więcej okazji z Fly4free.pl

Linia za darmo przeniosła wszystkich pasażerów do klasy biznes na 9-godzinnym locie!

Foto: Twitter.com

Oczywiście, było to o tyle łatwiejsze, że nowoczesnym Boeingiem 787-9 linii Air New Zealand podróżowało ledwie 4 pasażerów.

W czasie globalnej pandemii koronawirusa trzeba też szukać nawet małych pozytywów, choć jednocześnie kryje się za nimi dramatyczna sytuacja branży lotniczej: dość powiedzieć, że na lot NZ283 linii Air New Zealand z Singapuru do Auckland zameldowało się ledwie… czworo pasażerów. W Boeingu 787-9 zabierającym mającym 275 miejsc. W normalnych okolicznościach taki lot (samolot wylatywał z Singapuru w środę wieczorem lokalnego czasu) zostałby zapewne odwołany, jednak w obecnych okolicznościach, miał on charakter repatriacyjny, a oprócz pasażerów równie ważne były ładunki cargo znajdujące się pod pokładem.

W tej sytuacji załoga linii zdecydowała, że cała czwórka otrzyma bezpłatny upgrade i przeniesie się do klasy biznes. Na swoim Twitterze udokumentował to pilot tego rejsu. Co ciekawe, rejs był obsługiwany standardowo przez 15-osobową załogę, więc pasażerowie mogli liczyć na naprawdę królewskie traktowanie. Tym bardziej, że lot ten trwał ponad 9 godzin.

Ta historia jest mimo wszystko pozytywna, jednak kondycja Air New Zealand w związku z pandemią koronawirusa nie jest najlepsza. Kilka dni temu linia otrzymała od nowozelandzkiego rządu pożyczkę w wysokości 900 mln NZD (ponad 2,2 mld PLN), która pomoże jej przetrwać ciężkie czasy wywołane pandemią koronawirusa.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »