Fly4free.pl

OLT Express z Bydgoszczy do: Londynu, Paryża, Rzymu i nie tylko…

Linie lotnicze OLT Express planują uruchomienie aż 12 nowych tras z Bydgoszczy. W Porcie Lotniczym im. Ignacego Jana Paderewskiego będzie zbazowany jeden samolot - Airbus A320. Nowy trasy OLT Express z Gdańska: m.in Paryż, Rzym, Londyn i Rejkiawik… >>OLT Express będzie obsługiwał połączenia z Bydgoszczy: Newcastle (2 /tyg.), Cork (2 /tyg.), Londyn Gatwick (codz.), Monachium - Memmingem (2 /tyg.), Bristol (2 tyg.), Mediolan Bergamo (2 tyg.), Frankfurt Hann (3 tyg.), Rzym Fiumicino (2 tyg), Dortmund (2 tyg.), Liverpool (2 tyg.), Paryż Orly (2 tyg.), Edynburg (2 tyg.)

W sezonie zima 2012/2013 OLT Express zamierza realizować następujące połączenia z Bydgoszczy do

Wielkiej Brytanii: do Londynu (LGW) – w piątki i niedziele o godz. 6:15, Newcastle (NCL) – w środy
o godz. 6:55 i w soboty o godz. 18:45, Edynburga (EDI) – w piątki i niedziele o godz. 12:30, Liverpoolu
(LPL) – w czwartki i niedziele o godz. 23:30 oraz do Bristolu (BRS) – we wtorki i piątki o godz. 23:30.
Do Cork (ORK) w Irlandii będzie można polecieć we wtorki i czwartki o godzinie 6:10.

Niemiec: do Frankfurtu-Hahn (HHN) – w poniedziałki o godz. 13:00 oraz w środy i niedziele o godz. 18:45, do Dortmundu (DTM) – we wtorki i czwartki o godz. 18:00 oraz do Memmingen (FMM) – w poniedziałki i piątki o godz. 18:30.

Rejsy do Rzymu (FCO) odbywać się będą w środy i soboty o godz. 12:45, a do Mediolanu (BGY) we
wtorki i czwartki o godz. 13:00.

