Linia nie chce marnować jedzenia. Będzie sprzedawać po taniości żywność, która wcześniej się nie sprzedała
Na europejskich trasach do Frankfurtu i Monachium, których czas lotu wynosi ponad godzinę, Lufthansa serwuje sałatki, lunch boxy i kanapki firmy kateringowej Gate Gourmet, a także ciasta i słodkości firmy Dallmayr. Jako że do ich przygotowywania nie są używane żadne barwniki czy konserwanty, mają one krótki termin przydatności do spożycia. Jeśli więc pasażerowie nie wykupili jedzenia podczas lotu, po prostu trafiało do kosza.
Inicjatywa „Onboard Delights Last Minute” ma z jednej strony pozwolić pasażerom rejsów do Frankfurtu i Monachium zakupić jedzenie za 3,50 euro i zabrać je ze sobą, a z drugiej linia może dzięki temu sporo zaoszczędzić. Dla porównania, standardowa cena słodkości to 4,20 euro, natomiast lunch boxa 11,90 euro.
Rodos od 2979 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Wyspa Malta od 1489 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Modlin)
Majorka od 2870 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Na tym jednak nie koniec korzyści. Dzięki zakupom produktów z oferty „Onboard Delights Last Minute” pasażerowie Lufthansy mogą zbierać dodatkowe mile lotnicze. Za każde wydane jedno euro przyznawana będzie jedna mila.
Posiłki za 3,50 euro będą sprzedawane podczas wybranych (najczęściej wieczornych) rejsów do Frankfurtu i Monachium, na których oferowane są „Onboard Delight”. Te, które finalnie nie zostaną wykupione przez pasażerów, będą musiały zostać wyrzucone.
Pasażerowie Lufthansy na trasach do 30 minut otrzymują na pokładzie darmową czekoladkę, natomiast jeśli lot trwa do 60 minut, otrzymują również bezpłatną butelkę wody mineralnej. Świeże posiłki, objęte inicjatywą „Onboard Delights Last Minute” dotyczą więc jedynie lotów, które trwają co najmniej 60 minut.






Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?