Wielka biletowa zmiana w PKP Intercity! „Zaczynamy naszą sprzedażową rewolucję”
Trzeba przyznać, że w ostatnim czasie PKP Intercity dość mocno poprawił jakość oferowanych usług, czego wyrazem jest choćby nowa mobilna aplikacja przewoźnika, która miała premierę kilka dni temu. Teraz przyszedł czas na jeszcze większe poszerzenie sieci dystrybucji – PKP Intercity ogłosiła bowiem plan rozwoju sprzedaży w trybie agencyjnym.
Ayia Napa od 2913 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Sousse od 1771 PLN na 8 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Hammamet od 2316 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Nowy model skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych) – czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania. Zainteresowani agenci mogą zgłaszać się do programu poprzez formularz na stronie PKP Intercity.
W komunikacie czytamy, że współpraca z zewnętrznymi partnerami jest możliwa dzięki polityce ujednoliconych warunków handlowych, którą PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 roku. Nowy model sprzedaży agencyjnej wyróżnia się jednolitymi warunkami handlowymi dla każdego z partnerów, a to znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy.
– Bardzo duża popularność kolei będzie nadal rosła w najbliższych latach, dlatego dążymy do tego, aby zakup biletów na połączenia PKP Intercity był jak najłatwiejszy dla podróżnych. Poprzez rozwój nowego modelu sprzedaży agencyjnej otwieramy się na współpracę z następnymi partnerami, szukając w ten sposób kolejnych sposobów dotarcia do klientów. Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity – mówi Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.
Przypomnijmy też, że w ubiegłym roku kolejarze rozpoczęli już współpracę z kilkoma partnerami sprzedającymi bilety on-line. I okazało się to sporym sukcesem: jak chwali się PKP Intercity, do końca lutego sprzedano 1,8 mln biletów na pociągi przewoźnika za pośrednictwem platform mPay, e-podroznik.pl i KOLEO.