Połączenia do Paryża (ORY) realizowane będą w poniedziałki i soboty o godzinie 7:15.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Pewnie w okolicach listopada bedzie duzo newsow w tv o piramidzie finansowej :D
okrazek, 25 kwietnia 2012, 12:38 | odpowiedz
Świetna wiadomość! Te trasy, ich ilość i częstotliwość mają dużą racje bytu i samoloty będą latały zapełnione po brzegi! :) OLT z Bydgoszczą trafił w 10-tkę, pewnie od wiosny 2013 otworzy kolejne 10-15 połączeń nowych z BZG, jak zobaczy, że obecne są wypełnione niemal w 100%! :)
Maris83, 25 kwietnia 2012, 12:40 | odpowiedz
Kiedy Krk?!
Bertl, 25 kwietnia 2012, 12:40 | odpowiedz
@okazek Obys nie okazal sie prorokiem.
Stalowiak, 25 kwietnia 2012, 12:42 | odpowiedz
Nowa forma lokaty - bilet na OLT? :D Będzie mega afera na jesieni. Ja się wstrzymuję z zakupem u nich czegokolwiek, póki nie polatają kilka miesięcy.
leemc, 25 kwietnia 2012, 12:43 | odpowiedz
@Bertl Bydgoszcz - Kraków już jest w systemie, loty rozpoczną się od 2 lipca :-) Ceny od 99zł, bagaż w cenie -> zapraszam do rezerwacji :)
Maris83, 25 kwietnia 2012, 12:45 | odpowiedz
W końcu nowe trasy z Bydgoszczy! Paryż Orly cieszy.
Astrid, 25 kwietnia 2012, 12:48 | odpowiedz
czy wiadomo w jakim porcie odbedzie sie kolejna konferencja prasowa?
kuba, 25 kwietnia 2012, 12:56 | odpowiedz
Niebawem Ryanair ogłosi trasy konkurencyjne na możliwie sąsiednie lotniska z niższymi cenami by przechwycić Klientów.
domenico, 25 kwietnia 2012, 12:56 | odpowiedz
@Maris83 Chodzi mi o zagraniczne loty z KRK!
Bertl, 25 kwietnia 2012, 13:21 | odpowiedz
Ciekawe kiedy cos do szczecina
Lola, 25 kwietnia 2012, 13:29 | odpowiedz
Czytając to co piszą o Amber Gold i biorąc pod uwagę, iż loty są od jesieni, osobiście wstrzymuje się do czasu aż przez pierwsze 3 mc samoloty tej firmy będą latać za granicę. W sumie patrząc z punktu widzenia kogoś kto chce popełnić jakiś przekręt, to takie linie lotnicze są idealną szansą. Bilety są bookowane i opłacane znacznie wcześniej. Czy nie dziwi Was to, że niebawem ten przewoźnik będzie miał więcej tras niż np. Ryanair czy Wizzair, które na rynku są od lat i jak sądze kalkulują opłacalność każdej nowej destynacji co do zł (szczególnie Ryanair)? Chciałbym jednak się mylić i aby okazało się, że OLT Express zrobi ogromną rewolucję na polskim rynku i będzie latał jak marzenie :)
Piotr, 25 kwietnia 2012, 14:30 | odpowiedz
Ja się tylko tak dziwię, czemu przy każdym news'ie, wątku na forach o OLT pojawia się tak dużo postów na temat Amber Gold, tego, że OLT upadnie itd. Przecież każdy już na pewno to słyszał, więc po co znów to powtarzać? Nic nowego nie piszecie szanowni krytycy, więc może czas przestać pisać i poczekać czy wasze przewidywania się spełnią czy też nie.
A, 25 kwietnia 2012, 14:36 | odpowiedz
Jeszcze jedno - to, że inni nie latają tam gdzie OLT, nie znaczy, że nie jest to opłaclne. Dlaczego tradycyjne linie lotnicze też nie latają tam gdzie np W6, tylko na główne lotniska? Jakoś dają radę. Z OLT będzie jak z PolskimBusem - wejście z bardzo dużą ilością biletów w bardzo atrakcyjnych cenach i po zdobyciu a. rozgłosu i b. przede wszystkim klientów stopniowe zmniejszanie puli tanich biletów do kilku sztuk. Ludzie nauczą się latać po Polsce i będą w stanie płacić nawet 150 zł za wygodny lot zamiast tłuczenia się pociągiem
A, 25 kwietnia 2012, 14:44 | odpowiedz
Pomyślało pół polski o poczekaniu 3msc po, a przez pierwsze 3 będzie latało powietrze i linie upadną -> zły pomysł.
Maris83, 25 kwietnia 2012, 14:45 | odpowiedz
Chyba można opłacać loty kartą kredytową, wtedy w razie bankructwa bank wraca pieniądze. A chyba stratę 3 miesięcznych odsetek z kilkuset złotych można przeboleć :) Gorzej gdy będą ciąć loty (bankrutować) bez odpowiedniego wyprzedzenia, bo trudno wtedy coś zamiennego w dobrej cenie znaleźć. Czy płacąc dubeltówką Visy czy MasterCard jest taka sama ochrona jak kredytową?
darck, 25 kwietnia 2012, 15:09 | odpowiedz
wow debetówką napisałem, nie dubeltówką :)
darck, 25 kwietnia 2012, 15:10 | odpowiedz
Czy wiadomo już coś na temat kolejnej konferencji? Czyli kiedy będzie i skąd?????
sobsti, 25 kwietnia 2012, 15:23 | odpowiedz
Mnie zaczyna zastanawiac ilosc polaczen w stosunku do floty, ktora OLT dysponuje. Jasne, zawsze moga napisac, ze nie wszystkie loty beda oblugiwaly ich maszyny, a na poczatku czesc beda wynajmowac. Moim zdaniem wielokrotnie(!!) lepsza strategia dzialanosci byloby zrobienie mega huba w Lodzi (lub Wroclawiu/Poznaniu/ostatecznie Bydgoszczy) i zgranie wiekszosci polaczen krajowych z miedzynarodowymi. Co by to dalo. Zamiast 15 czy 20 kursow tygodniowo z roznych portow do np. Paryza, czesto o beznadziejnych porach, zrobic codzinnie dwa z jednego portu; w weekendy trzy jesli bedzie potrzeba na jakis trasach. Bilety na dobre terminy szybciej by sie rozchodzily->ceny by rosly; zainteresowanie liniami takze - z kilku powodow - strategii; wieeelu lotow z jednego lotniska); mozliwosc dorzucenia kilku punktow docelowych, ktore teraz nie maja uzasadnienia - np. Lizbony (easyjest lata z pobliskiego Berlina od 15euro OW i sie mu to kalkuluje!); Majorki (tani hub) czy innych poludniowych destynacji. Poki co - dla mnie OLT nie wyglada powaznie. Z pobieznych przeliczen wychodzi mi, ze do konca roku beda mieli ponad 100mln pln straty. Zupelnie bez sensu. Strategia glownego huba sprawdza sie w wielu wiodacych liniach lotnicznych i polaczeniach autokarowych lowcost. Troche rozumu i ogarniecia OLT!!
Maciej, 25 kwietnia 2012, 16:04 | odpowiedz
Moim zdaniem przy hubie w Lodzi, do ktorego z kazdego lotniska w polsce mozna sie dostac w kilkadziesiat minut nie ma nawet sensu rozwazac robienia dwoch hubow na polske. Gdansk i Wroclaw/Katowice wczesniej myslalem jak juz tak szastac chca.
Maciej, 25 kwietnia 2012, 16:09 | odpowiedz
Ja mam już swoje negatywne doświadczenia z OLT i więcej nie polecę. To że po dwóch pasażerów miało to samo miejsce - ok, system odprawy on-line był niekompatybilny z systemem odprawy na lotnisku - awarie się zdarzają. Po drugie czekam i czekam na fakturę, żeby rozliczyć lot w pracy - nie odpisują na maile, dodzwonić sie do nich nie da, a jak się dodzwonisz mówią jakąś formułkę, że faktury kiedyś będą, ale na razie mają problemy. Hmmm, z takim nierzetelnym usługodawcą nie będę latała. Na pewno nie zawodowo. A wyobrażam, że spora część krajowych tras to klienci biznesowi.
ffka, 25 kwietnia 2012, 16:17 | odpowiedz
Sami się przyznają, że mają 2 x za małe call centre w stosunku do potrzeb. Na pocieszenie albo będzie lepiej albo zbankrutują :) A co do tych hubów przesiadkowych uważam, że mają sens tylko w lotach długodystansowych. Przesiadka w locie do Niemiec czy Anglii nie ma sensu, bo koszty stałe obsługi lotniska, startów i lądowań robią całe przedsięwzięcie zbyt drogie. Co do zbyt małej floty, to najwyraźniej nie jest problemem wypożyczyć samolot.
darck, 25 kwietnia 2012, 16:35 | odpowiedz
Pewnie nastepna konferencja pojutrze na IEG. Ma byc 25 destynacji, i 3xA320, bo tam sa najtansze nocowania w PL ;) ...zapomnialbym ze marzy im sie zrobienie glownej bazy pod Koszalinem ;) Pozdrawiam tych ktorzy teraz sie jaraja ich konferencjami, a we wrzesniu obudza sie bez kasy w czarnej d.
mix, 25 kwietnia 2012, 16:53 | odpowiedz
No to lecimy: Warszawa Okecie - 75 polaczen tygodniowo; Gdansk 50 polaczen tygodniowo, Bydgoszcz 20 polaczen tygodniowo; Rzeszow 17 polaczen tygodniow; Lodz 9 tygodniowo, ktore miasto nastepne? Poki co 171 polaczen tygodniowo x 2 strony = 342 polaczenia. Latajac od 6 rano do 24 potrzeba na same trasy zagraniczne 8 sztuk A320 latajacych nonstop i zadna nie moze zawiesc. A pewnie to nie koniec siatki polaczen. Wroclaw?
Maciej, 25 kwietnia 2012, 17:40 | odpowiedz
Z tego co wiem maja teraz 6 Airbusow, ktore lataja po kraju; we wrzesniu ma do tego dojsc 5 sztuk. Maja podpisane juz kilka umow na loty czarterowe w lecie, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Maciej, 25 kwietnia 2012, 17:52 | odpowiedz
@ffka: Jakiej faktury?! Bilet jednorazowy za przelot nie krótszy niż 50km jest uznawany za fakturę w rozumieniu § 17 pkt 1 Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług (Dz.U.11.68.360 ze zm.)
Maris83, 25 kwietnia 2012, 20:45 | odpowiedz
kiedy ogłoszą jakieś ciekawe trasy zagraniczne ze Szczecina???
maniek, 26 kwietnia 2012, 8:13 | odpowiedz
Maciej obrazo to wyliczył nie widzę szans tego obsłużyć taka flotą a wynajem leasing czy inna forma to dodatkowe ksozty. Na pewno nie za 150 zł za lot. Także jest to działanie zbierajace kasę z rynku na bieżące potrzeby a potem zobaczymy. Byłbym bardzo ostrożny. Wystarczy przyjreć sie jak inne linie wprowadzaja nowe trasy wszytsko liczą po 5 razy i góra kilka połaczeń a tu taki boom ni z gruchy ni z pietruchy-mało realne
Adam, 26 kwietnia 2012, 11:47 | odpowiedz
Czekam na loty z Wąchocka do Kiejkut i z Włoszczowej do Sydney. Juz mi sie zajady ze śmiechu robia od czytania sensacji przewozowych OLT.
Krytek, 26 kwietnia 2012, 14:45 | odpowiedz
kiedy bankructwo ? bedzie glosno w listopoadzie o tym walku, biedne jelopy ktore ciulaja grosiki na lokatach AmberGold wyczyszcza ich do zera, a KNF oczywiscie wyrazi zdziwienie w listopadzie/grudniu....
aka, 26 kwietnia 2012, 23:26 | odpowiedz
Zgadzam sie 100% z wczesniejsza wypowiedzia cd faktur, których to nie w sposob otrzymc od OLT EXPRESS. Nie pomagają niestety zadne prosby i ponaglania wysyslane pod faktura@olteexpress.com. Tym samym lepiej nie kupowac przelotow online, bo nieslychanie ciezko bedzie je potem rozliczyc jako wydatek na firme , o ile nieszczesnik pasazer przedplacil je wlasna karta. O tym ze wydruk rezerwacji to "...faktura w rozumieniu § 17 pkt 1 Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011...." radzę jak najszybciej zapomniec, wydruk niestety nie spełnia wymogów fiskalnych. Powodzenia!
Katarzyna, 17 lipca 2012, 18:51 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »