taka sama sytuacja - opłaciłam bilety, wyświetlił się komunikat o problemach ze skompletowaniem zamówienia, pieniądze zeszły z konta, a bilety nadal były w koszyku. Wiadomość wysłałam 5 listopada, bilety otrzymałam 2 dni później, ponieważ za jeden z biletów zapłaciłam podwójnie to otrzymałam też zwrot po wymianie kilku maili 5 grudnia. Teraz chyba skala awarii jest większa, więc pewnie potrwa to dłużej.
ANn, 13 lutego 2014, 20:18 | odpowiedz
ANn - dzięki za informacje. Jestem w takim razie dobrej myśli.
BLOKADA NA KONCIE A BILETY W KOSZYKU, 13 lutego 2014, 20:41 | odpowiedz
Nie piszcie tego na głównej bo szansy nie ma tego kupić a po 2 muszą wprowadzić bilety imienne bo ludzie kupują a potem odsprzedają żenada
Adam, 13 lutego 2014, 20:56 | odpowiedz
poszuktuKasa za bilety z konta zeszła a biletów brak… jakiś problem z e-card… Ktoś ma taki problem?
pikej, 13 lutego 2014, 21:00 | odpowiedz
Zgodnie z naszym regulaminem : 4. Umowa przewozu pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie dokonania zapłaty za przejazd (nabycia Biletu)... oraz 5.5 Nabycie Biletu jest jednoznaczne z żądaniem wystawienia faktury, w tym Faktury Elektronicznej w rozumieniu właściwych przepisów dotyczących podatku VAT. Biorą pod uwag powyższe paragrafy informujemy, że e-bilet nie został do Państwa dosłany, więc umowa nie została poprawnie zawarta między przewoźnikiem i pasażerem. Z powodu zaistniałej sytuacji po zgłoszeniu danego problemu przez Państwa przewoźnik poinformował Państwa o braku możliwości dosłania biletu. Na tej podstawie został wykonany 100% zwrot pieniędzy za transakcje bankowe, która nie wygenerowały biletów.
odp na 4 pkt regulaminu, 13 lutego 2014, 21:01 | odpowiedz
No to teraz się zacznie. Bilety kupione, opłacaone, a oni kombinują i - zamiast wydać nam bilety - to okazuje się, że oddają pieniądze. A na co mi teraz 2 złote? Przecież za te 2 zł już nic nie kupię, bo już nie ma biletów w tej cenie! Powinni mi to zrekompensować! Proponuję pozew zbiorowy przeciwko Polski Bus, jeśli się okaże, że nie wyślą nam biletów. "Pozew zbiorowy jest nowością w polskim systemie prawnym. Pozwala, bowiem zwykłemu konsumentowi na zwycięstwo w walce z wielkimi korporacjami. Wystarczy dziesięć poszkodowanych osób by można było wystąpić na drogę sądową". Źródło: http://www.wspolnypozew.com/ WALCZMY Z POLSKIM BUSEM W SĄDZIE!
POZEW ZBIOROWY PRZECIWKO POLSKI BUS, 13 lutego 2014, 21:14 | odpowiedz
odp na 4 pkt regulaminuZgodnie z naszym regulaminem : 4. Umowa przewozu pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie dokonania zapłaty za przejazd (nabycia Biletu)… oraz 5.5 Nabycie Biletu jest jednoznaczne z żądaniem wystawienia faktury, w tym Faktury Elektronicznej w rozumieniu właściwych przepisów dotyczących podatku VAT. Biorą pod uwag powyższe paragrafy informujemy, że e-bilet nie został do Państwa dosłany, więc umowa nie została poprawnie zawarta między przewoźnikiem i pasażerem. Z powodu zaistniałej sytuacji po zgłoszeniu danego problemu przez Państwa przewoźnik poinformował Państwa o braku możliwości dosłania biletu. Na tej podstawie został wykonany 100% zwrot pieniędzy za transakcje bankowe, która nie wygenerowały biletów.
