Fly4free.pl

Nowe biuro podróży ma problem przez…nadmiar klientów! „To nasz początek w Polsce, zainteresowanie nas przerosło”

Foto: haveseen / Shutterstock
Kilkakrotne zmiany godzin wylotów i przylotów, najczęściej komunikowane tuż przed samym terminem wyjazdu – agenci skarżą się na współpracę z nowym biurem podróży Anex Tours, który przed sezonem odgrażał się, że chce wziąć szturmem polski rynek. Wygląda na to, że plan się powiódł i to…aż za bardzo. W rozmowie z serwisem Wasza Turystyka przedstawiciele biura przyznają, że zainteresowanie ich ofertą przerosło oczekiwania biura i zapowiadają sprowadzenie do Polski 2 kolejnych samolotów, by poradzić sobie z problemami operacyjny.

Anex to biuro podróży, które działa w Polsce już kilka lat, jednak w tym roku zaplanowało nowe otwarcie na naszym rynku i bardzo dynamiczne wzrosty: touroperator mocno zainwestował w rozwój i planuje w tym roku obsłużyć ponad 200 tysięcy turystów z naszego kraju, w lwiej części do Turcji. Biuro kusi niskimi cenami, a także… ciekawą flotą samolotów – część połączeń wykonywanych jest wygodnymi Boeingami 777 z luksusową klasą biznes (opisywaliśmy ten lot na naszych łamach). I wszystko byłoby dobrze, ale decydując się na tak szybki wzrost, touroperator popadł w pewne operacyjne problemy.

Jak czytamy w Waszej Turystyce, chodzi przede wszystkim o niezwykle częste zmiany godzin wylotów i przylotów obsługiwanych przez przewoźnika czarterów, wysyłane po kilka razy dziennie komunikaty tuż przed przelotem z wprowadzanymi zmianami, które dotyczą np. przesunięcie godzin lotów z wieczornych na wczesnoporanne lub na odwrót. Na tę sytuację narzekają agenci, ale też część podróżnych. 

Anex tłumaczy zawirowania tym, że dopiero rozpoczął działalność na większą skalę w Polsce.

– Jesteśmy na początku drogi w Polsce, a jak wiadomo początki nie zawsze są łatwe. Spodziewaliśmy się, że wejdziemy na polski rynek bardzo mocno, ale że będzie aż tak duże zainteresowanie naszymi usługami, przerosło nasze najśmielsze marzenia. Chcąc sprostać temu wyzwaniu i temu, żeby zabrać na wakacje wszystkich chętnych turystów czasem potrzebne są zmiany samolotów na większe. Stąd przesunięcia. Do tej pory nie było z naszej strony żadnych anulacji, a zmiany godzin dotyczą tylko części naszej operacji – mówi w rozmowie z Waszą Turystyką Dominika Jurkowska, zastępczyni dyrektora generalnego Anex w Polsce.

I dodaje, że w przyszłym tygodniu w Polsce pojawią się 2 kolejne samoloty, które będą obsługiwały klientów biura z naszego kraju.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
😊
Tomasz Zaręba, 3 czerwca 2023, 18:40 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »