LOT rezygnuje z klasy biznes na 4 kluczowych trasach! Co zaoferuje w zamian pasażerom?
To niezwykle ciekawa zmiana, o której LOT pisze w komunikacie prasowym, że została wprowadzona „zgodnie z oczekiwaniami pasażerów”. Będzie dostępna od 13 marca. Co otrzymamy w ramach zamiany biznesu na Premium Economy?
Alanya od 1798 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Riwiera Olimpijska od 2927 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
Costa Brava od 2959 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Katowice)
„W ramach LOT Premium Economy na rejsach do Kazachstanu, Uzbekistanu, Emiratów Arabskich i Arabii Saudyjskiej pasażerowie otrzymają priorytetowy check-in, pierwszeństwo wejścia na pokład, możliwość skorzystania z przejścia Fast Track na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz limit bagażu rejestrowanego 2×23 kg i podręcznego 2×9 kg. Aby zapewnić jak najwyższy komfort podróży, pasażerowie podróżujący w klasie LOT Premium Economy będą mieli także zagwarantowane wolne miejsce obok siebie. W ofercie serwisu pokładowego podróżni otrzymają welcome drink oraz dwa serwisy: pierwszy składający się z przystawki, dania gorącego, sałatki oraz deseru, drugi –słodką lub wytrawną przekąskę podawaną na ciepło. Dodatkowo pasażerowie rozpoczynający podróż lub przesiadający się na lotnisku Chopina w Warszawie będą mieli możliwość skorzystania z LOT Business Lounge w specjalnej cenie 59 PLN” – czytamy w komunikacie prasowym.
Jakie są więc różnice w stosunku do „biznesu”? Nieco mniejszy limit bagażu (w klasie Biznes podróżni mają do dyspozycji 2 sztuki bagażu rejestrowanego o wadze do 32 kilogramów), nie będzie też bezpłatnego dostępu do business lounge, a także fast tracka na lotniskach docelowych.
LOT obiecuje za to, że ma być zdecydowanie taniej niż w dotychczasowej klasie biznes.
„Pasażerowie posiadający bilety na podróż na wybranych kierunkach od 13 marca 2024 r. w LOT Business Class zostaną przeniesieni do klasy LOT Premium Economy oraz otrzymają rekompensatę z tytułu zmiany klasy podróży. W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z zespołem Contact Center PLL LOT, który udzieli wszelkich informacji na temat nowej oferty i wprowadzonych zmian” – czytamy w komunikacie.
Jak oceniacie te zmiany? Bo nam się wydaje, że to krok w dobrą stronę. Zwłaszcza, jeśli sprzedaż miejsc w „klasie biznes” nie była dla przewoźnika satysfakcjonująca. Same warunki podróży nie ulegają natomiast zmiany, więc jest to jak najbardziej na plus.