Fly4free.pl

Pierwsze poztywne zmiany w Ryanair. Bezpłatna aplikacja, mail do kontaktu, profil społecznościowy

Foto: Kipper Williams
Pierwsze zmiany wizerunku irlandzkiego Ryanair'a już są widoczne. Przewoźnik ćwierka na Twitterze, udostępnił bezpłatnie dotychczas płatną aplikację mobilną oraz utworzył adres mailowy do kontaktu z biurem obsługi klienta.

Prezes linii Michael O’leary zapowiedział zmiany, po tym jak akcjonariusze Ryanaira uznali, że obiegowa zła opinia na temat tego przewoźnika spowodowała, mimo świetnych wyników finansowych, że jego rozwój stoi pod znakiem zapytania. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj >>

Zgodnie z zapowiedziami od dziś nie trzeba już płacić za mobilną aplikację za pomocą której m.in. kupimy bilety. Do tej pory aby z niej korzystać jej użytkownik musiał zapłacić 3 euro. Teraz do smartfonu czy tabletu można ją ściągnąć za darmo! Co warto podkreślić to, że przy wyszukiwaniu lotów nie musimy wpisywać nielubianych kodów Recaptcha.

Aby pobrać aplikację kliknij tutaj >>

FR app

Przewoźnik dla pasażerów udostępnił kontakt mailowy z biurem obsługi klienta. Jak informuje na stronie internetowej, adres customerqueries@ryanair.com dostępny jest dla pasażerów z Irlandii. Na razie nie wiadomo czy pasażerowie z innych krajów mogą również korzystać z udostępnionego adresu.

FR strona adres

Ryanair dla szybszej komunikacji z pasażerami utworzył profil na Twitterze. Do tej pory przewoźnik nie był obecny w portalach społecznościowych. Wybrane informacje dotyczące funkcjonowania i zmian były publikowane na stronie internetowej.

FR twitter

Niebawem skrócony i uproszczony zostanie również system rezerwacji biletów. Natomiast w grudniu zostanie stworzona nowa witryna internetowa. Wyszukiwanie lotów ma być bardziej intuicyjne, a sama witryna przejrzysta i prostsza. Jej ostateczny kształt poznamy najprawdopodobniej już wiosną przyszłego roku.

Zmiany na Ryanair.com sprawiają, że łatwiej się będzie po niej poruszać, szybciej i łatwiej pasażerowie zlokalizują oferty z najlepszą ceną i szybciej dokonają rezerwacji dla siebie i swoich rodzin. Szczególną uwagę chcemy poświęcić na obecność w platformach mobilnych i socjal mediach – informuje Michel O’Leary.

Bilety na lot można będzie zakupić nie tylko poprzez stronę internetową przewoźnika, ale również u agentów i pośredników. Tak od dawana z powodzeniem robi konkurent Ryanair’a, linia lotnicza Easy Jet. Ryanair od 30 października ma zrezygnować z nielubianych przez pasażerów kodów Recaptcha.

Fot. Kipper Williams

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
w koncu zmiany...ale czy wiecie moze czy moge napsiac na ten adres email w sprawie zmainu terminu lotu ktory oni usuneli(budapeszt),lub jest jakas metoda poza dzwonieniem na ich infolinie gdzie nawet za czekanie na rozmowe placi sie ponad 2zl za minute, a dzis czekalam i sie nie doeczekalam, a pieniadze pobralo... drozej mi wyjdzie kontakt z nimi niz lot(36zl modlin-budapeszt), jak można zmienic termin lotu w miare tanio?
joanna, 1 października 2013, 16:58 | odpowiedz
A po co Ryanair do tej pory stosuje te denerwujące kody na swojej stronie internetowej? Dlaczego nie wyłączą tego już tylko dopiero za miesiąc? Miesiąc programiści mają nad tym siedzieć?
Łukasz, 1 października 2013, 17:02 | odpowiedz
@joanna.A czemu nie skontaktujesz sie ze swoim bankiem i poprzez nich starasz sie o zwrot poeniedzy za bilet. Zaplacilas za usluge,ktorej nie dostaniesz, bank musi zwrocic ci pieniadze. Dodatkowo mozesz starac sie o odszkodwanie (eu261)
Mario, 1 października 2013, 17:38 | odpowiedz
właśnie, ja bym preferowala zmiane terminu lotu (jako ze bilet byl bardzo tani) niż zwrot pieniedzy...ktoś ma pomysł? ile czasu sie czeka na to polaczenie u nich srednio? bo ja po kilku dobrych minutach dalam sobie spokoj, moze jednak to standard u nich?
joanna, 1 października 2013, 17:59 | odpowiedz
ŁukaszA po co Ryanair do tej pory stosuje te denerwujące kody na swojej stronie internetowej? Dlaczego nie wyłączą tego już tylko dopiero za miesiąc? Miesiąc programiści mają nad tym siedzieć?
po to zeby nie uzywac programow takich jak azuon do szukania polaczen hurtowo
MasoN, 1 października 2013, 19:44 | odpowiedz
Mario@joanna.A czemu nie skontaktujesz sie ze swoim bankiem i poprzez nich starasz sie o zwrot poeniedzy za bilet. Zaplacilas za usluge,ktorej nie dostaniesz, bank musi zwrocic ci pieniadze. Dodatkowo mozesz starac sie o odszkodwanie (eu261)
Jeżeli powiadomienie nastąpiło 2 tygodnie przed wylotem to z odszkodowania nici.
janek, 1 października 2013, 20:20 | odpowiedz
@mario, nie, planowanmy lot ma być na listopad, poza tym oni sami wyslali wioadomosc o mozliwosci zminy terminu lub zwrotu pienidzy, chcialabym zmienic termin lotu, jednak nie chce mi sie wydawac kasy na telefon do nich, a za pomoca opcji zarzadzania rezerwacja po prostu moge kupic kolejny lot, bo by dokonczyc zmiane musze pdoac nr karty itp./ Czy jest ktoś w podobnej sytuacji? Co radzicie?
joanna, 1 października 2013, 21:06 | odpowiedz
W UK jak wchodzisz na ich stronę to wyskakuje Live Chat i za darmo można poczatować z konsultantem.
kris1234, 1 października 2013, 21:43 | odpowiedz
profil na tweeterze suuper nareszcie tego najbardziej brakowało
ironia, 2 października 2013, 9:42 | odpowiedz
ŁukaszA po co Ryanair do tej pory stosuje te denerwujące kody na swojej stronie internetowej? Dlaczego nie wyłączą tego już tylko dopiero za miesiąc? Miesiąc programiści mają nad tym siedzieć?
Pewnie chcą zastąpić kody innym rozwiązaniem utrudniającym crawling ich strony.
darck, 2 października 2013, 10:03 | odpowiedz
kris1234W UK jak wchodzisz na ich stronę to wyskakuje Live Chat i za darmo można poczatować z konsultantem.
@kris 1234, czy mógłbyś mi powiedziec jak znalezc ten live chat z konsultantem??
Kayo, 2 października 2013, 12:57 | odpowiedz
poproszę o link do live chat ryainaira jesli ktos ma, bo sama nie mogę go znaleźć na ich stronie, nawet w wersji uk mam tylko zmieniony jezyk na angielski, a wsyzstkie dane sa i tak te same jak pl...
joanna, 3 października 2013, 12:54 | odpowiedz
Pomocy! po kliknięciu pobierz aplikację nie mogę jej zainstalować, pojawia się napis :"Nie korzystałeś na swoim urządzeniu z aplikacji Sklep Google Play (ikona białej torby na zakupy) przy użyciu tego adresu e-mail. Więcej informacji " utworzyłam konto tylko na potrzeby ściągnięcia aplikacji, nie wiem co mam dalej robić?
kasia 2209, 10 października 2013, 15:11 | odpowiedz
Zainstalowałam na tel, aplikację mam,wchodzę i wyskakuje okienko do login i haslo?O co chodzi? Nie ma nigdzie opcji załóz konto.Nie mam żadnego loginu ani hasła do ryanair. Hasło do google.play nie działa. Ktoś wie jak to ugryźć?
eee1234, 10 października 2013, 21:23 | odpowiedz
eee1234Zainstalowałam na tel, aplikację mam,wchodzę i wyskakuje okienko do login i haslo?O co chodzi? Nie ma nigdzie opcji załóz konto.Nie mam żadnego loginu ani hasła do ryanair. Hasło do google.play nie działa. Ktoś wie jak to ugryźć?
własnie tez mam ten sam problem...
marta, 10 października 2013, 22:16 | odpowiedz
A jest naiPhone ? Jakoś nie moge wyszukać
Oli, 11 października 2013, 23:15 | odpowiedz
a teraz po tych zmianach mozna bezplatnie zmienic date wylotu?
kasiak, 29 stycznia 2014, 14:35 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »