Personel pokładowy linii będzie oceniany przez pasażerów. Od tych opinii będą zależały… ich premie
S7 Airlines wdrożyło system, dzięki któremu pasażerowie po każdym odbytym locie zyskają możliwość oceny poszczególnych członków załogi. W ankietach znajdują się imiona oraz zdjęcia stewardes i stewardów, co ma na celu personalizację feedbacku – informuje serwis „One Mile At a Time”.
Costa Brava od 2847 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Ostrawa)
Sharm El Sheikh od 2164 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Gdańsk)
Marrakesz od 2629 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Kraków)
Co jednak najciekawsze, wyniki ocen bezpośrednio wpływają na premie finansowe dla członków załogi. Jeśli zatem pasażerom nie spodoba się jakiś aspekt ich pracy, z pewnością odbije się to na wysokości dodatków do wynagrodzenia. Linia lotnicza wierzy, że system ten „zwiększy jakość obsługi poprzez bezpośrednie sprzężenie zwrotne od pasażerów”.
Inicjatywa rosyjskiej linii, co w zupełności zrozumiałe, spotkała się z krytyką ze strony załogi, która wyraża obawy o swoją prywatność i obiektywność ocen. Pracownicy wyrazili również przekonanie, że subiektywne opinie mogą negatywnie wpływać na ich wynagrodzenie i morale, a przy tym nie będą adekwatne do zakresu wykonywanych przez nich działań.
S7 Airlines zapewnia jednocześnie, że wszystkie dane osobowe personelu pokładowego będą chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami. Mimo to, niektórzy członkowie załogi pozostają sceptyczni co do bezpieczeństwa i uczciwości nowego systemu, nie mając jednak możliwości na to, aby nie zgodzić się kontynuowanie tej inicjatywy.






Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?