Pierwsze poztywne zmiany w Ryanair. Bezpłatna aplikacja, mail do kontaktu, profil społecznościowy
Prezes linii Michael O’leary zapowiedział zmiany, po tym jak akcjonariusze Ryanaira uznali, że obiegowa zła opinia na temat tego przewoźnika spowodowała, mimo świetnych wyników finansowych, że jego rozwój stoi pod znakiem zapytania. Więcej na ten temat pisaliśmy tutaj >>
Zgodnie z zapowiedziami od dziś nie trzeba już płacić za mobilną aplikację za pomocą której m.in. kupimy bilety. Do tej pory aby z niej korzystać jej użytkownik musiał zapłacić 3 euro. Teraz do smartfonu czy tabletu można ją ściągnąć za darmo! Co warto podkreślić to, że przy wyszukiwaniu lotów nie musimy wpisywać nielubianych kodów Recaptcha.
Aby pobrać aplikację kliknij tutaj >>
Przewoźnik dla pasażerów udostępnił kontakt mailowy z biurem obsługi klienta. Jak informuje na stronie internetowej, adres customerqueries@ryanair.com dostępny jest dla pasażerów z Irlandii. Na razie nie wiadomo czy pasażerowie z innych krajów mogą również korzystać z udostępnionego adresu.
Ryanair dla szybszej komunikacji z pasażerami utworzył profil na Twitterze. Do tej pory przewoźnik nie był obecny w portalach społecznościowych. Wybrane informacje dotyczące funkcjonowania i zmian były publikowane na stronie internetowej.
Niebawem skrócony i uproszczony zostanie również system rezerwacji biletów. Natomiast w grudniu zostanie stworzona nowa witryna internetowa. Wyszukiwanie lotów ma być bardziej intuicyjne, a sama witryna przejrzysta i prostsza. Jej ostateczny kształt poznamy najprawdopodobniej już wiosną przyszłego roku.
Zmiany na Ryanair.com sprawiają, że łatwiej się będzie po niej poruszać, szybciej i łatwiej pasażerowie zlokalizują oferty z najlepszą ceną i szybciej dokonają rezerwacji dla siebie i swoich rodzin. Szczególną uwagę chcemy poświęcić na obecność w platformach mobilnych i socjal mediach – informuje Michel O’Leary.
Bilety na lot można będzie zakupić nie tylko poprzez stronę internetową przewoźnika, ale również u agentów i pośredników. Tak od dawana z powodzeniem robi konkurent Ryanair’a, linia lotnicza Easy Jet. Ryanair od 30 października ma zrezygnować z nielubianych przez pasażerów kodów Recaptcha.
Fot. Kipper Williams