Hola hola: czym innym jest moment zawarcia umowy przewozu, a czym innym żądanie wystawienia faktury!
harvester, 13 lutego 2014, 21:30 | odpowiedz
Ziggy dalej prosi o cierpliwość, ale moja cierpliwość się skończyła i więcej nie wejdę na stronę. Bo po co? I tak zostaną dla mnie same ochłapy :D:D
OCH, 13 lutego 2014, 21:40 | odpowiedz
Też miałem ten problem ze skompletowaniem zamówienia, ok 13, napisałem im mejla z numerem transakcji i dowodem przelewu w załączniku, przed chwila dostałem bilety.
przemek289, 13 lutego 2014, 21:55 | odpowiedz
odp na 4 pkt regulaminuZgodnie z naszym regulaminem : 4. Umowa przewozu pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą zostaje zawarta w momencie dokonania zapłaty za przejazd (nabycia Biletu)… oraz 5.5 Nabycie Biletu jest jednoznaczne z żądaniem wystawienia faktury, w tym Faktury Elektronicznej w rozumieniu właściwych przepisów dotyczących podatku VAT. Biorą pod uwag powyższe paragrafy informujemy, że e-bilet nie został do Państwa dosłany, więc umowa nie została poprawnie zawarta między przewoźnikiem i pasażerem. Z powodu zaistniałej sytuacji po zgłoszeniu danego problemu przez Państwa przewoźnik poinformował Państwa o braku możliwości dosłania biletu. Na tej podstawie został wykonany 100% zwrot pieniędzy za transakcje bankowe, która nie wygenerowały biletów.
I że niby to jest stanowisko PolskiegoBusa w tej sprawie? Jakoś nie sądzę bo to się kupy nie trzyma, jedynie pkt 4 definiuje moment nabycia biletów - dokonanie zapłaty za bilet = nabycie. Pkt 5.5 nie ma nic do rzeczy, bo dotyczy konsekwencji nabycia biletu, taką konsekwencją jest żądanie wystawienia faktury. Czyli dokonanie zapłaty za bilet = nabycie = żądanie wystawienia faktury. Otrzymanie i nieotrzymanie faktury nie ma nic do rzeczy jeśli chodzi o nabycie, to przecież jest jasne :). Nie sądzę jednak, żeby PolskiBus zdecydował się na taki strzał w kolano, tym bardziej że przy poprzedniej awarii uznał swoją winę, a nawet w ramach przeprosin rozdawał bilety, marnie to wyszło ale jednak ;). Jeśli jednak faktycznie będą zwracać kasę zamiast przysyłać bilety, to jak najbardziej pozew zbiorowy, sprawa jest wygrana.
ANn, 13 lutego 2014, 23:08 | odpowiedz
Kupowalam po 22 i bilety przyszly po 2 minutach. Chlopak kupowal po 19 i do teraz niz nie dostal...:-)
Anita, 14 lutego 2014, 2:21 | odpowiedz
moja płatność przeszła, z konta bankowego kasa zeszła (89 pln) ale wyskoczył komunikat ze nie mozna wystawic biletu ....ich tekefiny nie działaja a na meila nikt nie odpowiada....
sylwester, 14 lutego 2014, 8:15 | odpowiedz
ja mam dokładnie tak samo
sylwester, 14 lutego 2014, 8:16 | odpowiedz
sylwesterja mam dokładnie tak samo
Wczoraj około 12 godz za 15 razem udało mi się kupić bilety na trasie KRK-WAW w cenie 5 zł, również po powrocie ze strony banku pojawił się komunikat o błędzie. napisałem e-mail do Polskiego Busa z prośbą o przesłanie bieltów, załączyłem potwierdzenie przelewu i numer e-card i dzisiaj rano miałem bilety na poczcie.
Wolan, 14 lutego 2014, 10:08 | odpowiedz
przemek289Też miałem ten problem ze skompletowaniem zamówienia, ok 13, napisałem im mejla z numerem transakcji i dowodem przelewu w załączniku, przed chwila dostałem bilety.
U mnie było podobnie, wysłałem do nich maila zaraz po zamówieniu biletów. Nie miałem do wieczora żadnej informacji, więc ok 23 załączyłem dodatkowo potwierdzenie dokonania przelewu i dzisiaj o 8 rano dostałem bilety.
marcomic, 14 lutego 2014, 12:21 | odpowiedz
Tomek
vasilmogli by robic w nocy takie cos, dzieki czemu lzej by bylo dla nich i dla nas i powli by to schodziło…
Jak ktoś wrzuca taki news na F4F to co się dziwisz, że się ludzie rzucili. Mnie się udało kupić bilety do Berlina (po złotówce) i z powrotem (ale już za 15zł), płatności mi przeszły, z konta mi pobrało, wysłałem email na info@polskibus.com, czekam na odpowiedź. Liczę na to, że mi potwierdzenia i bilety doślą.
Jak wielu innych jestem w podobnej sytuacji. Przelew został zrealizowany, ale brak numeru rezerwacji. Standardowo wysłałem zapytanie na info@polskibus.pl. Jeśli ktoś otrzyma odpowiedź niech się pochwali.
Tom, 14 lutego 2014, 14:17 | odpowiedz
Oczywiście dołączam do grona "poszkodowanych". Wysłałam wczoraj maila ale tylko z numerem transakcji ecard. U mnie widać tylko blokadę na karcie, bez info na co i po co więc nie mogę im tego przesłać. Teraz czekam czy zwrócą środki czy wyślą bilety. Pytanko: czy ktoś dostał bilety po wysłaniu tylko tego numeru?
mysza, 14 lutego 2014, 16:00 | odpowiedz
ja mam dokładnie tak jak Ty - czekam na odpowiedź i liczę, że nie będzie równych i równiejszych :)
kojot_lubin, 14 lutego 2014, 16:25 | odpowiedz
No ja nadal czekam na odpowiedz od wczoraj od 20:00. Mam nadzieję że rozpatrzą pozytywnie. Czy mam słuszność że bilety nie są imienne? Przy wejściu podaje się numer rezerwacji i nic więcej. Wiec można komuś ten bilet podarować lub jechać z kimś innym?? Szkoda pula tanich biletów się skończyła bo skusiłabym sie na jeszcze;)
aureo, 14 lutego 2014, 19:39 | odpowiedz
Otrzymałem wszystkie bilety. Bardzo fajne zachowanie Polskiegobusa do swoich klientów
Jura, 15 lutego 2014, 10:36 | odpowiedz
Ja dokonalem w czwartek dwoch rezerwacji. Jedna zostala potwierdzona wczoraj eBiletem, druga zostala dzisiaj anulowana - pieniadze zostana mi zwrocone i musze kupic bilety ponownie.
Michal, 15 lutego 2014, 12:57 | odpowiedz
Michal Ale jak ktoś upolował tani bilet za 1 zł, to już nie kupi 2 raz tego samego biletu - teraz będzie musiał zapłacić za niego dużo, dużo więcej. Dlaczego ktoś, kto kupił tani bilet, teraz - z winy przewoźnika - ma płacić za ten sam bilet dużo, dużo więcej? Bardzo brzydkie posunięcie ze strony Polskiego Busa i strzał w jego własne kolano tak naprawdę. Myślę, że tą sprawą Polskiego Busa powinien się zająć UOKiK.
Komentator, 15 lutego 2014, 17:11 | odpowiedz
Jeśli ktoś zapłacił Polskiemu Busowie za bilety, a ich nie dostał, to gorąco zachęcam do dochodzenia swoich rozszczeń przed Sądem.
Marzena, 15 lutego 2014, 17:23 | odpowiedz
marcomicMi akurat udało się wybrać bilety (Berlin na weekend za 34 zł/2os) i dokonać przelewu, ale gdy wróciłem ze strony bankowej na stronę przewoźnika, pojawił się komunikat: „Wystąpił problem ze skompletowaniem Twojego zamówienia, prosimy o sprawdzenie konta bankowego i kontakt pod adresem (…)” Miał ktoś coś takiego? Kasa poszła, więc chyba zamówienie zostało zrealizowane, jak sądzicie? Tak czy inaczej czekam na ich odpowiedź.
Napisz do niech wiadomość, ja mam to samo, kazali mi wysłać potwierdzenie przelewu. Zobaczymy jak to dalej będzie :)
Eliza, 16 lutego 2014, 11:51 | odpowiedz
Dajcie spokój! Ja nie widzę żadnej takiej promocji. Poza tym to juz nie to samo co było...lepiej już wypożyczyć samochód na weekend i mieć spokój. Kasa może i większa ale i komfort inny, a w Panku np sa bardzo korzystne promocje weekendowe.
ulka_zulka, 16 lutego 2014, 20:22 | odpowiedz
Oto moja historia. - 13.02.2014 zaplanowałem swoją wymarzoną podróż i korzystając z walentynkowej promocji Polskiego Busa kupiłem kilka biletów. - Zapłaciłem za nie. - Na stronie pojawił się błąd: nieskompletowane zamówienie. - Z konta zostały pobrane pieniądze. - Biletów nie dostałem. - Niezwłocznie wysyłałem e-mail na adres: info@polskibus.com informując o zdarzeniu i podając numery eCard. - Przez 3 dni Polski Bus kazał mi czekać cierpliwie na odpowiedź (przez ten czas ceny biletów poszły w górę). - 16.02.2014, po 3 dniach dostałem odpowiedź: "Uprzejmie informujemy, że zamówienie nie wygenerowało rezerwacji, więc zwróciliśmy 100% kosztów na konto, z którego dokonali Państwo płatności. Za utrudnienia przepraszamy". Teraz czuję się oszukany. Co z tego, że Polski Bus zwróci mi 100% kosztów, skoro dzisiaj, te same biety, które kupiłem 3 dni wcześniej, kosztują co najmniej 3 razy tyle?
Maciej, 16 lutego 2014, 20:28 | odpowiedz
Coś trzeba z tym zrobić. W kulki sobie lecą. To już któryś raz jak wiele rezerwacji anulują. Środki pobieraja z konta, a tłumaczą się, że nie wygenerowało czegoś. To niech to zrobią ręcznie, kasę przecież już mają.
rosowka, 16 lutego 2014, 22:03 | odpowiedz
Ja swoje bilety dostałam wczoraj, wszystko jest OK :-)
mysza, 17 lutego 2014, 20:06 | odpowiedz
A mnie jeszcze nie odpowiedzieli;/ Jutro mija tydzień A u was? Czy ktoś jeszcze nie otrzymał jakiejkolwiek odpowiedzi? Cena biletu wzrosła już 25 razy:(
aureo, 19 lutego 2014, 8:12 | odpowiedz
U mnie również już prawie tydzień minął i jakiejkolwiek odpowiedzi brak
ride, 19 lutego 2014, 10:33 | odpowiedz
okazuje się że znów nie idzie im z kompletowaniem rezerwacji... kilka dni było dobrze i znów podają cygaro...
zcbat, 19 lutego 2014, 22:13 | odpowiedz
a ja kuplem trzy bilety... tzn. tak mi się wydawało bo kasę mi ściągneli a teraz jeden bilet mi wystawili a za dwa oddali kasę :) czyli robią co chcą - tylko że w takim przypadku zostałem z podróżą "do połowy" bo podróż miała być łączona: Wrocław-Katowice-Wiedeń także dojeżdżam do Katowic i .... d**a :) (trzeci bilet miałem mieć do Warszawy)
kojot_lubin, 20 lutego 2014, 18:44 | odpowiedz
Mam to samo, kupiłam w sumie bilety trzy razy, bo jeżdżę do warszawy co tydzień lub dwa, a w koszyku mieszczą się tylko trzy przejazdy w dwie strony. Przysłali ostatnie bilety, a dwóch poprzednich nie, konkretnie to napisali tak: "W ramach zamówienia xxx i xxx (numery ecard) z powodu zbyt długiego księgowania płatności między bankami, konkretna rezerwacja została zablokowana, a w wyniku tego e-bilet nie został wygenerowany. W przypadku nie wygenerowania e-biletu nie wywiązaliśmy się z umowy, więc wykonaliśmy zwrot pieniędzy w kwocie 100%." To oczywista bzdura, tym bardziej że wszystkie trzy płatności zeszły mi z konta od razu, poza tym ecard ma dwa dni na dostarczenie wpłaty do odbiorcy, nie musi to nastąpić od razu. Spodziewałam się raczej, że będą podważali ważność zawartych umów, co byłoby łatwe do obalenia. Ale przyznali się do niewywiązania z umowy, pozostaje jedynie sprawa sądowa, ale nie wiem dokładnie jakie są tu możliwości. Jestem wkurzona, bo wygląda na to, że te awarie są im na rękę i nie zamierzają nic z tym zrobić, trzymali moje pieniądze kilka dni i mogli nimi dysponować, pomimo że nie udzieliłam im pożyczki (domagałabym się odsetek :)), tylko zapłaciłam za usługę. Zwrot 100% nie rekompensuje ani straconego pół dnia na walkę z ich systemem rezerwacji ani tego, że bilety są teraz w cenie 20x wyższej i tyle będę musiała płacić za przejazdy w kwietniu i maju na skutek ich niewywiązania się z umowy. Nie wiem czy co z tym dalej robić.
ANn, 20 lutego 2014, 19:57 | odpowiedz
█▬█ █ ▀█▀ JAK MNIE POLSKI BUS ZROBIŁ W KONIA? FINAŁ. Dzisiaj mija tydzień od czasu zakupu biletów na Polskiego Busa. Z tej okazji (chyba - innego powodu nie widzę), pracownik odpowiedzialny za fan page Polski Bus SKASOWAŁ WSZYSTKIE MOJE POSTY oraz UNIEMOŻLIWIŁ MI PISANIE CZEGOKOLWIEK na fan page Polski Bus. Na fan page Polski Bus panuje cenzura i nie jest to wyłącznie moje zdanie. Nie jestem jedyną osobą, której PolskiBus.com - Szybko Tanio Komfortowo próbuje ukrócić język. Podobno, są np. osoby, które zostały zbanowane na fan page Polski Bus tylko za to, że wkleiły link do - niewygodnego dla Polskiego Busa - artykułu pana Piotra Miączyńskiego, znanego dziennikarza gospodarczego. Podaję link: supermarket.blox.pl/2014/02/Jak-Polski-Bus-robi-klientow-na-ksiegowanie.html Na fan page są osoby, które zaciekle bronią Polskiego Busa. Czy są to pracownicy Polskiego Busa? Nie wiem. Ale niektórzy twierdzą, że tak. Kimkolwiek by te osoby nie były, zachowują się w sposób skrajnie nieprzyjazny. Czasem próbują kogoś ośmieszyć w bardzo prymitywny sposób, a czasem insynuują. Np. pewien pan, nazwijmy go, na potrzeby tego wpisu - X, insynuował, że sprzedaję bilety Polskiego Busa na Allegro. Jest to nieprawda. Bilety kupiłem na własne potrzeby. Nigdy w życiu nie sprzedałem ani jednego biletu Polskiego Busa. Ani na Allegro ani nigdzie indziej. To, co napisał X jest kłamstwem, mającym na celu zdyskredytowanie mojej osoby. Ja, w przeciwieństwie do X - na wszystko, o czym pisałem na fan page Polski Bus - mam dowody, które w każdej chwili mogę ujawnić. Natomiast, przykre jest to, że X, na kłamstwie i bezpodstawnym oczernianiu mnie (a może nie tylko mnie?) buduje sobie w internecie reputację. Już miałem odpowiedzieć na oszczerczy wpis pana X, kiedy zauważyłem, że mój profil na fan page Polski Bus został w dniu dzisiejszym (tj. 20.02.2014) zablokowany (tak jak kilku innych osób wcześniej) i w związku z tym nie mogę się tam bronić. Nie mogę nawet odpowiedzieć na oszczerczy wpis pana X. Wydaje się, że w Punkcie Obsługi Klienta (POK) Polskiego Busa, klienci nie są traktowani lepiej. Pewna osoba napisała: "gratuluję, bo mnie w POK odprawiono i kazano iść do konkurencji... a grzecznie poprosiłam o pomoc w ustaleniu czy dostanę zakupione bilety na kurs w ten weekend". Nie dziwi mnie to, bo raz miałem nieprzyjemność znaleźć się w POK Polskiego Busa. Akurat czekałem w kolejce i słyszałem, jak brzydko pracownik tego POK zwracał się do klientów. W życiu nie chciałbym tam żadnej sprawy załatwiać. Uważam, że pracownicy POK Polskiego Busa tylko odstraszają klientów! Najgorsze jest jednak to, że do dnia dzisiejszego tj. do 20.02.2014, Polski Bus nie wysłał mi biletów, które kupiłem tydzień temu tj. 13.02.2014. Napisał, co prawda, że zwrócił 100% kosztów za bilety, których nie wysłał, ale napisał to dopiero po 3 dniach, kiedy ceny biletów poszły w górę i za te same bilety, które kupiłem 3 dni wcześniej, musiałbym płacić co najmniej 3 razy więcej! Ale i tak jestem szczęśliwcem, bo podobno są osoby, które w ogóle nie otrzymały żadnej odpowiedzi i nie wiedzą, co z biletami, za które zapłaciły. Dostaną, czy - tak, jak w moim przypadku - obejdą się smakiem? Tego nie wiem. Ale wiem jedno. Uważam, że nie warto planować podróży w tak niesolidnym przewoźnikiem, jakim w mojej ocenie jest Polski Bus. ZDECYDOWANIE ODRADZAM PODRÓŻE Z POLSKI BUS!
Maciej, 20 lutego 2014, 20:38 | odpowiedz
A mnie łaskawie po 7 dniach odpowiedzieli by załączyć potwierdzenie przelewu. Tylko że w pierwszym mailu już to potwierdzenie było. Pewnie znów każą mi czekać 7 dni na odpowiedz a w tym czasie bilet zdrożeje 70 razy.
aureo, 21 lutego 2014, 13:43 | odpowiedz
mi dosłali bilety w środę 17, a 19 dostałem zwrot nadpłaty, reklamacja (z potwierdzeniami wpłaty, numerami rezerwacji, płatności oraz moimi danymi) wysłana 13 od razu jak system padł. tym razem się udało :)
marcin, 21 lutego 2014, 18:16 | odpowiedz
W końcu przyszła opowiedz: Wykonana przez Państwa płatność nie wygenerowała poprawnie eBiletu. W danej sytuacji dokonujemy zwrotu 100% wartości uiszczonego przelewu na Państwa konto bankowe. Teraz muszę kupić bilet za 60 zł a nie za 4;/ Czuję się oszukany. Zdenerwowali mnie strasznie.
aureo, 22 lutego 2014, 11:23 | odpowiedz
Fajnie, że wam się sytuacja wyklarowała po tygodniu. Moja sytuacja: Kupiłam 5 biletów Wawa -Wro - Wawa dla siebie za 19 zł, Wro - Wawa dla mojej szefowej i 7 innych osób za 122zł, i na piękny weekend w Pradze dla 2 osób za 77 zł. 19 zł mi oddali po tygodniu- teraz za te bilety zapłacić muszę ponad 100zł, e-bilet dla szefowej :( przyszedł, ale numer rezerwacji jest nieaktywny, (?) 77 zł narazie przepadło. Piszę do nich i nic. Wszystkie wiadomości wygenerowane automatycznie. Nikt się do mnie nie odezwał jak do człowieka. SKANDALLLLLLLLLLL!!!
gośka, 24 lutego 2014, 20:42 | odpowiedz
Czy ktoś ma podobny problem: dosłałam e-bilet, ale nie jest aktywny. Co może być z nim nie tak?
gośka, 24 lutego 2014, 20:45 | odpowiedz
Czy ktoś może wie, kiedy pojawi się następna pula biletów, czyli na lato?
Mirek, 17 kwietnia 2014, 20:32 | odpowiedz
Gdzie te tanie przejazdy się pytam... sprawdzam terminy do Wawy i widzę same 40zł
polski buc, 15 maja 2014, 15:45 | odpowiedz
mam do oddania bilet do Warszawy na jutro na polskiego busa z Wrocławia o 16 wyjazd, proszę o kontakt: edyta156@wp.pl
Edyta, 15 maja 2014, 16:01 | odpowiedz
polski bucGdzie te tanie przejazdy się pytam… sprawdzam terminy do Wawy i widzę same 40zł
O TRZY MIESIACE ZA POZNO
REALISTA, 15 maja 2014, 16:02 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »