Mamy najnowocześniejszy dworzec kolejowy w Europie? Testujemy świeżo otwartą Łódź Fabryczną [ZDJĘCIA]
W niedzielę, po pięciu latach budowy, otwarto w końcu dworzec Łódź Fabryczna. To największa tego typu inwestycja w Polsce, która kosztowała ponad 1,75 mld PLN. Jak prezentuje się w środku i jakie perspektywy ma przed sobą dworzec?
Budowa dworca trwała aż 5 lat, ale to dopiero początek inwestycji. Zobacz, jak prezentuje się w środku i przeczytaj o dalszych ambitnych planach Łodzi, w tym o budowie „mini metra” i planowanej Kolei Dużych Prędkości.
PoprzednieObraz 4 z 25Następne
Kto skorzysta z nowego dworca?
Łódź Fabryczna, która przejęła m.in. cały ruch z Warszawy, jest w stanie obsłużyć ok. 150 pociągów dziennie. W obecnym rozkładzie jazdy na dworcu będzie się zatrzymywało średnio 128 składów, w tym 36 PKP Intercity, 36 ŁKA i 56 Przewozów Regionalnych.
Fot. Fly4free.pl
Łódź Fabryczna, która przejęła m.in. cały ruch z Warszawy, jest w stanie obsłużyć ok. 150 pociągów dziennie. W obecnym rozkładzie jazdy na dworcu będzie się zatrzymywało średnio 128 składów, w tym 36 PKP Intercity, 36 ŁKA i 56 Przewozów Regionalnych.
Fot. Fly4free.pl
PoprzednieObraz 4 z 25Następne






